Вівторок, 19.10.2021, 18:12
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 3 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Форум » Велофорум » ПРО » ТУР ДЕ ФРАНС 2019
ТУР ДЕ ФРАНС 2019
GADДата: Вівторок, 09.07.2019, 06:43 | Повідомлення # 31
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Петер Саган - володар зеленої майки після 3 етапу Тур де Франс-2019



Петер Саган: «Щасливий бути в зеленій майці»
 
  29-річний словацький гонщик команди Bora-hansgrohe Петер Саган убрався в зелену майку кращого в очковій класифікації після 3 етапу Тур де Франс-2019 вже не формально, «у спадок» від лідера загального заліку, а піднявшись на першу сходинку класифікації. Він був другим з пелотону на проміжному спринті, де взяв 9 очок, а потім фінішував п'ятим, отримавши ще 17 очок. Це дозволило Петеру Сагану очолити очкову класифікацію з перевагою в 17 очок над Майклом Меттьюс (Sunweb).

Петер Саган: «Сьогодні відчував себе добре. Щасливий бути в зеленій майці, не скаржуся, що не виграв етап. Все в порядку. Один день хороший, наступний може бути поганим. Я не падав, фінішував п'ятим. Тепер постараюся зберегти майку, хочу її зберегти.

 

  Жуліано був сильний. Я думав, він збереже сили для останнього підйому, але він атакував нас, здивував усіх. Він добре проїхав гонку.

 

  Сьогодні був дуже важкий етап, 215 км, які з самого старту їхали на дуже високій швидкості. Плюс чотири категорійних підйому. Останні два були дуже важкими, а фінішну рампу, хоча і без категорії, після довгого дня в сідлі теж було важко подолати ».

 

  Енріко Пойтштке, спортивний директор команди Bora-hansgrohe: «Як і очікувалося, фінал виявився дуже важким. Ми сподівалися виграти з Петером, але в кінці він був п'ятим. Проте, вважаю, що день для команди пройшов добре. Петер взяв зелену майку, а наші генеральщікі трималися попереду на хорошій позиції, не втратили час щодо головних суперників, що дуже важливо.

 

  Сьогодні у Максиміліана Шахмана була вільна роль, він міг скористатися шансом в фіналі, але Алафіліпп виявився занадто сильним. Наша стратегія полягала в тому, щоб чекати Петера і націлитися на спринт. Але єдиним способом боротися за перемогу сьогодні - їхати за Алафіліппом, коли він атакував, а це було неможливо ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 9732914.jpg(45.1 Kb)
 
GADДата: Середа, 10.07.2019, 20:52 | Повідомлення # 32
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Еліа Вівіані - переможець 4 етапу Тур де Франс-2019



4-й етап Тур де Франс-2019 завершився спільним спринтом, перемогу в якому здобув Еліа Вівіані (Deceuninck-Quick Step). Етап розвивався за традиційним сценарієм. Відразу після старту пелотон відпустив відрив дня, в який поїхали Фредерік Бакарт (Frederik Backaert / Wanty-Gobert), Міхаель Шер (Michael Schar / CCC Team) і Йоанн Оффредо (Yoann Offredo / Wanty-Gobert).

 Етап не обійшовся без завалів, але все гонщики, що потрапили в завали, повернулися в пелотон і благополучно фінішували на етапі.

 

  Гонщики відриву дня проїхали попереду пелотона більше 180 км. За 25 км до фінішу першим випав з відриву Йоанн Оффредо, а ще через 9 км на підйомі Кот-де-Марон група добрала та інших учасників відриву. Найдовше пручався пелотону Міхаель Шер, але і він повернувся в групу за 16 км до фінішу. Ліліан Кальмежан (Lilian Calmejane / Team Total Direct Energie) атакував і спробував виїхати в одиночний відрив, але йому це не вдалося, пелотон бачив гонщика і добрав його за 5 км до фінішу.

 

  В результаті був розіграний загальний спринт. Міхаель Мёркёв очолював поїзд Deceuninck-Quick Step до останніх 500 метрів, Максиміліано Річезе був останнім розвозять, який доставив Еліа Вівіані на позицію для спринту за 200 м до фінішу. 30-річний італійський гонщик команди Deceuninck-Quick Step Еліа Вівіані випередив норвезького гонщика команди UAE Team Emirates Олександра Крістоффом і австралійського спринтера команди Lotto Soudal Калеба Евана.

 

Петер Саган (Bora-hansgrohe) фінішував 4-м і зберіг на плечах зелену майку лідера.

 

Жуліано Алафіліпп (Deceuninck-Quick Step) продовжує очолювати генеральну класифікацію. Ваут ван Арт (Jumbo-Visma) зберіг білу майку кращого молодолго гонщика, а Тім Велленса (Lotto Soudal) - горохову майку кращого в гірській класифікації.

 

Перемога на 4-му етапі Тур де Франс-2019 стала 74-ою в кар'єрі Еліа Вівіані, а також ввела його в ряд гонщиків, які вигравали етапи на всіх трьох Гран-турах.

Еліа Вівіані: «Ця перемога багато означає для мене. Просто не можу повірити. Етап Тур де Франс був моєю найголовнішою метою року. Я упустив шанс на 1-му етапі в Брюсселі, але вчора виграв Жуліано, і це перемкнуло команду. Мої розвозять Міхаель Мёркёв і Макс Річезе ідеально виконали свою роботу. Мені залишалося лише отфінішіровать на останніх 180 метрах.

 

  За кілометр до фінішу відчував, що все йде ідеально, був повністю впевнений в собі. Потім, коли Крістофф спробував передбачити спринт, поїхавши справа, але досвід Макса дуже допоміг. Я почекав трохи, перш, ніж почати спринт у бар'єрів.

 

  У мене немає слів, щоб висловити в повній мірі, як пишаюся тим, що мені допомагає така неймовірна команда. Ів і Дріс багато працювали, Міхаель і Макс забезпечили ідеальний розвіз, а Жуліано у жовтій майці на плечах тягнув в фіналі попереду заради мене. Це особливий момент.

 

  Я не націлююся на зелену майку, але постараюся бути серед розігрують проміжні спринти там, де рельєф мені підходить, як це було сьогодні. Подивимось що вийде. Точно одне - якщо все групові спринти будуть такими, як сьогодні, я сподіваюся їх виграти ».

 

  Олександр Крістофф (UAE Team Emirates): «Команда чудово відпрацювала, вивезла мене на ідеальну позицію. Під час етапу я не дуже витрачав сили, був готовий боротися за перемогу. Але Вівіані був просто трохи швидше в кінці. Я боровся з ним пліч-о-пліч, і якби зміг трохи додати, то у мене б вийшло виграти. Трохи розчарований, але пишаюся другим місцем і продовжу працювати, щоб домогтися перемоги на етапі ».

 

  Калеб Юен (Lotto Soudal) 6 «Звичайно, я розчарований, тому що приїхав сюди не за третім місцем, а за перемогою. Два шансу в спринті пішли, але ще не все. Я радий, що був не так далеко від перемоги. Ще трохи удачі, і мені вдасться виграти. А удача дуже потрібна. Нам довелося вибиратися з глибини пелотону. А коли таке відбувається за кілометр до фінішу, витрачаєш надто багато сил, в результаті в спринті ноги немає ».

Петер Саган: «Як і очікувалося, етап зважився в дуже швидкому спринтерському фініші. Хоча багато сильних спринтери боролися за перемогу. Сьогодні виграв найсильніший. Я сумнівався, чи залишатися мені на колесі Еліа чи ні. У Deceuninck-Quick Step явно кращий розвозять поїзд. Спринт сьогодні був для чистих спринтерів, або справжніх, якщо хочете їх так назвати. Вчора я боровся з гірниками. Було важко, і я витратив більше сил, ніж спринтери. Можливо, тому сьогодні мені цих сил не вистачило, але я не хвилююся. Я зайняв 4-е місце, що дозволило мені зберегти зелену майку. Найважливіше для мене - знаходиться попереду, показувати стабільні результати в спринтах, берегтися від неприємностей. Як я вже говорив, ми будемо боротися кожен день до самого Парижа ».

Жуліано Алафіліпп: «Звичайно, цей день був для мене особливим, ніколи його не забуду. З самого першого моменту, як тільки прокинувся, коли поїхав на старт, відчував себе так, як ніколи не відчував раніше. Крики публіки - це щось особливе. Сьогодні день був не такий як завжди. Весь світ змінився. У пелотоні всі раділи за мене. Своє ім'я чув сьогодні кожні 10 секунд. Важко пояснити. Я ніколи не шукав популярності, просто хотів зробити людей щасливими. Але сьогодні нам треба було попрацювати на Еліа, і такий незвичайний день завершився його перемогою на етапі, а я зберіг жовту майку. Завтра буде складніше. Звичайно, ми продовжимо захищати майку лідера. Не хочу здаватися ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 9601270.jpg(55.6 Kb)
 
GADДата: Середа, 10.07.2019, 21:09 | Повідомлення # 33
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Один день у жовтій майці лідера Тур де Франс: Макс Булла



Вони були далекі від рекордів Едді Меркса (Eddy Merckx). І не настільки відомі, як три п'ятикратних переможця Тур де Франс (Tour de France) - Жак Анкетіль (Jacques Anquetil), Бернар Іно (Bernard Hinault) і Мігель Індурайн (Miguel Indurain).

  В цілому, 67 велогонщиків надягали Жовту Майку лідера Тур де Франс, всього лише на один день (або навіть менше). Вони увійшли в ряд обраних, надягають жовту майку лідера, але залишилися скромними героями.

На Тур де Франс 1931, в кінці другого етапу Макс Булла (Max Bulla) став першим і останнім «велогонщиком-туристом» убрався в жовту майку лідера Тур де Франс. Справжня сенсація і унікальна сторінка в історії велоспорту.

  У той час існували такі категорії велогонщиків як «А» і «Велогонщик-Турист». Друга категорія велогонщиків на старті Тур де Франс-1931 становила половину пелотону. Ці велогонщики не входили до складу будь-якої велокоманди - вони були «індивідуали».

  Тренуючись здебільшого в складі національних збірних, такі велогонщики не могли розраховувати на будь-яку технічну допомогу і були раді брати участь в Тур де Франс, навіть не маючи шансу грати перші ролі. Але в той же час більшість учасників «індивідуалів» фактично виступали не гірше іменитих чемпіонів. Таким прикладом служить австрійський велогонщик Макс Булла. В Австрії в той час не було достатньої кількості велосипедистів, і створити елітну команду не вдалося.

Своїми видатними здібностями Макс Булла встиг блиснути на Туре Німеччини (Tour d'Allemagne) в 1930 році. А в 1929 році він чудово виступив у фіналі чемпіонату світу, і лише невдалий вибір передачі не дозволив йому поборотися за перемогу з Жоржем Ронссе (Georges Ronsse), Ніколасом Францем (Nicolas Frantz) і Альфредо Бінде (Alfredo Binda).

  На старті другого етапу Тур де Франс-1931 Макс Булла був заявлений як «велогонщик-турист», і відповідно до регламенту, прийняв старт на 10 хвилин пізніше велогонщиків категорії «А». Старт етапу проходив в місті Кан (Caen), велогонщикам потрібно було проїхати 212 км.

  Прямуючи по маршруту етапу, фініш якого був намічений в місті Дінан (Dinan), трьом «велогонщикам-туристам» вдалося наблизитися до основного пелотону. Цього виявилося достатньо, щоб показати найкращий час на фініші етапу.

  Таким чином, австрієць Марк Булла, французи Рене Бернар (René Bernard) і Адріян Ван Віерст (Adrien Van Vierst) очолили генеральну класифікацію після 2-го етапу Тур де Франс-одна тисяча дев'ятсот тридцять один. А Макс Булла убрався в жовту майку лідера Тур де Франс.

  На наступний день французький спортивний журналіст і організатор Великої Петлі Анрі Дегранж (Henri Desgrange), який буквально знущався в своїх публікаціях в газеті «l'Auto» над беруть участь в Тур де Франс-1931 зірками велоспорту, невпинно нахвалював Макса Булл:

«Нам випала чудова нагода слідувати за Максом Буллою під час гонки. Цей гармонійний хлопчисько з відмінною посадкою крутив педалі, здавалося, не докладаючи зусиль, і виглядав як велогонщик вищого класу. Блискучі розумні очі красномовно говорили за нього, що не розуміє ні слова на нашій мові. Його щире дружелюбність і радість, манера поведінки, що нагадує Андре Ледюка (Andre Leducq), завершували образ володаря жовтої майки ".

  На наступному етапі, який стартував в Дінане, учасникам Тур де Франс-1931 потрібно було проїхати етап протяжністю 260 км. По дорозі до фінішу в Бресті (Brest) Макс Булла боровся як міг, але, не дивлячись на свою лідерську майку, миготіла серед «велогонщиків-туристів», повторити подвиг попереднього етапу він не зміг, і поступився жовту майку.

  Максу Булл вдалося виграти ще два етапи, але від лідера Тур де Франс-1931 підсумкової генеральної класифікації його відділяло 14 місць. Він закінчив Тур де Франс-тисяча дев'ятсот тридцять один на 15-й позиції загального рейтингу, і першим серед «індивідуалів».

  Варто зазначити, що Макс Булла залишається єдиним австрійським велогонщиком, який очолював колись генеральну класифікацію Тур де Франс. З тих пір пройшло 84 роки, Австрія все ще очікує на можливість побачити одного зі своїх велогонщиків у жовтій майці лідера Тур де Франс.

Крім того, жодному австрійцю не вдавалося потім вигравати етапи Тур де Франс аж до 2005 року, коли на 14-му етапі перемогу здобув Георг Точніг (Georg Totschnig).


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4741502.jpg(26.0 Kb)
 
GADДата: Четвер, 11.07.2019, 08:33 | Повідомлення # 34
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Петер Саган - переможець 5 етапу Тур де Франс-2019



Петер Саган виграв 12-й в кар'єрі етап Тур де Франс
 

 

  29-річний словацький гонщик команди Bora-hansgrohe Петер Саган став переможцем 5-го етапу Тур де Франс-2019, де обійшов на фініші 24-річного бельгійського гонщика команди Jumbo-Visma Ваут ван Арта і 29-річного італійського гонщика команди Mitchelton-Scott Маттео Трентіно.

 

  На 5-му етапі з проходженням чотирьох категорійних підйомів відразу після старту почалися атаки з пелотону, перший з відривів проіснував недовго, а потім і через 22 км після старту сформувався новий відрив дня, в який поїхали захищав горохову майку Тім Велленса (Lotto Soudal), а також Мадс Вюрц Шмідт (Katusha-Alpecin), Том Скуйіньш (Trek-Segafredo) і Саймон Кларк (EF Education First).

 

  Тім Велленса першим пройшов два перших підйому етапу, але потім за 37 км до фінішу на підйомі 2-ї категорії Кот-деТруа-Епі чемпіон Латвії, 28-річний гонщик команди Trek-Segafredo Том Скуйіньш атакував з відриву. Він першим пройшов вершину підйому, Тім Велленса був другим. Гірських очок, набраних Велленса за день, вистачило, щоб він утримав горохову майку.

 

  За 22 км до фінішу Том Скуйіньш був спійманий пелотоном. За 7,4 км до фінішу з пелотону атакував Руй Кошта (UAE Team Emirates), але його наздогнали за 2 км до фінішу.

 

  Команда Bora-hansgrohe контролювала ситуацію в гонці більшу частину етапу, коли почалися категорійні підйоми, в голові пелотону почали працювати Маркус Бургхардт і Лукас Пёстльбергер, дістатися гонщиків відриву дня. Грегор Мюльбергер допоміг закривати просвіти після пізніх атак, а чемпіон Німеччини Максиміліан Шахманов захищав Петера Сагана на підході до фінішу.

 

Загалом спринті, яким завершився 5-й етап, не приймали участь чисті спринтери, що випали під час проходження категорійних підйомів.

 

Петер Саган виграв 12-й етап Тур де Франс в своїй кар'єрі і зміцнив свою позицію в очковій класифікації. Ця перемога стала 113-й в кар'єрі словацького гонщика. Ваут ван Арт, що продовжує лідирувати в класифікації кращого молодого гонщика, в дев'ятий раз в кар'єрі посів друге місце.

 

Жуліано Алафіліпп (Deceuninck-Quick Step) зберіг на плечах жовту майку лідера. Тім Велленса (Lotto Soudal) залишився володарем горохової майки.

 

  Петер Саган: «Як я вже говорив під час перших чотирьох етапів, треба бути терплячим, і тоді перемога прийде. Щоб виграти етап на Тур де Франс. Потрібна сильна форма, хороша тактика, а також, щоб маса інших деталей склалася разом. І це не так просто.

 

  Хочу подякувати моїх товаришів по команді за їх фантастичну роботу. Вони блискуче контролювали гонку весь день - і на рівнині, і в горах, всю дорогу до фінішу. Ця перемога - результат чудової командної роботи. Нарешті, ми взяли перемогу на етапі Тур де Франс ».

 

  Енріко Пойтшке, спортивний директор Bora-hansgrohe: «З першого етапу ми намагалися взяти перемогу, але удача була не на нашому боці, особливо в перший день, коли Петер був так близько. Сьогодні у нас був чіткий план на етап, але його виконання зажадало масу сил. Кожен гонщик команди сьогодні повинен був дуже багато працювати, і все виконали завдання приголомшливо. Петер ідеально пройшов підйоми. У нас не виникло проблем, він був добре захищений на останній гірці. Думаю, він був свіже інших спринтерів на фінальній прямій, і зумів закінчити відмінну роботу своїх товаришів по команді, здобувши переконливу перемогу ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 6009538.jpg(81.1 Kb)
 
GADДата: Четвер, 11.07.2019, 19:48 | Повідомлення # 35
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ділан Тёнс - переможець 6 етапу Тур де Франс-2019



Ділан Тёнс здобуває першу в кар'єрі перемогу на етапі Тур де Франс
 
  27-річний бельгійський гонщик команди Bahrain-Merida Ділан Тёнс (Dylan Teuns) здобув перемогу на першому гірському, 6-му етапі Тур де Франс-2019 з фінішем на Планш-де-Бель-Фій.

 Це перша в кар'єрі перемога бельгійського гонщика на етапі Гран-туру. Провівши весь день у відриві на гірському етапі з набором висоти 3700 м, на складній трасі з численними підйомами та спусками, багато з яких були мокрими після дощу, Ділан Тёнс зумів утриматися попереду завдяки трубках Continental. На заключному складному кілометрі підйому по грунтовій дорозі з градієнтами до 24% шини Continental продемонстрували свої найкращі якості, витримали навантаження і принесли бельгійському гонщику команди Bahrain-Merida першу в кар'єрі перемогу на етапі Тур де Франс.

 

  6-й етап почався з численних атак, і через 13 км після старту сформувався відрив дня. У нього відібрали 14 гонщиків, в числі яких були Ділан Тёнс (Bahrain-Merida), Томас Де Гендт і Тім Велленса (Lotto Soudal), Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo). Максимальна перевага відриву склало 8 з половиною хвилин за 66 км до фінішу, але потім почав знижуватися. За 37 км до фінішу у вершини Коль-де-Круа, п'ятого категорійного підйому дня, атакував Томас Де Гендт. Але йому не вдалося втриматися до кінця етапу. За 20 км до фінішу Де Гендт наздогнали залишилися у відриві гонщики - Тім Велленса, Джуліо Чікконе, Ділан Тёнс і Ксандра Мерісс (Xandro Meurisse / Wanty-Gobert), а втриматися з ними він уже не зміг.

 

  Тим часом позаду відриву почав просівати пелотон, який на передостанньому підйомі дня, підйомі 2-ї категорії Коль-де-Шеврере (Col des Chevreres), очолила команда Movistar. Однак пелотону не вдалося наздогнати відрив до кінця етапу.

 На фінальному вирішальному підйомі 6-го етапу - підйомі 1-ї категорії Ла Планш де Бель Фій (La Planche des Belles Filles) протяжністю 7 км, перепадом висоти 608 м, середнім градієнтом 8,7%, максимальним - 24% в попереду у відриві залишалися четверо - Ділан Тёнс, Тім Велленса, Ксандра Мерісс і Джуліо Чікконе, і у них в запасі було близько 4 хвилин переваги над пелотоном.

 

  За 4 км до фінішу попереду у відриві залишилися Джуліо Чікконе, який намагався втримати перевагу над пелотоном, так як вже був віртуальним лідером генеральної класифікації, і Ділан Тёнс.

 

 На останніх метрах дистанції Ділан Тёнс поїхав від свого попутника по відриву Джуліо Чікконе, випередивши його в підсумку на 11 секунд, і взяв перемогу на етапі. Джуліо Чікконе зумів перехопити жовту майку лідера у Жулиана Алафіліппа (Deceuninck-Quick Step).

 

 

 Continental, компанія, яка є партнером Тур де Франс і спонсором переможців етапу, подвійно рада за «свого» гонщика.

   Ділан Тёнс (Bahrain-Merida): «Я все ще не можу зібратися з думками, не можу повірити. За Крітеріум ду Дофіне я знав, що в хорошій формі, але виграти етап Тур де Франс вже на першому тижні - це неймовірно. Не чекав, що зможу виграти цей етап, хоча розумів, що сьогодні у відриву є шанс домогтися успіху. І я використав цю можливість. На передостанньому підйомі з відриву дня залишилися четверо найсильніших. І я знав, що Чікконе - основний суперник. Я такий щасливий, що зумів завершити етап перемогою. Коли я побачив біля підніжжя фінального підйому моїх батьків і дівчину, емоції захлиснули ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 3475896.jpg(55.0 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 12.07.2019, 21:58 | Повідомлення # 36
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Джуліо Чікконе - володар жовтої майки після 6 етапу Тур де Франс-2019



24-річний італійський гонщик команди Trek-Segafredo Джуліо Чікконе на своєму дебютному Тур де Франс надів жовту майку лідера після шостого дня гонки, гірського етапу з фінішем на Ла-Планш-де-Бель-Фій. Відібравшись в численний відрив дня, Джуліо Чікконе, Ділан Тёнс (Bahrain-Merida) і його співвітчизник, 27-річний гонщик команди Wanty-Gobert Ксандра Мерісс (Xandro Meurisse), єдині з відриву втрималися попереду пелотона на фінальному підйомі 1-ї категорії. Мерісс не витримав темпу попутників, і фінішував третіьім. А Ділан Тёнс і Джуліо Чікконе розіграли перемогу на етапі.

 

  За 100 м до фінішу Ділан Тёнс атакував Чікконе і взяв перемогу на етапі. Фінішувавши другим, Джуліо Чікконе не підозрював, що зумів перехопити жовту майку лідера у французького гонщика команди Deceuninck-Quick Step Жулиана Алафіліппа, випередивши його в загальному заліку на 6 секунд.

 

  У гірській класифікації Джуліо Чікконе впритул підібрався до горохової майці лідера. 28-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal Тім Велленса, також знаходився в відриві дня на 6-му етапі Тур де Франс-2019, зумів утримати. Джуліо Чікконе поступається в гірському заліку Тіму Велленса 13 очок. Третім у цій класифікації йде Ксандра Мерісс, поступається Велленса 16 очок.

 Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo): «Жовта майка - моя дитяча мрія! Сьогодні вона збулася. Коли був маленьким, дивився Джиро д'Італія і Тур де Франс по телевізору. Я бачив, як боролися на Туре Контадор і Шлек, Нібалі на Джиро д'Італія, я захоплювався Пуріто Родрігесом, тим, як він проходить круті підйоми.

 

  Насилу вірю, що я у жовтій майці. Це прекрасне досягнення. Моєю метою і метою команди була перемога на етапі. Я засмутився, що програв етап, але коли зрозумів, що у мене жовта майка, вся злість моментально випарувалася. Ділан Тёнс був найсильнішим, але жовта майка стала моєю нагородою за зусилля.

 

  Моєю першою метою в цьому році була Джиро д'Італія, після якої я був у відмінній формі. Тому ми з командою вирішили, що в мої 24 роки мені треба поїхати і Тур де Франс, де я можу допомогти Річі і команді і набратися досвіду. А почав я навіть краще, ніж ми припускали. У нас сильна команда, яка може захищати майку навіть на рівнинних етапах, які на Тур де Франс не менше важкі.

 

  В нашій команді один лідер, ми продовжимо дотримуватися цього плану. Жовта майка нічого в цьому сенсі не змінює. Для мене честь - носити майку, але Річі Порт залишається нашим лідером. Він в хорошій формі, як і Бауков Моллема. На рівнинному етапі ми зможемо насолодитися днем ​​у жовтій майці і постараємося її утримати. Але план той же - ми працюємо на Річі ».

Ксандра Мерісс (Wanty-Gobert): «Пару днів я був сконцентрований на боротьбі за горохову майку, планував раз або два отобораться у відрив, щоб досягти цієї мети. Сьогодні моя перша спроба була успішною, але боротися за майку виявилося нелегко, так як у Велленса і Де Гендт у відриві була одна мета. Наш коефіцієнт у боротьбі за гірський приз став зрозумілий після трьох пройдених підйомів, і ми вирішили скласти зброю і сфокусуватися на боротьбі за перемогу на етапі, тому що у відриву в запасі було 8 хвилин.

 

  На фінальному підйомі наша перевага скоротилася до двох з половиною хвилин. Я став побоюватися, що нас наздоженуть. Але я добре впорався з підйомом, постарався не дати себе збити ускорениями моїх попутників. Я не вірив, що зможу фінішувати третім на одному з найтяжчих фінішів цього випуску Тур де Франс. Перед стартом моєю метою була горохова майка, але 3-е місце на етапі набагато цінніше! На 3-му етапі я зайняв 8-е місце, що був багатообіцяючим, а цей подіум - фантастика для мене і команди! З кожним роком на Тур де Франс наша команда Wanty-Gobert росте. Перед стартом ми оголошували, що здатні боротися за перемогу на етапі. Я переконаний, що мої товариші по команді можуть виступати як я і навіть краще! »

Тім Велленса: «Вчора я думав, що мені потрібен день відпочинку, перш, ніж я знову поїду в відрив. Але вранці нога йшла набагато краще, ніж я думав. Мені не знадобилося витрачати багато сил, щоб виїхати у відрив дня. Іноді формування відриву займає годину. Кожен у відриві розумів, що у нас є шанс боротися за етап. Мені пощастило, що зі мною був Томас Де Гендт. Він допомагав мені набрати гірські окуляри. Він заслужив приз самого агресивного гонщика, думаю, я віддам йому свій трофей. Його атака дуже мені допомогла. Я сидів на колесах, захищаючи його позицію, так що працювати довелося іншим. Сподіваюся, що упину горохову майку ще кілька днів. Буду боротися за неї якомога довше ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 5280183.jpg(49.8 Kb)
 
GADДата: Неділя, 14.07.2019, 09:22 | Повідомлення # 37
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ділан Груневег - переможець 7 етапу Тур де Франс-2019



Ділан Груневег здобув перемогу на 7-му етапі Тур де Франс-2019. На самому протяжному етапі Тур де Франс-2019 зі старту у відрив виїхали два французьких гонщика Стефан Россетті (Cofidis) і Йоанн Оффредо (Wanty-Gobert), які проїхали попереду пелотона 217 км. Протягом етапу в голові пелотону працювали Тоні Мартін (Jumbo-Visma), Каспер Асгрім (Deceuninck-Quick Step) і Максим Монфор (Lotto Soudal), які контролювали розрив. За 12 км до фінішу відрив був нейтралізований. Йоанн Оффредо отримав червоний номер самого агресивного гонщика етапу.

 

 На фініші, який був ускладнений невеликим пагорбом, не зазначеним у альтиметрії етапу, був розіграний загальний спринт, в якому 26-річний нідерландський гонщик команди Jumbo-Visma випередив австралійського гонщика команди Lotto Soudal Калеба Евана і лідера очкової класифікації, словацького гонщика команди Bora-hansgrohe Петера Сагана.

 

  Ніхто з лідерів класифікацій втратив своїх майок. Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo) продовжує лідирувати в загальному заліку, а також в класифікації кращого молодого гонщика. Еган Берналь (Ineos), який поступається в цій класифікації Чікконе 53 секунди, знову вийде на старт у білій майці. Тім Велленса (Lotto Soudal) зберіг горохову майку. Петер Саган (Bora-hansgrohe) c перевагою в 56 очок над Сонні Кольбреллі лідирує в очковій класифікації.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2328721.jpg(78.3 Kb)
 
GADДата: Неділя, 14.07.2019, 09:38 | Повідомлення # 38
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Томас Де Гендт - переможець 8 етапу Тур де Франс-2019



Томас Де Гендт: «Перемога в Сент-Етьєні на 8-му етапі Тур де Франс-2019 - найкраща в кар'єрі»
 

 

  32-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal Томас Де Гендт здобув епічну перемогу в Сент-Етьєні, вигравши 8-й етап Тур де Франс-2019 з відриву, в якому провів все 200 км етапу.

 Томас Де Гендт атакував з кілометра нуль, з ним поїхали два гонщика - Нікі Терпстра (Niki Terpstra / Total Direct Energie) і Бен Кінг (Ben King / Dimension Data), а через 22 км після старту до них приєднався Алессандро Де Марки (Alessandro De Marchi / CCC), поодинці перекласти у відрив.

 

  Томас Де Гендт першим пройшов всі сім категорійних вершин дня. За 63 км до фінішу, на підйомі 2-ї категорії Кот-де-ла-Круа-де-Пар Томас Де Гендт і Алессандро Де Марки залишилися попереду удвох, а за 14 км до фінішу бельгійський гонщик атакував поодинці, скинувши свого попутника. З перевагою в 6 секунд над найближчими переслідувачами, які атакували з пелотону Жуліаном Алафіліппом (Deceuninck-Quick Step) і Тібо Піно (Groupama-FDJ) Томас Де Гендт здобув другу в кар'єрі перемогу на етапі Тур де Франс після етапу до Мон-Ванту в 2016 році .

 Томас Де Гендт: «Цю перемогу ставлю вище етапу до Мон-Ванту просто тому, що цей етап був протяжністю 200 км, я боровся проти пелотону і виграв з перевагою всього в шість секунд. Була перемога на Стельвио, теж на етапі в 220 км і з горами, але саме цю перемогу на етапі до Сент-Етьєна насмілюся назвати номером 1.

 

  Сьогодні наша команда дуже хотіла відправити когось у відрив. Перша атака з пелотону виявилася результативною, відразу сформувався відрив дня, було легко стати його частиною. Це дивно, тому що я очікував, що боротьба за від'їзд у відрив буде гострішою. Ми поїхали втрьох, але пелотон не відпускав нас далеко. Що стосується мене, на такому типі рельєфу мені і не потрібно мати великої переваги, просто треба їхати з розумом.

 

  З п'яти секунд наша перевага швидко зросла до 3-30, але ми не продавлювали занадто сильно до підйому, який був в зоні харчування. На той момент розрив знову збільшився. На кількох поворотах я ледь не впав, але втримався.

 

Через якийсь час зі мною залишився тільки Де Марки. Нам треба було видати все, що в наших силах, щоб боротися за перемогу.

 

  Мені дуже подобається Де Марки. Він хороший сильний гонщик. Він не розраховує, не роздумує, він такий же як я. Кращий з можливих попутників. Більшість хлопців починає підраховувати, думати про перемогу ще до того, як до неї поїдуть. Де Марки не такий. Він спочатку їде, а потім починає думати про перемогу. Так і треба.

 

  За 70 км до фінішу ми дали повний газ. Ми з ним жодного разу не обговорювали розрив або кому проводити зміну. Просто сказали: «Давай тримати такий темп». На той момент на підйомі видавали щось близько 420 ват, так вирішили і продовжувати. Він погодився. І ми так поїхали.

 

  Дуже шкода, що йому не вистачило ноги в кінці, тому що було б цікаво боротися з ним за перемогу в спринті. Але я вважаю, що його день прийде. Якби таких хлопців як Де Марки було більше, я б теж зміг більше їхати в відриви.

 

Коли до фінішу залишилося 70 км я просто поїхав на повній швидкості до останнього підйому.

 

  Мені сказали, що Алафіліпп і Піно наздоганяють. Я знав, що особливо Алафіліпп відмінно проходить спуски, тому вирішив видати все, що міг. Я використовував майже всю останню енергію, яка у мене залишалася, мало не кинув, але, на щастя, не зламався.

 

  Звичайно, я сподівався, що вони не догонят, але навіть якщо б таке трапилося, у мене все ще залишався шанс. Можливо, Піно і Алафіліпп стежили б один за одним заради генеральній класифікації, і я б міг використати це на свою користь.

 

  Думаю, сьогодні було моє найкраще виступ за всю кар'єру. Я ставлю цю перемогу навіть вища за ту, на Мон-Ванту. Сьогодні у мене був чудовий день, нога йшла майже надприродно.

 

  Місія виконана і для команди. Нашою метою на Тур де Франс була перемога на етапі. Вчора з Калеб Юеном ми майже досягли її. Сьогодні я відчував себе приголомшливо добре за всю гонку ».

   Алессандро Де Марки: «Дивно, що перша ж спроба сформувати відрив вдалася. Пелотон заблокував дорогу, так що якщо ти залишився на два метри позаду, то упустив момент. Потім хлопці хотіли знову відкрити гонку, я знайшов вільний простір і атакував поодинці, поїхав за трьома гонщиками у відриві. Мені пощастило, що було не надто пізно, розрив, який довелося закрити, ще не був великим. Вони трохи почекали мене. Я поїхав за ними хорошим темпом, але не вбиваючи себе, тому що треба було переконатися, що вони мене почекають. Я не витратив занадто багато сил.

 

  Коли ми поїхали з Де Гендт, я подумав, що ми зможемо на такій швидкості втриматися до фінішу. Як завжди, для успіху потрібно поєднання кількох факторів, які для тебе спрацюють. Коли команди почали переслідувати, просвіт зменшився. Все вирішували секунди. Якби ті команди не почали тягнути, думаю, ми б змогли доїхати до фінішу.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 5601380.jpg(69.2 Kb)
 
GADДата: Неділя, 14.07.2019, 09:49 | Повідомлення # 39
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Жуліано Алафіліпп повернув жовту майку лідера на Тур де Франс-2019 перед Днем взяття Бастилії



Жуліано Алафіліпп повернув жовту майку лідера завдяки атаці на 8-му етапі Тур де Франс-2019. 27-річний французький гонщик команди Deceuninck-Quick Step атакував за 11 км до фінішу на 200-км етапі, виїхавши на відрізку з 14% градієнтом підйому Кот-де-ла-Жейер разом з Тібо Піно (Groupama-FDJ). А невеликий некатегорійні підйом у фінішу Алафіліпп і Піно використовували, щоб ще більше відірватися від переслідувачів.

 

Наздогнати Томаса Де Гендт (Lotto Soudal), який виграв етап, у двох французьких гонщиків не вийшло, але Алафіліпп, поступався до старту етапу лідеру загального заліку Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo) 6 секунд, відіграв відставання і перехопив жовту майку лідера перед 14 липня, вдень взяття Бастилії. Жуліано Алафіліпп виграв у Чікконе 20 секунд чистого часу, плюс 5 секунд на бонусної премії і 4 секунди на фініші. У підсумку в генеральній класифікації Алафіліпп випереджає Чікконе на 23 секунди.

 

Джуліо Чікконе зберіг білу майку кращого молодого гонщика.

 

  29-річний французький гонщик Тібо Піно завдяки атаці піднявся до трійки кращих загального заліку, де поступається 53 секунди Жуліану Алафіліппу. Щодо Геранта Томаса Тібо Піно виграв 19 секунд.

 

  Вперше з 2004 року (коли Томас Фёклер і Санді Касар входили в топ-3 з 5 по 12 етапи Тур де Франс) два французьких гонщика в трійці найсильніших на французькому Гран-турі. А Жуліано Алафіліпп став третім французьким гонщиком в історії, який поїде у жовтій майці лідера в День взяття Бастилії 14 липня.

Жуліано Алафіліпп: «Мені не було чого втрачати. Відчував себе добре і атакував. Метою було повернути жовту майку, дуже задоволений, що у мене це вийшло. Носити майку три дні було неймовірно, але надіти її в день національного свята - це щось зовсім особливе і приголомшливе.

 

Я знав, що мені треба відіграти тільки шість секунд, але в той же час завдання було дуже складним. Приємно, що відрив отримав нагороду.

 

Мені довелося атакувати і дати повний газ. Я не знав фіналу, просто сконцентрувався на останніх кілометрах, проїхав дуже швидко.

 

Важко знайти кращий варіант, ніж виїхати з Тібо Піно. Будь я один, я б видихався. Але з ним у мене кілька разів вийшло відновитися.

 

  Тібо знав, що я збираюся атакувати, і сидів у мене на колесі. Ми не боролися, не задавали питань, а просто продовжували продавлювати і їхати на максимальній швидкості. Було добре працювати разом, вигідно нам обом, йому треба було виграти час у інших фаворитів. Упевнений, французька публіка оцінить наші дії. Тепер з нетерпінням чекаю, як поїду в майці в неділю. Для мене це честь! »

 Тібо Піно: «Я з учорашнього вечора знав, що Жуліано атакує за 300 м до вершини підйому. Я чекав цього моменту весь день, був готовий сісти йому на колесо. На щастя, нога у мене йшла добре. На спуску було важко, Жуліано кілька поворотів пройшов занадто швидко для мене. Я ж один раз помилився і трохи злякався. Наші інтереси збігалися.

 

  Я в гарній формі, на тому рівні, на якому був у фінальній частині минулого сезону. Підготовка проходила добре, але попереду ще два тижні, Піренеї, оброблення, Альпи ».

  Джуліо Чікконе: «Це був дуже важкий етап, ми зробили максимум. Я розчарований, але краще проїхати не міг. Відчуваю, що програв, але нагадую собі, що вдалося досягти: мені 24 роки, це мій перший Тур де Франс, де передбачалося, що я буду просто допомагати товаришам по команді і вчитися.

 

  Хочу подякувати товаришів по команді. Етап підходив Алафіліппу. Цілком справедливо, що він повернув жовту майку. Він поїхав за нею з величезною рішучістю. Коли він атакував, я вже йшов на межі. Висів весь день. Я задоволений своєю формою, тому що раз я на такому етапі втримався попереду, значить, я в порядку. Також я радий тому, як впорався з ситуацією, тому що шанс два дні носити жовту майку - щось виняткове. Подивимося, хто знає, що трапиться в найближчі дні, можливо, буде ще один сюрприз ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0888036.jpg(67.5 Kb)
 
GADДата: Неділя, 14.07.2019, 09:54 | Повідомлення # 40
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Падіння Геранта Томаса на 8-му етапі Тур де Франс-2019



Герант Томас: "Засмучений, що впав в ключовий момент 8 етапу Тур де Франс-2019"
 

  Переможець Тур де Франс минулого року Герант Томас зумів швидко повернутися в гонку після падіння за 15 км до фінішу. На повороті гонщик команди EF Education First Майкл Вудс втратив контроль над велосипедом і став причиною завалу. Міхал Квятковські допоміг Геранту Томасу надіти ланцюг, а Ваут Пулс, Ділан ван Барле і Джонатан Кастровьехо повернули британського гонщика в пелотон перед фінальним підйомом. Герант Томас не постраждав при падінні, але як тільки він повернувся в групу, атакували Жуліано Алафіліпп і Тібо Піно. Герант Томас зберіг свою позицію в загальному заліку.

 Герант Томас: «Я в порядку. Просто засмучений, що падіння сталося в ключовий момент гонки. Вудс впав, зачепив Джанні Москоне і мене. Я заплутався в велосипеді Джанні, знадобився якийсь час, щоб вибратися. Але хлопці чудово відпрацювали, повернули мене в групу. На фінальному підйомі я застряг, просувався вперед. Але коли був на 15-20й позиції, Алафіліпп і Піно атакували у вершини, щоб взяти бонусні секунди.

 

 Я не хотів виїжджати вперед і всіх тягнути. У команди Sunweb були гонщики, а також кілька інших хлопців намагалися наздоганяти.

 

  Ситуація дратує і засмучує, але в той же час таке повернення в групу показує, що у мене йде нога. Не хочеться програвати час. Якби я не впав, то зміг би поїхати за які атакували, і історія вийшла б зовсім іншою. Але попереду ще довга гонка ».

 

  Міхал Квятковські: «Там був поворот спочатку наліво, потім направо, подвійний. Ми побачили знак лівого повороту, але відразу після нього був правий поворот. Для багатьох це стало сюрпризом, там було досить небезпечно. Джанні впав першим. З велосипедом Джі все було в порядку, так що я схопив його велосипед, надів ланцюг і підштовхнув його. Потім я намагався знайти свій велосипед, тому що його забрав поліцейський. А потім я наздоганяв групу на випадок, якщо виникне проблема з велосипедом Джі ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 5777147.jpg(78.0 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 15.07.2019, 20:42 | Повідомлення # 41
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ваут ван Арт - переможець 10 етапу Тур де Франс-2019



Перемога Ваут ван Арта і перестановки в генеральній класифікації на 10-му етапі Тур де Франс-2019
 
  Дебютант Тур де Франс, 24-річний бельгійський гонщик команди Jumbo-Visma Ваут ван Арт (Wout van Aert) здобув перемогу на 10-му етапі Тур де Франс-2019.

Етап перед першим днем ​​відпочинку, який по рельєфу повністю підходив для загального спринту, не повторив сценарій спринтерських етапів. Команди генеральщіков скористалися пересіченим рельєфом, вітром і тим, що попереду довгоочікуваний день відпочинку, щоб перевірити пильність суперників і перекроїти генеральну класифікацію.

 

Відрив дня поїхав відразу після старту, сформувавшись після кількох атак. У нього відібрали шість гонщиків, але пелотон не став відпускати втікачів, утримуючи їх на відстані двох з половиною хвилин. А на фінальній третини дистанції протяжного 200-км етапу почалися спроби порвати пелотон, нейтралізувати відрив і змінили хід гонки.

Першу зробила команда EF Education First за 40 км до фінішу. В результаті їх протягання відвалилася невелика частина пелотону, яка незабаром майже добрала велику групу. Але тут в роботу в голові пелотону включилися команди Deceninck-Quick Step і Ineos, а потім і команда Bora-hansgrohe.

 

 

В результаті від групи жовтої майки відстав не тільки Тібо Піно, але і Рігоберто Уран (EF Education First), Річі Порт і Бауков Моллема (Trek-Segafredo), Якоб Фульсанг (Astana), Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), а також Мікель Ланда (Movistar) і втратив в результаті білу майку кращого молодого гонщика Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo).

 

  Друга група генеральщіков програла першій групі на фініші 1 хвилину 40 секунд. Мікель Ланда приїхав через 2 хвилини 9 секунд.

 

Спринтери втрималися в першій групи і розіграли спринт. Ваут ван Арт випередив італійського гонщика команди Deceuninck-Quick Step Еліа Вівіані і австралійського гонщика команди Lotto Soudal Калеба Евана.

 

 

Петер Саган (Bora-hansgrohe) зберіг зелену майку. Еган Берналь (Ineos) перехопив білу майку кращого молодого гонщика у Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo), Тім Велленса (Lotto Soudal) зберіг горохову майку кращого молодого гонщика.

 

У генеральній класифікації Жуліано Алафіліпп (Deceuninck-Quick Step) зберіг на плечах жовту майку, але тепер його найближчими суперниками в загальному заліку стали Герант Томас і Еган Берналь (Ineos), поступаються французькому гонщику 1:12 і 1:16 відповідно. Поліпшили свої позиції в загальному заліку і Стевен Крёйсвейк (Jumbo-Visma), що піднявся на 4-у сходинку, Емануель Бухманн (Bora-hansgrohe), що став 5-м, Енрік Мас (Deceuninck-Quick Step), що піднявся з 11-ї на 6-у позицію, а також Адам Йейтс (Mitchelton-Scott), Наїр Кінтана (Movistar) і Ден Мартін (UAE Team Emirates), замикають тепер десятку найсильніших.

   Ваут ван Арт: «Не віриться, що зміг випередити всіх цих швидких хлопців у спринті. Не можу повірити. За останні десять днів відчув, наскільки ця гонка значна. І виграти з першої спроби ... Ух ти.

 

  Фінал вийшов досить нервовим. Я зумів залишитися попереду, утримуючи нашого лідера Стіві на позиції. На жаль, Ділана не було в першій групі, і мені дозволили боротися в спринті. Він Ділана я почув, що мені потрібно рано почати спринт. Тому я поїхав за 250 м до фінішу. Вівіані був близько, але сантиметри мені вистачило ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4677195.jpg(48.6 Kb)
 
GADДата: Середа, 17.07.2019, 08:25 | Повідомлення # 42
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Один день у жовтій майці лідера Тур де Франс: Амеді Фурньє



Напередодні Другої світової війни атмосфера в Європі була ворожою. Італія, Німеччина і Іспанія відмовилися відправляти велокоманди на Тур де Франс (Tour de France) -1939. Напередодні старту, учасники Тур де Франс ще не знали, що в наступний раз пелотон зустрінеться тільки через вісім років.

Через те, що Італія, Німеччина і Іспанія не відправили велокоманди, перед організаторами Великої Петлі стала проблема невеликої кількості учасників. Для її вирішення Бельгія виставила дві велокоманди, у Франція були ще чотири додаткові регіональні велокоманди.

Французькі велогонщики були успішними в 30-і роки, але на Тур де Франс 1939 роки жоден з колишніх переможців не брав участі в велогонці: переможець 1930 і 1932 років Андре Ледюк (Andre Leducq) завершив кар'єру роком раніше, як і переможець 1931 і 1934 років Антонін Маньє (Antonin Magne); тріумфатор 1933 року Жорж поспішати (Georges Speicher), не стартував, а переможець 1937 року Роже Лапебі (Roger Lapebie) був травмований.

Все це зробило фаворитом велогонки бельгійську велокоманду і її капітана Романа Маса (Romain Maes) - переможця 1935 року. Команда Франції зробив ставку на наступних велогонщиків - Віктора Коссона (Victor Cosson), Рене Вьетто (Rene Vietto) і Моріса Аршамбо (Maurice Archambaud).

Ніхто не думав запрошувати французького велогонщика Амеді Фурньє (Amedee Fournier) ні в великою елітну велокоманду, ні до складу національної збірної, ні в одну з чотирьох регіональних велокоманд. Він стояв в запасі. І все ж в останню хвилину звільнилося одне місце і Фурньє вийшов на старт Тур де Франс-1939 синьо-жовтої майці регіональної велокоманди Північно-Захід - Іль-де-Франс.

Він не вперше стартував на Великій Петлі. Амеді Фурньє був серед учасників Тур де Франс 1936 року і виступав в категорії «велогонщик-турист», але, впавши на четвертому етапі і зламавши зап'ястя, був змушений зійти з перегонів.

Цього разу протеже тільки-но закінчив велосипедну кар'єру французького велогонщика Шарля Пеліссьє (Charles Pelissier) підійшов до Тур де Франс-1 939 з величезним бажанням і відмінною підготовкою.

На першому етапі Тур де Франс-одна тисяча дев'ятсот тридцять дев'ять панувала знервована обстановка. У відсутності іменитих фаворитів інші не менш амбітні велогонщики робили неодноразові спроби атакувати і від'їхати. Амеді Фурньє чекав свого часу.

Французький спортивний журналіст і організатор Великої Петлі Анрі Дегранж (Henri Desgrange) пізніше так описав дії Амеді Фурньє, щоб відзначити витонченість його стратегії:

«Ви бачили, як наш молодий« Медош », майбутній володар жовтої майки, їхав етап протягом усього цього дня? Ні? Я вам розповім! Він сидів в пелотоні тихо, як мишка, і тому ніхто не звертав на нього уваги ».

На фініші першого етапу, протяжність якого склала 215 км, учасники Тур де Франс-1939 розіграли спринт з групи в дев'ять чоловік. За кілька кілометрів до фінішу, який повинен був відбутися в місті Кан (Caen), Амеді Фурньє і ще сім велогонщиків прискорилися. Адже попереду них в одиночному відриві їхав переможець Тур де Франс-1938 Роман Мас. Амеді Фурньє виграв етап і став першим, хто надів жовту майку лідера Тур де Франс-1939.

На Велодромі трекових медалістові Олімпійських Ігор 1932 року в Лос-Анжелесі Амеді Фурньє залишалося просто утримувати свою неприборкану швидкість. Пізніше в готелі Фурньє зізнався:

"Я думав у мене галюцинація, бо зрозумів, що завтра саме я зможу покинути Кан у жовтій майці. І я почав крутити педалі як божевільний, озирнувся, і зрозумів, що виграв".

На наступному етапі Амеді Фурньє, впевнений в своїх силах і володіє бонусними 30-ю секундами переваги, все ж поступився жовту майку лідера. Роман Мас, який фінішував на першому етапі в групі Фурньє, виграв гонку з роздільним стартом протяжністю 63,5 км і таким чином, перехопив лідерство. Але вже на другому напіветапі дня Мас втратив жовту майку, коли вперед поїхав відрив, який і розіграв фініш в Рене (Rennes).

Кілька днів по тому Амеді Фурньє вже опинився на 54-й позиції генеральній класифікації. Але йому все ж вдалося виграти один етап на Тур де Франс-1939. Це був п'ятий етап протяжністю 207 км. Класичний спринтерський етап, проте учасникам Тур де Франс-1939 довелося проїхати по дуже вибоїстій дорозі, перш ніж вони фінішували на Велодромі в місті Нант (Nantes). Ця перемога стала останньою яскравим спалахом Амеді Фурньє в історії Тур де Франс.


За матеріалами : https://u.to/xIeyEg
Прикріплення: 6525125.jpg(62.4 Kb)
 
GADДата: Четвер, 18.07.2019, 08:20 | Повідомлення # 43
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Калеб Юен - переможець 11 етапу Тур де Франс-2019



Калеб Юен здобув першу в кар'єрі перемогу на етапі Тур де Франс. Тепер у 25-річного австралійського гонщика команди Lotto Soudal є перемоги на етапах всіх трьох Гран-турів.

 

  11-й етап Тур де Франс-2019, який відкрив другий тиждень гонки після дня відпочинку, пройшов за сценарієм спринтерського етапу. Відрив дня сформувався після першої ж атаки. Пелотон відразу відпустив чотирьох гонщиків: Еме Де Гендт (Aime De Gendt / Wanty-Gobert), Антоні Переса і Стефана Россетті (Cofidis) і Ліліана Кальмежана (Total Direct Energie). Але група не дозволяла відриву набрати більше трьох хвилин переваги.

 

 В якийсь момент за 40 км до фінішу пелотон надто наблизився до відриву, залишивши втікачам всього хвилину переваги, але потім група знову зменшила швидкість.

 

За 30 км до фінішу в пелотоні стався завал, в який потрапили гонщики Trek-Segafredo, включаючи Річі Порта і Джуліо Чікконе, Наїр Кінтана (Movistar), Майкл Вудс (EF Education First), Джакомо Ніццолі (Dimension Data), а також Нікі Терпстра (Total Direct Energie), потерпілий більше всіх. Ніки Терпстра був змушений зійти з перегонів.

 

Група Кінтани і Порта досить швидко наздогнала пелотон. За 10 км до фінішу Яспер де Бёйст (Jasper De Buyst / Lotto Soudal) впав, не втримавшись на краю дороги.

 

Довше за всіх з відриву дня пручався пелотону Еме Де Гендт, якого група наздогнала за 4,5 км до фінішу. За підсумками етапу Еме Де Гендт (Wanty Gobert) отримав червоний номер самого агресивного гонщика.

 

Загалом спринті Калеб Юен випередив Ділана Груневег (Jumbo-Visma) і Еліа Вівіані (Deceuninck-Quick Step) і здобув першу в кар'єрі перемогу на етапі Тур де Франс.

 

Петер Саган (Bora-hansgrohe), що фінішував 4-м, продовжує лідирувати в очковій класифікації.

Калеб Юен: «Повірити не можу. Останні чотири спринту я так близько підходив до перемоги. Але моя команда продовжувала в мене вірити, як і я в неї. Я знав, що якщо все зійдеться, я зможу бути найшвидшим. За 10 км до фінішу мій розвозять, Яспер Де Бёйст (Jasper De Buyst), впав, а я знаходився за ним, в хвості пелотону. Але Роджер Клюге вивіз мене, а на останньому кілометрі посадив на колесо Ділана Груневег. На щастя, мені вистачило ноги, щоб отфінішіровать. Збулася моя дитяча мрія. У жодній іншій гонці в дитинстві я не мріяв здобути перемогу. Тур де Франс з Австралії здається чимось далеким, тим, що бачиш тільки по телевізору ... Це фантастика! »

 

  Томас Де Гендт: «Думаю, Калеб занадто сильно тиснув на себе, тому що в перші дні гонки у нього не виходило виграти. Він був дуже близько, але тепер, нарешті, все спрацювало. З першого дня ми піднімалися на подіум Тур де Франс - спочатку з третім місцем на етапі і білої майкою самого молодого гонщика, потім з гірської майкою, моєю перемогою, яка зняла пресинг з команди. Кожен відчув полегшення. Тур вже був чудовим з перемогою на етапі. А тепер у нас дві перемоги ».

 

  Ділан Груневег: «Іноді виграєш, іноді програєш. Сьогодні я програв. Минулого разу я взяв перемогу, випередивши на полколеса, тепер полколеса програв. Ми рано взяли ініціативу в гонці на себе. Я хотів боротися, був на ідеальній позиції, але відчув, що Майк (Тёніссен) не може більше тягнути, тому почав спринт. Там був сильний зустрічний вітер. Шкода, що програв кілька міліметрів, але це частина спринту. Знаю, що почав спринт трохи зарано. Але не міг чекати довше, тому що все могли мене обійти. Розчарований, тому що дуже хотів виграти ».

 

  Еліа Вівіані: «Мені б хотілося здобути ще одну перемогу. З іншого боку, Калеб - єдиний спринтер без перемоги до сьогоднішнього дня, що говорить про рівень цього Тур де Франс. Зараз починаються гори, буде важливо не втрачати концентрацію, йти день за днем, думати про наступний шанс, який прийде на 16-му етапі ».

 

  Петер Саган: «Мені дуже пощастило, що я не впав на останній кругової розв'язки. Радий, що цілий і неушкоджений. Сьогодні був день для спринтерів, команда знову відмінно відпрацювала. На фінальній прямій я перебував на хорошій позиції, але за 100 м довелося різко міняти траєкторію, щоб уникнути зіткнення з гонщиком, який був попереду мене. Тому я втратив контакт з гонщиками, які почали спрінтовать, намагався закрити просвіт, але це було вже неможливо. Незважаючи на це, я зміг фінішувати четвертим і зберегти лідерство в очковій класифікації ».

 

  Еме Де Гендт: «На останніх кілометрах у мене було більше сил, ніж у інших, тому Россетті не зміг за мною поїхати, коли я прискорився. Ми злагоджено працювали у відриві до останніх 20 км, після чого видали максимум. Коли за 7 км до фінішу я поїхав в поодинці, дорога йшла під спуск.

Я подумав, що все видихаються до фінішу, що у мене є шанс. Але потім пішов тягун, який, здавалося, ніколи не закінчиться. Я відчув, як ноги забилися молочною кислотою ».

Жуліано Алафіліпп (Deceuninck-Quick Step) зберіг жовту майку лідера, Еган Берналь (Ineos) продовжує лідирувати в класифікації кращого молодого гонщика.

 

  Еган Берналь: «Завтра гірський етап, не знаю, чого очікувати. Просто сподіваюся, що буду відчувати себе добре. Думаю, поки рано атакувати, особливо, коли попереду оброблення і ще один важкий гірський етап відразу після неї. Але в будь-якому випадку, упевнений, що завтра атаки будуть ».

 

  Жуліано Алафіліпп: «Можливо, Еган Берналь прав, коли сказав, що генеральщікі завтра будуть берегти ноги перед обробленням. Але я морально готую себе до атак, будь це атаки фаворитів або інших гонщиків, які захочуть виграти час. Я просто щасливий, що ще один день буду у жовтій майці, але очікую всього ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4964665.jpg(63.6 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 19.07.2019, 06:59 | Повідомлення # 44
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Саймон Йейтс - переможець 12 етапу Тур де Франс-2019



Саймон Йейтс увійшов в число гонщиків, які здобули перемоги на етапах всіх трьох Гран-турів. 26-річний британський гонщик команди Mitchelton-Scott виграв 12-й етап Тур де Франс-2019 з відриву дня.

Етап розпочався з численних атак. В результаті відрив дня сформувався лише через 45 км після старту. У нього поїхали 40 гонщиків, в тому числі Петер Саган (Bora-hansgrohe), який виграв проміжний спринт етапу, випередивши Сонні Кольбреллі (Bahrain-Merida) і Олександра Крістоффом (UAE Team Emirates).

 

Поодинокі атаки з відриву Ліліана Кальмежана (Total Direct Energie), а потім Саймона Кларка (EF Education First) не спрацювали. Але кілька прискорень Саймона Єйтса (Mitchelton-Scott) спочатку за 40 км до фінішу, потім за 37 і за 34 км до фінішу сформували новий відрив. З Саймоном Йейтс поїхав Грегор Мюльбергер (Gregor Mühlberger / Bora-hansgrohe), а потім їх добрав Пельо Більбао (Pello Bilbao / Astana), які в підсумку і розіграли спринт на фініші. Саймон Йейтс випередив Пельо Більбао, Грегор Мюльбергер замкнув трійку призерів етапу.

 

Пелотон, відпустивши відрив, доїхав до фінішу через 9 хвилин 35 секунд після переможців етапу. Жуліано Алафіліпп (Deceuninck - Quick Step) зберіг жовту майку лідера.

 

Тім Велленса (Lotto Soudal), відібрали у відрив дня і першим пройшов вершину 4-й і вершину 1-ї категорії Пейресурд, зберіг горохову майку лідера гірській класифікації.

 

Еган Берналь (Ineos) продовжує лідирувати в класифікації кращого молодого гонщика.

Саймон Йейтс: «Всі етапи до гір я беріг сили. Сьогодні у мене був перший шанс щось спробувати. Зазвичай я сиджу в хвості пелотону, допомагаючи Адаму, але сьогодні вхопився за можливість обома руками.

 

  Я не був упевнений, що зможу перемогти своїх попутників в спринті. Насправді, я не знав, наскільки вони швидкі. Директор з технічки сказав мені, що я повинен бути попереду в останньому повороті. Я так і зробив, на щастя, здобув перемогу. Але мій пріоритет - допомагати Адаму ».

 

 

  Метт Уайт, спортивний директор команди Mitchelton-Scott: «Ми очікували, що поїде велика група, а велику групу з правильним поєднанням гонщиків дуже і дуже складно наздогнати, особливо при такій кількості кілометрів по рівнині. Хлопці проїхали відмінно. Ми отримали те, що хотіли. У відриві у нас був той, хто здатний проходити гори і боротися за етап, і той, хто може боротися на рівнині, тому що у великих відривах ситуація часто виходить з-під контролю. Ніхто не хотів привозити Маттео Трентіно з 30-км спуску на колесі, щоб він випередив усіх у спринті. Це давало нам шанс і в першій групі, і в другій ».

 Маттео Трентін отримав червоний номер самого агресивного гонщика: «Сьогодні ми використовували відмінну тактику. Саймон був в першій групі, я - в другій, і міг атакувати, якби з'явилася необхідність. Щоб мати шанс залишитися в голові групи на вершині, мені треба було передбачити атаки гірників. Тому я атакував. Розрив у мене був зовсім невеликим, всього півхвилини. Але я дуже задоволений тим, як пройшов підйоми, і тільки три гонщика мене випередили. Якщо команда бореться за загальний залік, це не означає, що ми не поїдемо за етапами. Ми намітили декілька етапів, а тепер у нас дві перемоги. Залишається ще кілька шансів на перемогу на етапі ».

Грегор Мюльбергер: «День склався майже ідеально. Пишаюся, що зміг залишитися на колесі Єйтса на підйомі, але, думаю, ці зусилля потім позначилися на мені. Так як втриматися за Йейтс коштувало мені великих сил, можливо, тому мені трохи не вистачило на фінішних метрах в спринті. Я знаю, що Йейтс - швидкий гонщик, з огляду на його досвід на треку. Але я сподівався, що у мене буде шанс, якщо збережу трохи сил. На жаль, сьогодні він просто був краще. Не думаю, що зміг би обійти його в спринті. Проте, я радий тому, як виступив, свого результату. Чекаю следующіх- етапів, де, сподіваюся, досягну успіху ».

Петер Саган: «Це перший піренейський етап, і для мене він був неймовірно важливий в плані набору максимальної кількості очок на проміжному спринті. Швидкість першої частини етапу була шаленою. Було багато атак і контратак. Я витратив багато сил, але разом з Максиміліаном, Грегором і Даніелем ми змогли відібратися в більшу групу. Даніель виконав прекрасну роботу, щоб допомогти мені на проміжному спринті. Відмінно, що я був першим. Отримай в максимум очок, пам'ятаючи про важких етапах, які будуть попереду, я постарався зберегти якомога більше сил і фінішував на етапі в группетто ».

 

  Енріко Пойтштке, спортивний директор команди Bora-hansgrohe: «Цей етап для команди вийшов майже бездоганним. За нашим планом Петер повинен був набрати якомога більше очок. Він взяв проміжний спринт, це важливо для зеленої майки. Крім того, у великому відриві у нас був Грегор і Максиміліан, ті гонщики, які могли боротися за перемогу на етапі. Обидва вони потужно пройшли гонку. На фінальному підйомі Грегор зумів всидіти на колесі Єйтса. Максиміліан знаходився в групі переслідувачів позаду них, що давало шанс використовувати інший тактичний хід, якби у першої групи не вийшло спрацюватися. Вони спрацювалися, і у нас був один гонщик, який міг боротися за перемогу на етапі. Етап звівся до спринту, де Йейтс став найсильнішим серед трьох. Завтра у нас оброблення, впевнений, у Ему є шанси. Він показав це на критериумом Дофіне ».

 

  Пельо Більбао: «Я радий, що мені випав шанс боротися за перемогу на етапі. Думаю, у фіналі я ніде не помилився, був на відмінній позиції для фінального спринту, але почав занадто пізно, щоб випередити Саймона Єйтса, тому що у мене не залишилося сил. Мені довелося докласти масу зусиль, щоб закрити просвіт до Єйтса і Грегора Мюльбергера на фінальному підйомі. Уже там я відчув, що вони обидва сильніше мене на цьому етапі. Можливо, сьогодні був мій останній шанс на цьому Туре, бо тепер ми сфокусуємось на боротьбі за генеральну класифікацію з Якобом Фульсангом. Я вірю, що якщо ми всією командою будемо наполегливо працювати, то Якоб зможе боротися за подіум ».

 

  Герант Томас: «Ми очікували атак на підйомі, особливо при тому, що розрив був досить невеликим, чотири хвилини. Але все їхали рівно, нічого не сталося, ніж ми дуже задоволені. Думаю, всі знають, що почалися три важливих дня. Можливо, все просто хотіли доїхати до фінішу. Розвідку траси оброблення я проведу вранці. Але я вже тричі її бачив. Мені вона сподобалася. Швидка, має бути важко. Так, завтра великий день ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0743805.jpg(68.4 Kb)
 
GADДата: Субота, 20.07.2019, 19:24 | Повідомлення # 45
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7650
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Жуліано Алафіліпп - переможець оброблення на 13 етапі Тур де Франс-2019



Дубль Жулиана Алафіліппа на Тур де Франс-2019
 

  Володар жовтої майки лідера Жуліано Алафіліпп першим з гонщиків в цьому випуску Тур де Франс-2019 зробив дубль, вигравши два етапи. 27-річний французький велогонщик команди Deceuninck-Quick Step до перемоги на 3-му етапі, виграному з відриву, додав перемогу на 13-му етапі, в індивідуальній гонці на час. Алафіліпп став першим за 18 років французьким гонщиком, який виграв розділку на Тур де Франс, а також першим французьким гонщиком з 1984 року після Лорана Фіньон, який переміг у розділці у жовтій майці лідера.

 Жуліано Алафіліпп, що стартував останнім на 13 етапі Тур де Франс-2019, подолав 27,2 км дистанції за 35 хвилин із середньою швидкістю 46,623 км / ч і випередив свого найближчого конкурента, що стартував перед ним, британського велогонщика Геранта Томаса (Ineos) на 14 секунд .

 

На проміжних відсічення часу основне суперництво розгорнулося між поточним володарем жовтої майки і минулорічним переможцем Тур де Франс. На першій відсіченні Жуліано Алафіліпп випереджав Геранта Томаса на 6 секунд, а між ним був Стевен Крейсвейк (Jumbo-Visma) з 5-ти секундним відставанням від лідера. На другий відсіченні між ними вже не було нікого, а розрив зберігся в районі все тих же 6 секунд.

 

На третьому відсіченні розрив становив 5 секунд між лідерами.

 

Індивідуальна гонка з роздільним стартом проходила в хороших погодних умовах, так що на погоду гонщикам не довелося скаржитися. А ось траса виявилася підступною з численними поворотами і небезпечними спусками.

 

З трасою не впоралися діючий чемпіон Бельгії в гонці з роздільним стартом Ваут ван Арт (Jumbo-Visma), який був доставлений в лікарню після падіння, а також чинний чемпіон Німеччини в груповій гонці Максиміліан Шахманов, що впав на дистанції, але зумів фінішувати. Пізніше команда Bora-hansgrohe оголосила, що Максиміліан Шахманов не зможе продовжувати гонку через перелом руки.

 

За підсумками етапу біла майка найкращого молодого гонщика перейшла до іспанця Енріке Масу з команди Deceuninck - Quick Step.

 

Команда Deceuninck - Quick Step виграла командний залік на 13 етапі.

 

Петер Саган (Bora-hansgrohe) і Тім Велленса (Lotto Soudal) зберегли свої майки.

  Жуліано Алафіліпп: «Це неймовірно. Не можу передати словами, як я щасливий! Я знав, що на цьому рельєфі зможу добре проїхати, але не думав, що виграю. Перша частина дистанції мені підходила, тому поїхав на ній, давши повний газ. А на другій частині здивував сам себе. Я їхав на межі можливостей, і за допомогою підтримки глядачів видав максимум до фінішу. Не можу повірити.

 

Щасливий, що до сих пір у жовтій майці! Кожен день в ній - бонус, а то, що на мені ця легендарна майка в рік, коли їй виповнюється 100 років - просто фантастика!

 

На старт цього етапу я вийшов з величезною рішучістю, але не уявляв, що переможу!

 

Тепер наш план - їхати гонку день за днем, подивимося, як все піде. В суботу дуже важкий гірський фініш на Турмале. Зроблю все можливе, щоб залишатися в основній групі якомога довше. Але хочу підкреслити, що нашим генеральщіком залишається Енрік Мас, який сьогодні чудово проїхав розділку. Я його вітаю ».

Герант Томас: «Я непогано проїхав, але відчуття, що я просто поїхав надто швидко, перегорів. Це не виправдання. Все було під контролем, але на останніх 8 км, коли хотів додати, мені не вистачило останніх п'яти відсотків. Але виступ був гідним, хоча завжди хочеться більшого.

Алафіліпп проїхав чудово. Він виразно фаворит, один з тих, за ким треба стежити. До кінця гонки ще далеко, попереду багато важких етапів ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 7612473.jpg(65.6 Kb)
 
Форум » Велофорум » ПРО » ТУР ДЕ ФРАНС 2019
  • Сторінка 3 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Пошук:

Вверх