П`ятниця, 29.03.2024, 01:53
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Новини велоспорту
GADДата: Четвер, 26.03.2015, 20:29 | Повідомлення # 46
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Крістоф Штрассер встановив новий 24-годинний велосипедний рекорд



Австрієць Крістоф Штрассер встановив новий рекорд з подолання максимальної відстані на протязі 24 годин. За добу він проїхав 896,173 км. Установка рекорду відбувалася в колишньому берлінському аеропорту і завершилася о 15:00 за місцевим часом.

32-річний гонщик, який спонсорується маркою Specialized, побив попередній рекорд в 840,037 км, встановлений в 2004 році покійним Юре Робіком.

Привітати рекордсмена і триразового переможця легендарної гонки Race Across America (RAAM) приїхав Маттіас Брендл, який у жовтні побив годинний рекорд, а минулого місяця поступився його Роану Деннису. Гонщик IAM Cycling з певною недовірою поставився до відстані, яку проїхав Штрассер, так як сам Брендл подолав близько 1000 км на гонці Тірра-Адріатико.

Рекорд Штрассера є стандартом для «вертикальних» велосипедів, так як гонщики на обтічних «горизонтальних» байках здатні проїхати більше за рахунок кращої аеродинаміки. У цій дисципліні рекорд в 1,219.02 км належить Крістіану фон Ашеберг, який тримається з 2010 року.

Увага Штрассера тепер буде зосереджена на літній гонці Race Across America, де він спробує стати першим велосипедистом, який виграє її три рази поспіль. Абсолютний рекорд на цьому турнірі належить Робіком, який вигравав її п'ять разів, але минулого року був на смерть збут автомобілем під час тренування.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 0937935.jpg (21.5 Kb)
 
GADДата: Неділя, 29.03.2015, 10:57 | Повідомлення # 47
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Дискові гальма з'являться в пелотоні в 2017 році



Дискові гальма будуть введені в професійні шосейні гонки в 2017 році. Про це виданню Road.cc повідомило джерело, що бере участь в переговорах між UCI і представниками велосипедної промисловості щодо змін в обладнанні. UCI також почали обговорення з індустрією внесення змін до правила про 6,8 кг мінімальної ваги велосипеда і правило «3: 1", яке стосується рами, вилки, керма, виносу і підсідельного штиря.

В даний час UCI розглядає велику кількість змін в правила, що стосуються обладнання. Союз консультуються з Всесвітньою федерацією індустрії спортивних товарів (WFSGI), організацією, яка включає багатьох найбільших гравців індустрії.

Велосипедний комітет WFSGI це, по суті, голос велосипедної промисловості, що має таке ж відношення до велоспорту як UCI і МОК. Комітет включає в себе три підкомісії: Колісний комітет, Комітет з сідел і Технічний комітет, в який входить Робоча група з дисковим гальмах.

Повідомляється, що після консультації UCI з Технічним комітетом WFSGI, Союз велосипедистів дозволить використовувати дискові гальма в професійному пелотоні через один сезон. Офіційна інформація з'явиться найближчим часом, очікується на протязі місяця.

Раніше ми вже повідомляли, що Жерон Снейдерс Блок очікує появи дискових гальм в пелотоні в 2016 році, але схоже, що доведеться чекати ще один сезон. На відкритому засіданні WFSGI в Тайбей минулого тижня Снейдерс Блок відмовився називати дату введення, але заявив, що це неминуче, а точна дата повинна бути узгоджена з UCI. Він також сказав, що установка дискових гальм буде загальною, а не вибірковою. На цьому особливу увагу раніше акцентував гонщик Філіп Жільбер, аргументуючи тим, що поява тільки на деяких байках може бути чревате серйозними аваріями.

За словами представника WFSGI, вони разом з UCI хочуть однакових правил гри для всіх виробників. Тому часу буде потрібно стільки, скільки потрібно всім компаніям для впровадження дискових гальм. Функціонери WFSGI надали Союзу всю документацію та Технічні вимоги, які необхідні. Наприклад, UCI цікавило питання нагріву гальмівних дисків, так як це питання дуже важливе.

WFSGI стверджує, що UCI впевнені в легкому впровадженні в професійні гонки і про це буде оголошено дуже скоро. Але компаніям необхідно якийсь час, щоб скоригувати свої продукти. Тому 2016 це занадто ранній термін.

На зустрічі UCI і WFSGI обговорювалися й інші важливі технічні питання, наприклад, правило про мінімальній вазі велосипеда в 6,8 кг. Крім того, піднімалася тема правила «3: 1", яке встановлює, що довжина поперечного перерізу труби рами та інших елементів велосипеда не повинна перевищувати більш ніж у три рази ширину. З цих питань UCI необхідно було почути думку галузі.

Снейдерс Блок, побачивши як UCI ставляться до отримання зворотного зв'язку від індустрії, назвав Союз «абсолютно іншою організацією».


Read more at http://velohack.com/
Прикріплення: 0715036.jpg (28.3 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 31.03.2015, 09:05 | Повідомлення # 48
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вітер здув Томаса Джерейнт в канаву, але не завадив піднятися на п'єдестал

Сильний вітер під час сімдесят сьомого за рахунком гонки Гент-Вевельгем створив великий хаос в пелотоні і став причиною кількох драматичних аварій. З 200 стартували гонщиків до фінішу приїхали тільки 39.

Після п'ятничної перемоги на E3 Harelbeke учасник Team Sky Томас Джерейнт був одним з перших коліс на недільній гонці, але вітер, що дув зі швидкістю 14 м / с у бік від дороги, штовхнув гонщика в канаву. На щастя, валлієць зміг повернутися в сідло і зайняти, у підсумку, третє місце. У своєму фейсбуці Томас написав: «Ніколи не здавайся!»



На жаль, для гонщика команди Cannondale-Garmin Джека Бауера гонка закінчилася не так вдало, як для Джерейнт. На емоціях Джек просто викинув свій велосипед у канаву. Новозеландець втомився боротися з вітром і вирішив своє розчарування вилити на велосипед.



Після інциденту Бауер змушений був забрати байк і вибачитися перед уболівальникам і спонсорами.


Read more at http://velohack.com
 
GADДата: Понеділок, 06.04.2015, 20:19 | Повідомлення # 49
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Машина підтримки стала причиною двох аварій на Турі Фландрії

Нейтральна машина підтримки Shimano під час Туру Фландрії збила учасника команди Trek Factory Racing Джессі Сарджент. В іншому епізоді «технічка» Shimano вдарила ззаду машину FDJ.Fr, яка зупинилася, щоб надати підтримку своєму гонщику Себастьяну Шаванелю і, в результаті, знесла того з траси.

Інцидент з Серджент трапився за 106 кілометрів до фінішу. Гонщика збила машина підтримки, яка різко почала повертати. Після чого він змушений був зійти з траси, а пізніше йому діагностували перелом ключиці.

За 78 кілометрів до фінішу Шаванель зупинився по правій стороні траси (як годиться правилами), щоб поміняти колесо, для чого до нього стала під'їжджати машина підтримки, але «технічка» Shimano не встигнувши загальмувати зіткнулася з авто FDJ.Fr, яке вдарило гонщика. У цьому випадку учасник відбувся забоєм, хоча змушений був зійти з траси.




 
GADДата: Понеділок, 06.04.2015, 20:44 | Повідомлення # 50
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
UCI ввів в даунхілі облягаючі костюми



Міжнародний союз велосипедистів, під егідою якого проходить Кубок світу з даунхілу оголосив, що починаючи з сезону 2015 на всіх турнірах райдери зобов'язані виступати в облягаючих костюмах, які використовується в шосейних і трекових гонках. Зроблено це для зниження опору вітру і збільшення середньої швидкості гонщиків.

Новина привела в шок ДХ-райдерів по всьому світу, які звикли одягати вільні шорти і майки, а під них додатковий захист. Але є гонщики, які раді такому рішенню. Наприклад, Коді Саммер, який цього року перейшов у професіонали, каже, що йому набридли «шмотки», що розвіваються за вітром. Він хоче, щоб усі бачили, яку важку роботу виконує його дупа.

Прес-секретар UCI П'єр Санкт-Еротіпп сказав, що зміни зроблені після довгих роздумів і додав: «Можливо, скоро ми вимагатимемо райдерів ще й ноги голити.»


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 4917823.jpg (29.9 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 07.04.2015, 20:24 | Повідомлення # 51
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Широкі покришки на Турі Фландрії



Ми вже писали раніше, що все частіше у професійному пелотоні стали зустрічатися широкі покришки, але багато читачів зі скепсисом поставилися до такого вибору. Але вібувся, у ці вихідні Тур Фландрії і показав, що багато команд активно переглядають усталені догми.

На Туре Фландрії широкими покришками були представлені такі марки як Vittoria, Veloflex, FMB і Specialized. Хоча кілька представників і їхали на 23-міліметрових, але більшість вибрала, як мінімум, 25 міліметрів. Наприклад, Cofidis вибрали 27-мм Kenda, а Lampre-Merida 28-мм Continental.

Команда Bora-Argon 18 воліла 28-мм «трубки» Vittorias з тиском 5.5-6bar / 80-87psi, залежно від розміру гонщика. За словами головного механіка команди Роба Гейс, гонщик Андреас Шіллінгер був одним з тих, хто катав на 28-х впродовж двох тижнів, включаючи гонку Гент-Вевельгем, так він відчуває себе на них, майже, також як на 25-міліметрових.

Основна ідея використання великих покришок в тому, що в поєднанні зі зниженим тиском вони забезпечують краще зчеплення на нерівній дорозі, хоча для цього і доводитися йти на компроміс з опором. Хоча, можливо, команді Team Sky проблему нерівних доріг допоможе вирішити їх Pinarello Dogma K8-S з підвіскою.

Майбутній Париж-Рубе буде тією гонкою, де ми побачимо ще більше широких шин.

Bora-Argon 18 хотіли б використовувати на Париж-Рубе покришки товщі 28 міліметрів, але, за словами Гейс, шкодують, що рама не дає такої можливості.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 6127850.jpg (33.6 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 13.04.2015, 09:11 | Повідомлення # 52
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Велогонщики одноденки "Париж - Рубе" ледь не потрапили під потяг

Пасажирський потяг розділив пелотон на дві частини

У суботу у Франції одноденна велогонка "Париж - Рубе" ледь не обернулася трагедією. Коли пелотон перетинав залізничний переїзд, почали опускатися шлагбауми. В результаті цього гонщики виявилися розділені на дві частини, і дехто з тих, що залишилися позаду, вирішили проскочити переїзд прямо перед поїздом.

Ризик гонщиків виявився безглуздим, оскільки організатори дозволили відсталим наздогнати ту частину пелотону, яка встигла проїхати переїзд. Більше того, велосипедисти, які об'їхали шлагбауми, можуть бути взагалі дискваліфіковані.

Гонка "Париж - Рубе" є однією з найпрестижніших одноденок у світі.




Джерело: http://ukr.lb.ua/
 
GADДата: Четвер, 16.04.2015, 17:07 | Повідомлення # 53
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
UCI допустив дискові гальма в пелотоні (поки у вигляді тесту)



Міжнародний союз велосипедистів (UCI) спільно з Всесвітньою федерацією індустрії спортивних товарів (WFSGI) оголосив, що дискові гальма в професійних шосейних гонках з'являться вже в серпні цього року з можливістю проведення випробувань до 2016 року. Метою такого рішення є бажання функціонерів впровадити дискові гальма на всіх рівнях шосейного велоспорту. Хоча, наприклад, в США вони вже дозволені на офіційних змаганнях, крім кваліфікаційних та інших гонок під егідою UCI.

Таке рішення було прийнято після численних консультацій з усіма зацікавленими сторонами. Вперше офіційна інформація про введення дискових гальм з'явилася навесні 2014 року, тоді датою їх появи був названий 2016, але місяць тому в ЗМІ просочилася інформація, що UCI розглядає такою датою тільки 2017 рік. Тому повідомлення про те, що ми побачимо дискові гальма вже цього літа стало для багатьох несподіваним.

Тестування складатиметься у використанні дисків професійними командами, які мають таку можливість, на двох гонках в серпні та вересні 2015 року, і буде продовжено протягом 2016 року. Якщо за цей час випробування покажуть себе позитивно, то вже в 2017 впровадження станеться на гонка Світового туру та інші події UCI усіх рівнів.

Багато виробників вже мають свої дорожні компоненти, які зможуть надати для випробувань, а якісь тільки ведуть розробки. Але все-одно залишаються проблеми пов'язані із сумісністю нейтральної та командної підтримки колесами на трасі у випадку з різними гальмівними системами. Найважливішою проблемою вважається питання безпеки гонщиків, що викликаний різними характеристиками велосипедів на різних гальмах. Це дуже турбувало багатьох гонщиків, наприклад, Філіп Жільбер заявив, що вводити дискові системи стоїть у всіх командах одномоментно.

За словами Президента UCI Брайана куксонія, впровадження дискових гальм в шосе постійно вивчається в зв'язці з гонщиками, командами та виробниками. Для UCI це дуже важливий крок, який повинен стимулювати інновації з метою зробити велоспорт ще більш привабливим для глядачів, гонщиків, велосипедистів і мовних компаній.

Генеральний секретар WFSGI Робберт де Кок додав, що велосипедна промисловість в захваті від цієї новини, а питання технічної підтримки на трасі будуть вирішені найближчим часом.


Джерело: http://velohack.com/
Прикріплення: 1414319.jpg (30.3 Kb)
 
GADДата: Середа, 29.04.2015, 18:56 | Повідомлення # 54
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
UCI визначили покарання за моторизовані велосипеди



Професійні велосипедисти, які будуть спіймані на установці мотора на своїх байках будуть покарані 6 місяцями дискваліфікації і штрафом у розмірі 200 тисяч швейцарських франків (CHF). Такі санкції опубліковані в новому регламентує документі UCI.

Згідно з пунктом 12.1.013, команди і гонщики зобов'язані використовувати велосипед із затвердженими компонентами, визначеного правилами ваги та розміру. Тільки UCI можуть схвалити додаткові удосконалення, наприклад встановлення дискових гальм.

Як повідомили іспанська газета AS і італійська Gazzetta dello Sport, гонщики будуть піддаватися негайної дискваліфікації і штрафу від 20 000 до 200 000 швейцарських франків, а команда може бути покарана штрафом в 1 000 000 швейцарських франків.

Доповідь Незалежної комісії з реформ велоспорту (CIRC / Cycling Independent Reform Commission) напряму вказав на використання моторизованого допінгу ще в березні і зробив рекомендацію Президенту UCI Брайану Куксону дослідити це питання. За словами Куксона, UCI серйозно зайнялися темою технологічного допінгу, щоб закрити будь-яку можливість гонщикам використовувати електричний двигун, через те, що CIRC зажадали рішучих дій.

Куксон підтвердив, що рейди були проведені на велосипедах під час Париж-Ніцца і Мілан Сан-Ремо і не виявили будь-яких порушень.

Видання AS і Gazzetta вказують на те, що UCI відмовилися від використання дорогого сканера, вартість оренди якого становить 60 000 євро. Замість цього для виявлення двигунів будуть використовуватися дешеві зонди.

Один з експертів заявив Gazzetta, що UCI для перевірки мають право розібрати велосипед, а також велосипеди, які знаходяться в машині підтримки, тому що гонщик може пересісти на байк з допінгом на середині гонки.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 9672216.jpg (32.1 Kb)
 
GADДата: Неділя, 03.05.2015, 11:30 | Повідомлення # 55
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Алекс Доусетт встановив новий рекорд за годину



Сьогодні 2 травня 2015 гонщик Movistar Алекс Доусетт встановив новий рекорд з показником 52,937 км, чим перевершив рекорд Роана Денніса (52,491 км), який бал зафіксований в лютому цього року.

Установка рекорду відбувалася на легендарному велодромі в Манчестері. Доусетт їхав на Canyon Speedmax WHR, в екіпіровці від Endura і шоломі Catlike.

Спочатку Доусетт був налаштований зробити свою спробу 27 лютого, але через через аварію під час тренування та перелому ключиці змушений був перенести заїзд. Швидке хірургічне втручання дозволило гонщику Movistar швидко повернутися до тренувань і призначити нову дату. Також Доусетт планував провести заїзд в Лондонському олімпійському велодромі, але незадовго до 2 травня трасою був обраний велотрек Манчестера.

За словами гонщика, бажання побити Годинний рекорд прийшло йому в міжсезоння, таким чином він вирішив підтримати хворих на гемофілію, так як сам страждає цією недугою. Він прагнув викликати позитивний погляд на світ у хлопчиків і дівчаток з цією хворобою і показати, що з гемофілією можна боротися за найскладніші рекорди.

Нагадаємо, що суть Годинного рекорду полягає в необхідності проїхати максимальну відстань на велосипеді за 1 годину. Останнім часом інтерес до цієї дисципліни істотно виріс, що пов'язано з внесенням UCI змін до регламенту установки рекорду.


Джерело: http://velohack.com/
Прикріплення: 7477534.jpg (21.5 Kb)
 
GADДата: Неділя, 03.05.2015, 17:00 | Повідомлення # 56
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Московську велогонку виграв українець Сергій Лагкуті

Міжнародну велогонку «Кубок Москви» виграв українець Сергій Лагкуті, другим до старту прийшов також наш співвітчизник Денис Костюк. Про це повідомили у прес-службі Федерації велоспорту Росії.



У змаганнях взяли участь 144 спортсмени з України, Білорусі, Казахстану, Узбекистану, Молдови, Сербії, Латвії та Росії. Вони подолали 160 км в груповій гонці по трасі на Воробйових горах.

53 учасники не змогли завершити гонку через вітер, дощ та низьку температуру повітря.

Джерело: http://www.hromadske.tv/
Прикріплення: 9471996.jpg (26.7 Kb)
 
GADДата: Субота, 09.05.2015, 20:45 | Повідомлення # 57
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Українець виграв московську велогонку



Переможцем міжнародної багатоденної велогонки "П'ять кілець Москви", присвячену святкуванню 70-річчя Перемоги у Другій світовій війні, став українець Олександр Поливода з команди Kolss BDC-team

Він очолив загальний залік гонки.

Про це пише Еспресо.TV із посиланням на ТАСС.

У суботу, 9 травня, гонка завершилася етапом на Воробйових горах. На дистанції 160 км кращим став росіянин Матвій Зубів з команди "Динамо" з результатом 2 години 36 хвилин 42 секунди. Другий час з відставанням в одну секунду показав росіянин Євген Звєрьков ("ШВСМ 2 Самара"), третім до фінішу прийшов росіянин Антон Самохвалов ("Ітера-Катюша") з відставанням в три секунди.

Слідом за першим місцем Поливоди в генеральній класифікації другу сходинку посів українець Андрій Хрипта (Kiev capital racing), третю позицію виборов росіянин Андрій Соломєнніков ("Русвело").

Згідно інформації, за п'ять днів змагань гонщики подолали 640 км по московських дорогах.

Участь у змаганнях взяли 155 спортсменів з Білорусі, України, Сербії, Казахстану, Узбекистану, Латвії, Німеччини, Іспанії, Швейцарії, Гватемали, Молдови та Росії, в загальній складності — 26 команд.


Джерело: http://espreso.tv/
Прикріплення: 0621868.jpg (22.3 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 29.05.2015, 07:00 | Повідомлення # 58
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Три дні у Києві триватимуть грандіозні змагання з велоспорту

У дні святкування Дня Києва на вулицях столиці проїдуть професіонали і всі охочі велолюбителі. Стартує Race Horizon Park 2015!

У найближчу середу, четвер і п'ятницю (29, 30 і 31 травня у Києві пройдуть міжнародні змагання з велоспорту на шосе Race Horizon Park 2015, які традиційно стануть головною спортивною подією свята.
На думку організаторів, грандіозна триденна програма збере до 100 тисяч учасників і глядачів. У рамках заходів пройдуть змагання як для професійних спортсменів, так і аматорські старти.



Відкриються змагання вже традиційною "гонкою миру" — Race Horizon Park for Peace у Голосієво 29 травня; на Хрещатику 30 травня відбудеться Race Horizon Park Maidan; і закриє змагання Horizon Park Classic, 31 травня в Солом'янському районі. Велогонки входять у календар Europe Tour у категоріях 1.2 UCI.

Вже сьогодні про участь у Race Horizon Park 2015 заявили 11 іноземних команд із Чехії, Італії, Австрії, Болгарії, Угорщини, Польщі, Білорусі, Данії, Казахстану, вперше із США, і три команди з України. Аналізуючи список заявлених складів команд, організатори вже прогнозують видовищність і напружену боротьбу за перемогу.

"Ми підготували дуже яскравий сюрприз для гонщиків і вболівальників — участь у професійному заїзді двох найтитулованіших українських спортсменів Ярослава Поповича та Андрія Гривка", — розповідає Денис Шолудько, директор велогонки Race Horizon Park, президент Київської міської федерації велоспорту.

Не обійшли увагу в цьому році і жіночу професійну лігу. Для жінок "еліти" у суботу на Хрещатику буде проведена гонка з роздільним стартом — вперше відбудеться відкритий кубок Федерації велоспорту України на призи Horizon Park. У цій гонці очікується участь відомої української велогонщиці, срібної призерки чемпіонату світу Анни Соловей.
Ярослав Попович взяв участь у прес-конференції напередодні гонки в режимі онлайн.



Для любителів чоловіків і жінок пройде вже традиційний недільний відкритий міський турнір з велосипедного спорту Horizon Masters Cup. Стартують груповою гонкою 31 травня на вул. Грінченка від Horizon Park Business Сentre (на честь якого і названа гонка).

Олександр Башенко, організатор велогонки Race Horizon Park і віце-президент Федерації велоспорту України, зазначає, що програма заходів у рамках міжнародної гонки зростає з кожним роком: "Після успішно проведеного старту для любителів Horizon Masters Cup торік, ми отримали позитивний відгук. Тому вирішили, що змагань для аматорів повинно бути більше. Адже саме цей резерв є основою для професійної бази і розвитку велосипедного руху в Україні".

Також, крім змагань для професіоналів і аматорів вулицями столиці прокотиться вже легендарний всеукраїнський парад велолюбителів "Велодень", в якому може взяти участь будь-хто, незалежно від віку і статі. Організатори також нагадали, що для забезпечення безпеки гонки в дні проведення змагань будуть повністю перекриті вулиці по маршруту траси.


Програма і маршрути Race Horizon Park 2015, які будуть перекриті:

29 мая (пятница) Horizon Park Race for Peace (групповая гонка)

пр. Голосеевский, ул. Голосеевская, пр. Науки, ул. Блакитного, ул. Героев обороны

30 мая (суббота) Велодень (всеукраинский велопарад любителей)

Европейская площадь, Крещатик, Большая Васильковская, Ковпака, Антоновича, Лыбедская площадь, Большая Васильковская, Крещатик, Европейская площадь

Открытый кубок ФВСУ на призы Horizon Park (женская гонка с раздельным стартом, элита)

ул. Крещатик, ул. Большая Васильковская, ул. Ковпака, ул. Горького, пл. Лыбидская, ул. Большая Васильковская, ул. Крещатик, Европейская площадь.

Horizon Park Race Maidan (групповая гонка)

ул. Крещатик, ул. Большая Васильковская, ул. Ковпака, ул. Горького, пл. Либидская, ул. Большая Васильковская, ул. Крещатик, Европейская площадь.

31 мая (воскресенье) Открытый городской турнир по велосипедному спорту "Horizon Masters Cup" (групповая гонка, аматоры мужчины и женщины)

ул. Николая Гринченко, ул. Кировоградская, пр. Краснозвездный, ул. Андрея Головко, ул. Соломенская, ул. Протасов Яр

Horizon Park Classic (групповая гонка)

ул. Николая Гринченко, ул. Кировоградская, пр. Краснозвездный, ул. Андрея Головко, ул. Соломенская, ул. Протасов Яр
Прикріплення: 7618239.jpg (38.8 Kb) · 0482052.jpg (19.0 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 29.05.2015, 07:32 | Повідомлення # 59
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Знаменитий велогонщик Ярослав Попович виступить на змаганнях у Києві



Ярослав Попович разом з Ленсом Армстронгом. Фото AFP

Екс-партнер по команді Армстронга візьме участь у Race Horizon Park

Знаменитий український велогонщик Ярослав Попович, який перемагав у заліку молодих гонщиків "Тур де Франс", підтвердив свою участь у Race Horizon Park, яка пройде в кінці травня в Києві.

Про мотиви участі в Race Horizon Park

- Змагання в Україні проводяться нечасто, а перегонів такого рівня взагалі раніше практично не було. Тепер є. Хочеться вірити, що рівень постійно підніматиметься. Я подивився на те, як вони організовані, мене запросили і я вирішив, а чому б і не приїхати? Адже це все робиться для розвитку українського велоспорту, – зізнався Попович.

Про амбіції та плани на Race Horizon Park

- Я зараз відпочивав після класик. Буду поступово набирати форму, так як в липні поїду "Тур де Франс". А в кінці травня за 4 дні до Race Horizon Park проїду в Норвегії гонку. Так що рівень повинен бути вже хороший і в Києві постараюся поборотися за перемогу. Розмовляв з Сергієм Гречин, який повинен бути зі мною в команді. Так він був дуже-дуже радий. Каже: "Ми там їм влаштуємо! А то я до цього сам ганявся, а тепер буде легше". Сподіваюся, що ще Гривко приїде, що його Винокуров таки відпустить. Було б добре. Ми б там влаштували спеку!

Про важливість Race Horizon Park для українського велоспорту

- Це дуже важливо, коли виступають не лише українці, а й приїздять європейські команди. Чим більше людей, тим краще. Потім вони повертаються до себе, розповідають іншим про київську гонку. Багато країн починають з маленьких гонок, а потім розвиваються, запрошують все більше команд. Це природно, це розвиток. Не можна зациклюватися тільки на чемпіонаті України, Кубку України. Тим більше всі три гонки проводяться в Києві, а не десь за містом. Звичайно, люди будуть злитися, що дороги перекриті. Але це все ж реклама, Вони побачать яскравих різнокольорових гонщиків, побачать весь цей "движняк". І може бути хтось зупинитися, задумається і вирішить і собі купити велосипед. Мовляв, нічого собі, як вони швидко їздять, може і я буду на роботу на велосипеді їздити?

Про популярність спорту в Європі

- У мене зараз в гостях чоловік моєї сестри. І він каже, що ще ніколи не бачив такої кількості людей, що займаються спортом. І на велосипеді і в футбол бігають. Причому люди різного віку, від 20 до 60 років. І дівчатка навіть. Це красномовно показує, на якому рівні спорт в країні. І це не тільки в Італії, а й у всіх європейських країнах.


Джерело: http://sport-ukr.segodnya.ua/
Прикріплення: 5753316.jpg (36.0 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 29.05.2015, 07:53 | Повідомлення # 60
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Свято велоспорту в Києві за підтримки UΛ:Перший

Справжнє свято для усіх фанів велоспорту – міжнародна велогонка Race Horizon Park 2015, медіа-партнером якої виступає UΛ:Перший, пройде цього тижня в Києві. Захід відбудеться вже увосьме, за цей час він встиг стати візитівкою України та Києва на міжнародній спортивній арені. Взяти участь у велогонці або просто поспостерігати за змаганнями кияни та гості міста зможуть 29, 30 і 31 травня під час святкування Дня Києва. Протягом цих трьох днів частина центральних вулиць Києва, якими рухатимуться учасники велогонки, буде перекрита для проїзду автомобілів.

У п’ятницю, 29 травня, на відкритті міжнародної велогонки Race Horizon Park 2015 діти випустять у небо білих голубів, як символ миру, а учасники велогонки перед стартом Horizon Park Race for Peace відпустять 100 білих кульок зі своїми побажаннями миру Україні. Після цього близько 200 професійних велогонщиків з 13 країн Європи проїдуть вулицями Києва, на знак солідарності з Україною, аби підтвердити, що Київ – безпечне і мирне місто.

Наступного дня, у суботу, 30 травня, у столиці відбудеться найбільш масове спортивне змагання, присвячене Дню міста – всеукраїнський парад "Велодень" і міжнародна велогонка для професіоналів Horizon Park Race Maidan. А також вперше буде розіграний відкритий кубок Федерації велоспорту України, у змаганні за який візьмуть участь як велолюбителі, так і найбільш титуловані українські спортсмени, зокрема Анна Соловей, срібна призерка Чемпіонату світу з велогонок на шосе.

На завершення заходу організатори влаштують традиційні змагання для велосипедистів-любителів Horizon Masters Cup (чоловіки і жінки від 16 до 60+ років), які стартують у неділю, 31 травня. Минулого року у цій велогонці взяв участь посол США в Україні Джеффрі Р. Пайетт, якого з нетерпінням чекають знову. Також цього дня проходитиме класична професійна міжнародна велогонка Horizon Park Classic.

Участь у масштабному триденному заході візьмуть команди з 22 країн світу. Найприємніше, що майже половину велотону складатимуть велогонщики з України, які зареєстрували 10 команд. Серед учасників – також добре відома команда Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву "Промінь" з міста Біла Церква, для якої Race Horizon Park вважається домашньої гонкою. Південь України представлятиме одеський колектив "Атлет", а Донецьк – команда ISD Continental Team, яка займає 16-е місце у європейському рейтингу континентальних і проконтинентальних команд. Також на Race Horizon Park ми побачимо команду з Рівного "Олімп" та представників Кременчуцького велоклубу "Авангард".

Але більше за все українські фани велоспорту очікують на появу найвідомішого українського велогонщика Ярослава Поповича, який очолить збірну України і візьме участь у всіх трьох міжнародних стартах.

Організатор Race Horizon Park, віце-президент Федерації велоспорту України Олександр Башенко відзначає важливість участі українських спортсменів у таких заходах: "Для українських команд це чудовий шанс заробити бали як для престижних європейських і світових стартів, так і для участі в Олімпійських іграх нашої збірної з велоспорту. І це – не покидаючи меж рідної країни".

За всі роки проведення змагань, вулицями української столиці проїхалися сотні велогонщиків з Європи та Азії. Австрія, Болгарія, Греція, Польща, Німеччина, Грузія, Італія, Молдова, Румунія, Словаччина, Азербайджан, Казахстан, Білорусь, Сербія та безліч інших країн відправляли на змагання до Києва свої найсильніші команди.

Велогонка проходитиме під патронатом Київської міської державної адміністрації, за підтримки Федерації велосипедного спорту України, Київської міської федерації велосипедного спорту та Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації та у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України.


Джерело: http://1tv.com.ua/
 
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Пошук:

Вверх