ТУР ДЕ ФРАНС 2019
|
|
GAD | Дата: Неділя, 21.07.2019, 10:37 | Повідомлення # 46 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Тібо Піно - переможець 14 етапу Тур де Франс-2019
Тібо Піно здобуває перемогу на вершині Турмале на 14-му етапі Тур де Франс-2019
Втретє в кар'єрі Тібо Піно святкує перемогу на етапі Тур де Франс після етапу в 2012 році і перемоги на Альп д'Юез в 2015. 29-річний французький гонщик команди Groupama-FDJ здобув перемогу на 14-му етапі Тур де Франс-2019 , на легендарній вершині Турмале, на висоті 2115 м, а також взяв премію пам'яті Жака Годді, директора Тур де Франс з 1936 по 1986 роки.
Зі старту етапу після кількох атак, утворився відрив дня, але пелотон не відпускав гонщиків, а атаки з відриву були нейтралізовані на фінальному - головному підйомі етапу - підйомі до вершини Турмале.
Пелотон вперше на Тур де Франс-2019 піднявся на висоту понад 2 км над рівнем моря, а шини Continental допомогли всім гонщикам команди Groupama-FDJ впоратися з поставленим завданням і внесли великий вклад в перемогу Тібо Піно на легендарній вершині Турмале.
За 7,5 км до фінішу вперед вийшли гонщики команди Groupama-FDJ Давид Годю і Тібо Піно. Годю задавав швидкість в невеликій групі генеральщіков, з якої продовжували випадати гонщики. За 4 км Годю атакував, але його ривок був нейтралізований.
За 3 км до фінішу в першій групі залишилися Тібо Піно (Groupama-FDJ), Еган Берналь і Герант Томас (Ineos), Лауренс Де Плюс, Джордж Беннетт і Стевен Крёйсвейк (Jumbo-Visma), володар жовтої майки лідера Жуліано Алафіліпп (Deceuninck- Quick Step), Мікель Ланда (Movistar), Рігоберто Уран (EF Education First), Емануель Бухманн (Bora-hansgrohe) і варрау Барге (Arkéa-Samsic). За кілометр до вершини захищає свій титул переможця Тур де Франс Герант Томас (Ineos) випав з групи генеральщіков.
За 250 м до фінішу Тібо Піно атакував і поїхав від суперників, взявши перемогу на етапі.
Тібо Піно: «З самого старту Тура я думав про те, що Турмале - це легенда. Я щасливий, тому що саме така перемога - це велоспорт, який люблю найбільше. Я злився після того, що сталося на етапі в Альбі. Це було несправедливо, ми не заслужили такого. У мені сиділо це почуття незадоволеності, яке я хочу донести до Валь Торанс (до 20 етапу). Мені хотілося щось робити. Цей гірський етап для мене перший момент істини. Тур де Франс - довга гонка, втома накопичується у багатьох гонщиків. Я ж хочу насолоджуватися, тому що відчуваю себе добре.
Нашу тактику ми спланували перед стартом. Тому наші фахівці оброблення тягнули пелотон й утримували розрив з відривом в межах трьох хвилин. Я чітко поставив за мету перемогу на етапі, і більше нічого. Ми не очікували, що Movistar ускладнить гонку на Сулоре, це було важко.
Я попросив Давида Годю наростити темп за 8 км до фінішу. Ми повністю виконали план. Давид був неймовірно мотивований, атакував, як і планували, а потім у нього скінчилися сили і він передав естафету мені. Він працював виключно. За Давидом майбутнє. Вважаю, що в горах він кращий товариш по команді.
Ми продовжимо боротись. Тур ще не закінчений. Моя мета знову - потрапити в топ-3 в Парижі ».
Давид Годю: «Я хотів почати набагато раніше, але Тібо зупинив мене, сказав почекати. За 10 км до вершини він подивився на мене, і я зрозумів, що пора. Я полетів в гору. Це було настільки здорово, що у мене мурашки пішли по тілу. Крики глядачів підштовхували мене вперед. Працювати на лідера команди - це чудово. Зараз він кращий гірник, він переміг на вершині Турмале, це легенда. Я дуже збентежений. Нога Тібо йде як ніколи в його житті, і вся команда працювала дуже багато. З кілометра нуль ми взяли на себе відповідальність. Попереду дуже важкі етапи, але у нас ще є сили про запас! »
Філіп Модюі, спортивний директор команди Groupama-FDJ: «Тібо хотів перемогти, все його товариші по команді теж цього хотіли і працювали з кілометра нуль. Це блискуча перемога Тібо, але також це перемога всієї команди. Коли бачиш, як працювали Вільям Бонні, який один утримував просвіт до відриву протягом години, потім на підйомі Сулор працювала вся команда, а в фіналі - Давид Годю, що принесло чудову перемогу Тібо. Секунди, які він виграв у підсумку у суперників, не так важливі ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 22.07.2019, 09:40 | Повідомлення # 47 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Дубль Саймона Єйтса на Тур де Франс-2019
Переможець Вуельти Іспанії-2018 Саймон Йейтс здобув другу перемогу на етапі Тур де Франс-2019. 26-річний британський гонщик команди Mitchelton-Scott свідомо втрачав час на першому тижні французького Гран-туру, щоб отримати шанс боротися за перемоги на етапах з відривів, і з успіхом скористався цим на другому тижні Тур де Франс-2019, вигравши два етапи за чотири дня.
15-й етап Тур де Франс-2019, фінальний день в Піренеях, почався на великій швидкості. Численні атаки тривали протягом перших 45 км після старту, Саймон Йейтс також зробив пару атак в спробі сформувати відрив дня. Нарешті, на першому з чотирьох категорійних підйомів етапу вперед виїхала група з 28 гонщиків, до яких пізніше перекласти ще 8 осіб. Пелотон не відпускав відрив далеко, так як в ньому були гонщики, що входять в топ-20 загального заліку.
На передостанньому підйомі 1-ї категорії Мюр де Пегер (Mur de Peguere) британський гонщик атакував у вершини, добрав їхав попереду в одиночному відриві Симона Гешко (CCC), а на фінальному підйомі 1-ї категорії Пра д'Альба (Prat d'Albis ) Саймон Йейтс поодинці атакував за 8,7 км до фінішу. За його спиною почалися атаки генеральщіков, але британський гонщик з перевагою в 33 секунди першим перетнув лінію фінішу.
Саймон Йейтс: «Зі старту і до фінішу не було жодного спокійного моменту. Хлопці-генеральщікі їхали швидко. Я з особистого досвіду знаю, з якою високою швидкістю вони можуть їхати. Тому мені хотілося до підніжжя фінальної гори утримати гарна перевага. Симон Гешко - чудовий компаньйон на узвозі. Я так йому вдячний. Але я розумів, що на фінальному підйомі мені треба атакувати рано.
Я приїхав сюди, перш за все, щоб допомагати брату, а по-друге, спробувати виграти етап. Зараз у мене два етапи, я дуже цим пишаюся. Перший з них було важко виграти, але ця перемога далася ще важче, тому що рельєф був вкрай складним.
Зараз я дуже втомився, але попереду ще три важких етапу на фінальній тижня, де ми знову будемо намагатися виграти ».
Метт Уайт, спортивний директор команди: «Секрет в тому, щоб швидко змінювати фокус, ставити інші цілі, якщо це необхідно. Ми так робили і раніше, сьогодні знову повторили.
Саймон проїхав неймовірно, він виграв. Але всі хлопці зіграли роль в цій перемозі, так само, як і в двох інших перемогах команди. Сьогодні особливий день, у нас три перемоги на етапах Тур де Франс-2019.
У відрив дня відібрали гонщики дуже високого рівня, які фінішували на подіумах Гран-турів. Нас хвилювало, яким буде розрив до останнього підйому. Коли ми побачили, що між Ланда і Саймоном близько 1 хвилини 15 секунд, у нас з'явилася впевненість, що Саймон зможе втриматися.
Піно наближався дуже швидко, але Саймон проїхав фінальну гору, чітко все розрахувавши. Він постійно отримував інформацію про розриви, викладався так сильно, як тільки можливо ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Вівторок, 23.07.2019, 15:39 | Повідомлення # 48 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Один день у жовтій майці лідера Тур де Франс: Андреа Карреа
На Тур де Франс (Tour de France) -1952 італійський велосипедист Андреа Карреа (Andrea Carrea) відправився в якості грегарі в складі велокоманди - Bianchi-Pirelli, капітаном якої був зірка велоспорту того часу Фаусто Коппи (Fausto Coppi), а спортивним директором не менше зоряний Альфредо Binda (Alfredo Binda).
Товариш по велокоманді, це перш за все робота! Грегарі - це ті, хто запалюють зірки. Для деяких велогонщиків, які виходять на старт як грегарі, їх роль ясна і цінують вони свою роботу без претензій на роль капітана. Звичайно, не всіх влаштовує роль «слуги», проте, велоспорт - це не театр одного актора, це командний вид спорту.
Андреа Карреа тільки що брав участь в четвертій перемозі Фаусто Коппи на Джиро д'Італія (Giro d'Italia) -1952 був дебютантом Тур де Франс. «Капміоніссімо» підкорив Рожеву гонку в черговий раз в своєму стилі. На цьому етапі кар'єри Коппи заслужив глибоку повагу пелотону. І не тільки за своє спортивне перевагу, а й за відсутність зарозумілості, з огляду на його статус у велоспорті.
Для 28-річного Андреа Карреа, який народився в 26 км від рідного міста 33-річного Фаусто Коппи Кастеллани (Castellania), ієрархічні зв'язку та субординація були священні. Каррера виконуючи роль грегарі Фаусто Коппи, віддаючи всього себе без залишку, на кожній велогонці.
На 9-му етапі Тур де Франс-1952 відрив поїхала група з 8 велосипедистів. Захищаючи інтереси свого капітана, Андреа Карреа відібрали у відрив дня, а до фінішу етапу протяжністю 238 км, відрив привіз пелотону більше 9 хвилин. Коли Карреа повернувся в готель після етапу, за ним прийшла поліція.
Велогонщик запитав, що він порушив, і йому повідомили, що він став новим лідером велогонки, і повинен йти на церемонію нагородження та надіти жовту майку, яка перейшла до нього з плечей Фьоренцо Маньї (Fiorenzo Magni).
«Він відчував себе як дитина, який з'їв перед обідом півбанки варення і змушений бігти, так як додому повернувся його батько», - жартівливо резюмував журналіст французького спортивного видання L'Equipe, що описує у своїй статті повернення в готель італійських велогонщиків після нагородження.
Одягнувши жовту майку лідера Тур де Франс-1952 Андреа Карреа відчував зовсім не радість, його переповнював страх. Він підійшов до Фаусто Коппи і почав вибачатися перед своїм капітаном через страх, що лідер велокоманди розсердиться, так як його грегарі піднявся вище капітана, але Коппи ні зол. Як «догани за скоєне» Андреа Карреа отримав від капітана і велогонщиків команди Bianchi-Pirelli найщиріші вітання, а також привітання з усіх кінців велосипедного світу.
Андреа Карреа хоч і вважав, що жовта майка йому завелика, на наступний день вийшов в ній на старт 10-го етапу Тур де Франс.
Цей етап не був схожий ні на один з існуючих раніше етапів. На 10-му етапі організатори Тур де Франс-1952 ввели нововведення - фініш в гору. Таких етапів в 1952 році було три: 10, 11 і 21-й. На 10-му етапі учасникам Великої Петлі треба підкорити Альп д'Юез (l'Alpe d'Huez), яка вперше була включена в маршрут Тур де Франс.
Таким чином, скромний грегарі Андреа Карреа став першим велогонщиком, який піднявся по 21-му віражу до вершини Альп д'Юез у жовтій майці лідера Тур де Франс.
Це запаморочливе сходження на Альп д'Юез завершилося зміною лідера, і майка перейшла до капітана Bianchi-Pirelli Фаусто Коппи.
Бретонська велогонщик Жан Робік (Jean Robic), переможець Тур де Франс 1947, пішов в атаку і тільки Коппи зміг втриматися за ним.
У цей день три італійських велогонщика піднялися на подіум - включаючи Андреа Карреа і Фаусто Коппи, який продовжив боротьбу вже на дорогах італійської частини гірського плато Сестрієре.
Все повернулося на круги своя!
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Середа, 24.07.2019, 19:12 | Повідомлення # 49 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Калеб Юен - переможець 16 етапу Тур де Франс-2019
Дубль Калеба Евана на Тур де Франс-2019 Калеб Юен зробив дубль, вигравши два етапи на Тур де Франс-2019. 16-й етап розвивався за сценарієм спринтерського. У відрив відразу після старту поїхали п'ять гонщиків, яких пелотон не опускав своєї більше ніж на три хвилини. Відрив дня наздогнали за 2,5 км до фінішу.
Був розіграний загальний спринт, в якому, як і на 11-му етапі, 25-річний австралійський спринтер команди Lotto Soudal обійшов Ділана Груневег (Jumbo-Visma) і Еліа Вівіані (Deceuninck-Quick Step). Володар зеленої майки Петер Саган (Bora-hansgrohe), фінішував 4-м. Етап ускладнив не так рельєф, скільки погода - спека під 40 градусів.
Калеб Юен: «Сьогодні було так жарко, мені було дуже важко. Навіть думав сказати Максиму Монфору, щоб він перестав працювати в голові пелотону, тому що мені здавалося, що я не зможу втриматися до кінця. На кількох підйомах я намучився, але потім раптово виявив, що перебуваю на хорошій позиції.
Вранці перед стартом в Німі ми з командою провели розвідку фінальних кілометрів, тому знали, чого очікувати. Довга фінішна пряма - не завжди найлегший фініш, тому що складніше розрахувати і час спринту, і позицію. Яспер Де Бюст приголомшливо развёз мене, а потім я сів на колесо гонщиків Quick Step. Вирішив спуртовать рано, але в підсумку це виявилося правильним рішенням.
Ця перемога особлива для мене, так як вперше на гонку приїхали дружина і дочка. Неймовірно і прекрасно, що зміг відсвяткувати перемогу разом з ними.
Мені було складно зберегти впевненість в собі після декількох друге і третє місць. Нарешті, я переміг на 11-му етапі. А наступний етап для спринтерів відразу приніс і другу перемогу, це приголомшливо! »
Томас Де Гендт (Lotto Soudal): «Максим Монфор сьогодні виконав величезну роботу, тримав відрив близько, хоча в кінці етапу довелося поборотися, щоб повернути його. Протягом останніх двох років ми не вигравали етапи, але тепер спонсори згодні, що у нас вийшов чудовий Тур. Завтра, можливо, останній шанс для відриву.
Юен не дуже потребує розвезення. Він вміє перестрибувати з колеса на колесо, і він продовжує вигравати. Нам просто треба вивозити його на хорошу позицію за два кілометри до фінішу, а далі він сам зможе закінчити. Якщо ми будуємо для нього розвозять поїзд, він зазвичай фінішує другим або третім. Але коли він сам шукає колесо, він перемагає ».
Роджер Клюге (Lotto Soudal): «Ми раді, перемога - кращий спосіб почати тиждень після дня відпочинку. Тепер ми сподіваємося і на перемогу в Парижі. Через кругових розв'язок і поворотів, вузьких частин дороги спринт вийшов трохи уривчастих. Ми вийшли вперед, напевно, занадто рано для спринту, але, по крайней мере, проїхали безпечно, за кращою траєкторії, зберегли сили. Я бачив, що Калеб сіл на колесо Груневег, а потім спрінтовал.
Зараз все спринтери одного рівня, головне - позиція в спринті. Калеб - один з найшвидших серед гонщиків невеликого зростання. Думаю, на фінішах із зустрічним вітром, як на Джиро, він показав, що якщо виходить з колеса, у нього більш аеродинамічна посадка, ніж він користується ».
Ділан Груневег: «В той момент, коли я хотів почати спринт, Юен прискорився. В результаті я опинився замкнений. Коли знайшов простір для спринту, фініш вже був дуже близько, щоб його обійти. Шкода, особливо тому, що це один з небагатьох, що залишилися шансів. Ми вийшли вперед зарано, і, звичайно, нам не вистачає Ваут ван Арта. Тепер постараюся вижити в Альпах і потім ми знову поборемося в Парижі ».
Петер Саган: «Сьогодні відчував себе як в духовці. Це був рівнинний етап, мені було важливо проконтролювати, щоб мої суперники не набрали занадто багато очок на проміжному спринті, а потім на фінішу. Я зробив все що міг. Мої товариші відмінно відпрацювали, але, на жаль, я виявився замкнений на фінальних метрах. І я все одно фінішував 4-м, зберіг лідерство в очковій класифікації ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Четвер, 25.07.2019, 06:57 | Повідомлення # 50 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Чемпіон Європи - переможець 17 етапу Тур де Франс-2019
Маттео Трентін перемагає з сольного відриву на 17-му етапі Тур де Франс-2019
Чемпіон Європи Маттео Трентін здобув перемогу на 17-му етапі Тур де Франс-2019. Етап розпочався з численних атак. 29-річний італійський гонщик команди Mitchelton-Scott відібрали в численний відрив дня, в який поїхали 33 гонщика. Пелотон відпустив відрив, який набрав близько 11 хвилин переваги до першого з двох категорійних підйомів. Маттео Трентін атакував біля підніжжя заключного підйому за 15 км до фінішу з невеликої групи, що утворилася з відриву дня. Трентін набрав близько півхвилини переваги і втримався до фінішу, де випередив найближчого переслідувача, Каспера Асгрім (Deceuninck-Quick Step) на 37 секунд.
Це четвертий етап, виграний гонщиком команди Mitchelton-Scott на Тур де Франс-2019 (після двох перемог Саймона Єйтса і перемоги на етапі Деріла Импи).
Маттео Трентін: «Фініш був дуже емоційним, тому що ця перемога коштує двох. Приголомшливо, що я виграв соло тут, на Тур де Франс, при тому, що у відрив поїхала така група гонщиків. Після 10-го етапу і 12-го етапу, який виграв мій товариш по команді Саймон Йентс з відриву, в якій ми поїхали разом, сьогодні був мій останній шанс перед трьома неймовірно важкими етапами. Виграти мені допоміг більше психологічний настрой, ніж ноги. Але я ніколи не уявляв собі, що виграю з одиночного відриву. Після двох перемог, які я здобув в загальних спринтах, ця перемога особлива.
Кріс (Юл-Йенсен) мені дуже допоміг. Ми з ним поговорили і вирішили, що він буде прикривати ранні атаки. І він нейтралізував багато прискорень. Коли виїхали сильні гонщики, я зміг сісти за ними, і це був ідеальний сценарій. Кілька разів я намагався атакувати, тому що ніхто не хотів співпрацювати. Я знав, що коли я зроблю хоча б 10-секундний проміжок, вони почнуть стежити один за одним. З такою ногою як сьогодні я міг отфінішіровать. Трохи злякався зустрічного вітру, хлопці позаду могли проводити зміни, але це в підсумку не мало значення. Я впорався із зустрічним вітром. Коли я пройшов вершину, моєю єдиною метою було дати повний газ, але ризикувати якомога менше.
Я побоювався Каспера Асгрім і мав рацію, тому що він фінішував другим. На цьому Туре я весь час був високо, але не міг виграти. Сьогодні все зійшлося. Було страшенно важко, але це було того варте ».
Метт Уайт, спортивний директор: «Мрія триває. Сьогодні нам було необхідно відправити у відрив або Маттео або Деріла Импи, як і на 9-му етапі, тому що вони швидкі хлопці, які вміють отфінішіровать. Цінно, що в такий великий відрив поїхав непомітний герой як Кріс Юл-Йенсен, на якого можна було покластися. Якщо дивитися на гонщиків відриву, то я б поставив на Яспера Стейвена, який швидше, ніж Матео. Не можна було забувати про Греге Ван Авермате, якби справа дійшла до спринту з невеликої групи.
Маттео був дуже впевнений в своїх силах, так що найбезпечнішим варіантом при такій його формі було їхати в поодинці, щоб виключити всі ризики. Кожен в такому відриві є загрозою і ускладнює ситуацію, тому потрібна форма, щоб зробити те, що вдалося Маттео. Це була ідеальна атака. І нога у Маттео йшла неймовірно. Ніхто з групи не добрав його на спуску.
Якби перед стартом Тур де Франс нам сказали, що ми візьмемо чотири перемоги на етапах ... мало хто з команд бере чотири етапи з відривів. Виграти з чотирьох відривів - досить вражаюче. Але ми ще не закінчили ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: П`ятниця, 26.07.2019, 10:15 | Повідомлення # 51 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Наїро Кінтана - переможець 18 етапу Тур де Франс-2019
Наїро Кінтана здобув перемогу на 18-му етапі Тур де Франс-2019. 29-річний колумбійський гонщик команди Movistar відібрали в численний відрив, в якому разом з ним були його товариші по команді Андрій Амадор і Карлос Верона.
На фінальному підйомі Галібье від великого відриву дня попереду залишилися лише 8 гонщиків: Наїр Кінтана, Олексій Луценко (Astana), Майкл Вудс (EF Education First), Роман Барді (AG2R La Mondiale), Даміано Карузо (Bahrain-Merida), Тиш Бенот ( Lotto Soudal), Леннард каменю (Sunweb) і Серж Паувелс (ССС). Кінтана, Луценко, Вудс, Барді і Карузо за 27 км знаходилися попереду.
За 26 км до фінішу і за 7,4 км до вершини Галібье Наїр Кінтана атакував і поодинці поїхав від своїх попутників. На фініші Кінтана випередив найближчого переслідувача Романа Барді на 1:35. За підсумками етапу колумбійський гонщик піднявся на п'ять позицій, перемістившись на 7-й рядок генеральної класифікації, випередивши свого товариша по команді Мікеля Ланду на хвилину.
«Трубки» Continental допомогли велогонщикам здобути багато перемог. Перемога Наїр Кінтани з сольного відриву після атаки на легендарному підйомі Галібье - одна з найкрасивіших перемог Continental. На складному спуску з Галібье і на фінальних кілометрах, коли пішов дощ, «трубки» Continental внесли свій вклад в роботу гонщика, допомогли Кінтані втримати перевагу, здобуту на підйомі.
Наїр Кінтана виграв третій етап Тур де Франс в кар'єрі після 20 етапу в 2013 році і 17 етапу в минулому році.
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: П`ятниця, 26.07.2019, 21:45 | Повідомлення # 52 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Еган Берналь - володар жовтої майки лідера перед заключним гірським етапом на Тур де Франс-2019
22-річний колумбійський гонщик команди Ineos Еган Берналь убрався в жовту майку лідера Тур де Франс-2019 після 19-го етапу, другого з альпійських гірських етапів, які будуть доповнювати Велику Петлю.
На підйомі до Ізеран команда Ineos влаштувала розвіз, і з колеса Ваут Пулс спочатку атакував Герант Томас, після чого випав лідер загального заліку Жуліано Алафіліпп (Deceuninck-Quick Step). Еган Берналь залишився сидіти на колесі французького гонщика, а потім атакував, повернувшись до Геранту Томасу.
За 5,2 км до вершини Ізеран, найвищої точки Тур де Франс цього року Еган Берналь атакував з першої позиції з групи, в якій знаходилися його товариш по команді Герант Томас, а також їхні суперники Стевен Крёйсвейк (Jumbo-Visma) і Емануель Бухманн ( Bora-hansgrohe).
Берналь добрав гонщиків з раннього відриву - Саймона Єйтса (Mitchelton-Scott), Рігоберто Урана (EF Education First) і Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), а потім проїхав атакував з відриву дня варрау Барге (Arkéa Samsic). За 1,5 км до вершини з Берналем залишився лише Саймон Йейтс, якого колумбійський гонщик зумів скинути за 1,2 км до вершини Ізеран.
При проходженні вершини Еган Берналь вже був віртуальним лідером гонки, виграючи у Жулиана Алафіліппа (Deceuninck-Quick Step) 1:56.
Погода Франції не витримала розставання з жовтою майкою лідера, припинивши муки Жулиана Алафіліппа на перевалі Ізеран і давши йому шанс на подіум в Парижі.
Після того, як гонщики пройшли частину спуску, за 26 км до фінішу вони були зупинені організаторами гонки, які оголосили, що етап зупинений через надзвичайних обставин - сніжний шторм раптово накрив гори. Дорога внизу, по маршруту етапу, виявилася непрохідною через потоки води, льоду і каменів і бруду.
Положення в генеральній класифікації розраховувалося по проходженню вершини Ізеран, боніфікаціі на бонусної премії також враховувалися. Таким чином, за підсумками 19 етапу в генеральній класифікації Еган Берналь випереджає Жулиана Алафіліппа на 48 секунд, а трійку кращих замикає Герант Томас, який поступається своєму товаришеві по команді 1:16.
Еган Берналь: «Якщо чесно, не знав, що сталося. По радіо мені сказали, що гонка закінчена, а я відповів, що хочу продовжувати. Вони говорили мені по-англійськи, тому не був упевнений, що правильно зрозумів. І тільки потім, коли я зупинився, спортивний директор сказав мені, що я в жовтої майці. Я відчув полегшення.
Це неймовірно. Не можу повірити. Хочу завтра викластися по максимуму, а потім приїхати в Париж. Тільки коли там перетну фінішну лінію, повірю, що все відбувається насправді. Залишається ще один важкий етап. Він короткий. Я віддам всі сили. Було б чудово стати першим колумбійцем, який виграв Тур де Франс ».
Герант Томас: «Забавно, тому що якби ми знали про скасування заздалегідь, то гонка пішла б активніше у вершини останньої гори. Але це один з тих випадків, коли не можна все тримати під контролем. Одні «якщо» і «але».
Звичайно, всі були трохи розчаровані. Ніхто не знав, що трапилося. Я бачив фото з градом, який повністю закрив дорогу. Звичайно, було небезпечно продовжувати гонку. Крістіан Прюдомм показав мені фото, як виглядає дорога, проїхати там було нереально. День вийшов дуже дивним. Але організатори не планували таке завершення етапу, це просто треба прийняти.
Головне, що майка тепер в команді, ми йдемо на відмінній позиції. Завтра закінчимо роботу, збираємося довезти Егана в жовтому до останнього етапу. Тепер важливо, щоб він завершив цю роботу. У нього значну перевагу над усіма. Так, тепер я буду повністю його підтримувати. З самого старту він був неймовірний, він - феноменальний талант ».
Дейв Брейлсфорд, генеральний менеджер команди Ineos: «Перш за все, було очевидно, що зсув виявився досить значним. Це велогонка, перш за все нам треба було впевнитися, що всі люди в порядку, вболівальники, люди на узбіччях дороги. Такою була моя перша реакція.
Удача супроводжує сміливим. Ми сказали це вранці, збиралися так провести етап. Можливо, ми не такі сильні, як були в минулому. І сьогодні ми подумали, що якщо десь і можна створити просвіт, то на Ізеран. Але спочатку туди треба було доїхати.
Думаю, всі хлопці відмінно впоралися. Ділан ван Баарле поїхав у відрив, Кастровьехо і хлопці їхали добре, Ваут Пулс задавав швидкість біля підніжжя. У нас був план, і ми його виконали. Герант атакував першим, Еган перетнув першим вершину, і, хто знає, що могло б бути після. Звичайно, попереду повинен був бути довгий спуск і ще один под'ём.Но ми не можемо контролювати погоду або обставини. Якщо чесно, в такій ситуації хто б з них не досяг вершини - це добре ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Субота, 27.07.2019, 12:07 | Повідомлення # 53 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Град і зсуви змусили організаторів Тур де Франс-2019 зупинити 19-й гірський альпійський етап
19-й етап Тур де Франс-2019 був зупинений на спуску з підйому Ізеран, передостаннього в маршруті етапу, через який випав в кінці спуску граду і зсувів. Гонщики почали спускатися по сухій дорозі, але попереду по маршруту етапу дорога ховалася під шаром потоків бруду, каменів і розтанув льоду.
Етап був зупинений приблизно за 26 км до фінішу.
Колумбійський гонщик команди Ineos Еган Берналь, першим пройшов вершину Ізеран, перехопив жовту майку лідера у Жулиана Алафіліппа (Deceuninck-Quick Step), який на вершині програвав 2 хвилини 10 секунд.
Час проходження вершини Ізеран, найвищої точки Тур де Франс-2019 зафіксовано як фінішне час етапу, але етап залишився без переможця. Також не буде визначатися самий агресивний гонщик.
Бонусні секунди на вершині Ізеран враховуються.
Результати в генеральній класифікації будуть визначатися по проходженню вершини Ізеран. Таким чином, Жуліано Алафіліпп поступається Берналю 48 секунд. Герант Томас залишився на третій позиції з відставанням в 1:16.
На 19-му етапі через 40 км після старту зійшов один із претендентів на боротьбу за генеральну класифікацію Тібо Піно (Groupama-FDJ).
Еган Берналь (Ineos) залишається лідером класифікації кращого молодого гонщика.
Роман Барді (AG2R La Mondiale) зберіг горохову майку кращого гірського гонщика.
Петер Саган (Bora-hansgrohe) - лідер очкової класифікації.
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 29.07.2019, 07:30 | Повідомлення # 54 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Вінченцо Нібалі - переможець 20 етапу Тур де Франс-2019
Вінченцо Нібалі: «Здавалося, що фінальні 500 метрів 20 етапу Тур де Франс-2019 ніколи не закінчаться» 34-річний італійський гонщик команди Bahrain-Merida Вінченцо Нібалі здобув перемогу на 20-му, фінальному гірському альпійському етапі Тур де Франс-2019. Етап був скорочений до 59,5 км через зсуви. Гонщики стартували в Альбервилле і відразу попрямували до підйому вищої категорії Валь Торан, який почався після 26-кілометрового рівнинного відрізка.
Вінченцо Нібалі відібрали в численний відрив, який на підйомі Валь Торан відразу розпався на невеликі групи. Попереду з Нібалі залишилися Ильнур Закарін (Katusha-Alpecin), Тоні Галлопан (AG2R) і Майкл Вудс (EF Education First). Переможець Тур де Франс 2014 поїхав від своїх попутників, атакувавши поодинці за 13 км до фінішу. Йому вдалося утримати невелику перевагу до фінішу, де він випередив почали атакувати з групи фаворитів гонщиків на 10 секунд.
На фінальному гірському етапі Тур де Франс-2019 п'ять перших місць зайняли гонщики, які виступають на трубках Continental, - слідом за Вінченцо Нібалі фінішували чинний чемпіон світу Алехандро Вальверде і його товариш по команді Movistar Мікель Ланда, володар жовтої майки лідера і кращий молодий гонщик Тур де Франс-2019, 22-річний колумбійський гонщик команди Ineos Еган Берналь, і його товариш по команді, переможець Тур де Франс минулого року Герант Томас. Трубки Continental відмінно впоралися з важким тритижневим марафоном французького Гран-туру.
У шостий раз в кар'єрі Вінченцо Нібалі перемагає на етапі Тур де Франс, а також це його перша перемога після Мілан-Сан-Ремо-2018. За підсумками 20 етапу Нібалі також отримав червоний номер самого атакуючого гонщика.
Вінченцо Нібалі: «Коли перетнув фініш, відчув полегшення, тому що здавалося, що останні 500 метрів ніколи не закінчаться. Атака здалеку була єдиним способом боротися за перемогу. Я вірив, що з тією перевагою, яку ми набрали до підніжжя підйому, у мене вийде. Я не вигравав з минулого року. Це приємний реванш.
Через втому після Джиро д'Італія-2019 мені було важко. Я намагався боротися за генеральну класифікацію, але не зміг. Мене багато критикували, я навіть думав поїхати додому, але боротися на Тур де Франс - це честь.
Останні кілька днів став відчувати себе краще, і навіть після втоми від вчорашнього етапу я знову продовжив боротьбу за етап. Ми з командою вранці, перед стартом, вирішили, що я повинен відібратися у відрив, і я поїхав з Діланом Тёнсом. Відрив тримали на прив'язі. Коли я побачив, що група прискорюється, то спробував виїхати поодинці.
Здавалося, підйом ніколи не закінчиться, незважаючи на те, що етап був коротким, але пройшов він як оброблення в гору.
Мені було нелегко після мого торішнього падіння на Альп д'Юез. З тих пір у мене не було жодної перемоги в гонках, так що перемога на етапі має для мене величезне значення. Я присвятив її моєї бабусі, яка нещодавно пішла з життя. Також присвячую перемогу всім товаришам по команді і персоналу, які допомагали мені повернутися до мого кращого рівня ».
Паоло Слонго, тренер Вінченцо Нібалі: «Коли Вінченцо вибув з боротьби за генеральну класифікацію, ми вирішили, що він кілька днів буде відновлюватися, щоб спробувати залишити слід на фінальних гірських етапах. Вінченцо знову довів, що він - великий чемпіон ».
Герант Томас (Ineos): «Я хотів переслідувати Нібалі, боротися за перемогу на етапі, але боявся, що якщо ми наздоженемо Нібалі, Крёйсвейк може контратакувати, скинути мене і випередити мене в загальному заліку завдяки боніфікаціі».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 29.07.2019, 07:41 | Повідомлення # 55 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Підсумки Тур де Франс-2019 за очками Світового рейтингу
Тур де Франс-2019По підсумками Тур де Франс-2019 в особистому заліку - 20 етапів і генеральна класифікація, а також маечного заліки і штрафи від організаторів, найбільше очок в індивідуальний залік Світового рейтингу (UCI World Ranking) заробив колумбійський велогонщик Еган Берналь з команди INEOS - 1125, переможець Тур де Франс-2019. У заліку серед країн - Франція, її велогонщики сумарно набрали 2110 очок. У командному заліку найбільше очок у британської команди INEOS - 2065 очок. Всього 82 велогонщика з 26 країн, що представляють 22 команди, змогли набрати очки Світового рейтингу.
Система нарахування очок в Світовий рейтинг на Тур де Франс-2019
25 очок отримує лідер Тур де Франс-2019 за носіння жовтої майки на етапі в залік Світового рейтингу (UCI World Ranking)
120 очок отримує переможець етапу Тур де Франс-2019 в залік Світового рейтингу (UCI World Ranking) (1-5 місце: 120; 50; 25; 15; 5)
120 очок отримує переможець гірській класифікації, а також спринтерській класифікації Тур де Франс-2019 в залік Світового рейтингу (UCI World Ranking) (1-3 місце: 120; 50; 25)
1000 очок отримує переможець генеральної класифікації Тур де Франс-2019 в залік Світового рейтингу (UCI World Ranking)
1-10 місце 1000; 800; 675; 575; 475; 400; 325; 275; 225; 175 11-20 місце: 150; 125; 105; 85; 75; 70; 65; 60; 55; 50 21-25 місце: по 40 очок 26-30 місце: по 30 очок
31-40 місце: по 25 очок 41-50 місце: по 20 очок 51-55 місце: по 15 очок 56-60 місце: по 10 очок
Очки Світового рейтингу на Тур де Франс-2019, індивідуальний залік, (без TTT)
1 Egan Bernal (Col) Team INEOS 1125 2 Julian Alaphilippe (Fra) Deceuninck - Quick Step 1115 3 Geraint Thomas (Gbr) Team INEOS 870 4 Steven Kruijswijk (Ned) Team Jumbo - Visma 700 5 Emanuel Buchmann (Ger) Bora-hansgrohe 605 6 Caleb Ewan (Aus) Soudal Lotto 535 7 Mikel Landa (Esp) Movistar Team 450 8 Nairo Quintana (Col) Movistar Team 395 9 Peter Sagan (Svk) Bora-hansgrohe 375 10 Rigoberto Uran (Col) EF Education First 340 11 Alejandro Valverde (Esp) Movistar Team 275 12 Elia Viviani (Ita) Deceuninck - Quick Step 270 13 Simon Yates (Gbr) Mitchelton-Scott 260 14 Dylan Groenewegen (Ned) Team Jumbo - Visma 250 15 Romain Bardet (Fra) AG2R 245 16 Thibaut Pinot (Fra) Groupama - FDJ 225 17 Warren Barguil (Fra) Team Arkea - Samsic 175 18 Wout Van Aert (Bel) Team Jumbo - Visma 170 18 Mike Teunissen (Ned) Team Jumbo - Visma 170 20 Matteo Trentin (Ita) Mitchelton-Scott 160 21 Richie Porte (Aus) Trek-Segafredo 155 21 Thomas De Gendt (Bel) Soudal Lotto 155 23 Vincenzo Nibali (Ita) Bahrain Merida 145 23 Dylan Teuns (Bel) Bahrain Merida 145 25 Guillaume Martin (Fra) Wanty-Gobert Cycling Team 125 25 Giulio Ciccone (Ita) Trek-Segafredo 125 27 Daryl Impey (Rsa) Mitchelton-Scott 120 28 David Gaudu (Fra) Groupama - FDJ 105 29 Fabio Aru (Ita) UAE Team Emirates 85 30 Michael Matthews (Aus) Team Sunweb 80 30 Alexey Lutsenko (Kaz) Astana Pro Team 80 32 Tiesj Benoot (Bel) Soudal Lotto 75 33 Greg Van Avermaet (Bel) CCC Team 70 33 Roman Kreuziger (Cze) Dimension Data 70 35 Pello Bilbao (Esp) Astana Pro Team 65 35 Sebastien Reichenbach (Swi) Groupama - FDJ 65 35 Xandro Meurisse (Bel) Wanty-Gobert Cycling Team 65 35 Gregor Mühlberger (Aut) Bora-hansgrohe 65 39 Daniel Martin (Irl) UAE Team Emirates 60 40 Alexander Kristoff (Nor) UAE Team Emirates 50 40 Kasper Asgreen (Den) Deceuninck - Quick Step 50 40 Jesus Herrada (Esp) Cofidis 50 40 Jasper Stuyven (Bel) Trek-Segafredo 50 44 Bauke Mollema (Ned) Trek-Segafredo 45 45 George Bennett (Nzl) Team Jumbo - Visma 40 45 Laurens De Plus (Bel) Team Jumbo - Visma 40 45 Lennard Kämna (Ger) Team Sunweb 40 45 Enric Mas (Esp) Deceuninck - Quick Step 40 49 Sonny Colbrelli (Ita) Bahrain Merida 35 50 Adam Yates (Gbr) Mitchelton-Scott 30 50 Julien Bernard (Fra) Trek-Segafredo 30 50 Wout Poels (Ned) Team INEOS 30 50 Tanel Kangert (Est) EF Education First 30 50 Niccolo Bonifazio (Ita) Total Direct Energie 30 55 Patrick Konrad (Aut) Bora-hansgrohe 25 55 Rudy Molard (Fra) Groupama - FDJ 25 55 Jan Tratnik (Slo) Bahrain Merida 25 55 Tim Wellens (Bel) Soudal Lotto 25 55 Jack Haig (Aus) Mitchelton-Scott 25 55 Marc Soler (Esp) Movistar Team 25 55 Michael Woods (Can) EF Education First 25 55 Mikael Cherel (Fra) AG2R 25 63 Alexis Vuillermoz (Fra) AG2R 20 63 Nicolas Roche (Irl) Team Sunweb 20 63 Sergio Henao (Col) UAE Team Emirates 20 63 Gorka Izagirre (Esp) Astana Pro Team 20 63 Dylan Van Baarle (Ned) Team INEOS 20 63 Mathias Frank (Swi) AG2R 20 63 Jonathan Castroviejo (Esp) Team INEOS 20 70 Damiano Caruso (Ita) Bahrain Merida 15 70 Oliver Naesen (Bel) AG2R 15 70 Ilnur Zakarin (Rus) Team KATUSHA-Alpecin 15 70 Andrey Amador (Crc) Movistar Team 15 70 Giacomo Nizzolo (Ita) Dimension Data 15 70 Rui Costa (Por) UAE Team Emirates 15 70 Maximiliano Richeze (Arg) Deceuninck - Quick Step 15 77 Pierre-Luc Perichon (Fra) Cofidis 10 77 Tony Gallopin (Fra) AG2R 10 79 Edvald Boasson Hagen (Nor) Dimension Data 5 79 Jasper Philipsen (Bel ) UAE Team Emirates 5 79 Jens Debusschere (Bel) Team KATUSHA-Alpecin 5 79 Fabio Felline (Ita) Trek-Segafredo 5 83 Tony Martin (Ger) Team Jumbo - Visma -50 84 Luke Rowe (Gbr) Team INEOS -50
Очки Світового рейтингу на Тур де Франс-2019, по країнам, сумарно (без TTT)
1 Франция 2110 2 Колумбия 1880 3 Голландия 1215 4 Великобритания 1110 5 Испания 945 6 Италия 885 7 Бельгия 820 8 Австралия 795 9 Германия 595 10 Словакия 375 11 ЮАР 120 12 Австрия 90 13 Швейцария 85 14 Ирландия 80 14 Казахстан 80 16 Чехия 70 17 Норвегия 55 18 Дания 50 19 Новая Зеландия 40 20 Эстония 30 21 Канада 25 22 Словения 25 23 Аргентина 15 23 Коста Рика 15 23 Португалия 15 23 Россия 15 27 Латвия 0 27 Польша 0 27 США 0 27 Эритрея 0
Очки Світового рейтингу на Тур де Франс-2019, по командам, сумарно
1 Team INEOS (Gbr) 2065 2 Deceuninck - Quick Step (Bel) 1515 3 Jumbo - Visma (Ned) 1440 4 Movistar (Spa) 1160 5 Bora-hansgrohe (Ger) 1070 6 Soudal Lotto (Bel) 790 7 Mitchelton-Scott (Aus) 595 8 Groupama - FDJ (Fra) 420 9 Trek-Segafredo (Usa) 410 10 EF Education First (Usa) 395 11 Bahrain Merida (Brn) 365 12 AG2R (Fra) 335 13 UAE Team Emirates (Uae) 235 14 Wanty - Gobert (Bel) 190 15 Arkea - Samsic (Fra) 175 16 Astana (Kaz) 165 17 Team Sunweb (Ger) 155 18 Dimension Data (Rsa) 90 19 CCC Team (Pol) 70 20 Cofidis (Fra) 60 21 Total Direct Energie (Fra) 30 22 KATUSHA-Alpecin (Sui) 25
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 29.07.2019, 07:45 | Повідомлення # 56 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Призові велокоманд на Тур де Франс-2019
Преміальні і бонуси Тур де Франс-2019 28 липня 2019 року на Єлисейських полях в Парижі завершився 106-й випуск французької багатоденної велогонки Тур де Франс (Tour de France). Переможцем французького Гран-туру, вперше в кар'єрі, став колумбійський велогонщик Еган Берналь (Egan Bernal) з британської велокоманди Team INEOS.
Велокоманда INEOS і її велогонщики отримали 799 200 € призових. Загальна сума преміальних і бонусів, яку виплатить організатор Тур де Франс-2019 Amaury Sport Organisation (ASO), становить 2 245 800 €.
Велогонщики, що ставали проміжними лідерами генеральній класифікації під час велогонки, також отримували преміальні за кожен день, проведений у жовтій майці лідера.
Велогонщики очолюють класифікації - «очкову», «гірську», «молодий гонщик» - отримували преміальні за кожен день, проведений в майці лідера своєї класифікації.
Представляємо Вашій увазі список велокоманд з сумами призових Тур де Франс-2019.
Призові команд на Тур де Франс-2019, €
1 Team INEOS (GBr) 799 200 2 Jumbo - Visma (Ned) 203 400 3 Deceuninck - Quick Step (Bel) 189 940 4 Bora-hansgrohe (Ger) 159 050 5 Soudal Lotto (Bel) 134 760 6 Movistar (Spa) 132 470 7 Trek-Segafredo (USA) 81 590 8 Mitchelton-Scott (Aus) 76 520 9 Bahrain Merida (Brn) 71 890 10 Groupama - FDJ (Fra) 60 200 11 AG2R (Fra) 55 140 12 EF Education First (USA) 41 710 13 Wanty - Gobert (Bel) 34 940 14 Team Sunweb (Ger) 31 310 15 CCC Team (Pol) 27 250 16 Astana (Kaz) 24 250 17 UAE Team Emirates (UAE) 22 930 18 Arkea - Samsic (Fra) 22 800 19 Cofidis (Fra) 21 170 20 Dimension Data (RSA) 19 300 21 KATUSHA-Alpecin (Sui) 18 220 22 Total Direct Energie (Fra) 17 760
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 29.07.2019, 07:49 | Повідомлення # 57 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Еган Берналь - переможець Тур де Франс-2019
Еган Берналь - перший в історії велогонщик Колумбії, який виграв Тур де Франс Колумбійський гонщик британської команди Ineos Еган Берналь здобув перемогу на Тур де Франс-2019. Берналь вперше проїхав тритижневий Гран-тур, дебютувавши на Тур де Франс в минулому році. І через рік, у віці 22 років 196 днів він став третім з наймолодших переможців Великої Петлі в історії після Анрі Корне (Henry Cornet), який виграв у 19 років і 355 днів в 1904 році, Франсуа Фабера (Francois Faber), якому на момент перемоги в 1909 році було 22 роки 187 днів.
Крім того, Еган Берналь увійшов в історію Тур де Франс як перший колумбійський переможець.
Жовту майку лідера Еган Берналь надів на 19-му етапі, другому з альпійських гірських етапів, який був скорочений через зсув і граду. На цьому етапі не було переможця. В результаті Берналь став переможцем Тур де Франс, не вигравши жодного етапу.
Еган Берналь став четвертим в історії володарем і жовтої майки лідера, і білої майки кращого молодого гонщика після Лорана Фіньон (1983), (Яна Ульріха, 1997 - примітка, - формально Ян Ульріх не став володарем білої майки, так як з 1988 по 2000 рік білої майкою нагороджували не кращої молодого гонщика, а гонщика, визнаного кращим на думку глядачів), Альберто Контадора (2007) і Енді Шлека (2010).
Еган Берналь на даний момент є єдиним велогонщиком, який виграв в один сезон гонки Париж-Ніцца, Тур Швейцарії і Тур де Франс.
До перемоги Берналя Едді Меркс утримував рекорд, будучи єдиним гонщиком, що перемагав в один сезону і на Туре Швейцарії, і на Тур де Франс в 1974 році. У той рік на Париж-Ніцца Меркс фінішував третім.
Еган Берналь: «Думка про те, що я виграв свій перший Тур, неймовірна. Я відчуваю цю перемогу не тільки як свій тріумф, а як тріумф всієї Колумбії. Наші гонщики вже вигравали Джиро д'Італія, Вуельту Іспанії, але перемоги на Туре не вистачало. Для мене величезна честь, що я її досяг. Мій батько спочатку не міг вимовити ні слова, але коли впорався з цим, привітав мене, ледь не плачучи. Для нас це мрія. Ми звикли дивитися Тур де Франс по телевізору, думали, що це щось недосяжне. У дитинстві думаєш: «Як круто було б там одного разу опинитися». Але це виглядало таким далеким. І ось ми тут. Мене переповнюють емоції".
Дейв Брейлсфорд, генеральний менеджер команди Ineos: «Багато людей занадто рано робили висновки про гонку. Коли пройшла половина Тура, потім дві третини, вони говорили, що наша команда не така сильна, що ми не знаємо, що робимо, і так далі, і тому подібне.
Але в підсумку гонка вийшла чудовою, стратегія себе виправдала, перемогла хаос, а командна робота виправдала себе більше, ніж індивідуальна.
Всі питали нас, хто у нас лідер. А ми продовжували відповідати, що вони працюють разом. Два капітана - це завжди перевага, що було доведено в кінці гонки. Командна робота вище індивідуальної, саме вона принесла результат.
Віддаю належне Жуліану Алафіліппу, він кожен день вмирав заради майки, утримував її довше, ніж будь-хто очікував. Він приніс гонці новий вимір, зробивши її такою, якою ми ніколи не бачили. Тібо Піно теж зробив гонку, дуже шкода, що він зійшов, дуже сумно, тому що він заслужив величезну повагу. Те, що він зробив в Піренеях - це фантастика.
У нас є сильна група більш вікових, ніж Еган, гонщиків, які добре виступають. Але дуже старанно шукали гонщика нового покоління і вирішили, що це буде Еган. Боротьба за те, щоб дістати його в команду, була дуже серйозною. Він фантастично добре розвивається.
Він знав, що робить, Джі давав йому поради. Джі дуже щедра людина, не скупиться на поради. У підсумку це допомогло перемоги команди.
Еган неймовірно талановитий, але також він не по роках зрілий. Для 22-річного він дуже урівноважений, спокійний, відмінно володіє собою, прекрасно розмовляє, до всіх проявляє величезну повагу. Він добрий і благородний, але також в ньому присутня цей інстинкт переможця. Працювати з ним - абсолютне задоволення.
Коли ти в такому віці як Еган, треба зупинитися і згадати про теперішньому моменті, не про майбутнє, а про те, щоб вони насолоджувалися тут і зараз.
Він увійшов в історію, зробив те, що не вдавалося до цього жодному колумбійцеві. Він стане національним героєм. Для нього це буде неймовірний досвід. Тепер йому необхідно швидко адаптуватися, тому що в його житті відбудеться величезна зміна. Ми допоможемо йому з цим, у нас вже було кілька хлопців, які отримав у своєму житті великий шанс ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Вівторок, 30.07.2019, 08:55 | Повідомлення # 58 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Жуліано Алафіліпп отримав червоний номер самого агресивного гонщика Тур де Франс-2019
У рік 100-річчя жовтої майки лідера на Тур де Франс-2019 27-річний французький гонщик команди Deceuninck-Quick Step Жуліано Алафіліпп вписав своє ім'я в історію, утримуючи жовту майку 14 етапів. Також він виграв два етапи і за підсумками гонки отримав червоний номер самого агресивного гонщика. Завдяки успішному виступу на Тур де Франс-2019 Жуліано Алафіліпп зміцнив своє лідерство в індивідуальному заліку Світового рейтингу UCI.
У прес-релізі команди Deceuninck-Quick Step йдеться: «Три приголомшливих тижні Жуліано Алафіліпп творив свою власну легенду, яка вплине на наступні покоління. Він запалив надії країни, підтримував надії, постійно перевершуючи очікування. Новий герой французької публіки, Жуліано запалював гонку, був одним з головних дійових осіб цього випуску Тур де Франс. Завдяки атакам, перемог на етапах, і тому, з якою гордістю і пристрастю він захищав жовту майку, а також яскравої особистості він придбав легіони уболівальників ».
Жуліано Алафіліпп: «Ця гонка подарувала унікальний, дивовижний досвід. Я мріяв одягти жовту майку лідера, але носити ще 14 днів - це просто неймовірно. Команда провела величезну роботу, захищаючи мене. Зі свого боку я боровся за те, щоб майка залишалася у мене якомога довше.
Підтримка глядачів була приголомшливою. У мене не вистачає слів, щоб в повній мірі передати, що я відчував, коли вони вигукували моє ім'я, підбадьорювали і підтримували мене. Хочу подякувати їм за це! Ніколи не міг уявити, що одного разу фінішують п'ятим в загальному заліку, що отримаю бонус у вигляді червоного номера, який вінчає цей незабутній Тур де Франс ».
Патрік Лефевр, генеральний менеджер команди: «Ми - одна з кращих команд Тур де Франс, все, і гонщики, і персонал, заслужили привітання за їх роботу, пристрасть і менталітет переможців. Ми були помітні кожен день гонки, всі наші хлопці - Жуліано, Еліа, Макс, Каспер, Міхаель, Дріс, Енрік, Ів - всі вони зіграли важливу роль в цьому досягненні, що не буде забута. Вони були справжньою командою, і це найцінніший результат гонки ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Вівторок, 30.07.2019, 09:01 | Повідомлення # 59 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Роман Барді - володар горохової майки Тур де Франс-2019
Роман Барді: "Пишаюся, що не здався на Тур де Франс-2019" 28-річний французький гонщик команди AG2R La Mondiale Роман Барді завершив Тур де Франс-2019 в горохової майці переможця класифікації кращого гірського гонщика. Він надів її після 18-го етапу, випередивши Тіма Велленса (Lotto Soudal), а потім утримав майку на скорочених гірських етапах, в результаті випередивши в гірській класифікації переможця Тур де Франс-2019 Егана Берналя на 8 очок.
Горохова майка Тур де Франс-2019 Романа Барді - перша для команди AG2R La Mondiale з моменту її заснування в 1992 році.
Роман Барді: «Це щасливий кінець і хороший урок, що я можу компенсувати свої невдачі. Я дуже багато працював, пишаюся, що не здався. З початку сезону у мене не було успіхів, але завдяки команді я продовжував вірити. Майка всім принесла задоволення. Горохова майка - символ велоспорту і Тур де Франс, який я полюбив ще в дитинстві. Пишаюся, що надів цю майку на Єлисейських Полях. Мені було потрібно трохи удачі, і я отримав її на останньому гірському етапі, забивши свого роду «гол м'ячем, що відскочив від штанги». Пару років тому я втратив горохову майку до кінця гонки, на цей раз все спрацювало. На цьому Туре я не економив сили, намагався їхати в відриви, хоча це не завжди спрацьовувало ».
Венсан Лавен, генеральний менеджер команди AG2R La Mondiale: «Це прекрасна горохова майка, отримана завдяки наполегливості та сміливості силами Романа і команди. Ми відновилися після важкого старту Тура, Роман не здався, команда його підтримувала і залишалася сфокусованої. Ми пишаємося цією майкою ».
В інтерв'ю L'Equipe Роман Барді, який ставив за мету генеральну класифікацію на Тур де Франс-2019, розповів, що збирається змінити програму гонок початку сезону, якої дотримувався з дебюту на Тур де Франс, з 2013 року: «Минулі шість років у мене була майже одна і та ж програма. У наступному сезоні хочу її змінити. Це сто відсотків. Занадто багато одних і тих же моментів, занадто все раціонально. Це не велоспорт. Мені не хочеться називати це зоною комфорту, тому що я занадто добре знаю, скільки зусиль я докладаю, щоб кожен день виступати добре. Але це стомлює ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Вівторок, 30.07.2019, 09:04 | Повідомлення # 60 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Петер Саган - семиразовий переможець класифікації за очками Тур де Франс
Петер Саган в 7-й раз виграв зелену майку кращого спринтера Тур де Франс
29-річний словацький гонщик команди Bora-hansgrohe Петер Саган поставив рекорд, в сьомий раз став володарем зеленої майки Тур де Франс. Він став беззмінним лідером цієї номінації з 2012 року, коли надів свою першу зелену майку.
Лише в 2017 році, коли Петер Саган був дискваліфікований, і йому довелося покинути гонку, зелену майку лідера очкової класифікації надів Майкл Меттьюс. А потім зелена майка знову повернулася до словацького гонщику в 2018 і тепер в 2019 році.
Петер Саган з сімома зеленими майками Тур де Франс обійшов в цій класифікації Еріка Цабеля, який був шестиразовим переможцем.
Петер Саган: «Одягти зелену майку на подіумі Єлисейських Полів - привілей і честь ще більші, коли це відбувається в сьомий раз. Хочу подякувати всій команді, керівництво і персонал, спортивних директорів, гонщиків - всім ми дуже багато працювали, щоб цього досягти. Ми дуже добре проїхали Тур де Франс, показали, що з кожним роком прогресуємо як команда, стаємо сильнішими.
Я дуже щасливий, що виграв зелену майку в сьомий раз. Але також я здивований. Щороку я повертався, щоб намагатися з усіх сил. Перша зелена майка стала для мене сюрпризом, тому що я приїхав виграти кілька етапів, а зелена майка прийшла разом з цими перемогами. Вдруге я надів майку на Туре, який святкував сторіччя. Після боротьба за майку стала схожою легше, або, скажімо так, ситуація була під великим контролем.
Я радий, що увійшов в історію Тур де Франс. Мій кращий момент гонки в цьому році, коли я виграв 5-й етап. Ще один з кращих моментів - коли скоротили гірський етап. Для мене це була чудова новина. І коли я перетнув фінішну лінію в Парижі, це був ще один яскравий момент ».
|
|
| |