Четвер, 25.04.2024, 10:08
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Новини велоспорту
GADДата: Четвер, 20.06.2019, 21:10 | Повідомлення # 856
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Том Дюмулін НЕ буде стартувати на Тур де Франс-2019


 
Капітан команди Sunweb Том Дюмулін не зможе взяти участь в Тур де Франс-2019. 28-річний нідерландський гонщик, що став в минулому році призером французького Гран-туру, оголосив, що не встигне повністю відновитися після травми коліна до старту Тур де Франс-2019. Том Дюмулін травмував коліно, впавши на Джиро д'Італія-2019, а недавно йому була проведена операція з видалення осколка гравію, який викликав запалення коліна.

 Том Дюмулін: «Весь минулий місяць був для мене в цілому неймовірно важким через проблеми з відновленням після травми коліна. Після того, що сталося на Джиро, мені дуже хотілося стартувати на Тур де Франс. Але на цьому тижні я усвідомив, що мені просто нереально вийти вчасно на необхідний рівень. Я дуже старався, але змушений прислухатися до свого тіла і звільнити себе від переслідування нереальною мети ».

 

  Лікар команди Sunweb Анко Буленс: «Том жадав вчасно підготуватися до Туру, старався з усіх сил, але зараз зрозумів, що це просто неможливо. Ми вважали, що відпочинок, відновлення і поступове повернення в гонки йому допоможуть, але, як і в кожному процесі одужання, у нього виникли проблеми. І час більше не на нашому боці. Тому вважаю правильним рішення дати Тому можливість повністю відновитися. Незважаючи на його сильну волю і рішучість проїхати Тур де Франс-2019, краще відмовитися від участі в гонці на користь оптимального процесу відновлення ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8408094.jpg (46.8 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 21.06.2019, 13:23 | Повідомлення # 857
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Антван Толук - переможець 6 етапу Туру Швейцарії-2019



 25-річний голландський гонщик команди Jumbo-Visma Антван Толука (Antwan Tolhoek) здобув перемогу на 6-му етапі Туру Швейцарії-2019. На першому гірському етапі Антван Толука відібрали в численний відрив дня. Він атакував кілька разів, але вирішальною стала атака за 3 км до фінішу. Толука поодинці втримав перевагу і взяв першу в кар'єрі перемогу. 22-річний колумбійський гонщик команди Ineos Еган Берналь на фінальному підйомі атакував з прорідити пелотону в поодинці і фінішував другим, ставши новим лідером генеральної класифікації.

Антван Тулуків: «Відчуваю особливі почуття. Три роки тому на цій гонці я виграв майку кращого гірського гонщика, а тепер здобув першу перемогу в професіоналах і на гонці Світового туру. Хочу відзначити, як виступає наша команда. Тут у нас тільки п'ять гонщиків, але ми боремося щодня. Мій товариш Берт-Ян Ліндеман сьогодні дуже потужно тягнув. Я щасливий, що зміг завершити цю роботу перемогою.

 

  По радіо я почув, що Берналь атакував, але я не хотів озиратися назад, тому що в минулому році на Туре Каліфорнії він мене обійшов. Я сказав собі, що сьогодні таке не повториться. Я хотів виграти ».

Еган Берналь: «Поїхав на максимумі в фіналі, і, думаю, результат вийшов хорошим. План перед стартом полягав у тому, щоб перехопити жовту майку. І ми це зробили.

 

  Зі мною дуже сильна команда, вони задали дуже високу швидкість. Мені залишалося почекати і просто один раз потужно атакувати. Я щасливий, що у мене вийшло. Ми розуміли, що при такому великому відриві буде важко боротися за перемогу на етапі, але найважливішим була жовта майка.

 

  Цей результат багато значить для мене, дає впевненість на майбутнє. Моїй останньою гонкою була Вуельта Каталонії в березні. Повернутися і виступати на перегонах Світового туру було дуже важливо.

 

  Думаю, тепер нам треба буде контроліроватьгонку завтра, ми розіграємо свої карти. Роан Денніс йде другим у загальному заліку, він дуже сильний гонщик. Я програв йому час в обробленні, і в підйомах він їде дуже добре. Але ми постараємося ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 7562873.jpg (39.4 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 21.06.2019, 22:21 | Повідомлення # 858
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Еган Берналь - переможець 7 етапу Туру Швейцарії-2019



Еган Берналь здобув перемогу на 7-му етапі Туру Швейцарії-2019. 22-річний колумбійський гонщик команди Ineos атакував поодинці на фінальному підйомі вищої категорії Готтард (12,4 км із середньою градієнтом 7,1%) за 2,7 км до фінішу. Своїм найближчим переслідувачам - гонщикам команди Bahrain-Merida Доменіко Поццовіво і Роану Деннису Еган Берналь привіз 23 секунди. У генеральній класифікації Берналь продовжує лідирувати, на 41 секунду випереджаючи Роана Денніса.

Еган Берналь: «Дуже щасливий, що виграв сьогодні. У минулому році я переміг у обробленні на Туре Романд, приємно знову виграти в Швейцарії. Було важко, тому що ніколи не знаєш, наскільки сильним буде відповідь суперників, але відчував я себе відмінно і сказав про це хлопцям. Вони, як завжди, фантастично відпрацювали. Я виграв етап для них.

 

  Мої товариші по команді видали максимальну швидкість, було дуже складно триматися у них на колесі. Але я намагався не хвилюватися, фінал підтвердив, що ми прийняли правильне рішення.

 

  Денніс - діючий чемпіон світу в обробленні. Звичайно, завтра я програю йому час. Сподіваюся, що не дуже багато, але попереду в неділю буде ще один гірський етап, де ми зробимо все, що в наших силах, будемо контролювати гонку так, як уміємо ».

Роан Денніс: «Етап був дуже важким. Команда чудово вивезла мене і Доменіко на кращу позицію перед перевалом Готтард. Я відчував себе не дуже добре, але хотів віддячити товаришів по команді за довіру. Єдиним способом було видати все, що було в моїх силах. Я не так багато програв Берналю, а завтра спробую повернути майку лідера ».

 

  Доменіко Поццовіво: «Ми з Роаном зробили все, що могли, змогли відіграти дорогоцінний час щодо інших суперників по боротьбі за загальний залік. Останній підйом не був занадто крутим, його складність полягала в бруківці в фіналі. Я став більш оптимістичним щодо своїх шансів в цьому випуску Тура Швейцарії, сподіваюся добре проїхати завтра оброблення, а потім видати все на королівському гірському етапі в неділю ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 1515432.jpg (58.4 Kb)
 
GADДата: Неділя, 23.06.2019, 08:12 | Повідомлення # 859
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ів Лампарт - переможець 8 етапу Туру Швейцарії-2019



28-річний бельгійський гонщик команди Deceuninck-Quick Step Ів Лампарт здобув перемогу в індивідуальній гонці на час на 8-му етапі Туру Швейцарії-2019. За 21 хвилину і 58 секунд він проїхав 19,2 км із середньою швидкістю 52,443 км / ч. На проміжній відсіченні він також був першим, показавши час 12 хвилин і 36 сек, перші 10,9 км із середньою швидкістю 51,904 км / ч. На фініші він випередив свого товариша по команді Каспера Асгрім на 5 секунд.

 

 Лідируючий в загальному заліку Туру Швейцарії-2019 22-річний колумбійський гонщик команди Ineos Еган Берналь зміг утримати свою жовту майку під напором чинного чемпіона світу, 29-річного австралійського гонщика команди Bahrain-Merida Роана Денніса. З 41 секунди переваги в генеральній класифікації, які були у Егана Берналя перед початком етапу, у нього залишилося 22 секунди. На проміжній відсіченні часу Денніс випереджав Берналя на 19 секунд, і в підсумку на фініші даний розрив зберігся. Заключну частину дистанції обидва спортсмени пройшли із середньою швидкістю 52.51 км / ч.

Ів Лампарт: «Не очікував перемоги. Перед стартом подумав, що відчуваю себе не кращим чином, але видав все, що міг, їхав на повній швидкості. Просто неймовірно, що я зумів випередити стількох фахівців цієї дисципліни, включаючи чемпіона світу в обробленні. Перемога надає мені впевненості перед чемпіонатом Бельгії, який пройде наступного тижня. Це моя перша перемога в обробленні на гонці Світового туру, просто з глузду з'їхати. Я вражений, але в той же час щасливий ».

 Еган Берналь: «Звичайно, для мене сюрприз, що я залишився у жовтій майці. Цього ранку подумав, що, напевно, її втрачу. А тепер я в ній тут. Я боровся за цю майку з чемпіоном світу в обробленні, тому щасливий тим, як виступив.

 

  Повертаючи ліворуч, я ледь не впав. Трохи злякався, бо зайшов в поворот дуже швидко. Я ризикував, але, думаю, виграв там пару секунд.

 

  Завтра ми повинні постаратися утримати майку, не робити нічого божевільного. До кінця гонки залишився один день. Якщо команда Bahrain-Merida хоче виграти, вони повинні щось зробити, а нам же треба просто триматися ».

 

  Роан Денніс: «Звичайно, я б хотів сьогодні виграти, але перемога не завжди можлива. Багато що йшло добре на цьому тижні, і бути другим в загальному заліку - це чудовий результат. Думав, що тренувався добре, але не усвідомлював, що настільки ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 6936192.jpg (52.0 Kb)
 
GADДата: Неділя, 23.06.2019, 21:35 | Повідомлення # 860
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Х'ю Карті - переможець 9 етапу Туру Швейцарії-2019



24-річний британський гонщик команди EF Education First Х'ю Карті (Hugh Carthy) здобув першу в кар'єрі перемогу на гонці Світового туру, вигравши 9-й гірський етап Туру Швейцарії-2019. В останній раз Хью Карті святкував перемогу в 2016 році, коли виграв Вуельту Астурії.

 

9-й етап Туру Швейцарії-2019 був скорочений організаторами через небезпеку лавин на висоті 2436 м. Замість 144 км етапу учасники проїхали 101 км, але етап не став легше. На 101 км довелося 2100 м підйомів.

 

  Х'ю Карті атакував разом з декількома гонщиками на підйомі до першого перевалу, а потім поїхав своєю швидкістю і провів в одиночному відриві 96 км. На фініші Х'ю Карті випередив найближчих переслідувачів - Роана Денніса (Bahrain-Merida) і Егана Берналя (Ineos) на 1 хвилину 2 секунди.

 Х'ю Карті: «Як мені вдалося виграти? Не знаю, до сих пір про це думаю. На першому підйомі відчув, що з ногами, тілом, головою все в порядку. На етапі з таким рельєфом їдеш так, ніби це оброблення, кожен сам повинен прикладати зусилля, і ті, хто їде позаду, і ті, хто знаходиться попереду. Треба просто вірити, що все вийде.

 

  Я не планував так проїхати етап. Два дні тому на етапі з проходженням Сен-Готтард відчував себе жахливо. Втомився смертельно, мені просто хотілося швидше опинитися на канікулах і закінчити першу частину сезону. Але вчора на обробленні нога пішла краще. Сьогодні був останній шанс, мені захотілося закінчити гонку перед відпочинком на високій ноті.

 

  Все ще намагаюся зрозуміти, що зробив, але особисто для мене ця перемога принесла велике полегшення. Ми багато тренувалися, чим жертвували, але перемога не давалася. Ми хотіли перемагати на кожній гонці, і відчуваю величезне полегшення, що зміг виправдати довіру товаришів по команді ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 2829552.jpg (59.8 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 24.06.2019, 09:22 | Повідомлення # 861
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Еган Берналь - переможець Туру Швейцарії-2019



22-річний колумбійський гонщик команди Ineos Еган Берналь здобув перемогу на Туре Швейцарії-2019. Він одягнув майку лідера після 6 етапу, утримав її на етапі з індивідуальною гонкою на час. Під час фінального гірського 9-го етапу за 26 км до фінішу Берналь відповів на прискорення свого найближчого суперника Роана Денніса (Bahrain-Merida), сівши йому на колесо. В результаті Еган Берналь фінішував на етапі третім і зберіг жовту майку лідера, випередивши в генеральній класифікації Роана Денніса на 19 секунд. Трійку призерів Тура Швейцарії-2019 замкнув 27-річний австрійський гонщик команди Bora-hansgrohe Патрік Конрад, який піднявся на третю сходинку подіуму.

 

Еган Берналь став третім гонщиком в історії після Шона Келллі (1983 рік) і Олександра Винокурова (2003), в один сезон отримав перемогу на гонках Париж-Ніцца і Тур Швейцарії.

 Еган Берналь: «Це одна з найбільших гонок, де я здобув перемогу. Я дуже щасливий, отримав прилив упевненості в собі перед наступними гонками. У мене було серйозне падіння, через якого я не зміг взяти участь в Джиро д'Італія-2019. Тому участь у Турі Швейцарії і перемога - відмінний результат для мене і команди.

 

  Я дуже поважаю гонку і моїх суперників, але сьогодні був один з моїх кращих днів на гонці. Я добре відновився після вчорашнього етапу, все було під контролем.

 

  Я б не став називати себе фаворитом на Тур де Франс-2019. У будь-якому випадку, я поїду разом з Джі (Томасом). Він - наш лідер. Я постараюся йому допомогти. Раз він сильніший за мене, звичайно, я буду йому допомагати. З цим у мене немає проблем. Мені тільки 22 роки, у мене попереду ще багато Туров. На Туре Швейцарії я став лідером, тому що Томас впав, але коли ми стартували, лідером був він. Після його падіння моя ситуація змінилася ».

 

 

  Роан Денніс: «Хороший Тур Швейцарії вийшов. Я не очікував, що займу друге місце в загальному заліку, що опинюся на цій позиції після королівського гірського етапу, який виграв Еган Берналь. Цей результат вище, ніж планував. Але, мушу сказати, заради цього було зроблено багато роботи, яка не видно. І сьогодні наша команда працювала разом з командою Ineos. Виглядало так, ніби ми працюємо з ними, але ми планували спробувати зробити все можливе, щоб взяти сьогодні етап. На жаль, Берналь дуже сильний. У будь-якому випадку, ми можемо пишатися другим місцем на Туре Швейцарії-2019 ».

 

 

  Паоло Артузов, спортивний директор команди Bahrain-Merida: «Було майже неможливо атакувати Берналя на підйомі. Ми намагалися зробити це на останній горі, але у нього відмінно йшла нога. Ми повністю задоволені Туром Швейцарії-2019 - виграли етап, у нас два других місця на етапах. Більш того, два наших гонщика увійшли в топ-10 загального заліку ».

 

  Патрік Конрад: «Я дуже щасливий піднятися на подіум Тура Швейцарії-2019. Цей результат прийшов після постійного докладання зусиль протягом усіх дев'яти етапів. Команда блискуче відпрацювала сьогодні, особливо коли контролювала атаки в першій частині етапу, а також коли відрив міг загрожувати моєму положенню в генеральній класифікації. Завдяки команді я перебував на хорошій позиції під час фінального підйому, тримався з основними суперниками, захистив своє місце. Спасибі всім, тепер з нетерпінням чекаю Тур де Франс-2019 ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 3647370.jpg (66.9 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 24.06.2019, 21:37 | Повідомлення # 862
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Олександр Крістофф і Свен Ерік Бістрём продовжили контракт з командою UAE Team Еміратес



Олександр Крістофф і Свен Ерік Бістрём залишаться в команді UAE Team Emirates до кінця 2021 року
 

 

  Норвезькі гонщики - 31-річний Олександр Крістофф і 27-річний Свен Ерік Бістрём продовжили контракти з командою UAE Team Emirates, де продовжать виступати до кінця 2021 року.

 

  Олександр Крістофф перейшов в UAE Team Emirates в 2018 році і за цей час приніс команді 10 перемог, в числі яких і перемога класиці Гент-Вевельгем в цьому році і на етапі Тур де Франс-2018.

 Олександр Крістофф: «Я радий продовжити контракт на два роки. Тут відчуваю себе як вдома, і атмосфера в команді чудова. Сподіваюся, що наступні два роки принесуть багато хорошого і мені, і команді ».

 

  Свен Ерік Бістрём: «В цій команді почуваю себе як вдома, тому дуже щасливий, що зможу продовжувати виступати в UAE Team Emirates».

 

  Мауро Джанетта, виконавчий директор команди UAE Team Emirates: «Ми намічаємо важливий план розвитку команди, але великий проект потребує сильних коренях. Тому ми дуже хотіли продовжити контракти з Крістоффом і Бістрёмом. Олександр, крім того, що є дуже хорошою людиною, домігся дуже важливих для команди результатів, і ми віримо, що попереду у нього буде ще більше результатів.

 

  Свен був чемпіоном світу серед андеров, у нього чудові перспективи. Як і Алекс, він знає, як працювати і бути частиною команди і під час гонки, і після неї, а це для нас фундаментальний принцип ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 6859001.jpg (58.0 Kb)
 
GADДата: Середа, 26.06.2019, 19:29 | Повідомлення # 863
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Календар велогонок UCI WorldTour на 2020 рік



Міжнародний союз велосипедистів (UCI) після засідання Ради з професійного велоспорту (Professional Cycling Council) схвалив календар велогонок Світового туру (UCI WorldTour) на 2020 рік.

 

Всього в календар Світового туру включено 37 велогонок, які пройдуть в 18 країнах і на чотирьох континентах з січня по кінець жовтня 2020 року. Через Олімпіаду в Токіо відбулися деякі перестановки в Календарі гонок.

 

Гран-тури 2020 року:

Джиро д'Італія-2020 пройде з 9 по 31 травня, Тур де Франс-2020 року - з 27 червня по 19 липня, Вуельта Іспанії-2020 року - з 14 серпня по 6 вересня.

 

Календар гонок Світового туру UCI на 2020 рік:
21-26 січня: Santos Tour Down Under (Australia)
, 2 лютого: Cadel Evans Great Ocean Road Race (Australia)
23-29 лютого: UAE Tour (United Arab Emirates)
29 лютого: Omloop Het Nieuwsblad Elite (Belgium)
7 березня: Strade Bianche (Italy)
8-15 березня: Paris-Nice (France)
11-17 березня: Tirreno-Adriatico (Italy)
21 березня: Milano-Sanremo (Italy)
23-29 березня: Volta Ciclista a Catalunya (Spain)

25 березня: AG Driedaagse Brugge-De Panne (Belgium)
27 березня: E3 BinckBank Classic (Belgium)
29 березня: Gent-Wevelgem in Flanders Fields (Belgium)
1 квітня: Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre (Belgium)
5 квітня: Ronde van Vlaanderen - Tour des Flandres (Belgium)
6-11 квітня: Itzulia Basque Country (Spain)
12 квітня: Paris-Roubaix (France)
19 квітня: Amstel Gold Race (the Netherlands)
22 квітня: La Flèche Wallonne (Belgium)
26 квітня: Liège-Bastogne-Liège (Belgium)
28 квітня-3 травня: Tour de Romandie (Switzerland)
1 травня: Eschborn-Frankfurt (Germany)
9-31 травня: Giro d'Italia (Italy)
10-16 травня: Amgen Tour of California (United States)
31 травня-7 червня: Critérium du Dauphiné (France)
6-14 червня: Tour de Suisse (Switzerland)
27 червня-19 липня: Tour de France (France)

5-11 липня: Tour de Pologne (Poland)
25 липня: Clasica Ciclista San Sebastian (Spain)

14 серпня-6 вересня: La Vuelta Ciclista a España (Spain)
16 серпня: Prudential RideLondon-Surrey Classic (Great Britain)

16 серпня: EuroEyes Cyclassics Hamburg (Germany)
23 серпня: Bretagne Classic - Ouest-France (France)

31 серпня-6 вересня: BinckBank Tour
11 вересня: Grand Prix Cycliste de Québec (Canada)
13 вересня: Grand Prix Cycliste de Montréal (Canada)
10 жовтня: Il Lombardia (Italy)
15-20 жовтня: Gree - Tour of Guangxi (China)


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8904453.jpg (20.8 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 28.06.2019, 09:29 | Повідомлення # 864
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Філіп Жільбер розчарований, що не ввійшов до складу Deceuninck-Quick Step на Тур де Франс-2019



Команда Lotto Soudal зацікавлена ​​в підписанні контракту з Філіпом Жильбером
 
  Філіп Жільбер розчарований тим, що команда Deceuninck-Quick Step не включила його до складу на Тур де Франс-2019, який стартує в столиці Бельгії - Брюсселі. 36-річний бельгійський гонщик, що став цього року переможцем Париж-Рубе, в інтерв'ю фламандському виданню Nieuwsblad, сказав, що таке рішення команди Deceuninck-Quick Step вплине на вибір команди під час підписання контракту на наступний сезон.

  Філіп Жільбер: «Я дуже розчарований. Це рішення мені незрозуміло. Я здивований і засмучений. Я багато працював, щоб проїхати Тур, дуже хотів взяти участь саме в цьому випуску Тур де Франс, тому що він стартує в Брюсселі, а також тому, що в минулому році мені довелося зійти з перегонів через падіння, і я хотів взяти реванш . Але команда просто поставила мене до відома про своє рішення, це неприємно, але це частина спорту.

 

  Мій контракт з командою Deceuninck-Quick Step закінчується. У найближчі тижні мені буде ясно, що я повинен робити. Звичайно, таке рішення зіграє роль при ухваленні рішення про контракт, чи залишуся я чи ні в команді Deceuninck-Quick Step.

 

  Я завжди вибирав команду зі спортивних критеріям. Тому у мене є перемоги в гонках. Мені хочеться продовжувати в тому ж руслі. Хочу залишитися гонщиком ще на два роки. Я з багатьма контактую, багато менеджерів мені подзвонили вже в середу вранці. Тепер все передаю в руки мого менеджера, це його робота.

 

  Я не хвилююся про своє майбутнє. Переді мною стоять ще кілька цілей, які хочу досягти. Збираюся зробити для цього все можливе ».

 

  Патрік Лефевр: «Невключення Жильбера до складу на Тур не має нічого спільного з тим, чи залишиться він в команді чи ні. Якщо вийде так, що ми отримаємо мінус через те, що залишили його будинку, так тому і бути. За це беру відповідальність на себе. Сподіваюся я, що він залишиться? Без надії ти ніщо. Треба ще подивитися, чи вистачить у мене грошей. Якщо він підпише контракт, відмінно. Якщо ні, це не кінець світу. Коли він підписав з нами контракт в 2017 році, ми обидва були щасливі. У тому, що стосується виступу, ми домоглися максимуму ».

 

  Як повідомляє Nieuwsblad, однією з команд, зацікавлених в підписанні контракту з Філіпом Жильбером, є бельгійська Lotto Soudal.

 

  Джон Леланг, який працював з Жильбером в команді BMC, тепер спортивний директор команди Lotto Soudal: «Філіп в нашому списку. Я відмінно його знаю, він може бути справжнім лідером нашої команди. Збираюся послухати його менеджера. Філіп хоче виступати ще два роки. Переконаний, що у нього це добре вийде, тому що його мотивація все ще така ж, як у юніора ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 1701375.jpg (80.7 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 28.06.2019, 16:45 | Повідомлення # 865
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Алехандро Вальверде залишиться в команді Movistar до кінця 2021 року

 

39-річний іспанський гонщик, діючий чемпіон світу Алехандро Вальверде і команда Movistar оголосили про продовження контракту до кінця 2021 року. Також на прес-конференції, яка проходила в центрі Мурсії, було оголошено, що співпраця Алехандро Вальверде з організацією Abarca Sports буде продовжено, щонайменше, до кінця 2024 року.

 Алехандро Вальверде з часу свого дебюту в велоспорті в 2002 році здобув 125 перемог: серед них перемога на Вуельті Іспанії-2009, чотири перемоги на Льєж-Бастонь-Льєж, п'ять перемог на Флеш Валлон, три перемоги на Вуельті Каталонії, дві перемоги на критериумом Дофіне , чотири перемоги на етапах Тур де Франс.

 

Серед досягнень іспанського гонщика сім медалей чемпіонату світу, включаючи золото 2018 року, подіуми Тур де Франс і Джиро д'Італія, п'ять подіумів Вуельти Іспанії (крім перемоги в 2009).

 

  Алехандро Вальверде: «Я щасливий, що продовжив контракт. Всім відомо, що команда Movistar для мене - будинок, в якому мене дуже люблять і поважають. Я такий щасливий, що можу залишитися з командою ще на два роки. Це дає мені спокій і впевненість, необхідні для того, щоб я міг багато працювати і насолоджуватися велогонками. Я буду боротися за нові перемоги, хочу виграти так багато, наскільки вистачить сил. Також хочу допомагати команді в досягненні великих успіхів ».

 

 Еусебіо Унсуе, генеральний менеджер команди Movistar: «Для нас привілей, що можемо так довго насолоджуватися спортивними і чудовими людськими якостями Алехандро. Він приніс нам великий успіх, і, звичайно, багато чому нас навчив навіть тоді, коли не першим перетинав фінішну лінію.

 

  Його відновлення в 2017 році після такої важкої травми, отриманої на Тур де Франс, його здатність продовжувати боротися за успіх після майже двох десятків років у велоспорті, його дружелюбність з усіма, з ким він спілкується, робить його найнеобхіднішим для нас людиною, лідером у час і поза гонок. Сподіваюся, він продовжить радіти участі у велоперегонах в наступні два роки, як робив це впродовж всієї кар'єри ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 1166960.jpg (81.7 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 28.06.2019, 16:49 | Повідомлення # 866
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Штефан Деніфль і Георг Прайдлер отримали 4 роки дискваліфікації після зізнань у використанні допінгу і намір використовувати допінг


 
Антидопінгова організація Австрії дискваліфікувала на 4 роки двох австрійських велогонщиків - 31-річного Штефана Деніфля (Stefan Denifl) і 29-річного Георга Прайдлера (Georg Preidler).

  Ці гонщики зізналися у вживанні допінгу крові після початку операції «Адерласс» (Operation Aderlass), розслідування, розпочатого поліцією Австрії та Німеччини у справі колишнього лікаря команд Milram і Gerolsteiner Марка Шмідта (Mark Schmidt). Термін дискваліфікації гонщиків розпочався 5 березня 2019 року і закінчиться 4 березня 2023 року.

 Штефан Деніфль зізнався у вживанні допінгу під час інтерв'ю, проведеного австрійською поліцією. Після визнання Деніфль, який на той момент підписав контракт з командою CCC на 2019 сезон, був змушений піти з велоспорту. Результати Деніфля з 1 червня 2014 року по 5 березня 2019 року було викреслено, а це значить, що гонщик позбавлений перемоги на етапі Вуельти Іспанії-2017 і перемоги в загальному заліку Туру Австрії-2018.

 

  Георг Прайдлер зізнався, що здавав кров для можливого використання допінгу в 2018 році, але сказав, що жодного разу не скористався переливанням крові. На момент визнання Прайдлер був гонщиком команди Groupama-FDJ, контракт з ним був негайно розірваний. Результати Прайдлера з 1 лютого 2018 року по 5 березня 2019 року було анульовано.

 

Обидва гонщика мають право протягом чотирьох тижнів подати апеляцію до Спортивного Арбітражного суду.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 7285595.jpg (46.2 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 02.07.2019, 19:19 | Повідомлення # 867
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
47-річний Давида Ребеллін передумав завершувати кар'єру велогонщика



47-річний італійський велогонщик Давида Ребеллін відклав завершення 27-річної кар'єри велогонщика на невизначений термін. Навесні цього року Ребеллін вирішив, що його останньою гонкою повинен стати чемпіонат Італії. Він проїхав чемпіонат, де фінішував 18-м, після чого на сторінці в Facebook оголосив, що хоче продовжувати виступати в велоперегонах.

  Давіде Ребеллін: «Величезне спасибі численним уболівальникам, які підтримували мене на чемпіонаті Італії. З самого старту гонка була важкою. І я задоволений тим, що зайняв на ній 18-е місце.

 

  Дуже багато хто запитував мене, чи правда чемпіонат - моя остання гонка або я буду продовжувати виступати. Емоції і тепло, які я відчув завдяки вболівальникам, були такі сильні, а моє бажання продовжувати кар'єру і відплатити за подаровану мені любов, ще сильніше. Хочу знову випробувати чудові відчуття і передати їх вам. Тому я вирішив продовжити виступати в велоперегонах. І навіть якщо буду тільки помічником інших гонщиків, зможу відчувати, як б'ється моє серце ».

 

  Як повідомляє La Gazzetta dello Sport, Давида Ребеллін, можливо, в наступному сезоні буде виступати в новій угорської професійної континентальної команди.

 

  Давіде Ребеллін почав кар'єру в 1992 році і за ці роки здобув 60 перемог. Він є триразовим переможцем Флеш Валлон, переможцем Льєж-Бастонь-Льєж і Амстел Голд Рейс, а також вигравав багатоденні велоперегони Тіррено-Адріатико і Париж-Ніцца, став переможцем етапу Джиро д'Італія в 1996 році. Результати Давида Ребеллін показував протягом всієї кар'єри. У 2018 році він став призером Tour International de la Wilaya d'Oran, де також виграв етап, став 4-м на Туре Алжиру.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 8209494.jpg (44.6 Kb)
 
GADДата: Субота, 06.07.2019, 08:08 | Повідомлення # 868
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Марк Кевендіш НЕ стартує на Тур де Франс вперше з 2007 року



Команда Dimension Data не включила Марка Кевендіш до складу на Тур де Франс-2019
 

  Марк Кевендіш НЕ стартує на Тур де Франс вперше за 12 років своєї кар'єри. Команда Dimension Data не включила 34-річного британського спринтера до складу, хоча Кевендіш готувався до старту за спеціальним тренувального плану, який повинен був вивести його на пік форми до липня. Переможець 30 етапів французького Гран-туру, Марк Кевендіш останні два роки боровся з вірусом Епштейна-Барра (мононуклеоз). У цьому сезоні в ногах Марка Кевендіш 39 гоночних днів. У травні він оголосив, що згідно з останнім аналізом крові з вірусом вдалося впоратися. Але перемог британському спринтерові здобути не вдалося. Єдиний високий результат в спринті - 3-е місце на етапі Туру Туреччини. З Тура Каліфорнії-2019 Марк Кевендіш зійшов на 7-му етапі, а на Туре Словенії випадав з пелотону і не брав участь в загальних спринтах.

 

  Замість Марка Кевендіш команда Dimension Data включила до складу 30-річного італійського гонщика Джакомо Ніццолі, який вперше поїде Тур де Франс.

 

  Також на Тур де Франс-2019 в складі Dimension Data стартують: Ларс Бак, Едвальда Боассон Хаген, Стів Каммінгс, Рейнхардт Янсе ван Ренсбург, Бен Кінг, Роман Кройцігер і Міхаель Вальгрен.

У Твіттері Марк Кевендіш написав: «Я абсолютно убитий, дізнавшись, що не буду в цьому році на старті Тур де Франс. Так само, як робив всю свою кар'єру, я націлювався вийти на пік форми. Це завжди дозволяло мені досягати своїх цілей або ж підходити до них дуже близько.

 

  Тур де Франс - найкрасивіша, особлива для мене гонка, де я здобув 30 перемог, які зробили мою кар'єру. Після довгої і важкої боротьби за повернення до змагань, провівши весь минулий сезон з вірусом Епштейна-Барра, після спеціальної тренувальної програми по виходу на пік форми до липня я відчував, що все йшло ідеально.

 

  Хоча мене не буде в гонці, як завжди, буду підтримувати моїх товаришів по команді, бажаю їм безпечної гонки і успіхів у Франції, сподіваюся, ми зможемо допомогти ще більшій кількості дітей сісти на велосипеди. Спасибі всім за підтримку ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 1562722.jpg (83.4 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 08.07.2019, 19:59 | Повідомлення # 869
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Майбутнє команди Katusha-Alpecin під питанням



Жозе Азеведу: «Не знаю, чи залишиться Ильнур Закарін в команді Katusha-Alpecin»
 

  В кінці сезону компанія Alpecin, титульний спонсор команди Katusha-Alpecin, а також постачальник велосипедів Canyon, можуть покинути швейцарську команду. Видання Tuttobici повідомило, що німецькі компанії Canyon і Alpecin вирішили переключити увагу на висхідну зірку, 24-річного голландського гонщика Матьє ван дер Пула (Mathieu van der Poel), що виступає за континентальну команду Corendon-Circus, щоб в 2021 році побудувати навколо нього команду.

Генеральний менеджер команди Katusha-Alpecin Жозе Азеведу (Jose Azevedo) підтвердив в інтерв'ю Cyclingnews, що на даний момент не може запропонувати гонщикам команди продовження контрактів.

 

  Жозе Азеведу: «Я не знаю, чи залишиться Закарін в команді або піде. Пару тижнів тому ми говорили з ним, але на даний момент рішення не прийнято. Йдуть переговори, у нас є що сказати. Але зараз не той момент, щоб це обговорювати.

 

  У компанії Alpecin контракт до кінця цього року. Що стосується майбутнього - я не знаю. Не можу сказати, чи залишиться компанія або піде. У нас є відповідальні за це питання люди. Зараз рішення ще не прийнято. Про майбутнє сказати нічого не можу.

 

  На даний момент у нас є контракти на наступний року з 10 гонщиками. І ми не починали працювати над контрактами на 2020 рік. Така ситуація на даний момент. Тепер ми повністю сфокусовані на Тур де Франс-2019 ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 9742848.jpg (38.4 Kb)
 
GADДата: Субота, 20.07.2019, 19:05 | Повідомлення # 870
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Які технології гонки Тур де Франс служать практикуючим велосипедистам


 
Шини дешевше або дорожче, простіше або брендові - це зовсім не пусті питання для велосипедиста. Чи варто економити на безпеці, чи не виллється економія в витрати, які наздоженуть власника велосипеда в самий невідповідний момент?

 

  Шини - єдина точка контакту транспортного засобу і дороги. А у велосипеда ця точка контакту становить всього два або три сантиметри поверхні колеса. Тому вибір якісних шин, що забезпечують безпеку руху, - важливе завдання і для велосипедиста-любителя і, тим більше, для професійних велогонщиків.

 Проколи і знос дешевих покришок зведе нанівець всю економію, в той час як якісні шини не тільки врятують від проколів, але і прослужать дуже довго.

 

 У чому ще один плюс фірмових покришок, наприклад, покришок Continental, - використання високих технологій, перевірених на практиці професіоналами своєї справи.

  

 Спочатку такі шини проходять довгі перевірки на заводі, а потім тестуються в бойових умовах на найбільших велоперегонах світу. Якщо вже під час гострої боротьби за високі титули чемпіонів світу або переможця Тур де Франс "трубки" Continental не підводять гонщиків, то і любителі велосипедів можуть повністю довіряти цьому виробникові.

Що робить їзду на велосипеді комфортної? Впевненість в тому, що велосипед не попливе навіть на брудній мокрій трасі, що проколи не зіпсують настрій.

 

  Для того щоб домогтися ідеального зчеплення, захисту від проколів і не втратити при цьому швидкості, фахівці компанії Continental, єдиного німецького виробника, що виготовляє шини безпосередньо в Німеччині, в місті Корбах, постійно підтримують діалог і з професійними велогонщиками, і з любителями, для яких велосипед - хобі.

 

  

  Звичайно, велогонщикам-професіоналам першим стають доступні переваги нових розробок. Але знання і досвід, отримані фахівцями Continental завдяки участі в найбільших велосипедних змаганнях, забезпечують відповідність високим стандартам професіоналів і подальших серійних продуктів.

 

  Наприклад, одна з розробок включає в себе однотрубні шини, зроблені із застосуванням волокон з рідкокристалічного полімеру. Ці шини були з успіхом випробувані і випробувані в ході найбільшої велогонки світу - Тур де Франс. Технологія робить шини гранично стійкими до порізів та проколів.

 

  Велосипеди професійних велогонщиків знаходяться в руках кращих механіків. А ось любителю доводиться самостійно перевіряти компоненти свого велосипеда.

 

  Фахівці компанії Continental приходять на допомогу, створивши технологію індикатора зносу (Tread Wear Indicator (TWI), яка вчасно нагадає про необхідність поміняти шину. Індикатор зносу працює дуже просто на всіх типах шин. Два невеликі отвори в центрі протектора добре видно на новій шині. А коли один з отворів зникне, це означає, що шину пора міняти. Такий індикатор можна знайти на моделях шин GP4000SII, GP4000S, GP4000, GP Attack / Force, GPTT, Grand Prix, Grand Prix GT, GP 4Season, Gator Hardshell, Gatorskin, Grand Prix ​​Classic.

 Одне з останніх досягнень Continental - використання технології Lazer Grip ( «Лазерна хватка»). Це новий стандарт в технології малюнка протектора. Нанесений лазером мікропрофіль захоплює і бічну поверхню шини, поліпшуючи зчеплення, що дозволяє безпечно і швидко проходити повороти.

 

   Науково-дослідні лабораторії компанії Continental в Корбахе (Німеччина) змогли впоратися також з однією з фундаментальних проблем - як зберегти високе зчеплення гуми, не втративши при цьому в швидкості і довговічності (величини пробігу). Дилема полягає в тому, що поліпшення одного з факторів погіршує інші. Шини з максимальним зчепленням зношуються швидше і котять повільніше. Якщо ж зробити упор на швидкість і велику зносостійкість, то погіршується зчеплення. Але Continental зумів знайти компроміс завдяки технології BlackChili compound.

 

  Гума BlackChili створена завдяки останнім відкриттям в дослідженні полімерів і сировини натурального походження. У складі гуми BlackChili використовується суміш поліпшеного синтетичного і перевіреного натурального каучуку з додаванням наночастинок сажі, які підлаштовуються до поверхні дорожнього полотна. Це дозволяє домогтися найкращого результату в поєднанні зчеплення, опору коченню і зносостійкості.

 

  Переваги технології BlackChili важливі для шосейних і гірських велосипедів, де швидкість і переваги хорошого зчеплення шин особливо відчутні.

  

  Continental працює постійно над безпекою не на шкоду швидкості, тому нові розробки продовжать удосконалювати велосипедні шини, тестувати нові технології в найсуворіших умовах найскладніших велогонок і допомагати любителям велосипедів відкривати нові горизонти.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 9346341.jpg (39.7 Kb)
 
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Пошук:

Вверх