Новини велоспорту
|
|
GAD | Дата: Вівторок, 19.03.2019, 08:55 | Повідомлення # 766 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Жуліано Алафіліпп - переможець 6 етапу Тіррено-Адріатико-2019
Переможець 2-го етапу Тіррено-Адріатико-2019 Жуліано Алафіліпп зробив дубль, вигравши 6-й етап, яким було надано останній шанс спринтерам. 195-км етап завершився спільним спринтом, але з колеса гонщика команди Deceuninck-Quick Step Максиміліана Річезе вийшов не чемпіон Італії Еліа Вівіані, а його товариш по команді Жуліано Алафіліпп, що приніс команді 18-ту перемогу в цьому сезоні. Давіде Чімолаі (Israel Cycling Academy) фінішував другим перед Еліа Вівіані, що замкнув на етапі трійку кращих.
Жуліано Алафіліпп: «Ух ти, ідеальна для нас гонка. Тут, в Італії тиждень для Deceuninck-Quick Step стала успішною. Я радий, що зміг завершити приголомшливу роботу команди. Каспер, Ів, Макс, все сьогодні внесли свій вклад. Я безмірно їм вдячний.
Під час етапу Еліа сказав мені, що спринт повинен бути складним, і що він не дуже добре себе почуває. Так що я був вільний пробувати і боротися. За пелотону ви могли бачити, що сьогодні всі втомилися. Я не спринтер, але знаю, як спрінтовать на таких фінішах, як сьогодні. За коло до фінішу Еліа запитав мене, чи хочу я поборотися в спринті. Я відповів, що буду його останнім розвозять.
А потім на останньому кілометрі я опинився на колесі Макса, який провів останню потужну зміну, а я просто змінив його. Як тільки він вивіз мене вперед за 200 м до фінішу, я видав все, що міг, до фінальної риси. Радий, що виграв, але це справжня командна перемога.
Завтра збираюся проїхати оброблення так добре, як тільки зможу, але найголовніша мета тепер - Мілан-Сан-Ремо-2019. У нас сильна команда. Еліа також здатний виграти, якщо класика завершиться загальним спринтом. У нас є кілька карт і одна мета - перемогти на першому Монументі року ».
Петер Саган: «Не знаю, чи планували вони такий ривок для фінішу. На фінальному кілометрі я занадто виїхав вперед і тому мало що міг зробити. Хлопці команди все підготували для мого спринту, тягнули попереду, контролювали відриви, потужно вивозили мене в фіналі. На жаль, я ще не повернувся до своєї кращої форми, сьогодні зробив все, що було в моїх силах, але цього виявилося недостатньо для перемоги ».
За матеріалами: https://u.to/xIeyEg
|
|
| |
GAD | Дата: Вівторок, 19.03.2019, 18:02 | Повідомлення # 767 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Команда Sky знайшла спонсора і з травня 2019 року стане командою INEOS
Британська велокоманда Sky повідомляє, що компанії Sky і 21st Century Fox дійшли згоди про продаж команди Sky британської хімічної компанії INEOS, яка стає єдиним власником компанії-засновника команди Tour Racing Limited з 1 травня 2019 року. INEOS продовжить спонсорувати команду повністю, виконуючи зобов'язання перед існуючим складом гонщиків, персоналу і парнтёров.
На Туре Йоркшира, який стартує 2 травня, гонщики команди Sky вийдуть на старт як гонщики команди INEOS.
Джим Раткліфф (Jim Ratcliffe), президент і виконавчий директор INEOS: «Велоспорт вимагає величезної витривалості і застосування тактики, ніж завоював популярність у всьому світі. У той же час велоспорт продовжує залучати громадськість користю для здоров'я і можливістю підтримувати хорошу фізичну форму, а також тим, що зменшує забруднення навколишнього середовища і полегшує ситуацію з транспортом. INEOS з радістю приймає на себе відповідальність за роботу такої професійної велокоманди ».
Дейв Брейлсфорд, генеральний менеджер команди Sky: «Сьогоднішнє оголошення - чудова новина для команди, для уболівальників, для велоспорту в цілому. Закінчено період невизначеність щодо подальшої долі команди, а швидкість, з якою проблема була вирішена, показує, що в наше майбутнє вірять. В особі сера Джима Раткліфф і компанії INEOS, впевнений, ми знайшли партнерів, з якими збігаємося в баченні майбутнього, пристрасті, дусі першопрохідців, який приведе нас до ще більших успіхів як на велосипеді, так і поза ним. Починається нова хвилююча глава для нас як для команди INEOS. Я б хотів особисто подякувати Джеремі Дарроча (Jeremy Darroch), виконавчого директора Sky Group, за те, що більше десяти років тому підтримав нас в проекті, який інші називали божевільним. Його підтримка команди в моменти успіху і невдач була неймовірною, кожен в команді Sky вдячний йому за те, що він зробив для нашого спорту ».
Джерело : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Середа, 20.03.2019, 08:55 | Повідомлення # 768 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Перша перемога Віктора Кампенартса на етапі гонки Світового туру
27-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal Віктор Кампенартс (Victor Campenaerts) здобув першу в кар'єрі перемогу на гонці Світового туру, вигравши 7-й етап Тіррено-Адріатико-2019. Чемпіон Європи в обробленні, Віктор Кампенартс подолав 10,05 км дистанцію індивідуальної гонки на час за 11 хвилин 23 секунди з середньою швидкістю 52,972 км / ч. Свого найближчого суперника, Альберто Беттіоля (EF Education First) Кампенартс випередив на 3 секунди.
Віктор Кампенартс: «Моя перша перемога на обробленні в гонці Світового туру принесла приголомшливі відчуття. У минулому році я був близько до перемоги, а цей сезону почав, поставивши перед собою мету виграти на перегонах Світового туру. Звичайно, це фантастика, що мені вдалося досягти мети на першій же обробленні сезону і в гонці, де суперниками були, наприклад, такі фахівці оброблення на короткі дистанції як Кюнг і ван Емден. Більш того, я зумів випередити Тома Дюмуліна і Роана Денніса. Звичайно, я дуже задоволений. У командній гонці на час я зрозумів, в якій формі перебуваю, але, звичайно, мені хотілося підтвердити це під час індивідуальної гонки, і у мене це вийшло!
Сьогодні було досить вітряно, до проміжної відсічення вітер був попутним. Тому я вирішив заощадити сили на перших кілометрах, де їхав з потужністю нижче свого середнього рівня. Це пояснює, чому я не був першим на проміжній відсіченні.
Я вирішив видати все, що залишилося в ногах, на останній частині дистанції. Ця стратегія виявилася вірною. Під час фінального кілометра я відчував, що трохи перевищив свій ліміт можливостей, але все вийшло.
Після того, як фінішував, мені довелося чекати більше двох годин на місці переможця. В результаті такі сильні хлопці як Дюмулін і Рогліч не змогли побити мій час. Все, що я зараз роблю, роблю з прицілом на годинний рекорд, і моя перемога сьогодні - дуже хороший знак! »
Джерело : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Середа, 20.03.2019, 09:00 | Повідомлення # 769 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Прімож Рогліч - переможець Тіррено-Адріатико-2019
Переможець 54-го випуску Тіррено-Адріатико визначився на фінальному 7-му етапі, індивідуальній гонці на час. 29-річний словенський гонщик команди Jumbo-Visma Прімож Рогліч всього через два тижні після успіху на Туре ОАЕ-2019 виграв загальний залік на Тіррено-Адріатико-2019, другий гонці свого сезону. 26-річний британський гонщик команди Mitchelton-Scott Адам Йейтс, який надів майку лідера італійської гонки після 2-го етапу, програв Прімож Роглічу 25 секунд на 7-му етапі, в індивідуальній гонці на час, а в загальному заліку відставання британського гонщика склало всього 31 соту секунди.
Третє місце на Тіррено-Адріатико-2019 зайняв данський гонщик команди Astana Якоб Фульсанг, а його товариш по команді Олексій Луценко став переможцем класифікації кращого гірського гонщика. Мірко Маестро (Bardiani-CSF) виграв очкову класифікацію, Сем Оомен (Sunweb) став найкращим молодим гонщиком.
Прімож Рогліч: «Тіррено-Адріатико-2019 було моєю великою метою на старті сезону. Дуже радий, що зміг виграти. Звичайно, я був впевнений, що виграю, але контролював себе. Я не знав, як швидко зможе проїхати Адам Йейтс. Сам же вичавив зі свого тіла 100%. На щастя, цього вистачило. Я хотів проїхати якомога швидше. Я намагався зробити заділ на другій частині дистанції, де був сильний зустрічний вітер.
Для мене перемога на Тіррено-Адріатико-2019 дуже багато значить, і я не зміг би виграти без моїх товаришів по команді. Вони всі були дуже сильні. Пишаюся тим, що ми показали на цій дуже важкій тижня.
На Джиро д'Італія історія буде інший, там будуть великі гори, але тепер я повернуся до Італії після тренувань на висоті дуже рішуче налаштованим ».
Адам Йейтс: «Я зробив усе, що міг. Перед стартом етапу говорив, що 25 секунд буде недостатньо, так і вийшло. Але я добре проїхав оброблення. Потужність була високою, я утримував позицію так довго, наскільки вистачило сил. Дистанція зовсім мені не підходила, і я це розумів, мало що міг зробити. Така гонка, спорт вищого рівня. Звичайно, я повернуся на наступний рік, сподіваюся, буду сильніше, і, нарешті, переможу в загальному заліку на Тіррено-Адріатико ».
Якоб Фульсанг: «Після командної гонки на час було складно боротися за фінальний подіум. Здавалося, генеральна класифікація від нас пішла, але ми боролися всією командою, щоб повернутися. Ми виграли два найскладніших етапу, Олексій Луценко взяв майку гірського короля, я став третім в загальному заліку. Я задоволений результатами, яких ми добилися. Сьогодні віддав всі сили на обробленні, але мені було складно через її протяжності і розривів. У будь-якому випадку, це був хороший тест. Мені не здавалося, що я летів, але і не повз, так що, хоча в загальному заліку для мене нічого не змінилося в результаті, цей день склався добре. Гонка показала, що ми на правильному шляху, старт був хорошим ».
Джерело : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: П`ятниця, 22.03.2019, 20:39 | Повідомлення # 770 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Мілан - Сан-Ремо-2019. Маршрут і претенденти
23 березня в історію великої італійської класики, Монумента велоспорту Мілан - Сан-Ремо буде вписана 110-я сторінка. Класичний маршрут «Классічіссіми» без нововведень і змін - 291 км дистанції з шістьма підйомами, знову змусить завмерти в очікуванні і чекати, як завершиться гонка: успішної атакою і перемогою з відриву або загальним спринтом.
Перейшовши Пассо Туркино (Passo del Turchino), опинившись на узбережжі Середземного моря, учасники розімнуться на трьох знаменитих «Капі» - Меле, Черво і Берта (Capo Mele, Capo Cervo, Capo Berta), після чого їх чекають два вирішальних підйому чипресса (Cipressa ) і Поджіо (Poggio).
Чипресса, що стала частиною Мілан - Сан-Ремо з 1982 року - небагатьма понад 5,6 км протяжністю з градієнтом 4,1%, вершиною за 20 км до фініш і технічно складним спуском на Віа Аурелія.
Підйом на Поджио ді Сан-Ремо почнеться за 9 км до фінішу - 3,7 км із середньою градієнтом 4% і максимальним 8%, але вирішальним є частіше не підйом, а спуск з Поджио, екстремально складний, з вузькою дорогою, зв'язкою поворотів і «шпильок». Фінальні 2 км - пряма широка дорога з лівим поворотом за 850 м до фінішу, кругової розв'язкою і фінальним поворотом за 750 м до фінішу.
Як сказав в інтерв'ю олімпійський чемпіон Грег Ван Авермат (CCC), який з 2008 року є постійним учасником великої класики, «незважаючи на протяжність дистанції, Мілан-Сан-Ремо - гонка, на якій можна легко фінішувати, але яку найважче виграти. Це одна з найбільш відкритих класик, де кожен має шанс на перемогу, якщо він все ще буде в пелотоні на Поджио ».
Під номером 1 на старт вийде Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), чия сольна атака на Поджио за 6 км до фінішу в минулому році принесла йому перемогу на Мілан - Сан-Ремо-2018. Повторити успіх буде складно, але італійський гонщик стартує з сильним складом команди Bahrain-Merida, йому допомагатимуть Сонні Кольбреллі, Матей Мохоріч, Марсель Зіберг, Хайнріх Хаусслер.
Команда Deceuninick - Quick Step також стартує з декількома претендентами на перемогу - Жуліано Алафіліпп вже піднімався на третю сходинку подіуму в 2017 році, Еліа Вівіані, який отримав в цьому році вже чотири перемоги і все на гонках Світового туру, може поборотися за перемогу в разі, якщо гонка завершиться загальним спринтом. Філіп Жільбер, який поставив за мету здобути перемогу на всіх класиків монумент в кар'єрі, стартує на Мілан - Сан-Ремо в 15-й раз, і хоча не є капітаном команди на класиці, може скористатися шансом і поповнити свій список досягнень.
Петер Саган (Bora-hansgrohe) ще жодного разу не піднімався на найвищу сходинку подіуму Мілан-Сан-Ремо, але двічі фінішував другим, а в цілому з дев'яти стартів на цій класиці словацький гонщик шість разів фінішував в десятці найсильніших. Його товариш по команді Сем Беннетт - ставка команди на загальний спринт.
У числі претендентів призер минулого року і переможець 2016 року Арно Демар (Groupama-FDJ), призер минулого року Калеб Юен (Lotto Soudal), чемпіон світу Алехандро Вальверде (Movistar), чемпіон Європи Маттео Трентін (Mitchelton-Scott), переможець Мілан-Сан -Ремо-2014 і призер 2015 року Олександра Крістофф, а також його товариш по команді Фернандо Гавірія; призер 2015 року Майкл Меттьюс (Sunweb), переможець 2015 Джон Дегенкольб (Trek-Segafredo); також дебютант класики - Ділан Груневег (Jumbo-Visma), а також переможець 2017 року Міхал Квятковські і Люк Роу (Sky), Крістоф Лапорт і Насері Буаньї (Cofidis), Олівер Насен (AG2R La Mondiale) і багато інших.
Склади команд на Мілан - Сан-Ремо-2019:
BAHRAIN - MERIDA (BRN)
1 NIBALI Vincenzo ITA 2 COLBRELLI Sonny ITA 3 HAUSSLER Heinrich AUS 4 KOREN Kristijan SLO 5 MOHORIC Matej SLO 6 SIEBERG Marcel GER 7 TEUNS Dylan BEL
AG2R LA MONDIALE (FRA)
11 BARDET Romain FRA 12 DUVAL Julien FRA 13 GODON Dorian FRA 14 NAESEN Oliver BEL 15 PETERS Nans FRA 16 VENTURINI Clement FRA 17 WARBASSE Lawrence USA
ANDRONI GIOCATTOLI - SIDERMEC (ITA)
21 BELLETTI Manuel ITA 22 BUSATO Matteo ITA 23 CATTANEO Mattia ITA 24 FRAPPORTI Marco ITA 25 GAVAZZI Francesco ITA 26 MASNADA Fausto ITA 27 MONTAGUTI Matteo ITA
ASTANA PRO TEAM (KAZ)
31 NIELSEN Magnus Cort DEN 32 BALLERINI Davide ITA 33 BOARO Manuele ITA 34 CATALDO Dario ITA 35 DE VREESE Laurens BEL 36 GIDICH Yevgeniy KAZ 37 GREGAARD WILSLY Jonas DEN
BARDIANI CSF (ITA)
41 ALBANESE Vincenzo ITA 42 CARBONI Giovanni ITA 43 MAESTRI Mirco ITA 44 ORSINI Umberto ITA 45 PESSOT Alessandro ITA 46 ROTA Lorenzo ITA 47 TONELLI Alessandro ITA
BORA - HANSGROHE (GER)
51 SAGAN Peter SVK 52 BENNETT Sam IRL 53 BODNAR Maciej POL 54 BURGHARDT Marcus GER 55 DRUCKER Jean-Pierre LUX 56 GATTO Oscar ITA 57 OSS Daniel ITA
CCC TEAM (POL)
61 VAN AVERMAET Greg BEL 62 DE MARCHI Alessandro ITA 63 SCHAER Michael SUI 64 VAN HOECKE Gijs BEL 65 VAN HOOYDONCK Nathan BEL 66 VAN KEIRSBULCK Guillaume BEL 67 WISNIOWSKI Lukasz POL
COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS (FRA)
71 LAPORTE Christophe FRA 72 BOUHANNI Nacer FRA 73 SIMON Julien FRA 74 LEMOINE Cyril FRA 75 VANBILSEN Kenneth BEL 76 VAN LERBERGHE Bert BEL 77 WAEYTENS Zico BEL
DECEUNINCK-QUICK-STEP (BEL)
81 ALAPHILIPPE Julian FRA 82 DECLERCQ Tim BEL 83 GILBERT Philippe BEL 84 LAMPAERT Yves BEL 85 RICHEZE Maximiliano Ariel ARG 86 STYBAR Zdenek CZE 87 VIVIANI Elia ITA
DIRECT ENERGIE (FRA)
91 TERPSTRA Niki NED 92 BONIFAZIO Niccolò ITA 93 CALMEJANE Lilian FRA 94 COUSIN Jerome FRA 95 GRELLIER Fabien FRA 96 OURSELIN Paul FRA 97 TURGIS Anthony FRA
EF EDUCATION FIRST (USA)
101 CLARKE Simon AUS 102 VAN DEN BERG Julius NED 103 BETTIOL Alberto ITA 104 CRADDOCK G Lawson USA 105 LANGEVELD Sebastian NED 106 MCLAY Daniel GBR 107 MODOLO Sacha ITA
GROUPAMA - FDJ (FRA)
111 DEMARE Arnaud FRA 112 GUARNIERI Jacopo ITA 113 KONOVALOVAS Ignatas LTU 114 KÜNG Stefan SUI 115 LADAGNOUS Matthieu FRA 116 LE GAC Olivier FRA 117 ROUX Anthony FRA
ISRAEL CYCLING ACADEMY (ISR)
121 NEILANDS Krists LAT 122 BRANDLE Matthias AUT 123 CIMOLAI Davide ITA 124 DUNNE Conor IRL 125 SAGIV Guy ISR 126 SBARAGLI Kristian ITA 127 VAN ASBROECK Tom BEL
LOTTO SOUDAL (BEL)
131 EWAN Caleb AUS 132 HANSEN Adam James AUS 133 KEUKELEIRE Jens BEL 134 KLUGE Roger GER 135 MAES Nikolas BEL 136 MARCZYNSKI Tomasz POL 137 VAN DER SANDE Tosh BEL
MITCHELTON - SCOTT (AUS)
141 TRENTIN Matteo ITA 142 AFFINI Edoardo ITA 143 HEPBURN Michael AUS 144 IMPEY Daryl RSA 145 JUUL JENSEN Christopher DEN 146 MEZGEC Luka SLO 147 STANNARD Robert AUS
MOVISTAR TEAM (ESP)
151 VALVERDE Alejandro ESP 152 BARBERO Carlos ESP 153 BENNATI Daniele ITA 154 BETANCUR Carlos COL 155 LANDA MEANA Mikel ESP 156 MAS BONET Luis Guillermo ESP 157 ROELANDTS Jurgen BEL
NERI SOTTOLI SELLE ITALIA KTM (ITA)
161 VISCONTI Giovanni ITA 162 BERTAZZO Liam ITA 163 MARENGO Umberto ITA 164 PACIONI Luca ITA 165 RAGGIO Luca ITA 166 SCHÖNBERGER Sebastian AUT 167 VELASCO Simone ITA
TEAM DIMENSION DATA (RSA)
171 KREUZIGER Roman CZE 172 CUMMINGS Stephen GBR 173 EISEL Bernhard AUT 174 GASPAROTTO Enrico ITA 175 JANSE VAN RENSBURG Reinardt RSA 176 NIZZOLO Giacomo ITA 177 SLAGTER Tom-Jelte NED
TEAM JUMBO - VISMA (NED) 181 GROENEWEGEN Dylan NED 182 JANSEN Amund Grøndahl NOR 183 VAN DER HOORN Taco NED 184 TEUNISSEN Mike NED 185 VAN AERT Wout BEL 186 VAN EMDEN Jos NED 187 VAN POPPEL Danny NED
TEAM KATUSHA ALPECIN (SUI)
191 BATTAGLIN Enrico ITA 192 GONÇALVES José POR 193 HALLER Marco AUT 194 HOLLENSTEIN Reto SUI 195 KUZNETSOV Viacheslav RUS 196 POLITT Nils GER 197 SCHMIDT Mads Würtz DEN
TEAM NOVO NORDISK (USA)
201 BRAND Sam GBR 202 HENTTALA Joonas FIN 203 KUSZTOR Péter HUN 204 LOZANO RIBA David ESP 205 PERON Andrea ITA 206 PLANET Charles FRA 207 POLI Umberto ITA
TEAM SKY (GBR)
211 KWIATKOWSKI Michal POL 212 DOULL Owain GBR 213 GANNA Filippo ITA 214 GEOGHEGAN HART Tao GBR 215 GOLAS Michal POL 216 PUCCIO Salvatore ITA 217 ROWE Luke GBR
TEAM SUNWEB (GER)
221 MATTHEWS Michael AUS 222 CURVERS Roy NED 223 DUMOULIN Tom NED 224 HIRSCHI Marc SUI 225 KRAGH ANDERSEN Soeren DEN 226 ROCHE Nicolas IRL 227 PEDERSEN Casper DEN
TREK - SEGAFREDO (USA)
231 THEUNS Edward BEL 232 BRAMBILLA Gianluca ITA 233 DE KORT Koen NED 234 IRIZAR ARAMBURU Markel ESP 235 SKUJINS Toms LAT 236 STUYVEN Jasper BEL 237 DEGENKOLB John GER
UAE TEAM EMIRATES (UAE)
241 KRISTOFF Alexander NOR 242 BYSTRØM Sven Erik NOR 243 GAVIRIA RENDON Fernando COL 244 MARCATO Marco ITA 245 PHILIPSEN Jasper BEL 246 TROIA Oliviero ITA 247 ULISSI Diego ITA
Джерело : https://u.to/xIeyEg
|
|
| |
GAD | Дата: Субота, 23.03.2019, 11:17 | Повідомлення # 771 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Дані Мартінес залишається в велокоманді EF Education First Pro Cycling до кінця 2022 року
22-річний колумбійський велогонщик Даніель Мартінес (Daniel Felipe Martínez) прийшов в команду Джонатана Воутерс в минулому році, а в цьому році продовжив контракт з командою EF Education First на три роки - з 2020 до кінця 2022. Успішний перший сезон в команді Світового туру ( 7-й на Вуельті Каталонії-2018, 3-й на Туре Каліфорнії-2018) завершився для Дані Мартінеса щасливими змінами в особистому житті - в кінці 2018 року в нього народився первісток, син Ісаак (Isaac). Другий рік в EF Education First Мартінес почав не менш успішно - став чемпіоном Колумбії в обробленні і здобув першу в кар'єрі перемогу на етапі гонки Світового туру, вигравши 7-й етап Париж-Ніцци-2019.
Дані Мартінес: «У мене дуже великі цілі, мені хочеться продовжувати розкривати свій потенціал. У цій команді найкраща атмосфера, щоб рости далі. Я щасливий, що моє майбутнє пов'язане з командою EF Education First. Мені відразу ж сподобалося тут і те, як поставлена робота команди, і люди, які в ній працюють, і підтримка, яку я отримав. Виступати в EF Education First чудово ».
Хуанма Гарате, спортивний директор команди EF Education First: «Дані дуже хотів стати велогонщиком. І коли прийде час завершувати кар'єру, він, без сумнівів, хоче бути впевнений, що досяг всього, на що був здатний. Це означає, що він готовий працювати з повною самовіддачею.
Він молодий, але має дуже чіткі уявлення, що дивно для його віку. Можу сказати, що під час нашої першої бесіди 15 місяців тому мене вразили його відповіді з приводу цілей, які він ставить. Він дуже, дуже амбітний, і, повірте мені, цей хлопець здатний здійснити свої мрії ».
Джонатан Воутерс, генеральний менеджер команди EF Education First Pro: «Він обдарований гірник, я б сказав, один з 20 дуже талановитих гірників пелотону. Але таким перспективним Дані роблять його улучшающиеся здатності в обробленні, де він дуже прогресує. Він гірник, для якого індивідуальна гонка на час - це сильна сторона, а не перешкода. Він багато працював над нею. Я також пишаюся тим, як вся команда просунулася в цій сфері.
Дані ідеально вписався в нашу команду. Гонщики підтримують його, тому що він не тільки талановитий, але ще і щирий, відмінний хлопець. Я в радісному передчутті від того, що чекає його попереду ».
Джерело : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Неділя, 24.03.2019, 12:33 | Повідомлення # 772 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Жуліано Алафіліпп - переможець Мілан - Сан-Ремо-2019
Жуліано Алафіліпп став переможцем 110-го випуску італійської класики Мілан-Сан-Ремо. 26-річний французький гонщик команди Deceuninck - Quick Step виграв Мілан-Сан-Ремо з третьої спроби - вперше він взяв участь в класиці в 2017, коли піднявся на третю сходинку подіуму. У минулому році фінішував 35-м.
На Мілан-Сан-Ремо-2019 Жуліано Алафіліпп атакував за 6,5 км до фінішу, на підйомі Поджио, після того, як його товариші по команді Ів Лампарт, Філіп Жільбер і Зденек Штибар, працюючи в голові пелотону, розтягнули групу. За Жуліаном Алафіліппом поїхали Петер Саган (Bora-hansgrohe), Міхал Квятковські (Sky), а також чемпіон Європи Маттео Трентін (Mitchelton-Scott), чемпіон світу Алехандро Вальверде (Movistar), Ваут ван Арт (Jumbo-Visma) і Олівер Насен ( AG2R). На спуску до них перекласти Матей Мохоріч і Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), Саймон Кларк (EF Education First).
За 1 км до фінішу в лідируючій групі було 11 гонщиків, які і розіграли спринт. Алафіліпп атакував за 200 м до фінішу з колеса Матея Мохоріча (Bahrain-Merida), який спробував виїхати від суперників по лівій стороні дороги. Жуліано Алафіліпп не дав себе обійти, здобувши першу в кар'єрі перемогу на класиці, що входить в список монументів велоспорту. 28-річний бельгійський гонщик команди AG2R La Mondiale Олівер Насен фінішував другим, а переможець Мілан-Сан-Ремо-2017 Міхал Квятковські замкнув трійку призерів.
Жуліано Алафіліпп: «Я стартував, націлюючись виграти цю гонку. Пишаюся своєю перемогою так само, як і роботою своїх товаришів по команді. Те, що вони зробили для мене, абсолютно немислимо. Коли боровся у фіналі за цю перемогу, весь час думав про їх самовідданості. Тім контролював відрив, який виїхав після старту, Ів, штиб, Філіп захищали мене і вивезли на позицію на Поджио. Перед стартом я попросив їх зробити так, щоб до підніжжя я під'їхав п'ятим колесом. І вони про це подбали.
На спуску з Поджио я відновився після атаки, розпочатої на підйомі, але все ще вважав, що мені буде складно боротися за перемогу, враховуючи, які сильні гонщики зі мною поїхали. Я трохи витратив сили, закривши атаку Маттео Трентіно, тому що знав, наскільки він швидкий. Потім я тримався з Петером Саганом, не втрачав спокою. Коли Матей Мохоріч почав спринт, я зрозумів, що треба відразу сідати йому на колесо. Якби він створив просвіт в 20 метрів, гра була б закінчена. Я постарався закрити його, не вчинив жодних помилок. Це неймовірно.
Мені дуже складно усвідомити, чого я досяг сьогодні разом з приголомшливою командою! Відчував тиск, але знав, що форма у мене в порядку, і ми зі «зграєю вовків» ідеально провели гонку ».
Олівер Насен: «Другий на Мілан-Сан-Ремо - неймовірний для мене результат. Це мій перший подіум на Монументі, що дуже надихає. Алафіліпп був сьогодні непереможний. На Поджіо він був найсильнішим. Спрінтовал він здалеку, при зустрічному вітрі, коли суперниками були такі швидкі гонщики як Квятковські, Саган та Трентін. Звичайно, він - заслужений переможець.
Я стартував на Мілан-Сан-Ремо з упевненістю, але упевненістю, що ввійду в топ-10. Сподівався на подіум, але зовсім не очікував його. Цей результат означає, що я готовий до великої перемоги, тому що брущаті класики в Бельгії, в моїй рідній країні, підходять мені більше, ніж Мілан-Сан-Ремо ».
Міхал Квятковські: «Подіум - хороший результат, але коли був так близько до перемоги, думаєш про те, що міг би зробити краще. Я мріяв виграти, але Жуліано був найсильнішим гонщиком сьогодні. Думаю, всі бачили, що він зробив на Поджио. І вражає, що у нього була така сила в ногах після того, що він вже зробив в гонці. Мені було приємно перебувати з кращими гонщиками в першій групі. Я дуже щасливий, що команда Sky дала мені можливість поборотися на Мілан-Сан-Ремо-2019 ».
Джерело : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 25.03.2019, 13:40 | Повідомлення # 773 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Іменитий український велогонщик Гривко подався в триатлон
На подібний крок спортсмен наважився після зустрічі з мільйонером Андрієм Оністратом
Шестиразовий чемпіон України в індивідуальній гонці на час, а також колишній велогонщик команди Astana Pro Team Андрій Гривко вирішив спробувати себе в тріатлоні, повідомляє sportx.kz.
«Нещодавно захопився тріатлоном. Хочу зробити свій перший Ironman. У квітні вирушаю в тренувальний табір Onistrat camp, який пройде в словацьких містах Шаморин і Братислава. Там буду допомагати любителям тріатлону освоювати тонкощі велоспорту. Та й сам почну готуватися до дебюту в цьому виді спорту. Окремо я вже і пробігав, проїхав і пропливав необхідні дистанції. Але все разом поки не «збирав». Там же в Словаччині визначуся з турніром, де спробую зробити свій перший Ironman ».
Тріатлоном велогонщик захопився після знайомства з відомим українським мільйонером Андрієм Оністратом, який кілька разів зробив Ironman. За що отримав прізвисько «Той, що біжить мільйонер».
Нагадаємо, за восьмирічну кар'єру в «Астані» Гривко в 2016 році виграв Тур Середземномор'я, а також ставав чемпіоном України в гонці з роздільним стартом і чемпіоном України з велоспорту на шосе.
За матеріалами : https://xsport.ua
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 25.03.2019, 13:46 | Повідомлення # 774 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Вуельта Каталонії-2019. Маршрут і претенденти
99-й випуск велогонки Світового туру Вуельта Каталонії пройде з 25 по 31 березня. Організатори цього року представили традиційний маршрут. Вирішальні етапи Вуельти Каталонії-2019 - 3-й і 4-й фінішують в підйом. Фінальний етап - традиційні кола з восьмиразовим проходженням знаменитого підйому Монтжуик (Montjuic).
1-й етап з набором висоти 3000 м стартує і фінішує в Калельа (Calella). 2-й етап також прокладений по пересіченій рельєфу з набором висоти 2100 м.
3-й етап - перший з гірських, з набором висоти 4100 м і фінішем в підйом вищої категорії протяжністю 11,2 км із середньою градієнтом 7,6%. Учасники фінішують на гірськолижному курорті Вальтер 2000 (Vallter 2000) на висоті 2150 м над рівнем моря.
4-й етап - з класичним для Вуельти Каталонії фінішем на Ла-Моліна (La Molina). Але перш, ніж підкорювати Ла-Моліну, учасники на другій половині дистанції 171-км етапу повинні будуть подолати підйом вищої категорії Port de la Creueta - висота 1920 м, протяжність 19,9 км, середній градієнт - 4,7%, максимальний - 12 , 0%. Після спуску знову підйом - вершина 1 категорії, Ла-Моліна (Alt de La Molina) протяжністю 11,4 км, середній градієнт - 4.3%, максимальний - 13%), після проходження якої до фінішної лінії етапу залишиться 24.6 км, половина з яких спуск, а інша половина - фінальний підйом. Етап фінішує на Ла-Моліна La Molina (ALP) - підйом 1 категорії - висота +1695 м, протяжність 12,1 км, середній градієнт - 4,4%, максимальний - 15%. Набір висоти на етапі складе близько 3600 м.
5-й етап з набором висоти 2700 м і 6-й етап з набором висоти 3000 м підходять для спринтерів. Фінальний, 7-й етап, це горбисті кола по Барселоні з восьмиразовим проходженням знаменитого підйому Монтжуик - 2 км із середньою градієнтом 5,6%.
Претенденти.
Під номером 1 стартує переможець минулого року Алехандро Вальверде (Movistar), який буде захищати свій титул і є одним з головних претендентів на перемогу на Вуельті Каталонії-2019. Команда Movistar стартує з чотирма можливими претендентами на високі місця в загальному заліку. Крім Алехандро Вальверде на старт вийде Наїр Кінтана, а також Марк Солер і Річард Карапас.
Найсильнішим складом представлена команда Mitchelton-Scott, де за перемогу на Вуельті Каталонії можуть боротися Адам і Саймон Йейтс, а також Естебан Чавес. Команда Sky також виставила сильний склад: Кріс Фрум, Еган Берналь і Іван Соса (Sky)
Серед інших претендентів - Мігель Лопес (Astana), Тібо Піно (Groupama-FDJ), Роман Барді (AG2R - La Mondiale), Ден Мартін (UAE-Team Emirates), Енрік Мас (Deceuninck Quick Step), Стевен Крейсвейк (Jumbo-Visma ), Ильнур Закарін (KATUSHA-Alpecin) та інші.
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Понеділок, 25.03.2019, 13:50 | Повідомлення # 775 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Фабіо Ару потрібна операція на клубової артерії, через що він пропустить Джиро д 'Італія-2019
Команда UAE Team Emirates повідомила, що у 28-річного італійського гонщика Фабіо Ару виявлено звуження клубової артерії лівої ноги, що призвело до порушення кровопостачання під час максимального докладання зусиль і обмежувало можливості гонщика.
Через цієї проблеми в моменти, що вимагають максимального докладання зусиль, Фабіо Ару не міг видавати свою звичайну потужність. Найближчим часом гонщику буде проведена ангіопластика (процедура відкриття ураженої артерії з використанням тонкого катетера з розширюваним балоном на кінці. Стент - пристрій з металевої сітки, що імплантуються в артерію, щоб допомогти зберегти її просвіт для забезпечення достатнього кровотоку), після чого йому буде потрібно місяць повного спокою для відновлення.
Таким чином, Фабіо Ару не зможе брати участь в змаганнях, в тому числі змушений пропустити Джиро д 'Італія-2019.
Лікар команди UAE Team Emirates: «Почавши сезон, Ару знову зіткнувся з труднощами щодо виходу на свій звичайний рівень фізичної форми, на який сподівалася команда. Нещодавно у Фабіо проявилося більше специфічних симптомів. Він відчував слабкість лівої ноги після інтенсивних тренувань і зусиль в гонках.
Тому були проведені додаткові медичні обстеження, які показали, що клубова артерія лівої ноги звужена. Це відносно рідкісне стан артерії виявляється у професійних велогонщиків, коли вони намагаються знайти зручну посадку на велосипеді. Таким чином, протягом декількох років стан артерії поступово погіршується.
У найближчі дні ми визначимося з датою операції, яка пройде в лікарні Nuovo Ospedale міста Прато. Фабіо Ару буде проведена ангіопластика, після якої йому буде потрібно спостереження і місяць абсолютного спокою. Після подібних операцій відновлення становить три - чотири місяці ».
Фабіо Ару: «Коли я максимально прикладав сили, з'являлися симптоми, які зникали, коли їхав на середній швидкості. А на тренуваннях показував звичайну потужність.
В якійсь мірі відчуваю полегшення, тому що проблема знайдена. З іншого боку злюся, що така невдача вибиває мене на невизначений період часу, через що я знову пропускаю Джиро д'Італія. Буду працювати, щоб якомога швидше цей темний період залишився позаду.
Я дякую команді за уважність до мене за ці півтора року, за те, що працювали зі мною, шукали рішення проблеми, яка мене переслідувала ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Вівторок, 26.03.2019, 19:32 | Повідомлення # 776 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Томас Де Гендт - переможець 1 етапу Вуельти Каталонії-2019
Томас Де Гендт здобув перемогу на 1-му етапі Вуельти Каталонії-2019. 32-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal виграв етап у своєму фірмовому стилі, атакувавши і поодинці проїхавши 55 км до фінішу.
Томас Де Гендт відібрали у відрив дня і в перший раз атакував на фінальному з трьох підйомів 1-ї категорії. За ним зміг поїхати лише Луїс Мас (Cofidis), але друга атака дозволила Де Гендт відірватися від попутника і продовжити боротьбу в поодинці.
Коли пелотон добрав колишніх попутників Томаса Де Гендт, 25-річний німецький гонщик команди Bora-hansgrohe Максиміліан Шахманов поодинці атакував, але наздогнати бельгійського гонщика вже було неможливо. Томас Де Гендт фінішував з перевагою о 2:38 над Максиміліаном Шахмаев і на 2 хвилини 42 секунди випередив пелотон.
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Середа, 27.03.2019, 15:52 | Повідомлення # 777 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Майкл Меттьюс - переможець 2 етапу Вуельти Каталонії-2019
Майкл Меттьюс (Michael Matthews) здобув першу в сезоні перемогу, вигравши 2-й етап Вуельти Каталонії-2018. На фініші, де на фінальних 800 метрах градієнт досягав 4,5%, 28-річний австралійський гонщик команди Sunweb випередив чинного чемпіона світу Алехандро Вальверде (Movistar) і чемпіона ПАР Деріла Импи (Mitchelton-Scott).
Майкл Меттьюс, який повернувся в гонки після травми (тріщини виличної кістки), отриманої під час падіння на 1-му етапі Париж-Ніцца-2019, приніс команді Sunweb першу в цьому році перемогу і першу перемогу сезону на гонці Світового туру.
За 36 км до фінішу в гонці стався завал, в який потрапив Кріс Фрум (Sky), що фінішував на етапі через 14 хвилин після переможця.
Майкл Меттьюс: «Етап проходив напружено, тому що був сильний вітер, багато команд весь день боролися за позиції, намагаючись уберегтися від неприємностей. Було важко. Сьогоднішній етап мені підходив, тому вся команда працювала попереду і захищала мене.
Коли ми в перший раз проїхали фініш, я зрозумів, що фаворитом буде Вальверде, тому що підйом виявився дуже крутим. Тому я вирішив на фініші триматися поруч з ним. Думаю, він почав спринт занадто рано, тому я зумів обійти його за 150 м до фінішу. Коли я, нахилившись, подивився на Вальверде з-під руки, побачив, що йому трохи важко, що додало мені впевненості.
Це така красива перемога, особливо після невдач, які були у мене на двох перших гонках. І це перша перемога на перегонах Світового туру в цьому сезоні для команди і для мене.
Думаю, на Вуельті Каталонії у мене залишається, можливо, два шанси. Може бути, в п'ятницю і суботу, хоча я знаю, наскільки важкі кола будуть. Будемо працювати заради позиції Вілко Келдермана в загальному заліку, потім подивимося, що вийде.
На Париж-Ніцці я падав, отримав травму - кілька тріщин, тому мої плани змінилися. Я повинен був стартувати на Е3 і на Гент-Вевельгем, але ми вирішили, що я повинен поїхати до Каталонії, і це виявилося правильно. Я дуже щасливий. Я вперше їду цю гонку, але завжди спостерігав за нею по телевізору. Тут прекрасна погода і цікавий маршрут. І я ніколи не був в цій частині Іспанії ».
Алехандро Вальверде: «Фінал був дуже небезпечним. Коли ми в перший раз проїжджали фініш через невеликий спуск перед фінальним кілометром і прямий, трапився завал, куди потрапили Фрум і гонщик команди Bora. Я їхав позаду Фрума, і хоча навіть не торкнувся ні його, ні гонщика Bora, велосипед останнього вдарив мене по лівій руці і подряпав її, що було досить відчутно. Але, на щастя, інцидент залишився позаду, я можу бути задоволений етапом. Ми з Наїр про взяли бонусні секунди на проміжному спринті, я був першим, потім я зміг поборотися на фініші і зайняти 2-е місце. Тіло відповідало добре, команда працювала ідеально, подивимося, що ми зможемо зробити завтра на підйомі Вальтер ».
Деріл Импи: «Якщо чесно, я страшенно розчарований. Думав, що в моїх силах випередити суперників. Дайон так добре розвозив мене. Я хотів передбачити інших, думаю, поїхав в результаті занадто рано. Я кілька разів проїжджав цей фініш, знаю його напам'ять, тому розчарований собою. Але, спуртовать рано, я відреагував інстинктивно, іноді таке трапляється в гонках ».
Ніколя Порталь, спортивний директор команди Sky: «Фрум впав за пару кілометрів до першого проходження фінішу. Там був підступний поворот, та ще велися дорожні роботи по правій стороні. Дорога була нерівною. Хтось штовхнув його, він послизнувся і впав. На той час, як йому замінили велосипед, пелотон поїхав надто швидко. Шансів повернутися в групу у нього не було. На цьому тижні він збирався допомагати Еган, але все одно прикро, що таке сталося. Ми не могли просити когось із хлопців команди почекати, тому що якби так вчинили, то на фінальному підйомі у нас було б на дві особи менше. Сьогодні Еган була потрібна підтримка, тому що фініш етапу був технічно складним, могли бути розриви. Фрум сам сказав хлопцям залишатися попереду.
У нього садна на правому плечі, руці, стегні, але, в загальному, він в порядку і може продовжувати. Однак потрібно почекати хоча б одну ніч, щоб упевнитися, що падіння на нього не вплине, щоб зрозуміти, як він себе почуває ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Четвер, 28.03.2019, 09:22 | Повідомлення # 778 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Адам Йейтс - переможець 3 етапу Вуельти Каталонії-2019 з фінішем на вершині Вальтер-2000
Через рік після падіння біля підніжжя підйому Вальтер 2000 року на Вуельті Каталонії-2018 26-річний британський гонщик команди Mitchelton-Scott Адам Йейтс здобув перемогу на вершині цього підйому на 3-му етапі Вуельти Каталонії-2019.
Першим з групи лідерів за 5 км до фінішу на 3-му етапі Вуельти Каталонії-2019 атакував 22-річний колумбійський гонщик команди Sky Еган Берналь, за яким відразу ж поїхав його співвітчизник, 29-річний гонщик команди Movistar Наїр Кінтана. Йейтс наздогнав їх за 4 км до фінішу. За 2 км до фінішу трійку лідерів добрав Мігель Лопес (Astana), а потім і Ден Мартін (UAE Team Emirates). В результаті п'ятірка лідерів розіграла фінішний спринт, де Адам Йейтс випередив Егана Берналя і Дена Мартіна.
Томас Де Гендт (Lotto Soudal), що фінішував через 2 хвилини 21 секунду після переможця, утримав на плечах майку лідера Вуельти Каталонії-2019 з перевагою в 27 секунд над Адамом Йейтс. Трійку кращих в загальному заліку після 3 етапу замикає Еган Берналь, поступається три секунди Адаму Йейтс.
Адам Йейтс: «Минулий тиждень показав, що я в хорошій формі. Сьогодні я дуже хотів перемогти. Берналь і Кінтана їхали дуже потужно. Коли вони атакували, я трохи затримався, тому що просто хотів розподілити свої сили, добирати їх повільно, поступово. Потім почалася гра. Кінтана не хотів працювати, в результаті етап завершили спринтом, який почали за 200 м до фінішу. Я зміг отфінішіровать.
Завтра ще один важкий етап, шанс взяти ще одну перемогу на етапі. Але подивимося. Гонка завершиться тільки в Барселоні. Команда відпрацювала відмінно, захищала мене ».
Еган Берналь: «Найважливіше - спробувати, зробити все, що в твоїх силах, подивитися, куди це приведе. Сьогодні ми виграли трохи часу у Вальверде. У першій групі зібралися дуже сильні гонщики, такі, як Наїр, Йейтс, Ден Мартін. Звичайно, буде важко, але ми постараємося. Завтра ще один важливий етап, будемо знову атакувати ».
Ден Мартін: «На фінальному підйомі швидкість була занадто високою, так що робота моїх товаришів по команді була важлива як ніколи. Вони утримали мене на відмінній позиції. Відчуття хороші. Я намагався йти своєю швидкістю, що дозволило мені повернутися в першу групу на останньому кілометрі. Коли я їх наздогнав, то спробував розіграти в спринті свою карту, зробив так, щоб утриматися попереду на двох останніх вигинах дороги, а головне, на останньому повороті за 200 м до фінішу. На жаль, цей поворот виявився трохи вужче, ніж я очікував. Мені довелося проїхати по внутрішній стороні, тому я зменшив швидкість, і це зіграло на руку Йейтс. Його нога була свіжою. Але третє місце - це відмінно, хоча я б вважав за краще виграти. Завтра буду знову пробувати ».
Наїр Кінтана: «Сьогодні нога знову йшла добре. Я постарався утриматися з топовими гірниками, зміг фінішувати в лідируючій групі. Цей результат дає впевненість. Я все ще набираю форму. Сьогоднішній етап позначиться завтра на всіх, ми з товаришами по команді спробуємо завтра щось зробити. Алехандро попередив нас під час цього етапу, що він поїде своєю швидкістю, і що ми повинні боротися за результат, так як він не міг втриматися в фіналі в групі лідерів ».
Мігель Лопес: «Не можу сказати, що я тут в стовідсоткової формі. Я все ще підходжу до піку форми. Тому сьогодні мені трохи не вистачило на початку підйому, але потім я повернувся до першої групи, наздогнав лідерів. Якщо чесно, я трохи замерз на останньому підйомі, на вершині було всього 3 градуси. Але мені вдалося проїхати цей етап на хорошому рівні, фінішувати з фаворитами. Завтра нас чекає ще один важкий день, подивимося ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: П`ятниця, 29.03.2019, 11:31 | Повідомлення # 779 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Вуельта Каталонії. Етап 4. Мігель Анхель Лопес виграє королівський гірський етап
Мігель Анхель Лопес здобув красиву сольну перемогу на вершині знаменитого підйому Ла Моліна, який вінчав королівський 4-й етап багатоденної гонки «Вуельта Каталонії». Гонщик команди «Астана» атакував на заключних 7 кілометрах дистанції, спочатку наздогнавши ранній відриву, а потім, контратакувати на останньому кілометрі, вигравши етап. Час, який Лопес відіграв у інших фаворитів, принесло капітанові «Астани» лідерство в генеральній класифікації багатоденки.
- Я знав, що на цьому етапі можна щось змінити в загальному заліку. Тому і я, і вся команда були мотивовані проїхати його на високому рівні. Команда виконала відмінну роботу, допомагаючи і підтримуючи мене весь день. На фінальному підйомі за допомогою товаришів, мені вдалося зайняти хорошу позицію попереду. Вчора, я побачив, що моя форма дозволяє мені залишатися в групі з найсильнішими гонщикам, тому сьогодні, я вирішив, що можна спробувати атакувати. Можливо, було ризиковано атакувати задовго до фінішу, але я все ж зважився на ривок за 8.5 км до вершини. Потім, я атакував знову на останніх 7-ми кілометрах, і на цей раз я пішов на всі 100%. Мені вдалося виїхати, після чого я намагався тримати максимально високий темп, і це принесло мені перемогу на етапі. Я дуже радий цій перемозі, особливо, після того, як кілька останніх разів зупинявся поруч з першим місцем. Після етапу я став лідером загального заліку, але, звичайно ж, гонка залишається відкритою. Попереду ще три етапи, і боротьба за генеральну класифікацію ще попереду. Поки, я задоволений тим, що переміг, а далі, продовжу рухатися по гонці день за днем, - розповів Мігель Анхель Лопес.
Четвертий етап «Вуельти Каталонії» стартував в Льянарсе, запропонував дуже важкий маршрут з чотирма важкими підйомами (3 підйому першої категорії складності і 1 підйом вищої категорії складності), включаючи подвійне проходження Ла Моліни. Великій групі з 25 гонщиків вдалося виїхати у відрив на спуску після першого підйому. Команду «Астана» в цьому відриві представляв Давида Віллелла.
Пелотон сильно накрутив швидкість при першому проходженні Ла Моліни, але все ж, двом гонщикам з відриву, Марку Солера і Грегору Мюльбергеру вдалося зберегти невелику перевагу. Мігель Анхель Лопес атакував з групи фаворитів за 8.5 км до фінішу, за ним послідували Еган Берналь, Адам Йейтс і Наірі Кінтана. Але, потім, капітан «Астани» атакував знову, і на цей ривок вже ніхто не відповів.
Незабаром, Лопес наздогнав Мюльбергера і Солера, продовживши потужно працювати попереду аж до фінального кілометра, коли новий ривок приніс йому перемогу на етапі і майку лідера загального заліку.
Після чотирьох етапів у загальному заліку Мігель Анхель Лопес виграє 14 секунд у Адама Єйтса і 17 секунд у Егана Берналя.
Для команди «Астана» сьогоднішній успіх Мігеля Анхеля Лопеса став 20-ю перемогою в поточному сезоні.
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |
GAD | Дата: Субота, 30.03.2019, 16:13 | Повідомлення # 780 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Статус: Десь пішов
| Проблеми з велосипедом у Петера Сагана на класиці E3 BinckBank-2019
Петер Саган розчарований результатом на класиці E3 BinckBank-2019
Петер Саган залишився розчарований підсумком класики E3 BinckBank-2019, яку називають генеральною репетицією Тура Фландрії. 29-річний словацький гонщик команди Bora-hansgrohe знаходився в першій групі, яка вела переслідування Боба Юнгельса (Deceuninck-Quick Step), який поїхав в поодинці на Патерберге.
Але за 20 км до фінішу, коли Грег Ван Авермат (CCC) атакував і за ним поїхали Ваут Ван Арт (Jumbo-Visma), Альберто Беттіоль (EF Education First), Зденек Штибар (Deceuninck-Quick Step), Петер Саган не зміг піти за суперниками. За 16 км до фінішу до Петеру Сагану під'їхала технічка команди і механік на ходу надав йому допомогу, але п'ятірка лідерів була вже поза досяжністю, шанс на боротьбу за подіум був упущений. Петер Саган фінішував на 17-й позиції.
Петер Саган: «Перша частина гонки проходила так, як ми очікували і планували. Поїхав невеликий відрив, який не уявляв загрози. Ми знали, що я повинен триматися попереду і бути готовим до атак. Вся команда ідеально відпрацювала, контролюючи гонку. Однак я відчуваю, що моя форма ще не досягла піку, я повністю не відновився.
Після фінальної зони харчування я відчув, що щось вдарило в мій задній перемикач. Не знаю, що це було, але перестав працювати правильно. З цією проблемою я проїхав близько десяти кілометрів, а коли все виправили, було занадто пізно наздоганяти першу групу ».
Ян Валах, спортивний директор команди Bora-hansgrohe: «Сьогодні Юрай Саган та Мацей Боднар контролювали ситуацію зі старту. Вони відмінно відпрацювали. Відрив, який виїхав на початку перегонів, не був сильним. Ми знаходилися попереду на важливих ділянках дистанції. Петер був в лідируючій групі. На жаль, в критичний момент, після Ауде Кваремонта, він постраждав від механічної проблеми з велосипедом. Тому він не зміг повернутися до першої групи і фінішував в третій групі. Сьогодні нам не пощастило ».
За матеріалами : https://velolive.com
|
|
| |