Субота, 19.09.2020, 04:21
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Форум » Велофорум » ПРО » ТУР ДЕ ФРАНС 2019
ТУР ДЕ ФРАНС 2019
GADДата: Субота, 29.06.2019, 14:00 | Повідомлення # 16
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Склад команди Trek-Segafredo на Тур де Франс-2019



Річі Порт - капітан команди Trek-Segafredo на Тур де Франс-2019
 

  Команда Trek-Segafredo оголосила склад на Тур де Франс-2019. 34-річний австралійський гонщик Річі Порт стартує в якості лідера команди. Разом з ним на стартуватиме 6 липня вийдуть: 32-річний голландський гонщик Бауков Моллема, 27-річний французький гонщик Жульєн Бернар, 24-річний італійський гонщик Джуліо Чікконе, 36-річний голландський гонщик Кун де Корт, 29-річний італійський гонщик Фабіо Фелліні, 28-річний латвійський гонщик Томс Скуйіньш і 27-річний бельгійський гонщик Яспер Стейвен.

 

Джуліо Чікконе і Бауков Моллема поїдуть другий Гран-тур в цьому сезоні після того, як успішно виступили на Джиро д'Італія-2019, де Чікконе виграв етап і став кращим гірським гонщиком, а Моллема фінішував 5-м в загальному заліку. Вони будуть ключовими помічниками Річі Порта.

 

Кун де Корт стартує на Тур де Франс увосьме в кар'єрі, він буде дорожнім капітаном в гонці.

 

  Річі Порт стартує на Тур де Франс в дев'ятий раз в кар'єрі. Його найкращим результатом на французькому Гран-турі було 5-е місце в 2016 році. Протягом останніх двох років Річі Порт не доїжджають гонку до кінця - в 2017 році він впав на узвозі під час 9 етапу, в минулому році - на бруківці етапу до Рубе.

  Річі Порт: «Звичайно, я хотів би бути на подіумі в Парижі, але розумію, що належить пекельна битва. Думаю, у нас універсальний склад команди. Вважаю, що найголовніше для нас в гонці - контролювати ситуацію і не дати себе вибити тим, як йдуть справи в цьому сезоні. Багато в чому відчуваю менше пресингу, ніж в минулі роки. Я рішуче налаштований завзято боротися протягом трьох тижнів ».

 

  Джон Дегенкольб, який жодного разу не пропускав Тур де Франс з 2013 року, на цей раз вперше залишиться вдома. 30-річний німецький гонщик в Facebook написав, що розуміє рішення команди: «На наступному тижні Гран-Депарьє Тур де Франс, і так, чутки виявилися правдою. Це буде Велика Петля без Деге. Ми з командою розбирали різні варіанти. Trek-Segafredo концентрує всі сили на Річі Порте і боротьбі за загальний залік. Я повністю приймаю це рішення. Після шести поспіль матчів у Тур де Франс я нормально сприймаю те, що не поїду в цьому році. Вперше за довгий час проведу літні канікули з сім'єю, а потім відправлюся тренуватися на висоті, щоб підготуватися до моїх наступних перегонів Туру Польщі і Вуельті Іспанії ».

 

 

Склад команди Trek-Segafredo на Тур де Франс-2019:
 

Richie Porte, (Австралія)

Julien Bernard, (Франція)

Fabio Felline, (Італія)

Jasper Stuyven, (Бельгія)

Toms Skujins, (Латвія)

Koen De Kort, (Голландія)

Bauke Mollema, (Голландія)

Giulio Ciccone, (Італія)


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 7885401.jpg(25.8 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 02.07.2019, 07:49 | Повідомлення # 17
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Склад команди Bahrain-Merida на Тур де Франс-2019



Вінченцо Нібалі - капітан команди Bahrain-Merida на Тур де Франс-2019
 

  34-річний італійський гонщик Вінченцо Нібалі, переможець французького Гран-туру 2014 року, стартує на Тур де Франс-2019 в якості капітана команди Bahrain-Merida.

 

  Разом з ним в гонці візьмуть участь: 31-річний італійський гонщик Даміано Карузо, 29-річний італійський гонщик Сонні Кольбреллі, 23-річний іспанський гонщик Іван Гарсія Кортіна, 29-річний австралійський гонщик Роан Денніс, 24-річний словенський гонщик Матей Мохоріч, 27 -річний бельгійський гонщик Ділан Тёнс і 29-річний словенський гонщик Ян Тратник.

Вінченцо Нібалі поїде другий Гран-тур сезону, на Джиро д'Італія-2019 він фінішував 2-м, а після італійського Гран-туру взяв участь лише в двох змаганнях - Гран-прі Лугано, де посів 5-е місце, і в чемпіонаті Італії, яка не проїхав до кінця.

 

 

  Брент Коупленд, генеральний менеджер команди Bahrain-Merida: «Ми дуже багато працювали, щоб підготувати найкращий з можливих склад команди на Тур де Франс-2019. Спортивні директора і тренери, а також весь персонал команди виконали фантастичну роботу як на перегонах, так і поза змаганнями, щоб для такої важливої ​​гонки року зібрати найсильніший склад, особливо, з огляду на важкий старт сезону. У наших гонщиків було багато травм, але, завдяки наполегливій роботі, ми переконані, що зможемо чудово виступити на Тур де Франс з таким талановитим гонщиком як Вінченцо Нібалі. Результати минулих місяців вселяють оптимізм. Ділан Тёнс і Роан Денніс показали, що вони рухаються в правильному напрямку, щоб чудово проїхати гонку ».

 

 

  Горазд штангель, спортивний директор команди Bahrain-Merida: «Склад універсальний, боєздатний на будь-якому типі етапу. Вінченцо зможе націлитися на генеральну класифікацію, а Ділан і Матей Мохоріч будуть атакуючими. Разом з ними стартують спринтер Сонні Кольбреллі, молодий Іван Гарсія Контіні і Денніс, який важливий в обробленні, і два надійних гонщика Даміано Карузо і Ян Тратник зроблять склад відмінно збалансованим ».

 

 

  Вінченцо Нібалі: «Після Джиро я не сідав на велосипед близько трьох днів. Я багато працював, тому в тижні до Тура головним було утримувати форму. Останні два тижні я провів у тренувальному таборі в Альпах з моїм товаришем по команді Даміано.

 

  Не знаю, що зможу показати на Тур де Франс-2019, поїду гонку день за днем. Перший гірський фініш завжди складно проїхати добре, Ла-Планш-де-Бель-Фій - дуже важкий підйом. Він допоможе порівняти свою форму з формою суперників, зрозуміти, які шанси.

 

  Як завжди, маршрут Тур де Франс дуже вимотує, з декількома підйомами на висоту більше 2000 м, через що селекція буде більш жорсткою. Складно сказати, хто є фаворитом. Звичайно, є кілька гонщиків, які здатні виграти гонку, впевнений, боротьба буде важкою ».

 

  Паоло Слонго, тренер Вінченцо Нібалі: «Ми будували підготовку так, як вважали правильним. У липні побачимо, чи було цієї роботи досить. Вважаю, що на першому гірському фініші ми зможемо зрозуміти, який Тур де Франс виходить у Нібалі. Він вперше буде намагатися бути конкурентоспроможним як на Джиро д'Італія, так і на Тур де Франс. У 2016 році його метою була Джиро, після якої він поїхав Тур. Але тоді Тур де Франс служив йому підготовкою до Олімпійських ігор.

 

  Ми не збираємося витати в хмарах - неможливо нічого обіцяти в даний момент. Але я вважаю, що від Вінченцо можна очікувати всього, що завгодно. Упевнений, ніхто з його суперників не буде його недооцінювати. Після першого гірського фінішу ми дізнаємося більше ».

 

 

  Роан Денніс: «Я багато працював останні тижні, подіум в Швейцарії підтвердив, що робота принесла плоди. Моя мета на Тур де Франс-2019 - добре виступити на декількох етапах, наприклад, на обробленні в По, а також якнайкраще допомагати моїм товаришам по команді ».

 

 

 Склад команди Bahrain-Merida на Тур де Франс-2019:
 

 

Vincenzo Nibali, (Італія);

Jan Tratnik, (Словенія);

Dylan Teuns, (Бельгія);

Sonny Colbrelli, (Італія);

Rohan Dennis, (Австралія);

Damiano Caruso, (Італія);

Matej Mohoric, (Словенія);

Ivan Garcia Cortina, (Іспанія)


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8399752.jpg(67.6 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 02.07.2019, 08:04 | Повідомлення # 18
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Склад команди Movistar на Тур де Франс-2019



Наїр Кінтана, Мікель Ланда і Алехандро Вальверде - капітани команди Movistar на Тур де Франс-2019
 

  Другий рік поспіль команда Movistar відправляється на Тур де Франс з трьома лідерами - 29-річний колумбійський гонщик Наїр Кінтана, 29-річний іспанський гонщик Мікель Ланда і 39-річний іспанський гонщик, діючий чемпіон світу і чемпіон Іспанії Алехандро Вальверде очолять команду.

Разом з ними на старт Тур де Франс-2019 вийдуть: 25-річний іспанський гонщик Марк Солер, 35-річний іспанський гонщик Іманол Ервіті, 26-річний іспанський гонщик Карлос Верона, 30-річний португальський гонщик Нельсон Олівейра, 32-річний костариканський гонщик Андрій Амадор.

Два гонщика - Мікель Ланда і Андрій Амадор, стартують на другому поспіль після Джиро д'Італія Гран-турі. У минулому році Ланда став найкращим гонщиком Movistar в генеральній класифікації Тур де Франс, де посів 7-й місце. У цьому році на італійському Гран-турі Мікель Ланда став 4-м, а його товариш по команді Річард Карапас здобув перемогу на Джиро д'Італія-2019.

 

  У прес-релізі команди Movistar позначила ієрархію капітанів: ім'я Наїр Кінтани було названо першим, потім йдуть імена Мікеля Ланди і Алехандро Вальверде.

 

Після Джиро д'Італія-2019 Мікель Ланда не приймав участь в гонках. Наїр Кінтана готувався до Туру через Критеріум Дофіне-2019, де зайняв 9-е місце в загальному заліку. Алехандро Вальверде після завершення весняної частини сезону, повернувся в гонки на французькій гонці La Route d'Occitanie, де виграв етап і здобув перемогу в генеральній класифікації, а також 30 червня став чемпіоном Іспанії в груповій гонці.

 
 
Склад команди Movistar на Тур де Франс-2019:
 

Nairo Quintana, (Колумбія);

Mikel Landa, (Іспанія);

Alejandro Valverde, (Іспанія);

Nelson Oliveira, (Португалія);

Andrey Amador, (Коста Ріка);

Carlos Verona, (Іспанія);

Imanol Erviti, (Іспанія);

Marc Soler, (Іспанія)


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8530592.jpg(46.0 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 02.07.2019, 08:07 | Повідомлення # 19
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Склад команди Cofidis на Тур де Франс-2019




Мета команди Cofidis на Тур де Франс-2019 - боротися на всіх типах етапів
 
  Французька проконтинентальної команда Cofidis оголосила склад на Тур де Франс-2019. На стартуватиме 6 липня вийдуть: 28-річний іспанський гонщик Хесус Еррада, 28-річний еритрейський гонщик Натнаель Берхан, 31-річний французький гонщик Ніколя Еде, 26-річний французький гонщик Крістоф Лапорт, 28-річний французький гонщик Антоні Перес, 32-річний французький гонщик П'єр-Люк Перішон, 32-річний французький гонщик Стефан Россетті, 33-річний французький гонщик Жульєн Симон.

 Другий рік поспіль Насері Буаньї не було включене до складу на Тур де Франс. У цьому сезоні у 28-річного французького гонщика не було перемог, його кращим результатом було два других місця - на етапі Вуельти Валенсії на початку року і на класиці Grote Prijs Marcel Kint. Насері Буаньї зійшов під час 2-го етапу критериумом Дофіне.

 

  Команда Cofidis під керівництвом генерального менеджера Седріка Вассер ставить за мету боротьбу за перемогу на етапах з будь-яким рельєфом.

 

  Седрік Вассер: «Ми хотіли зібрати команду, яка зможе працювати якомога більш злагоджено. Всі гонщики, відібрані до складу, в цьому сезоні проявляли вміння працювати в команді, відповідальність, що є ключовим в такій складній і довгої гонці як Тур де Франс.

 

  Більш того, ми взяли гонщиків, які знають, що таке смак перемоги. Всі вони за останній час здобули одну і більше перемог. Якщо вони виявляться в ситуації, де буде шанс взяти перемогу на етапі, то скористаються цінним досвідом переможця. Ми хочемо, щоб майка Cofidis була помітна на всіх рельєфах.

 

  Команда універсальна, гонщики здатні боротися на всіх етапах. Робити ставку на один тип рельєфу було б помилкою. І, нарешті, вирішальним фактором у відборі гонщиків була фізична готовність, кількість гоночних днів в ногах з початку сезону. Саме цей розрахунок дозволив в минулому році нам показати хороші результати на Вуельті Іспанії.

 

  Упевнений, з цим складом ми зможемо все. Ми переконані, що зібрали кращий склад, здатний блищати на Тур де Франс-2019 ».

 

 

Команда Cofidis з моменту свого заснування бере участь в Тур де Франс, але в останній раз гонщики Cofidis здобували перемогу на етапах в 2008 році - це були Самюель Дюмулен (3-й етап) і Сильван Шаванель (19-й етап).

 

Склад команди Cofidis на Тур де Франс-2019:
 

 

Pierre-Luc Perichon, (Франція)

Natnael Berhane, (Еритрея)

Stephane Rossetto, (Франція)

Anthony Perez, (Франція)

Jesus Herrada, (Іспанія)

Julien Simon, (Франція)

Nicolas Edet, (Франція)

Christophe Laporte, (Франція)


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4271783.png(362.3 Kb)
 
GADДата: Середа, 03.07.2019, 11:01 | Повідомлення # 20
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Тур де Франс-2019: Зелена майка. претенденти



На Тур де Франс-2019 ми можемо стати свідками історичної події - володарем зеленої майки переможця класифікації за очками на Еліссейскіх Полях в Парижі в сьомий раз може стати Петер Саган (Bora-hansgrohe). Організатори ускладнили класичним спринтерам боротьбу за зелену майку вже з першого етапу, де фініш буде в некатегорійні підйом, а на другий і третій тижнях кількістю високих гір. Мало хто з них доберуться до Парижа. Спринтерам широкого профілю та однодневщікам є де розгулятися. Головним претендентом є, звичайно ж, Петер Саган (Bora-hansgrohe), але і інші велогонщики не мають наміру без боротьби віддавати зелену майку.

 

Система нарахування очок в залік зеленої майки:

 

20 очок за 1 місце на етапах 6, 13, 14, 15, 18, 19, 20;
30 очок за 1 місце на етапах 3, 5, 8, 9, 10, 12;
50 очок за 1 місце на етапах 1, 4, 7, 11, 16, 17, 21;

20 очок за 1 місце на проміжному спринті на всіх етапах крім разделок.

 

Розподіл балів по місцях на фініші:

Рівнинний етап: 50; 30; 20; 18; 16; 14; 12; 10; 8; 7; 6; 5; 4; 3; 2.
Середньогірні етап: 30; 25; 22; 19; 17; 15; 13; 11; 9; 7; 6; 5; 4; 3; 2.
Гірський етап, індивідуальний роздільний старт і проміжний спринт: 20; 17; 15; 13; 11; 10; 9; 8; 7; 6; 5; 4; 3; 2; 1.

Окуляри Світового рейтингу (UCI World Ranking) на фініші етапу: 120; 50; 25; 15; 5.

120 очок отримує переможець спринтерської класифікації Тур де Франс-2019 в залік Світового рейтингу (UCI World Ranking) (1-3 місце: 120; 50; 25)

 

   У чистих спринтерів є шанс одягатися в першу жовту майку лідера Тур де Франс-2019, що подвійно мотивує їх на боротьбу за перемогу на 1-му етапі, але заключні 500 м також дають шанси і спринтерам широкого профілю.

 

Пропонуємо вам взяти участь в опитуванні: "Хто стане володарем зеленої майки Тур де Франс-2019".

 

 

Петер Саган (Bora - hansgrohe)

Вік: 29
Кількість часток в Тур де Франс: 7
Перемоги на Тур де Франс: 11 етапів, 6 зелених майок кращого в очковій класифікації;
Кількість перемог в 2019 сезоні: 3

 

  

Ділан Груневег (Jumbo - Visma)

Вік: 26
Кількість часток в Тур де Франс: 3
Перемоги на Тур де Франс: 3 етапу;
Кількість перемог в 2019 сезоні: 9

 

 

Майкл Меттьюс (Sunweb)

 Вік: 28
Кількість часток в Тур де Франс: 4
Перемоги на Тур де Франс: 3 етапи, 1 зелена майка кращого в очковій класифікації;
Кількість перемог в 2019 сезоні: 2

 

 

Калеб Юен (Lotto-Soudal)

 

Вік: 24
Кількість часток в Тур де Франс: 0
Перемоги на Тур де Франс: 0
Кількість перемог в 2019 сезоні: 6

 

 

Еліа Вівіані (Deceuninck - Quick-Step)

Вік: 30
Кількість часток в Тур де Франс: 1
Перемоги на Тур де Франс: 0
Кількість перемог в 2019 сезоні: 6

 

  

Олександр Крістофф (UAE Team Emirates)

Вік: 31
Кількість часток в Тур де Франс: 6
Перемоги на Тур де Франс: 3 етапу;
Кількість перемог в 2019 сезоні: 2

 

 

Нільс Політті і Рік Цабель (KATUSHA-Alpecin), Андре Грайпель (Arkea - Samsic), Крістоф Лапорт (Cofidis), Едвальда Боассон Хаген і Джакомо Ніццолі (Dimension Data), Нікіас Арндт (Sunweb) та інші будуть боротися на спринтерських етапах і за можливість одягатися в зелену майку лідера.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0396579.png(143.7 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 05.07.2019, 07:53 | Повідомлення # 21
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Склад команди EF Education First на Тур де Франс-2019



Рігоберто Уран - капітан команди EF Education First на Тур де Франс-2019
 

  32-річний колумбійський гонщик Рігоберто Уран, який два роки тому зайняв на французькому Гран-турі друге місце, очолить команду EF Education First на Тур де Франс-2019.

 

  Разом з Рігоберто Ураном на стартуватиме 6 липня вийдуть: 25-річний італійський гонщик Альберто Беттіоль, 32-річний австралійський гонщик Саймон Кларк, 32-річний естонський гонщик Танел Кангерт, 34-річний нідерландський гонщик Себастьян Лангевельд, 29-річний новозеландський гонщик Том Скаллі, 30-річний американський гонщик ТіДжей ван Гардерен і 32-річний канадський гонщик Майкл Вудс.

Склад команди EF Education First на Тур де Франс-2019:
 

 

Rigoberto Uran, (Колумбія)

Alberto Bettiol, (Італія)

Simon Clarke, (Австралія)

Tanel Kangert, (Естонія)

Sebastian Langeveld, (Голландія)

Tom Scully, (Нова Зеландія)

Tejay Van Garderen, (США)

Michael Woods, (Канада)


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2429501.jpg(113.8 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 05.07.2019, 08:57 | Повідомлення # 22
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Тур де Франс-2019: Горохова майка. Претенденти



Біла майка в червоний горох - почесне вбрання кращого гірського гонщика Тур де Франс. Переможцем цієї класифікації стати нелегко і шанс поборотися є у багатьох. В останні роки боротьба за звання гірського короля ставала прикрасою етапів. Хоча генеральщікі можуть в запалі боротьби за перемогу на французькому Гран-турі захопити і горохову майку, швидше за все, 106-й випуск Тур де Франс подарує нам боротьбу за звання кращого гірського гонщика серед фахівців в даній номінації.

 

  Вперше в історії Тур де Франс 3 етапу будуть фінішувати на висотах понад 2000 м над рівнем моря. Також підкорять вершини Галібье і Ізеран, розташовану на позначці 2 770 м над рівнем моря - найвища точка Тур де Франс-2019. На восьми етапах на гірських вершинах будуть розіграні "Бонусні премії" з боніфікація 8, 5 і 2 секунди в генеральну класифікацію для перших трьох велогонщиків. Минулорічний переможець гірського заліку Жуліано Алафіліпп (Julian Alaphilippe) стартує в гонці, а також стартує гірський король Джиро д'Італія-2019 Джуліо Чікконе (Giulio Ciccone).

 

  У цьому році основна битва за гірські окуляри почнеться з 12 етапи і завершиться на вершині Валь Торан на 20 етапі, де перший гонщик отримає 40 очок. Організатори Тур де Франс-2019 вирішили подвоювати гірські окуляри тільки на вершинах, розташованих вище 2 000 м над рівнем моря, основна маса таких вершин розташована в Альпах. Горохова майка, швидше за все, дістанеться гонщикам, які будуть боротися за неї з відривів.

 

 

Гори на Тур де Франс-2019:

5 гірських премій вищої категорії (Categorie H);
13 гірських премій 1 категорії;
12 гірських премій 2 категорії;
21 гірських премій 3 категорії;
14 гірських премій 4 категорії.

 

Гори вищої категорії: 20, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 очка за 1-8 місця відповідно;
Гори 1 категорії: 10, 8, 6, 4, 2, 1 очко за 1-6 місця відповідно;
Гори 2 категорії: 5, 3, 2, 1 очко за 1-4 місця відповідно;
Гори 3 категорії: 2, 1 очко за 1-2 місця відповідно;
Гори 4 категорії: 1 очко за 1 місце.

 

Подвоєння очок:

 

40 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Коль дю Турмале - Col du Tourmalet на фініші 14 етапу;

40 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Коль д'Ізоар - Col d'Izoard на 18 етапі;

40 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Коль дю Галібье - Col du Galibier на 18 етапі;

40 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Коль д'Ізеран - Col de l'Iseran на 19 етапі;

40 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Валь Торан - Val Thorens на фініші 20 етапу;

20 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Коль де Вар - Col de Vars на 18 етапі;

20 очок в залік горохової майки за 1 місце на вершині Тінь - Tignes на 19 етапі;

 

18 етап - самий "урожайний" етап на гірські окуляри на Тур де Франс-2019 - максимум для одного велогонщика складе 102 очка.

 

Переможець гірській класифікації Тур де Франс-2019 отримає 120 очок в залік Світового рейтингу (UCI World Ranking) (1-3 місце: 120; 50; 25).

 

Претенденти:

 

Жуліано Алафіліпп (Deceuninck - Quick Step)

Вік: 27
Кількість часток в Тур де Франс: 2
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: виграв гірську класифікацію Тур де Франс-2018.

 

 

 

 Джуліо Чікконе (Trek-Segafredo)

 

Вік: 24
Кількість часток в Тур де Франс: 0
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: 0

 

Варрау Барге (Arkea - Samsic)

Вік: 27
Кількість часток в Тур де Франс: 4
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: перемога в гірській класифікації у 2017 році

Томас Де Гендт (Lotto Soudal)

 

Вік: 32
Кількість часток в Тур де Франс: 6
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: 2-е місце в 2016 році

  

 Алессандро Де Марки (ССС)

Вік: 33
Кількість часток в Тур де Франс: 3
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: 6-е в 2014 році

 
Ліліан Кальмежан (Total Direct Energie)
 

Вік: 26
Кількість часток в Тур де Франс: 2
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: 22-е в 2018 та 2017 років роках

 

Хесус Еррада (Cofidis)

Вік: 28
Кількість часток в Тур де Франс: 4
Найкраще місце в гірській класифікації на Тур де Франс: 21-е місце в 2014 році


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2235815.jpg(23.2 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 05.07.2019, 09:03 | Повідомлення # 23
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Тур де Франс-2019: Біла майка. претенденти
 
 


Білу майку на Тур де Франс-2019 одягне велогонщик, який розташований в генеральній класифікації вище всіх з тих, кому не виповнилося 25 років на 1 січня 1994 року.

 

  У минулому році переможцем класифікації кращого молодого гонщика став французький велогонщик П'єр Латур. Розглянемо кандидатів на звання кращого молодого гонщика Тур де Франс-2019.

 

  Головним претендентом на білу майку є колумбієць Еган Берналь (Egan Bernal), він же - один з претендентів і на жовту майку.

 

  Біла майка з'явилася на Тур де Франс-1975, і з тих пір лише 4 велогонщика ставали кращим молодим велогонщиком і володарем жовтої майки в один рік: Лоран Фіньон (Laurent Fignon) в 1983 році, Ян Ульріх (Jan Ullrich) в 1997 році, Альберто Контадор (Alberto Contador) в 2007 році і Енді Шлек (Andy Schleck) в 2010 році. Представляємо список кандидатів на звання кращого молодого гонщика Тур де Франс-2019.

  

  

 Учасники Тур де Франс-2019, які претендують на білу майку, Д.Р.
 1 Jasper Philipsen (Bel) UAE Team Emirates 02.03.1998
 2 Egan Bernal (Col) Team INEOS 13.01.1997
 3 David Gaudu (Fra) Groupama - FDJ 10.10.1996
 4 Lennard Kämna (Ger) Team Sunweb 09.09.1996
 5 Ivan Garcia Cortina (Esp) Bahrain Merida 20.11.1995
 6 Benoit Cosnefroy (Fra) AG2R 17.10.1995
 7 Laurens De Plus (Bel) Team Jumbo - Visma 04.09.1995
 8 Cees Bol (Ned) Team Sunweb 27.07.1995
 9 Elie Gesbert (Fra) Team Arkea - Samsic 01.07.1995
 10 Kasper Asgreen (Den) Deceuninck - Quick Step 08.02.1995
 11 Enric Mas (Esp) Deceuninck - Quick Step 07.01.1995
 12 Odd Christian Eiking (Nor) Wanty-Gobert Cycling Team 28.12.1994
 13 Giulio Ciccone (Ita) Trek-Segafredo 20.12.1994
 14 Fabien Grellier (Fra) Total Direct Energie 31.10.1994
 15 Matej Mohoric (Slo) Bahrain Merida 19.10.1994
 16 Wout Van Aert (Bel) Team Jumbo - Visma 15.09.1994
 17 Søren Kragh Andersen (Den) Team Sunweb 10.08.1994
 18 Caleb Ewan (Aus) Lotto Soudal 11.07.1994
 19 Aime De Gendt (Bel) Wanty-Gobert Cycling Team 17.06.1994
 20 Anthony Turgis (Fra) Total Direct Energie 16.05.1994
 21 Gianni Moscon (Ita) Team INEOS 20.04.1994
 22 Paul Ourselin (Fra) Total Direct Energie 13.04.1994
 23 Gregor Mühlberger (Aut) Bora-hansgrohe 04.04.1994
 24 Mads Würtz Schmidt (Den) Team KATUSHA-Alpecin 31.03.1994
 25 Tiesj Benoot (Bel) Lotto Soudal 11.03.1994
 26 Nils Politt (Ger) Team KATUSHA-Alpecin 06.03.1994
 27 Amund Grøndahl Jansen (Nor) Team Jumbo - Visma 11.02.1994
 28 Maximilian Schachmann (Ger) Bora-hansgrohe 09.01.1994
 

Еган Берналь (Sky)

22 роки

Енрік Мас (Deceuninck-Quick Step)

24 роки

Тиш Бенот (Lotto Soudal)

25 років

  
Давид Годю (Groupama-FDJ)

22 роки

  На Тур де Франс-2019 беруть участь багато молодих гонщиків. Хто стане фінальним володарем майки, покаже гонка.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8850605.png(129.3 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 05.07.2019, 15:50 | Повідомлення # 24
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Тур де Франс-2019. Жовта майка. претенденти




Переможець Тур де Франс-2019 стане 106-м в історії французького Гран-туру. Кожен випуск Великої Петлі - це унікальна сторінка в літописі найбільшої і відомої гонки світу. Але в цьому році вперше за багато років на старті не буде найтитулованішого генеральщіка Тур де Франс з діючих велогонщиків - Кріса Фрума. Головне питання, чи зуміє Кріс Фрум здобути п'яту перемогу на французькому Гран-турі, відкладений. На перший план виходить не один, а відразу кілька гонщиків, здатних піднятися на вищу сходинку подіуму в Парижі.

 

  Лише двоє з стартують генеральщіков вже знають смак перемоги на Тур де Франс - це Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), що став переможцем в 2014 році, і Герант Томас (Ineos), перед яким стоїть завдання захистити свій титул.

 

  Ми представляємо список претендентів, які в цьому році мають великі шанси одягнути жовту майку лідера 28 липня на Єлисейських Полях. Вам, наші читачі, ми пропонуємо проголосувати, назвавши того, хто, на вашу думку, стане переможцем Тур де Франс-2019.

 

  Для більш повного уявлення про шанси гонщиків, пропонуємо вам порівняти їх за рівнем результатів цього сезону, кількості гоночних днів, минулі успіхи на Тур де Франс.

 

 

 Герант Томас (Team INEOS)

Вік: 33

 

Кількість часток в Тур де Франс: 9

 

Кращий результат на Тур де Франс: 1-е місце в 2018 році

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 26

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Тур Швейцарії, зійшов із-за падіння на 4-му етапі.

 

 

Еган Берналь (Team INEOS)

Вік: 22

 

Кількість часток в Тур де Франс: 1

 

Кращий результат на Тур де Франс: 15-е місце

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 32

 

Перемоги в сезоні 2019: 3 (генеральна класифікація Париж-Ніцца, генеральна класифікація і етап Туру Швейцарії)

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Тур Швейцарії, на якому став переможцем

 

Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida)

Вік: 34

 

Кількість часток в Тур де Франс: 7

 

Кращий результат на Тур де Франс: 1-е місце в 2014 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 45

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Джиро д'Італія, де зайняв 2-е місце.

 

 

 

Наїр Кінтана, Мікель Ланда, Алехандро Вальверде (Movistar)

Наїр Кінтана
Вік: 29

 

Кількість часток в Тур де Франс: 5

 

Кращий результат на Тур де Франс: 2-е місце в 2013 і 2015;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 38

 

Перемоги в сезоні 2019: 1 (етап Туру Колумбії-2019)

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (9-е місце).

 

 
Мікель Ланда
 

Вік: 29

 

Кількість часток в Тур де Франс: 3

 

Кращий результат на Тур де Франс: 4-е місце в 2017 році

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 39

 

Перемоги в сезоні 2019: 1 (етап Тижня Коппи і Барталі)

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Джиро д'Італія (4-е місце)

 

 

Алехандро Вальверде
 

Вік: 39

 

Кількість часток в Тур де Франс: 11

 

Кращий результат на Тур де Франс: 3-е місце в 2015 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 35

 

Перемоги в сезоні 2019: 4 (етап Туру ОАЕ, генеральна класифікація і етап La Route d'Occitanie, групова гонка чемпіонату Іспанії)

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: La Route d'Occitanie

 

 

Роман Барді (AG2R La Mondiale)

Вік: 28

 

Кількість часток в Тур де Франс: 6

 

Кращий результат на Тур де Франс: 2-е місце в 2016 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 34

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (10-е місце).

 

 Тібо Піно (Groupama - FDJ)

Вік: 29

 

Кількість часток в Тур де Франс: 6

 

Кращий результат на Тур де Франс: 3-е місце в 2014 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 35

 

Перемоги в сезоні 2019: 4 (етап і генеральна класифікація на гонках Tour de l'Ain і Tour Cycliste International du Haut Var);

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (5-е місце)

Якоб Фульсанг (Astana)

Вік: 34

 

Кількість часток в Тур де Франс: 8

 

Кращий результат на Тур де Франс: 7-е місце в 2013 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 33

 

Перемоги в сезоні 2019: 4 (генеральна класифікація Вуельти Андалусії, етап Тіррено-Адріатико, Льєж-Бастонь-Льєж, генеральна класифікація критериумом Дофіне);

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (перемога в загальному заліку).

 

Рігоберто Уран (EF Education-First)

Вік: 32

 

Кількість часток в Тур де Франс: 5

 

Кращий результат на Тур де Франс: 2-е місце в 2017 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 19

 

Перемоги в сезоні 2019: немає;

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: La Route d'Occitanie (3-е місце).

  

Адам Йейтс (Mitchelton-Scott)

Вік: 26

 

Кількість часток в Тур де Франс: 3

 

Кращий результат на Тур де Франс: 4-е місце в 2016 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 40

 

Перемоги в сезоні 2019: 3 (етап Вуельти Валенсії, етап Вуельти Каталонії, етап Туру Країни Басків);

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (зійшов з 8-го етапу).

Деніель Мартін (UAE Team Emirates)

Вік: 32

 

Кількість часток в Тур де Франс: 6

 

Кращий результат на Тур де Франс: 6-е місце в 2017 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 37

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне - 8-е місце.

 

 

Стевен Крейсвейк (Jumbo - Visma)

 

 

Вік: 32

 

Кількість часток в Тур де Франс: 4

 

Кращий результат на Тур де Франс: 5-е в 2018 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 25

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (зійшов з 8 етапу).

 

 

 

 

Емануель Бухманн (Bora-hansgrohe)

 

Вік: 26

 

Кількість часток в Тур де Франс: 3

 

Кращий результат на Тур де Франс: 15-е місце в 2017 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 28

 

Перемоги в сезоні 2019: 2 (Trofeo Andratx - Lloseta і етап Туру Країни Басків);

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне (3-е місце).

 

 

 Річі Порт (Trek-Segafredo)

 

Вік: 34

 

Кількість часток в Тур де Франс: 8

 

Кращий результат на Тур де Франс: 5-е місце в 2016 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 41

 

Перемоги в сезоні 2019: 1 (етап Туру Даун Андер);

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Критеріум Дофіне - 11-е місце.

 

 

Бауков Моллема (Trek-Segafredo)

 

 

Вік: 32

 

Кількість часток в Тур де Франс: 8

 

Кращий результат на Тур де Франс: 6-е місце в 2013 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 41

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Джиро д'Італія (5-е місце).

 

 

 

Енрік Мас (Deceuninck-Quick Step)

 

 

Вік: 24

 

Кількість часток в Тур де Франс: 0

 

Кращий результат на Тур де Франс: -

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 29

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Тур Швейцарії - 9-е місце.

 

 

Ильнур Закарін (Katusha-Alpecin)

 

 

 

Вік: 29

 

Кількість часток в Тур де Франс: 2

 

Кращий результат на Тур де Франс: 9-е в 2018 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 51

 

Перемоги в сезоні 2019: 1 (етап Джиро д'Італія);

 

Багатоденна гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Джиро д'Італія - ​​10-е місце.

 

 

 

Вілко Келдерман (Sunweb)

 

 

 

Вік: 28

 

Кількість часток в Тур де Франс: 2

 

Кращий результат на Тур де Франс: 32-е місце в 2016 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 30

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Тур Швейцарії - 29-е місце.

 

 

 

Фабіо Ару (UAE Team Emirates)

 

Вік: 28

 

Кількість часток в Тур де Франс: 2

 

Кращий результат на Тур де Франс: 5-е місце в 2017 році;

 

Кількість гоночних днів в сезоні 2019: 21

 

Перемоги в сезоні 2019: немає

 

Гонка, через яку підходить до Тур де Франс-2019: Тур Швейцарії - 21-е місце.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 7171540.jpg(45.0 Kb)
 
GADДата: Субота, 06.07.2019, 08:48 | Повідомлення # 25
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Калеб Юен про своє дебюті на Тур де Франс



Калеб Юен: «Мета - перемога на етапі Тур де Франс-2019»
 

  24-річний австралійський гонщик Калеб Юен очолить команду Lotto Soudal на Тур де Франс-2019. Він дебютує на французькому Гран-турі, напередодні якого в його житті сталося дуже важлива подія - в червні австралійський гонщик став батьком. Калеб Юен ставить за мету перемогу на етапі і мріє поборотися за право одягнути жовту майку лідера.

Калеб Юен: «Бути лідером команди - це вже велика відповідальність, особливо при тому, що я - гонщик бельгійської команди, а гонка стартує в Бельгії. Більш того, на кону перша жовта майка лідера. Моя мета, надія і мрія - виграти етап на Турі. Коли я ріс, мрія просто вийти на старт Тур де Франс. Але зараз у мене є шанс очолити команду. Думаю, мало хто може сказати, що вони стали капітанами команди на своєму першому Туре. Для мене це величезна честь.

 

  Можливо, те, що я став батьком, - не сама ідеальна підготовка до Тур де Франс, але спортсмен повинен справлятися з тим, що відбувається в його особистому житті, і продовжувати виступати на високому рівні. Сподіваюся, я зможу це довести в найближчі тижні. Важко знайти почуття, яке буде сильніше, ніж те, коли виграєш гонку, але, думаю, все-таки ще краще відчуваєш себе, коли стаєш батьком.

 

  Психологічна стійкість буде дуже важлива протягом довгих трьох тижнів гонки. Я поки не брав участі в Турі, вперше вживаю спробу доїхати до фінішу. Сподіваюся, все пройде гладко, але три тижні - це завжди злети і падіння форми, завали, можливо, погане самопочуття. Саме тому потрібна сила духу, щоб постаратися пройти весь шлях до кінця.

 

  На Туре буде багато сильних спринтерів, кожен стартує, перебуваючи в кращій формі. Але у мене вже є шість перемог в цьому сезоні, це означає, що я з упевненістю стартую на Тур де Франс.

 

  Перші етапи, звичайно, будуть небезпечними. Все генеральщікі захочуть триматися попереду, щоб уберегтися від неприємностей. Все спринтери теж захочуть бути попереду, і не тільки щоб боротися за перемогу на етапі, але і щоб завоювати першу жовту майку. Думаю, у спринтерів в гонці буде шість - вісім шансів. Важкі фінали можуть збільшити мої шанси. Але це Тур, тут будуть справжні фахівці фінішів в підйом, а в кінці етапу я більше спринтер для рівнин. Якщо закінчу Тур з однією перемогою на етапі, буду задоволений, але, звичайно, завжди націлює здобути якомога більше перемог ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 3347852.jpg(62.1 Kb)
 
GADДата: Неділя, 07.07.2019, 10:08 | Повідомлення # 26
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Майк Тёніссен перемагає на 1-му етапі Тур де Франс-2019 і надягає першу жовту майку лідера
 


1-й етап Тур де Франс-2019 пройшов за традиційним сценарієм спринтерського. Після старту з пелотону атакували Грег Ван Авермат (Greg Van Avermaet / CCC), Натнаель Берхан (Natnael Berhane / Cofidis), Ксандра Мерісс (Xandro Meurisse / Wanty-Groupe) і Мадс Вюрц Шмідт (Mads Würtz Schmidt / Katusha-Alpecin). Їх максимальна перевага склала 3-30. На вершині знаменитого підйому Мюр ван Гераардсберген першим був Грег Ван Авермат. Забезпечивши собі горохову майку кращого гірського гонщика, Грег Ван Авермат випав з відриву і першим з четвірки втікачів повернувся в пелотон, а за 70 км до фінішу були спіймані і його товариші по відриву.

 

 За 58 км до фінішу з пелотону атакував 32-річний французький гонщик команди Cofidis Стефан Россетті (Stéphane Rossetto). У березні Россетті отримав перелом тазової кістки, впавши на тренуванні через зіткнення з кішкою. У гонки Россетті повернувся лише на Туре Йоркшира в травні. Він зумів набрати хорошу форму, ставши другим в обробленні на чемпіонаті Франції. В одиночному відриві Россетті провів близько 50 км, пелотон добрав його за 9 км до фінішу.

Етап не обійшовся без завалів. За 18 км до фінішу при падінні постраждав лідер команди Astana Якоб Фульсанг, який за допомогою товаришів по команді зумів наздогнати пелотон і фінішував у загальній групі. За 2 км до фінішу стався ще один завал, в який потрапив Ділан Груневег, колишній ставкою команди Jumbo-Visma в боротьбі за перемогу на 1-му етапі. Але команда не упустила ні перемогу на етапі, ні жовту майку лідера, які взяв 26-річний голландський гонщик Jumbo-Visma Майк Тёніссен (Mike Teunissen). Він же став і лідером очкової класифікації, завоювавши першу зелену майку лідера.

 

  Це перша перемога Майка Тёніссена на етапі Гран-туру і його перша в кар'єрі жовта майка лідера Тур де Франс, і перша жовта майка представника Нідерландів за 30 років, в останній раз Ерік Брекінк (Erik Breukink) за підсумками прологу Тур де Франс-1 989 ставав володарем жовтої майки.

 Майк Тёніссен: «Не можу повірити. Ми працювали тижні, місяці, щоб привезти Ділана до перемоги і жовтою майці. І раптом за 1,5 км наш план розвалився, тому що він впав в завалі.

 

  Мені було не видно, впав він чи ні. Але коли я зрозумів, що він впав, то у мене все ще залишався шанс боротися в спринті. До спринту ми не так багато працювали, тому відчував себе свіжим. Ваут ван Арт знаходився поруч зі мною. Я побачив, як всім важко на останніх метрах, навіть Сагану, якого мені вдалося пройти. Я обійшов його на фінішній межі, і, як уже говорив, не міг навіть уявити, що так вийде. Це неймовірно.

 

 День вийшов дуже незвичайним, тому що в одну секунду наша мета розчинилася. Сподіваюся, Ділан зможе посміхнутися, що я замінив його і здобув перемогу. Мені знадобиться кілька днів, щоб усвідомити те, що трапилося, особливо при тому, що я надів і жовту майку лідера. Але завтра перед нами інша велика мета ».

 

 Річард Плюгге, менеджер команди Jumbo-Visma: «Вперше в історії у нас в команді жовта майка, і вперше за тридцять років жовта майка у голландського гонщика. Це фантастика. Неймовірний для нас сезон ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4754114.jpg(67.4 Kb)
 
GADДата: Неділя, 07.07.2019, 14:26 | Повідомлення # 27
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Історія появи жовтої майки Тур де Франс

У 2019 Тур де Франс відзначає 100-річчя появи знаменитої жовтої майки лідера. В наші дні словосполучення «жовта майка» у любителів велоспорту міцно пов'язано з Тур де Франс (Tour de France). Але спочатку ні про яку майку лідера організатори Великої Петлі не замислювалися. Переможець першого випуску Тур де Франс носив НЕ жовту майку, а зелену нарукавну пов'язку. Під час другого випуску французького Гран-туру змінили правила, і генеральну класифікацію вигравав гонщик, який набрав більшу кількість очок, а не той, хто витратив на проходження всіх етапів менше часу. Очкова система протрималася до Тур де Франс-1912 після чого організатори знову повернулися до підрахунку тимчасових розривів між гонщиками, класифікації за особистим часу. А жовта майка вперше з'явилася на Тур де Франс-1919 року, через 16 років після першого випуску Великої Петлі.

Тоді Європа ще не оговталася після руйнівної Першої світової війни, і для проведення Тур де Франс 1919 року потрібні були героїчні зусилля, як з боку організаторів, так і з боку спортсменів. І, звичайно, формі велогонщиків увага приділялася в останню чергу. Після війни Францію наповнили сірі кольори - все ткацькі фабрики працювали на армію і випускали тканини тільки сірих відтінків, під колір армійської уніформи. Тому і форма велогонщиків, які вийшли на старт Великої Петлі, представляла собою поєднання сірого і червоного, сірого та синього, сірого і сірого.

Після 482-кілометрового етапу по західному узбережжю Франції від Ле-Сабль-д'Олон до Байонна, гонщики приїхали на фініш наскрізь вимоклі і покритими шаром бруду, і розрізнити, хто є хто, особливо глядачам, було абсолютно неможливо - всі були одного сірого кольору . І тоді після етапу один з супроводжуючих гонку менеджерів Альфонс Боже (Alphonse Baugé) запропонував організатору Тур де Франс Андрі Дегранж якось виділити лідера генеральної класифікації, щоб його можна було впізнати з першого погляду. Дегранж ідея сподобалася, і він тут же вибрав для майки лідера жовтий - колір сторінок журналу L'Auto, спонсора гонки. Увечері того ж дня Дегранж подзвонив в паризьку штаб-квартиру і віддав розпорядження терміново виготовити та надіслати на гонку 10 майок лідера.



Першу жовту майку вручили без урочистих церемоній ввечері в Греноблі 19 липня 1919 року Ежену Крістофу (Eugène Christophe), який лідирував тоді в генеральній класифікації. Крістофу жовта майка особливої ​​радості не принесла і виграти Тур де Франс не допомогла. Це пізніше за володіння жовтою майкою хоча б на один день на Великій Петлі розгорятимуться неабиякі битви. А Ежен Крістоф скаржився, що вболівальники на узбіччях свистіли йому вслід і кричали: «Гей, жовта майка! Хіба він не красень, канарка ?! »

На Тур де Франс 1920 року, жовтої майці згадали лише після 9-го етапу. Змінювався і її зовнішній вигляд. Так, після смерті Анрі Дегранжа (Henri Desgrange) (1940) в центрі жовтої майки на рівні грудей додали його ініціали "HD", які в 1969 році пересунули на рукава. Ініціали Дегранжа повернулися на передню частину майки в 1972, спочатку їх розміщували зліва, потім справа. Потім на догоду комерційним інтересам ініціали "HD" взагалі зникли з майки і повернулися лише в 2003, в рік 100-річного ювілею Тур де Франс. В наші дні стилізовані ініціали засновника Тур де Франс Анрі Дегранжа "HD" розташовуються на жовтої майці справа ближче до центру.

Довгі роки варіанти розмірів жовтої майки лідера Тур де Франс були обмежені, і багато гонщиків, що не влізли в розміри, передбачені організаторами, були змушені докладати масу зусиль, щоб одягатися в лідерське вбрання. Потім з'явилася особлива майка з блискавкою на спині, зроблена спеціально для церемонії нагородження. Тепер гонщику залишається лише натягнути на себе рукава, а для гонки використовується інша жовта майка.

До появи синтетичних тканин жовта майка, втім, як і інші майки учасників велоперегонів, виготовлялася з вовни. Вишивка коштувала дорого, і тому єдиними буквами, що з'явилися на майці, були ініціали Анрі Дегранжа. Власникові жовтої майки доводилося приколювати шпильками вставку з ім'ям спонсора команди.

Справжня драма розігралася в 1947, коли на Тур де Франс в якості спонсора з'явилася фірма Sofil, яка виробляє синтетичні волокна. Гонщики вважали за краще чисту шерсть синтетиці. Найбільше вовняні майки захищав французький велогонщик Луїзон Боба (Louis "Louison" Bobet), який наполягав на там, що без шерсті неможливо витримати день по жарі і пилу. Боба вважав, що через добавки синтетичних волокон гонщики будуть занадто сильно потіти. Тому він відмовився надіти першу жовту майку, в складі якої були синтетичні нитки.

Жак Годді (Jacques Goddet), організатор Тур де Франс 1947 року згадував: «Наш контракт з Sofil розвалювався. Якби новина просочилася в пресу, виробник був би розорений. Я пам'ятаю, як ми сперечалися майже всю ніч. Луїзон зазвичай був гранично ввічливий, але його принципи виявилися тверді, як гранітні скелі його рідний Бретані ». Компромісу досягти не вдалося. Годді попросив Sofil зробити майку без синтетики, хоча логотип виробника залишився на жовтої майці.

Жовта майка лідера зроблена з високотехнологічного поліестеру і еластану і важить всього лише 147 грам.

Напевно, у багатьох виникало питання, а чи бувало так, щоб на Тур де Франс кілька гонщиків показували один і той же час, і кому в такому випадку потрібно вручити жовту майку лідера.

Така ситуація склалася на Тур де Франс-1913 року в гонці було відразу два лідера Філіп Тис (Philippe Thys) і Жан Россіус (Jean Rossius), але тоді ще не було жовтої майки. Після її появи в 1919 ситуація з декількома лідерами склалася двічі. На Тур де Франс-тисяча дев'ятсот двадцять дев'ять відразу три гонщика завершили етап до Бордо з одним і тим же часом - Ніколя Франц (Nicolas Frantz) з Люксембургу, французи Віктор Фонтан (Victor Fontan) і Андре Ледюк (André Leducq). Всім трьом вручили по жовтої майці, хоча жоден з лідерів не довіз її до Парижа. На Тур де Франс-1931 у свій час показали Шарль Пеліссьє (Charles Pélissier) і Рафаель ді Пако (Rafaele di Paco). Проблему вирішили, вручивши жовту майку того, хто швидше фінішував днем ​​раніше.

Згідно з правилами ASO, «в разі рівного рахунку в загальному заліку приймаються до уваги соті частки секунди, показані під час етапу з індивідуальною гонкою на час. Якщо і після цього час гонщиків буде однаковим, то тоді володар жовтої майки визначається підсумовуванням місць, досягнутих на кожному етапі. В крайньому випадку, зараховується місце, зайняте на фінальному етапі ».

За всю історію Тур де Франс було вручено 2 145 жовтих майки, які отримали 286 гонщиків з 22 країн. Частіше за всіх жовту майку лідера надягали французькі гонщики - 84 спортсмена, бельгійці - 56 і італійці - 27 гонщиків.

Найменша кількість власників жовтої майки протягом Тур де Франс:

Один:

1924 - Оттавіо Боттекья (Ottavio Bottecchia)

1928 - Ніколя Франц (Nicolas Frantz)

1935 - Роман Маес (Romain Maes)

Два:

1919 - Ежен Крістоф (Eugene Christophe) / Фірман Ламбо (Firmin Lambot)

1921 - Луї Мотта (Louis Mottiat) / Леон Сіер (Leon Scieur)

1925 - Адель Бенуа (Adelin Benoit) / Оттавіо Боттекья (Ottavio Bottecchia)

1934 - Георг Шпайхер (Georges Speicher) / Антонін Маньє (Antonin Magne)

1961 - Андре Даррігад (Andre Darrigade) / Жак Анкетіль (Jacques Anquetil)

1970 - Італо Дзільолі (Italo Zilioli) / Едді Меркс (Eddy Merckx)

1972 - Сірілл Гімар (Cyrille Guimard) / Едді Меркс (Eddy Merckx)

1977 - Дітріх Турау (Dietrich Thurau) / Бернара Тевене (Bernard Thevenet)

1999 - Яан Кірсіпуу (Jaan Kirsipuu) / Ленс Армстронг (Lance Armstrong)

Найчастіше власники жовтої майки лідера змінювалися на Тур де Франс 1958 і 1987 року - 8 разів, на Тур де Франс 2006 року майка лідера змінювала господарів 7 разів.

Більше всіх у жовтій майці лідера провів Едді Меркс (Eddy Merckx) - 111 днів;

Ленс Армстронг (Lance Armstrong) - 83 дня;

Бернар Іно (Bernard Hinault) - 79 днів;

Мігель Індурайн (Miguel Indurain) - 60 днів;

Жак Анкетіль (Jacques Anquetil) - 52 дня.

За всю історію Тур де Франс - 14 раз володарі жовтої майки лідера були змушені покинути гонку:

1927 - Франсіс Пеліссьє (Francis Pélissier) - через хворобу;

1929 - Віктор Фонтан (Victor Fontan) - через зламаний велосипеда;

1937 - Сільвер Маес (Sylvère Maes) - сход всій бельгійської команди через погрози французьких уболівальників;

1950 - Фьоренцо Маньї (Fiorenzo Magni) - сход італійської команди через погрози французьких уболівальників;

1951 - Вім Ван Ест (Wim Van Est) - через падіння в прірву на Обіск;

1965 - Бернар Ван де Керк (Bernard Van De Kerkhove) - схід через сонячного удару під час підйому на Обіск;

1971 - Луїс Оканья (Luis Ocaña) - падіння під час бурі на Коль де Менти;

1978 - Мішель Поллентьер (Michel Pollentier) - виключений з гонки через спроби обдурити допінг-контроль;

1980 - Бернар Іно (Bernard Hinault) - травма коліна;

1983 - Паскаль Симон (Pascal Simon) - перелом лопатки;

1991 - Рольф Соренсен (Rolf Sørensen) - перелом ключиці;

Рік випуску 1996 - Стефан Ело (Stéphane Heulot) - тенденіт;

1998 - Кріс Бордман (Chris Boardman) - травма голови після падіння;

2007 - Міхаель Расмуссен (Michael Rasmussen) - знятий з перегонів керівництвом своєї команди через помилкових свідчень про місцезнаходження під час тренування перед Тур де Франс.

6 раз за всю історію Тур де Франс переможцем ставав гонщик, що не виграв жодного етапу:

1922 - ферми Ламбо (Firmin Lambot \ Бельгія);

1956 - Роже Валковяк (Roger Walkowiak \ Франція);

1960 - Гастон Ненчіні (Gastone Nencini \ Італія);

1966 - Люсьєн Емар (Lucie

1990 – Грег Ле Монд (Greg LeMond \ США);

2006 – Оскар Перейро (Óscar Pereiro \ Испания).

Гонщик, который больше всего дней провёл в жёлтой майке лидера, но не становился победителем Тур де Франс - Фабиан Канчеллара, носивший жёлтую майку лидера 29 дней за всю карьеру.

Из двух ныне действующих гонщиков больше всего дней в жёлтой майке лидера провели Крис Фрум – 59, и Винченцо Нибали – 19.

Жёлтая майка стала неотъемлемой частью французского Гран-тура, символом победы, желанной целью, к которой идут годами, и самое главное, её история не окончена, она всё ещё продолжается…


За матеріалами : https://u.to/xIeyEg
Прикріплення: 9661644.jpg(53.2 Kb)
 
GADДата: Неділя, 07.07.2019, 20:20 | Повідомлення # 28
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Команда Jumbo-Visma перемагає в командній гонці на час на 2-му етапі Тур де Франс-2019


 
Голландська команда Jumbo-Visma здобула перемогу в командній гонці на час на 2-му етапі Тур де Франс-2019. Гонщики Jumbo-Visma стартували останніми завдяки Майку Тёніссену (Mike Teunissen), який після перемоги на 1-му етапі очолив генеральну класифікацію Тур де Франс-2019.

 

  На всіх проміжних відсічення команда Jumbo-Visma показала найкращий час, випередивши на фініші на 20 секунд команду INEOS, яка стартувала першою. Гонщики Jumbo - Visma подолали 27,6 км дистанції за 28 хвилин 57 секунд з середньою швидкістю 57,175 км / ч, ставши єдиною командою, яка подолала рубіж в 29 хвилин.

 

   Завдяки перемозі Майк Тёніссен зберіг жовту майку на своїх плечах, а Ваут Ван Арт (Wout Van Aert) став володарем білої майки кращого молодого гонщика, перехопивши її у Калеба Евана (Lotto Soudal). Гонщик команди CCC Грег Ван Авермат зберіг горохову майку лідера класифікації кращого гірського гонщика. Майк Тёніссен також зберіг зелену майку кращого в очковій класифікації, в якій на наступному етапі знову стартує Петер Саган (Bora-hansgrohe).

 Майк Тёніссен: «Вчора збулася мрія, сьогодні це знову повторилося. Ми з самого старту поїхали, викладаючись по максимуму. Ділан Груневег провів хорошу роботу на початку дистанції, але через учорашнє падіння не зміг утримуватися довго. Нам довелося розробляти тактику, не розраховуючи на Джорджа Беннетта, тому що він «занадто маленький». Але в кінці він відчував себе добре і зміг нам допомогти. Інші хлопці їхали дуже потужно, проводили дуже довгі зміни. Всі тримали свою швидкість.

 

  Ми чули, що йдемо швидше за всіх, і це дуже нас підбадьорило. Ми вже досягли багато чого з цієї майкою. І ми летіли, це було неймовірно. Не те, щоб я вже звик перемагати на етапах Тур де Франс, особливі відчуття залишаються. Вчора внесок в перемогу вніс в основному я, сьогодні - вісім сильних гонщиків, персонал і все, хто вклав свої сили в командний успіх. Для нас перемога тут була важливою метою ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 3361759.jpg(94.8 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 08.07.2019, 20:09 | Повідомлення # 29
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Жуліано Алафіліпп - переможець 3 етапу Тур де Франс-2019



Жуліано Алафіліпп здобуває перемогу і надягає жовту майку лідера на 3-му етапі Тур де Франс-2019
 

  На 3-му етапі, першому на території Франції, куди Тур де Франс-2019 перемістився після двох днів в Бельгії, перемогу здобув 27-річний французький гонщик команди Deceuninck-Quick Step Жуліано Алафіліпп.

 Через 2 км після старту сформувався відрив дня, в який поїхали Тім Велленса (Tim Wellens / Lotto Souda), Антоні Делаплас (Anthony Delaplace / Arkéa-Samsic), Поль Орселан (Paul Ourselin / Total Direct Energie) і Стефан Россетті (Stéphane Rossetto / Cofidis). Четвірка лідерів набрала більше шести хвилин переваги, а в голові пелотону понад 100 км з 215 км етапу працював Тоні Мартін (Jumbo-Visma).

 Перевага відриву скоротилося до двох хвилин перед початком серії категорійних підйомів. Тім Велленса першим пройшов всі чотири категорійних підйому, атакувавши з відриву після проходження першого, за 48 км до фінішу. 28-річний бельгійський гонщик був наздоженуть Жуліаном Алафіліппом після проходження фінальної категорійної вершини дня, але не зміг виїхати з Алафіліппом через прокол.

 Жуліано Алафіліпп поодинці атакував з пелотону за 16 км до фінішу. На вершині підйому з пелотону атакували Майкл Вудс (EF Education First), Максиміліан Шахманов (Bora-hansgrohe), Олексій Луценко (Astana) і Мікель Ланда (Movistar), але їм не вдалося наблизитися до французького гонщика і виїхати від пелотону, який добрав втікачів через шість кілометрів.

 

  А Жуліано Алафіліпп зумів виїхати від переслідувачів і втримати перевагу до фінішу, де він виграв третій в кар'єрі етап Тур де Франс. Також Жуліано Алафіліпп став першим за 5 років французьким гонщиком, який надів жовту майку лідера.

Тім Велленса (Lotto Soudal) очолив класифікацію кращого гірського гонщика, перехопивши горохову майку у Грега Ван Авермата (CCC).

 

  24-річний бельгійський гонщик команди Jumbo-Visma Ваут ван Арт зберіг білу майку лідера кращого молодого гонщика.

 

  Жуліано Алафіліпп: «У мене немає слів. Чи не усвідомив того, що сталося. Я знав, що етап мені підходить, зумів уникнути всіх проколів і падінь. Прискорюючись на Мутин, відчував себе відмінно, але не думав, що поїду в поодинці. Я виклався повністю. Чув, що у мене було 30-40 секунд в запасі. Складно відповідати очікуванням, коли тебе вважають фаворитом. Але у мене вийшло. Я радий".

 

  Ів Лампарт (Deceuninck-Quick Step): «Він знав, що треба атакувати, щоб мати шанс надіти жовту майку, але, думаю, коли він атакував, то думав, що з ним поїдуть і інші гонщики. А він виявився один. Феноменально, що він зміг втриматися до фінішу. Минулої середи ми провели розвідку, що додало мотивації. Такий тип рельєфу з короткими і крутими підйомами підходить Жуліану. Це як Флеш Валлон ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2186806.jpg(46.3 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 09.07.2019, 06:35 | Повідомлення # 30
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7528
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Тім Велленса - гірський король Тур де Франс-2019 після 3 етапу



Тім Велленса: «Я не планував атаку на 3-му етапі Тур де Франс-2019»
 

  28-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal Тім Велленса за підсумками 3-го етапу Тур де Франс-2019 надів горохову майку лідера, а також отримав червоний номер самого агресивного гонщика етапу.

 

  Велленса відібрали у відрив дня, а потім атакував за 45 км до фінішу, виїхавши від своїх попутників. Бельгійський гонщик першим пройшов всі категорійні вершини дня, три з них - в одиночному відриві. Але після проходження останньої вершини Мутин отримав прокол і не зміг поїхати за які атакували з пелотону за 16 км до фінішу Жуліаном Алафіліппом (Deceuninck-Quick Step), який став переможцем 3 етапи.

 

Горохова майка і червоний номер самого агресивного гонщика стали нагородою за атаку.

   Тім Велленса: «Спочатку моя атака не була запланована. Томас Де Гендт спробував виїхати у відрив, але його не пустили. Після всіх років в пелотоні інші команди, звичайно, вже знають, на що він здатний. Я лише раз спробував виїхати з пелотону, і у мене відразу вийшло потрапити в відрив дня, де ми дуже добре скооперувалися. Поїхав у відрив, тому що ми сподівалися допомогти Калебу Юену. У відриві їхали гладко, весь день був попутний вітер, і ми досить легко набрали близько шести хвилин переваги, але потім пелотон накрутив швидкість. Я помітив, що темп у відриві став недостатньо високим, тому вирішив атакувати за 45 км до фінішу, тому що знав, що з відриву я найсильніший гонщик.

 

  Спочатку я поїхав, щоб набрати очки для гірської майки, але потім в якийсь момент повірив, що зможу зробити більше. Але відразу після цього пелотон прискорився, боротися за перемогу на етапі стало складніше. Біля підніжжя останнього підйому проколов колесо, довелося зупинитися. На щастя, я все ж зумів взяти останні два очка в залік горохової майки. А ось поїхати за Алафіліппом і показати кращої результат вже було неможливо.

 

Якби не було цього інциденту, я зумів би проїхати далі з Жуліаном Алафіліппом, але потім він би скинув мене де-небудь.

 

  Та й обійти Алафіліппа було б дуже важко, хоча ніколи не знаєш напевно. Можливо, я зумів би утриматися від них і показати кращий результат.

 

  Я сказав нейтральної технічки, що зупинюся на вершині підйому, що мені треба замінити колесо, але там нікого не виявилося, щоб мені допомогти, і відчув себе трохи нерозумно.

 

 Але, як уже говорив, я дуже задоволений, що надів горохову майку. Завтра немає небезпеки її втратити. У середу і в четвер буде розігруватися набагато більше очок, а потім все буде залежати від моєї форми. Якщо зможу, знову поїду в відрив і упину майку трохи довше ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4746449.jpg(60.1 Kb)
 
Форум » Велофорум » ПРО » ТУР ДЕ ФРАНС 2019
  • Сторінка 2 з 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
Пошук:

Вверх