Четвер, 18.04.2024, 11:25
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Новини велоспорту
GADДата: Субота, 20.07.2019, 19:16 | Повідомлення # 871
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
«Кетони немає в списку заборонених препаратів, але ми повинні стежити за їх використанням», - говорить президент UCI.
 



Підтвердження того, що деякі з найуспішніших команд на Тур де Франс в цьому році використовують кетони, викликало дебати між командами, і навіть заклик до заборони цієї революційної дієти заради забезпечення рівності в змаганні гонщиків.

 Кетони природним чином створюються організмом під час строгих дієт, в той час як синтетичні кетони розглядаються скоріше як харчова добавка, а не як ліки. Вони не входять в список допінгових речовин Всесвітнього антидопінгового агентства, однак, за різними повідомленнями, кетони дають приріст потужності на 1,5% і можуть значно допомогти відновленню під час такої тритижневої гонки, як Тур де Франс, якщо їх приймати у відповідний час.

 Команда Jumbo-Visma визнала в інтерв'ю голландській газеті De Telegraaf, що вона використовує кетони, і представники Lotto Soudal також сказали газеті Sporza, що гонщики команди приймають кетони. Професор Пітер Хеспель з Університету Левена, який тісно співпрацює з командою Deceuninck-QuickStep, також зазначив, що кетонові добавки є «ймовірно, частиною загадки» успіху бельгійської команди

 

  За словами Кирана Кларка (Kieran Clarke), британського вченого, який винайшов кетонові добавку, понад шість команд використовували кетони в якості доповнення до харчування під час Тур де Франс в 2018 році, але назвати себе не захотіла жодна з команд. Повідомлення про використання кетонів серед гонщиків професійного пелотону відносяться ще до Олімпійських ігор 2012 року в Лондоні.

 

  У липні 2015 року Sporza повідомила, що бельгійський тренер Пол ван ден Босх запропонував Кріс Фрум використовувати кетонові добавки. Однак менеджер команди Team Sky Дейв Брейлсфорд заперечував в бесіді з Cyclingnews, що його гонщики коли-небудь використовували кетони.

 

  Підтвердження використання кетонів, що збіглося з успіхом декількох команд в цьому сезоні, в тому числі на Тур де Франс, викликало суперечки про їх використання і вплив на гонки в цьому році.

 

  «Кетони - це харчова добавка. Ви можете використовувати їх точно так же, як вітаміни. Речовина не включено в список заборонених, і також відомо, що інші команди використовують кетони », - сказав менеджер команди Jumbo-Visma Річард Плюгге газеті De Telegraaf.

 

  Лікарі команд суперників згодні з визначенням WADA, але стурбовані довгостроковим впливом питних кетонів на печінку. Команда Sunweb сказала De Telegraaf, що вони не планують використовувати кетони, поки не будуть впевнені в наслідках.

 

  «Вони природним чином виробляються організмом, коли печінка перетворює ліпіди (жири) в глюкозу (цукор)», - сказав Жан-Жак Менует, лікар команди Arkea-Samsic, агентству AFP.

 

  «Спочатку вартість однієї пляшки становила тисячі євро, але тепер ви можете купити пляшку в Інтернеті за ціною від 30 до 90 євро», - сказав Менует, пояснивши, чому останнім часом кетони стали більш поширеними в пелотоні.

 

  Симон Вердонк, лікар французької команди Cofidis, сказав AFP, що кетони можуть продовжити період до початку використання організмом свого акумульованого цукру в якості палива.

 

 «Коли ви їдете з максимальною швидкістю і потужністю, ваше тіло використовує вуглеводи, а не ліпіди», - сказав Вердонк. «Кетони затримують вживання вуглеводів, зберігаючи їх до кінця етапу».

 

  Вердонк каже, що вперше почув про кетонах п'ять років тому, але визнав, що «наслідки їх прийняття при тривалому вживанні не ясні до кінця». Згідно AFP, Cofidis не використовуватиме кетони, поки не будуть проведені тести на потенційні негативні ефекти. Менует згоден з цим.

 

«Я не хочу через 10 років отримати лист від гонщика з повідомленням, що його печінка зруйнована», - сказав він.

 

Керівник команди AG2R Венсан Лавен закликав припинити використання кетонів.

 

«Для рівності в цьому виді спорту нам потрібно реагувати швидко», - сказав він.

 

 Президент UCI Давид Лаппартьен був на Тур де Франс в четвер. Але його руки, схоже, пов'язані Всесвітнім антидопінговим кодексом, який регулює використання ліків і антидопінгу.

 

  «В UCI ми розглядаємо всі складові, які можуть змінити потужність і при цьому вплинути на здоров'я», - сказав він. «Ми без вагань візьмемо на себе ініціативу і передамо це питання до ВАДА, як ми робили це в минулому з трамадолом і кортикостероїдами».

 

«Я впевнений, що ВАДА буде контролювати всі препарати, що підвищують ефективність. Кетонів немає в списку заборонених препаратів, але ми повинні стежити за їх використанням ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8538010.jpg (51.4 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 29.07.2019, 08:38 | Повідомлення # 872
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Марк Падун - переможець Adriatica Ionica Race-2019



Марк Падун вперше в кар'єрі перемагає на багатоденній велогонці
 
  Марк Падун став переможцем багатоденної гонки категорії 2.1. Adriatica Ionica Race / Sulle Rotte della Serenissima-2019. 23-річний український гонщик команди Bahrain-Merida надів майку лідера після перемоги на королівському гірському етапі з фінішем на Тре Чіме ді Лаваредо, де обійшов Дайера Кінтану (Neri Sottoli-Selle Italia-KTM) і Бена Хермансен (Israel Cycling Academy). На двох наступних етапах Марк Падун втримав лідерство в загальному заліку, а також майку кращого молодого гонщика.

  Марк Падун: «Я так вдячний моїм товаришам по команді. Мені все допомагали. На гірському етапі команда їхала екстраординарно. На першому спуску (королівського гірського етапу) у мене виникла механічна проблема. Довелося міняти велосипед. Я двічі зупинявся. Але товариші по команді допомогли мені повернутися в головну групу. Мені вдалося залишитися з найсильнішими гонщиками, а потім я атакував на підйомі, але не зміг виїхати в поодинці. У будь-якому випадку, я виявився найшвидшим, щоб виграти спринт з невеликої групи.

 

  На фінальному етапі був дуже небезпечний спуск в Трієст, а потім підступний фінальний круг по місту. Вся команда працювала на мене від старту до фінішу, захищала. Я щасливий, що можу відсвяткувати з ними великий успіх. Це перша перемога на багатоденній гонці в моїй кар'єрі ».

 

  Франко Пелліцотті, спортивний директор команди: «Перемога в доломіту стала приголомшливою для всієї команди. Я дуже щасливий, тому що це був важкий гірський етап, а хлопці змогли відмінно проїхати його. Я живу неподалік, тому ця перемога для мене є найкрасивішою. Падун чудово відпрацював ».

 

  Паоло Артузов, спортивний директор команди Bahrain-Merida: «Ми дуже пишаємося Марком і всіма нашими хлопцями. Вони контролювали фінальний етап весь день з однією метою - захистити Марка. Ми могли б спробувати виграти фінальний етап, але, на жаль, наш спринтер Філ Баухаус впав за 1 км до фінішу.

 

  У будь-якому випадку, ми дуже раді, що добилися всіх цілей, які ставили перед стартом - взяти, по крайней мере, один етап з Філом (Фил Баухаус виграв критериум, який відкрив гонку, результати якого не йшли в залік рейтингу очок UCI), етап з Марком і подіум. Ми впоралися навіть краще, здобули перемогу в загальному заліку ».
Прикріплення: 7918612.jpg (67.0 Kb)
 
GADДата: Субота, 03.08.2019, 13:40 | Повідомлення # 873
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Маттео Трентін переходить в команду CCC


 
30-річний італійський гонщик, чемпіон Європи Маттео Трентін підписав дворічний контракт з польською командою CCC, куди переходить після двох років виступів в австралійській команді Mitchelton-Scott. Маттео Трентін - переможець етапів всіх трьох Гран-турів. За останні два сезони здобув 6 перемог, в тому числі недавно виграв третій в кар'єрі етап Тур де Франс.

 Для генерального менеджера команди CCC Джима Очовіча досвід і різнобічність Маттео Трентіно були ключовим фактором при підписанні з ним контракту.

 

  Джим Очовіч: «Маттео Трентін - неабиякий велогонщик. Ми раді, що будемо працювати з ним в команді ССС наступні два роки. Маттео посилить не тільки наш склад на класики, де буде виступати разом з Грегом ван Аверматом. Універсальність Маттео робить його цінним гонщиком для команди. Ми бачили на Тур де Франс, що він може не тільки спрінтовать, а й проходити підйоми. Його атака на фінальному підйомі 17 етапу Тур де Франс-2019 призвела його до вражаючою сольною перемозі.

 

   Маттео виступає в професіоналах дев'ять років і принесе в команду величезний досвід. Але йому всього 30 років, ми вважаємо, що його кращі роки ще попереду. Ми хочемо посилити команду на класики гонщиком, здатним перемагати, тим, хто зможе працювати з Грегом, і дасть команді можливість розігрувати різні карти. 23 перемоги, здобуті Маттео за роки його кар'єри, вже вражають. Ми сподіваємося, що він поповнить цей список досягнень, надівши в наступному сезоні майку команди CCC ».

 

 

  Маттео Трентін: «Переді мною не стояла гостра необхідність в зміні команди, але мені представився хороший шанс приєднатися до команди CCC. Я близько знайомий з Фабіо Бальдато і Алессандро Де Марки, Мануель Квінцато виступав тут до кінця своєї кар'єри, так що я добре знаю цю команду. Думаю, з командою CCC у мене буде більше можливостей. На класиків Грег Ван Авермат завжди попереду, на кожній гонці, і я теж все частіше і частіше перебуваю попереду. Думаю, якщо ми будемо не суперниками, а товаришами по команді, у нас з'явиться більше шансів. З нетерпінням чекаю наступного року.

 

  У мене все ще немає перемоги або навіть подіуму на великих класиків. Мені б хотілося досягти їх в наступних сезонах. Також хотілося б поставити за мету спринтерську майку на Гран-турі. Я займав другі місця в спринтерських класифікаціях на Джиро д'Італія і Вуельті Іспанії, думаю, це досяжна для мене мета. Звичайно, щоб виграти майку, потрібно завжди перебувати попереду. Але на цьому Тур де Франс я довів, що у мене це виходить. Думаю, можу завоювати майку, було б добре добитися цього одного разу ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2797294.jpg (62.2 Kb)
 
GADДата: Субота, 03.08.2019, 20:40 | Повідомлення # 874
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Стейн Стелс і Берт Ван Лерберга - нові гонщики команди Deceuninck-Quick Step з 2020 року



Команда Deceuninck-Quick Step підписала контракт зі Стейном стелс і Бертом Ван Бербергом
 
  Бельгійські велогонщики - 29-річний Стейн Стелс (Stijn Steels), який виступає в цьому сезоні в команді Roompot - Charles, і 26-річний Берт Ван Лерберга (Bert Van Lerberghe), який виступає в команді Cofidis, підписали дворічний контракт з командою Deceuninck-Quick Step .

Стейн Стелс став професійним велогонщиком в 2013, серед його результатів - подіум на класиці Schaal Sels в 2016 році, 3-е місце на етапі Туру Валлонії-2019.

Стейн Стелс: «Ще в дитинстві я одягався в велоформу цієї команди, так що моя мрія стала реальністю. Я зможу виступати з Тімом Деклерк і Івом Лампарт, вони мої найкращі друзі. Ми знаємо один одного 15 років, тому буде цікаво виступати в одній команді, а також працювати з моїм дядьком Томом стелс. Працювати з ним - краще, що може бути, тому що у нас дуже близькі стосунки. На проконтинентальної рівні, де я виступав останні кілька років, я завжди намагався бути хорошим помічником моїм лідерам. Сподіваюся виконувати таку ж роботу на рівні Світового туру ».

 

  Берт Ван Лерберга став професіоналом в 2015 році. Він проявив свою силу на класиків, де показав вражаючі результати, включаючи фініш в топ-10 на Omloop Het Nieuwsblad, Brussels Cycling Classic, Nokere Koerse і Handzame Classic. Він також добре розуміє спринт, буде цінним помічником у спринтерському поїзді команди Deceuninck-Quick Step.

 

  Берт Ван Лерберга: «Я дуже щасливий приєднатися до команди Deceuninck - Quick-Step, однією з кращих команд в світі. Думаю, зможу допомогти хлопцям в спринтах, і, можливо, і на класиків. Відчуваю, що можу набагато поліпшити свій рівень. Минулий рік склався у мене не кращим чином, на класиків у мене виявився вірус. Але тепер я можу і продавлювати, і допомагати хлопцям. Я розвозять, знаю, що приходжу в команду, у якій був і є один з кращих спринтерських поїздів у велоспорті. Сподіваюся, зможу внести свій внесок і допомогти товаришам по команді ».

 

  Патрік Лефевр, генеральний менеджер команди Deceuninck-Quick Step: «Те, що ми змогли підписати Стейна і Берта на наступні два роки - чудова новина. Головні труднощі в моїй роботі - як зробити, щоб команда продовжувала розвиватися і рухатися вперед. Я вважаю, що Стейн і Берт зуміють нам в цьому допомогти. Стейн поки не дуже відомий, але зі спортивних якостях він схожий на Тіма Деклерк, зможе бути цінним помічником. Сподіваюся, нам вдасться показати, на що він здатний. Він прийшов до нас в правильному віці.

Берт - трохи більше, ніж розвозять, він зможе допомагати Фабіо і Альваро. У минулому йому не вдалося виразити себе. Прийшовши до нас, він зможе підняти свій рівень. Ми сподіваємося на хороші результати ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 3066436.jpg (111.2 Kb)
 
GADДата: Неділя, 04.08.2019, 09:32 | Повідомлення # 875
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Кріс Фрум про відновлення і планах на 2020 рік


 
  Чотириразовий переможець Тур де Франс, 34-річний британський гонщик команди Ineos Кріс Фрум, вперше після свого страшного падіння під час розвідки етапу критериумом Дофіне-2019 розповів про те, що з ним трапилося, про перші кроки на шляху відновлення і про те, що Тур де Франс-2020 є його метою.

Кріс Фрум: «Можу згадати тільки першу частину розвідки етапу, але нічого не пам'ятаю про те, де впав. День був дуже вітряний. Критеріум Дофіне був моєю першою великою метою, першим важливим тестом, який повинен був показати, в якій я формі.

 

  Тому можу відштовхуватися тільки від того, що говорили люди, які бачили падіння. З того, що зрозумів, я впав на ідеально рівно відрізку дороги з невеликим ухилом під гору, так що там я їхав на досить великій швидкості. Я проїжджав повз якихось будівель, коли почав прочищати ніздрі. Вітер, який пройшов між будівель як крізь трубу, смикнув моє переднє колесо. Я намагався утримати його, але закінчив тим, що вилетів з дороги і врізався прямо в стіну на дуже високій швидкості. Думаю, це один з тих безглуздих, неймовірних нещасних випадків.

 

  Пам'ятаю, що коли лежав на землі, першими до мене підбігли мій тренер Тім Керрісон, механік Гері Блема, директор Сервус КНАВ. Вони все їхали позаду мене в технічки. Пам'ятаю, що спілкувався з ними, розмовляв. Думаю, моїм першим питанням було, чи зможу я піднятися і повернутися на велосипед, чи буду я в порядку. Вони чітко мені дали зрозуміти, щоб я не рухався, щоб лежав спокійно, і що не повинен думати про решти гонки.

 

  Думаю, перш за все, я почав питати, чи зможу поправитися до Тур де Франс, але вони швидко змусили мене про це забути. Видно було, що вони не хочуть робити прогнози, але вони сказали: «Схоже, у тебе зламані ноги, рука теж виглядає погано, тому ти не зможеш скоро сісти на велосипед».

 

  Тоді, напевно, вперше до мене дійшло, що я не зможу цього літа проїхати Тур де Франс. Я відчував себе майже як в сцені з «Анатомії пристрасті» або чогось подібного, коли доходить, що те, що трапилося серйозніше, ніж думав.

  На мені були всі ці шийні корсети та все, щоб стабілізувати хребет в кімнаті екстреної медичної допомоги. Я бачив, як навколо мене бігають близько десяти чоловік, щось роблять, щось несуть, щось змінюють. Тоді на їхніх обличчях я побачив, що вони сильно стурбовані терміновістю дій. Тоді ж усвідомив, що у мене не просто перелом ноги.

 

  Коли мені все розповіли про тяжкість травм, тоді все зрозумів. Я ледве міг дихати після операції, тому що мої ребра пошкодили легені і через перелом грудини, я кашляв кров'ю. Мені було страшно, коли вранці прийшов до тями після операції і відчув, наскільки безпорадно лежу в ліжку. За 24 години до цього я сподівався виграти Дофіне, а тепер ситуація змінилася на діаметрально протилежну, з чим було дуже важко примиритися.

 

  Потім хірург сказав мені, що ніщо не завадить мені відновитися на сто відсотків. Це було саме те, що в той момент я хотів почути. І тоді відчув, що мені неймовірно пощастило, що не отримав більш серйозних травм.

 

  Головною турботою тоді для мене стали дружина і діти. Мішель буквально все кинула і приїхала в лікарню, вона стала для мене опорою, вона розмовляла з хірургами і лікарями у французькій лікарні і змогла все мені пояснити. І з цього моменту я все побачив в позитивному світлі.

Вважаю, вже можна сказати, що я випереджаю все початкові прогнози про те, як багато часу займе навіть те, щоб домогтися такого стану, в якому я зараз. Я отримав зелене світло на те, щоб почати вправи з навантаженням додаткової ваги, поки дуже легкого, але це вже щось, це великий крок.

Щоранку 3 - 4 години займаюся фізіотерапією. Потім невелика перерва на ланч, а потім починаю вправи, які мені потрібні. 2 години займаюся самостійно, просто застосовую все, що дозволив мені робити фізіотерапевт. Так заповнені дні.

 

  Я отримав неймовірну кількість повідомлень і листів, листівок, коли був в лікарні, коли повернувся додому. Це приголомшливо, дуже зворушливо, і це мотивує мене.

 

  Єдина мета, яку ставлю перед собою - взяти участь в Тур де Франс в наступному році. Це дає мені сил. Тиждень за тижнем я ставлю перед собою маленькі цілі, дозволяю собі трохи більше руху. Але за всім цим стоїть одна мета - вийти на старт Тур де Франс в 2020 році, домогтися такої ж або кращої форми, в якій був в цьому році ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4267527.jpg (38.3 Kb)
 
GADДата: Неділя, 04.08.2019, 09:37 | Повідомлення # 876
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ремко Евенепул - наймолодший переможець Класики Сан-Себастьяна-2019

 

19-річний бельгійський гонщик команди Deceuninck - Quick Step Ремко Евенепул (Remco Evenepoel) став наймолодшим переможцем Класики Сан-Себастьяна. Це його четверта перемога в першому сезоні в професіоналах. 227,3 км дистанція класики включала проходження семи підйомів. На одному з них, за 36 км до фінішу Ремко Евенепул випав, але потім добрав пелотон, незважаючи на півхвилинної відставання.

 

  За 20 км до фінішу бельгійський гонщик відповів на атаку Тома Скуйіньша (Trek-Segafredo), а потім скинув його. В цей час Енрік Мас прикривав атаки з групи позаду свого товариша по команді. Дебютант гонки виграв 39-й випуск Класики Сан-Себастьяна з одиночного відриву, випередивши на 38 секунд групу, в якому були досвідчені зоряні гонщики.

Ремко Евенепул: «Не можу повірити, не очікував виграти! Це неймовірно. Перемога на цих перегонах була моєю мрією, а тепер вона здійснилася, та ще при тому, що я вперше їхав гонку. Все, що можу сказати, - це просто неймовірно і прекрасно.

 

  На вузьких дорогах перед передостаннім підйомом я втратив кілька позицій, тому виявився далеко, але на спуску поїхав екстремально швидко і зумів повернутися. Потім я вирішив атакувати, щоб перебувати попереду на останньому підйомі і допомогти там Енріко. Але ми дали повний газ і зрозуміли, що набрали значну перевагу до підніжжя підйому, тому я продовжив продавлювати, в той час як Енрік чудово протистояв атакам.

 

 

  Я приїхав сюди заради досвіду, і раптово, менш ніж за 20 км до фінішу, почав боротися за перемогу. За 3 - 4 км до фінішу у мене в очах стояли сльози. Момент був дуже емоційний, тому що я зрозумів, що це буде одна з великих і важливих перемог в моїй кар'єрі. Я все ще не можу в неї повірити, мені знадобиться кілька днів, щоб все усвідомити. Для нас гонка склалася чудово, хочу подякувати всім в команді за впевненість, яку вони завжди мені дають, і за фантастичну підтримку.

 

На наступному тижні я прийму участь в обробленні на чемпіонаті Європи, ще один важливий змаганні, яке збираюся для себе відкрити. Я не знаю, чого мені чекати, але мотивований там виступити якомога краще. Я також щасливий, що вперше проїхав в гонці з дисковими гальмами. Використовував їх на тренуванні, вони неймовірно швидкі, тому я ще сильніше хотів проїхати з ними на офіційних змаганнях ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 5616536.jpg (49.4 Kb)
 
GADДата: Неділя, 04.08.2019, 09:48 | Повідомлення # 877
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Паскаль Акерман - переможець 1 етапу Туру Польщі-2019



25-річний німецький гонщик команди Bora - hansgrohe Паскаль Акерман здобув перемогу на 1-му етапі Туру Польщі-2019, де в загальному спринті обійшов колумбійського гонщика команди UAE Team Emirates Фернандо ГАВІР і нідерландського гонщика команди Deceuninck-Quick Step Фабіо Якобсена.

 Паскаль Акерман: «Я знав етап за минулий рік, сказав моєму розвозять Руді (Зеліг), щоб він зберігав спокій до фінальних метрів, і це чудово спрацювало. Вся команда блискуче працювала сьогодні. Боді (Мацей Боднар) майже весь етап знаходився в голові пелотону, задаючи швидкість. Потім Чезаре, Рафал, Павло і Давида вивезли мене на позицію, і Руді приголомшливо развёз мене. Я дуже щасливий, що тут, в Польщі, здобув свою третю перемогу. Глядачі тут неймовірні, виступати дуже цікаво, звичайно, хочу виграти і завтрашній етап, особливо в майці лідера гонки ».

 

  Крістіан Пёмер, спортивний директор: «Третій рік поспіль ми перемагаємо на відкриває Тур Польщі етапі, чим дуже пишаємося. Це показує, що наш план з перервою і високогірним тренувальним табором спрацьовує. Мацей проробив фантастичну роботу, тягнув в голові і задавав швидкість майже весь етап. Але також великий комплімент нашим генеральщікам, які чудово провели розвезення. Звичайно, ми будемо захищати майку завтра ».

 

  Фернандо Гавірія: «Моє коліно відновилося не відразу. Сухожилля запалилося, в результаті відчувалася біль в колінної чашечки. Мені довелося ходити на фізіотерапію чотири тижні, тільки потім я сів на велосипед, але біль повернувся. Тому мені довелося знову зробити перерву, відпочити, після чого заново повертатися. Моє одужання рухалося - крок вперед, два назад. Тільки недавно я почав виїжджати на довгі тренування і не відчував болю.

 

  Тур Польщі - моя перша гонка після того, як з'явилися проблеми з коліном. Я був без гонок два місяці, тому для мене знову як в новинку відчуття, коли треба йти на межі до фінішної межі. Але я щасливий, що повернувся, зміг фінішувати другим. Програти такому гонщику як Паскаль Акерман - це не так погано. Він відмінно виграв. Мені не вистачило швидкості. Але я їду все краще, сподіваюся, у мене ще будуть шанси на цьому тижні ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2245142.jpg (89.4 Kb)
 
GADДата: Неділя, 04.08.2019, 18:11 | Повідомлення # 878
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Піно: «Щоб забути всі ці муки, потрібна перемогти на Tour de France»



Французький гонщик сподівається на тріумф в наступному році

Велогонщик команди Groupama-FDJ Тібо Піно рішуче налаштований на наступний Tour de France. У коментарі L'Équipe велосипедист заявив, що в наступному році найвідоміша світова велогонка підкориться саме йому.

«Не знаю, що я такого зробив, що заслужив це. Не розумію. Я стартував в семи «Турах» і чотири рази знімався, в той час як ніколи не сходив з інших гонок. Таке трапляється тільки на гран-турах, хоча саме вони мої коронні гонки.
Щоб забути все, ці муки, потрібна тільки перемога. Подіум більше мене не влаштує. Мені потрібно виграти «Тур», щоб все це забути. Я відчував ті ж емоції, що і на Giro d'Italia в минулому році коли я знявся на передостанньому етапі, хоча претендував на подіум. Все звалилося як картковий будиночок - за один кілометр ... все, до чого я йшов весь сезон. Все, що я надолужив після Giro, знову зламалося. Я був спустошений ».


За матеріалами : https://xsport.ua
Прикріплення: 5716774.jpg (166.1 Kb)
 
GADДата: Неділя, 04.08.2019, 18:15 | Повідомлення # 879
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Бельгійському велогонщикові наклали 15 швів на голові



Спортсмен не зможе змагатися кілька тижнів

Велогонщик Ділан тенсу, що представляє команду Bahrain Merida, отримав пошкодження голови.

Бельгієць вдарився об кермо садового трактора у дворі свого будинку в Хален, інформує прес-служба команди. 27-річному спортсменові наклали 15 швів.

На відновлення тенсу буде потрібно кілька тижнів. Очікується, що спортсмен повернеться до старту велобагатоденки Vuelta (24 серпня).


За матеріалами : https://xsport.ua
Прикріплення: 1839935.jpg (65.1 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.08.2019, 06:16 | Повідомлення # 880
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Лука Мезгец - переможець 2 етапу Туру Польщі -2019




31-річний словенський гонщик команди Mitchelton-Scott Лука Мезгец (Luka Mezgec) здобув перемогу на 2-му етапі Туру Польщі-2019. Етап завершився спільним спринтом. Алекс Едмондсон вивіз Луку Мезгеца в голову групи під час проходження кругової розв'язки на фінальному кілометрі. На фініші в Катовіце спринтери зазвичай розвивають дуже велику швидкість, так як фінальна пряма йде під спуск. Лука Мезгец поставив новий неофіційний рекорд швидкості на фініші - 82,16 км / год, перевершивши минулий рекорд Йонаса Ван Генехтена 2014 року, який розвинув максимальну швидкість 80,8 км / год.

 

Лука Мезгец випередив Фернандо ГАВІР (UAE Team Emirates) і володаря майки лідера Паскаля Акермана (Bora-hansgrohe). Паскаль Акерман зберіг жовту майку.

  Лука Мезгец: «Це була фантастична перемога в Катовіце і найшвидший спринт на Туре Польщі. Для мене це велика перемога. Я приїжджаю сюди сім років, завжди був другим, третім, п'ятим, багато разів потрапляв в топ-10, але перемогу взяти не вдавалося. Сьогодні все зійшлося. Мені трохи пощастило, знайшов правильне колесо, а також простір, щоб атакувати. І виграв.

 

  Це моя перша перемога на перегонах Світового туру за довгий час (з 2014 року). Спринт тут незвичайний, на високій швидкості, і останній кілометр - пряма, тому потрібна була удача, точний розрахунок і велика передача. Я більше не стежу за найсильнішими в спринті, тому що кожен спринт - нова гра, нова лотерея. Я знав, коли мені треба починати, що я повинен спуртовать з-за спин, тому що коли ти другим колесом в такому спринті, робити доведеться не дуже багато. Але якщо ти відкриваєшся вітрі, то доводиться працювати набагато більше ».

 

  Фернандо Гавірія: «Я розчарований, тому що, як завжди, хотів виграти. Спринт був складним через кругової розв'язки за кілометр, де я і втратив свою позицію. Потім завдяки Консон мені вдалося повернутися. Більше мені нічого сказати. Мезгец просто був сильніше, у нього краще йшла нога. Ми продовжимо боротися за перемогу. Не знаю, прийде перемога тут, на Турі Польщі, або на Вуельті Іспанії, ми продовжимо спроби ».

 

  Паскаль Акерман: «Неможливо вигравати кожен день. Ми пам'ятали за минулий рік, що це найшвидший етап в році. І він пройшов хаотично. На щастя, не було падінь. В кінці я виявився трохи замкнений, Мезгец просто виїхав позаду, обійшовши всіх нас. Команда знову відпрацювала приголомшливо, захищала і вивозила мене ідеальним. Я задоволений результатом, тому що захистив і майку лідера загального заліку, і майку кращого в очковій класифікації ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0779515.jpg (31.5 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.08.2019, 18:31 | Повідомлення # 881
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Мікель Ланда підписав дворічний контракт з командою Bahrai-Merida



 
29-річний іспанський гонщик Мікель Ланда з 2020 виступатиме в команді Bahrain-Merida, з якою підписав дворічний контракт. Баскська гонщик прийшов в професіонали в 2011, в 2015 здобув перші перемоги на етапах Гран-турів Джиро д'Італія і Вуельти Іспанії. Його найкращим результатом в загальному заліку Гран-турів було 3-е місце на Джиро д'Італія-2015.

 

  З 2017 по 2019 Мікель Ланда займав місця в десятці найсильніших генеральній класифікації в трьох випусках Тур де Франс і на Джиро д'Італія-2019.

 Брент Коупленд, генеральний менеджер команди Bahrain-Merida: «З величезним задоволенням вітаємо Мікеля в нашій команді. Такий гонщик як він привносить в гонку яскравість завдяки неймовірному майстерності горозходження, що робить його одним з найбільш атакуючих гонщиків на Гран-турах. Його стабільні результати говорять самі за себе. Наша команда Bahrain-Merida зможе покластися на його винятковий досвід. Вважаємо, що Мікель зможе скористатися перевагою нашої роботи з Маклареном. Прихід Мікеля надихає команду. Впевнені, що і вболівальники так само раді, що Мікель буде виступати в нашій команді, як і ми ».

 

  Мікель Ланда: «Я дуже пишаюся, що команда Bahrain-Merida вибрала мене в якості лідера цього проекту. Дуже радий майбутньої роботи ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0774399.jpg (23.4 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.08.2019, 18:51 | Повідомлення # 882
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Габріель Каллех почне професійну кар'єру в команді Movistar


 
23-річний британський гонщик Габріель Каллех (Gabriel Cullaigh) почне професійну кар'єру велогонщика в команді Movistar, з якою підписав дворічний контракт з 2020 року. У 2017 році Каллех почав виступати в континентальній команді SEG Racing Academy, останні два роки був гонщиком континентальної команди Wiggins Le Col.

Команда Movistar буде розраховувати на Габріеля Каллеха в спринтах, які є його спеціалізацією. У цьому сезоні британський гонщик здобув перемогу на етапі Вольти Алентежу, де в минулому році також здобув дві перемоги. У Габріеля Каллеха є також перемога і подіум класики Rutland - Melton Cicle Classic (1.2), топ-5 на етапах Тура Британії і Тура Йоркшира.

 

Каллех входив в андеровскую збірну Великобританії, взяв дві срібних (у скретчі і в командній гонці переслідування) і одну бронзову медаль (в гонці за очками) на чемпіонаті Європи з велоспорту на треку серед юніорів в 2014.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 1644455.jpg (57.0 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.08.2019, 19:54 | Повідомлення # 883
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Бьорг Ламбрехт пішов з життя після падіння на 3-му етапі Туру Польщі-2019



22-річний Бьорг Ламбрехт помер після падіння на 3-му етапі Туру Польщі-2019

Команда Lotto Soudal повідомляє, що 22-річний бельгійський гонщик Бьорг Ламбрехт (Bjorg Lambrecht) пішов з життя.

 

Він впав за 50 км до фінішу 3-го етапу Туру Польщі-2019, у важкому стані був доставлений в лікарню, де помер, не приходячи до тями, через дві години. Офіційний Твіттер велогонки повідомив, що гонщик потребує реанімації, за неофіційною інформацією «лікарі проводили реанімацію на місці, так як стан Бьорген Ламбрехт не дозволяв транспортувати його на вертольоті в лікарню, куди його відвезли на машині швидкої допомоги».

 

Прес-секретар лікарні міста Рибнік, куди доставили гонщика, повідомив виданню Sport.pl, що Бьорг Ламбрехт помер під час операції.

 

Бьорг Ламбрехт став професіоналом в 2018 році і був однією з надій бельгійського велоспорту. Він фінішував 5-м на De Brabantse Pijl, 4-м на Флеш Валлон, виграв класифікацію кращого молодого гонщика критериумом Дофіне-2019.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8363113.jpg (40.9 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.08.2019, 19:57 | Повідомлення # 884
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Еліа Вівіані і Фабіо Сабатіні переходять в команду Cofidis


 
  Італійські гонщики, 30-річний Еліа Вівіані і 34-річний Фабіо Сабатіні підписали контракт з французькою проконтинентальної командою Cofidis, куди переходять з команди Deceuninck-Quick Step.

 

Еліа Вівіані за час виступу в команді Deceuninck-Quick Step здобув 26 перемог, з них 8 - перемоги на етапах Гран-турів Джиро д'Італія. Вуельта Іспанії і Тур де Франс.

 

Фабіо Сабатіні - один з розвозять Еліа Вівіані, також переходить з ним в команду Cofidis.

Еліа Вівіані: «Поговоривши з Седріком Вассер (генеральним менеджером) і Роберто Даміані (спортивним директором), я зрозумів, наскільки сильно команда Cofidis хоче мене підписати, мені запропонували проект з великими цілями. Я дуже вдячний команді за бажання побудувати зі мною активне ядро, за впевненість у мені і мого друга Фабіо. Майка команди Cofidis - одна з найбільш історичних в пелотоні, я пишаюся, що одягну її.

 

  Що стосується моїх цілей на наступний сезон, навіть якщо я виграв етап в цьому році, я хочу здобути ще більше перемог на Тур де Франс в наступному. Відчуваю, що можу виграти більше. Відносно класик, я мрію про перемогу на двох гонках - Мілан-Сан-Ремо і Гент-Вевельгем. Це мої головні цілі в команді Cofidis на наступний сезон ».

 

  Фабіо Сабатіні: «Ми з Еліа дуже раді приєднатися до команди Cofidis, чий спонсор найдовше підтримує велоспорт. Я працював з такими гонщиками як Петаккі, Беннаті, Саган, Кевендіш, Кіттелль і Вівіані. У мене великий досвід, знаю, як вивозити спринтера до перемоги. З Еліа ми були товаришами по команді з 2010 року, у нас відмінні взаємини. Я дуже радий продовжити свою кар'єру разом з ним. Ми зробимо все можливе, щоб завоювати великі перемоги в нових кольорах команди Cofidis ».
Прикріплення: 4846326.jpg (43.9 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.08.2019, 22:11 | Повідомлення # 885
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Фабіо Якобсен позбавлений перемоги на 3-му етапі Туру Польщі-2019


 
Чемпіон Нідерландів, 22-річний гонщик команди Deceuninck-Quick-Step Фабіо Якобсен був позбавлений перемоги на 3-му етапі Туру Польщі-2019. Комісари гонки релегіровалі Якобсена, коли подивилися відеозапис спринту, де було видно, як голландський гонщик штовхнув спринтера команди Groupama-FDJ Марка Сарро (Marc Sarreau), щоб звільнити собі простір.

За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 4180481.jpg (53.0 Kb)
 
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Пошук:

Вверх