П`ятниця, 29.03.2024, 08:20
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Новини велоспорту
GADДата: Вівторок, 19.03.2019, 08:55 | Повідомлення # 766
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Жуліано Алафіліпп - переможець 6 етапу Тіррено-Адріатико-2019



Переможець 2-го етапу Тіррено-Адріатико-2019 Жуліано Алафіліпп зробив дубль, вигравши 6-й етап, яким було надано останній шанс спринтерам. 195-км етап завершився спільним спринтом, але з колеса гонщика команди Deceuninck-Quick Step Максиміліана Річезе вийшов не чемпіон Італії Еліа Вівіані, а його товариш по команді Жуліано Алафіліпп, що приніс команді 18-ту перемогу в цьому сезоні. Давіде Чімолаі (Israel Cycling Academy) фінішував другим перед Еліа Вівіані, що замкнув на етапі трійку кращих.

Жуліано Алафіліпп: «Ух ти, ідеальна для нас гонка. Тут, в Італії тиждень для Deceuninck-Quick Step стала успішною. Я радий, що зміг завершити приголомшливу роботу команди. Каспер, Ів, Макс, все сьогодні внесли свій вклад. Я безмірно їм вдячний.

Під час етапу Еліа сказав мені, що спринт повинен бути складним, і що він не дуже добре себе почуває. Так що я був вільний пробувати і боротися. За пелотону ви могли бачити, що сьогодні всі втомилися. Я не спринтер, але знаю, як спрінтовать на таких фінішах, як сьогодні. За коло до фінішу Еліа запитав мене, чи хочу я поборотися в спринті. Я відповів, що буду його останнім розвозять.

А потім на останньому кілометрі я опинився на колесі Макса, який провів останню потужну зміну, а я просто змінив його. Як тільки він вивіз мене вперед за 200 м до фінішу, я видав все, що міг, до фінальної риси. Радий, що виграв, але це справжня командна перемога.

Завтра збираюся проїхати оброблення так добре, як тільки зможу, але найголовніша мета тепер - Мілан-Сан-Ремо-2019. У нас сильна команда. Еліа також здатний виграти, якщо класика завершиться загальним спринтом. У нас є кілька карт і одна мета - перемогти на першому Монументі року ».

Петер Саган: «Не знаю, чи планували вони такий ривок для фінішу. На фінальному кілометрі я занадто виїхав вперед і тому мало що міг зробити. Хлопці команди все підготували для мого спринту, тягнули попереду, контролювали відриви, потужно вивозили мене в фіналі. На жаль, я ще не повернувся до своєї кращої форми, сьогодні зробив все, що було в моїх силах, але цього виявилося недостатньо для перемоги ».


За матеріалами: https://u.to/xIeyEg
Прикріплення: 2192005.jpg (44.7 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 19.03.2019, 18:02 | Повідомлення # 767
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Команда Sky знайшла спонсора і з травня 2019 року стане командою INEOS
 

 

  Британська велокоманда Sky повідомляє, що компанії Sky і 21st Century Fox дійшли згоди про продаж команди Sky британської хімічної компанії INEOS, яка стає єдиним власником компанії-засновника команди Tour Racing Limited з 1 травня 2019 року. INEOS продовжить спонсорувати команду повністю, виконуючи зобов'язання перед існуючим складом гонщиків, персоналу і парнтёров.

 

На Туре Йоркшира, який стартує 2 травня, гонщики команди Sky вийдуть на старт як гонщики команди INEOS.

Джим Раткліфф (Jim Ratcliffe), президент і виконавчий директор INEOS: «Велоспорт вимагає величезної витривалості і застосування тактики, ніж завоював популярність у всьому світі. У той же час велоспорт продовжує залучати громадськість користю для здоров'я і можливістю підтримувати хорошу фізичну форму, а також тим, що зменшує забруднення навколишнього середовища і полегшує ситуацію з транспортом. INEOS з радістю приймає на себе відповідальність за роботу такої професійної велокоманди ».

 

  Дейв Брейлсфорд, генеральний менеджер команди Sky: «Сьогоднішнє оголошення - чудова новина для команди, для уболівальників, для велоспорту в цілому. Закінчено період невизначеність щодо подальшої долі команди, а швидкість, з якою проблема була вирішена, показує, що в наше майбутнє вірять. В особі сера Джима Раткліфф і компанії INEOS, впевнений, ми знайшли партнерів, з якими збігаємося в баченні майбутнього, пристрасті, дусі першопрохідців, який приведе нас до ще більших успіхів як на велосипеді, так і поза ним. Починається нова хвилююча глава для нас як для команди INEOS. Я б хотів особисто подякувати Джеремі Дарроча (Jeremy Darroch), виконавчого директора Sky Group, за те, що більше десяти років тому підтримав нас в проекті, який інші називали божевільним. Його підтримка команди в моменти успіху і невдач була неймовірною, кожен в команді Sky вдячний йому за те, що він зробив для нашого спорту ».


Джерело : https://velolive.com
Прикріплення: 1196702.jpg (98.3 Kb)
 
GADДата: Середа, 20.03.2019, 08:55 | Повідомлення # 768
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Перша перемога Віктора Кампенартса на етапі гонки Світового туру
 

 

27-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal Віктор Кампенартс (Victor Campenaerts) здобув першу в кар'єрі перемогу на гонці Світового туру, вигравши 7-й етап Тіррено-Адріатико-2019. Чемпіон Європи в обробленні, Віктор Кампенартс подолав 10,05 км дистанцію індивідуальної гонки на час за 11 хвилин 23 секунди з середньою швидкістю 52,972 км / ч. Свого найближчого суперника, Альберто Беттіоля (EF Education First) Кампенартс випередив на 3 секунди.

Віктор Кампенартс: «Моя перша перемога на обробленні в гонці Світового туру принесла приголомшливі відчуття. У минулому році я був близько до перемоги, а цей сезону почав, поставивши перед собою мету виграти на перегонах Світового туру. Звичайно, це фантастика, що мені вдалося досягти мети на першій же обробленні сезону і в гонці, де суперниками були, наприклад, такі фахівці оброблення на короткі дистанції як Кюнг і ван Емден. Більш того, я зумів випередити Тома Дюмуліна і Роана Денніса. Звичайно, я дуже задоволений. У командній гонці на час я зрозумів, в якій формі перебуваю, але, звичайно, мені хотілося підтвердити це під час індивідуальної гонки, і у мене це вийшло!

 

  Сьогодні було досить вітряно, до проміжної відсічення вітер був попутним. Тому я вирішив заощадити сили на перших кілометрах, де їхав з потужністю нижче свого середнього рівня. Це пояснює, чому я не був першим на проміжній відсіченні.

 

  Я вирішив видати все, що залишилося в ногах, на останній частині дистанції. Ця стратегія виявилася вірною. Під час фінального кілометра я відчував, що трохи перевищив свій ліміт можливостей, але все вийшло.

 

  Після того, як фінішував, мені довелося чекати більше двох годин на місці переможця. В результаті такі сильні хлопці як Дюмулін і Рогліч не змогли побити мій час. Все, що я зараз роблю, роблю з прицілом на годинний рекорд, і моя перемога сьогодні - дуже хороший знак! »


Джерело : https://velolive.com
Прикріплення: 3004545.jpg (54.1 Kb)
 
GADДата: Середа, 20.03.2019, 09:00 | Повідомлення # 769
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Прімож Рогліч - переможець Тіррено-Адріатико-2019



Переможець 54-го випуску Тіррено-Адріатико визначився на фінальному 7-му етапі, індивідуальній гонці на час. 29-річний словенський гонщик команди Jumbo-Visma Прімож Рогліч всього через два тижні після успіху на Туре ОАЕ-2019 виграв загальний залік на Тіррено-Адріатико-2019, другий гонці свого сезону. 26-річний британський гонщик команди Mitchelton-Scott Адам Йейтс, який надів майку лідера італійської гонки після 2-го етапу, програв Прімож Роглічу 25 секунд на 7-му етапі, в індивідуальній гонці на час, а в загальному заліку відставання британського гонщика склало всього 31 соту секунди.

 

 

  Третє місце на Тіррено-Адріатико-2019 зайняв данський гонщик команди Astana Якоб Фульсанг, а його товариш по команді Олексій Луценко став переможцем класифікації кращого гірського гонщика. Мірко Маестро (Bardiani-CSF) виграв очкову класифікацію, Сем Оомен (Sunweb) став найкращим молодим гонщиком.

Прімож Рогліч: «Тіррено-Адріатико-2019 було моєю великою метою на старті сезону. Дуже радий, що зміг виграти. Звичайно, я був впевнений, що виграю, але контролював себе. Я не знав, як швидко зможе проїхати Адам Йейтс. Сам же вичавив зі свого тіла 100%. На щастя, цього вистачило. Я хотів проїхати якомога швидше. Я намагався зробити заділ на другій частині дистанції, де був сильний зустрічний вітер.

 

  Для мене перемога на Тіррено-Адріатико-2019 дуже багато значить, і я не зміг би виграти без моїх товаришів по команді. Вони всі були дуже сильні. Пишаюся тим, що ми показали на цій дуже важкій тижня.

 

 На Джиро д'Італія історія буде інший, там будуть великі гори, але тепер я повернуся до Італії після тренувань на висоті дуже рішуче налаштованим ».

 

  Адам Йейтс: «Я зробив усе, що міг. Перед стартом етапу говорив, що 25 секунд буде недостатньо, так і вийшло. Але я добре проїхав оброблення. Потужність була високою, я утримував позицію так довго, наскільки вистачило сил. Дистанція зовсім мені не підходила, і я це розумів, мало що міг зробити. Така гонка, спорт вищого рівня. Звичайно, я повернуся на наступний рік, сподіваюся, буду сильніше, і, нарешті, переможу в загальному заліку на Тіррено-Адріатико ».

 

  Якоб Фульсанг: «Після командної гонки на час було складно боротися за фінальний подіум. Здавалося, генеральна класифікація від нас пішла, але ми боролися всією командою, щоб повернутися. Ми виграли два найскладніших етапу, Олексій Луценко взяв майку гірського короля, я став третім в загальному заліку. Я задоволений результатами, яких ми добилися. Сьогодні віддав всі сили на обробленні, але мені було складно через її протяжності і розривів. У будь-якому випадку, це був хороший тест. Мені не здавалося, що я летів, але і не повз, так що, хоча в загальному заліку для мене нічого не змінилося в результаті, цей день склався добре. Гонка показала, що ми на правильному шляху, старт був хорошим ».


Джерело : https://velolive.com
Прикріплення: 1541262.jpg (92.1 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 22.03.2019, 20:39 | Повідомлення # 770
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Мілан - Сан-Ремо-2019. Маршрут і претенденти



23 березня в історію великої італійської класики, Монумента велоспорту Мілан - Сан-Ремо буде вписана 110-я сторінка. Класичний маршрут «Классічіссіми» без нововведень і змін - 291 км дистанції з шістьма підйомами, знову змусить завмерти в очікуванні і чекати, як завершиться гонка: успішної атакою і перемогою з відриву або загальним спринтом.

Перейшовши Пассо Туркино (Passo del Turchino), опинившись на узбережжі Середземного моря, учасники розімнуться на трьох знаменитих «Капі» - Меле, Черво і Берта (Capo Mele, Capo Cervo, Capo Berta), після чого їх чекають два вирішальних підйому чипресса (Cipressa ) і Поджіо (Poggio).

Чипресса, що стала частиною Мілан - Сан-Ремо з 1982 року - небагатьма понад 5,6 км протяжністю з градієнтом 4,1%, вершиною за 20 км до фініш і технічно складним спуском на Віа Аурелія.

Підйом на Поджио ді Сан-Ремо почнеться за 9 км до фінішу - 3,7 км із середньою градієнтом 4% і максимальним 8%, але вирішальним є частіше не підйом, а спуск з Поджио, екстремально складний, з вузькою дорогою, зв'язкою поворотів і «шпильок». Фінальні 2 км - пряма широка дорога з лівим поворотом за 850 м до фінішу, кругової розв'язкою і фінальним поворотом за 750 м до фінішу.

Як сказав в інтерв'ю олімпійський чемпіон Грег Ван Авермат (CCC), який з 2008 року є постійним учасником великої класики, «незважаючи на протяжність дистанції, Мілан-Сан-Ремо - гонка, на якій можна легко фінішувати, але яку найважче виграти. Це одна з найбільш відкритих класик, де кожен має шанс на перемогу, якщо він все ще буде в пелотоні на Поджио ».

Під номером 1 на старт вийде Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), чия сольна атака на Поджио за 6 км до фінішу в минулому році принесла йому перемогу на Мілан - Сан-Ремо-2018. Повторити успіх буде складно, але італійський гонщик стартує з сильним складом команди Bahrain-Merida, йому допомагатимуть Сонні Кольбреллі, Матей Мохоріч, Марсель Зіберг, Хайнріх Хаусслер.

Команда Deceuninick - Quick Step також стартує з декількома претендентами на перемогу - Жуліано Алафіліпп вже піднімався на третю сходинку подіуму в 2017 році, Еліа Вівіані, який отримав в цьому році вже чотири перемоги і все на гонках Світового туру, може поборотися за перемогу в разі, якщо гонка завершиться загальним спринтом. Філіп Жільбер, який поставив за мету здобути перемогу на всіх класиків монумент в кар'єрі, стартує на Мілан - Сан-Ремо в 15-й раз, і хоча не є капітаном команди на класиці, може скористатися шансом і поповнити свій список досягнень.

Петер Саган (Bora-hansgrohe) ще жодного разу не піднімався на найвищу сходинку подіуму Мілан-Сан-Ремо, але двічі фінішував другим, а в цілому з дев'яти стартів на цій класиці словацький гонщик шість разів фінішував в десятці найсильніших. Його товариш по команді Сем Беннетт - ставка команди на загальний спринт.

У числі претендентів призер минулого року і переможець 2016 року Арно Демар (Groupama-FDJ), призер минулого року Калеб Юен (Lotto Soudal), чемпіон світу Алехандро Вальверде (Movistar), чемпіон Європи Маттео Трентін (Mitchelton-Scott), переможець Мілан-Сан -Ремо-2014 і призер 2015 року Олександра Крістофф, а також його товариш по команді Фернандо Гавірія; призер 2015 року Майкл Меттьюс (Sunweb), переможець 2015 Джон Дегенкольб (Trek-Segafredo); також дебютант класики - Ділан Груневег (Jumbo-Visma), а також переможець 2017 року Міхал Квятковські і Люк Роу (Sky), Крістоф Лапорт і Насері Буаньї (Cofidis), Олівер Насен (AG2R La Mondiale) і багато інших.

Склади команд на Мілан - Сан-Ремо-2019:


BAHRAIN - MERIDA (BRN)

1 NIBALI Vincenzo ITA
2 COLBRELLI Sonny ITA
3 HAUSSLER Heinrich AUS
4 KOREN Kristijan SLO
5 MOHORIC Matej SLO
6 SIEBERG Marcel GER
7 TEUNS Dylan BEL

AG2R LA MONDIALE (FRA)

11 BARDET Romain FRA
12 DUVAL Julien FRA
13 GODON Dorian FRA
14 NAESEN Oliver BEL
15 PETERS Nans FRA
16 VENTURINI Clement FRA
17 WARBASSE Lawrence USA

ANDRONI GIOCATTOLI - SIDERMEC (ITA)

21 BELLETTI Manuel ITA
22 BUSATO Matteo ITA
23 CATTANEO Mattia ITA
24 FRAPPORTI Marco ITA
25 GAVAZZI Francesco ITA
26 MASNADA Fausto ITA
27 MONTAGUTI Matteo ITA

ASTANA PRO TEAM (KAZ)

31 NIELSEN Magnus Cort DEN
32 BALLERINI Davide ITA
33 BOARO Manuele ITA
34 CATALDO Dario ITA
35 DE VREESE Laurens BEL
36 GIDICH Yevgeniy KAZ
37 GREGAARD WILSLY Jonas DEN

BARDIANI CSF (ITA)

41 ALBANESE Vincenzo ITA
42 CARBONI Giovanni ITA
43 MAESTRI Mirco ITA
44 ORSINI Umberto ITA
45 PESSOT Alessandro ITA
46 ROTA Lorenzo ITA
47 TONELLI Alessandro ITA

BORA - HANSGROHE (GER)

51 SAGAN Peter SVK
52 BENNETT Sam IRL
53 BODNAR Maciej POL
54 BURGHARDT Marcus GER
55 DRUCKER Jean-Pierre LUX
56 GATTO Oscar ITA
57 OSS Daniel ITA

CCC TEAM (POL)

61 VAN AVERMAET Greg BEL
62 DE MARCHI Alessandro ITA
63 SCHAER Michael SUI
64 VAN HOECKE Gijs BEL
65 VAN HOOYDONCK Nathan BEL
66 VAN KEIRSBULCK Guillaume BEL
67 WISNIOWSKI Lukasz POL

COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS (FRA)

71 LAPORTE Christophe FRA
72 BOUHANNI Nacer FRA
73 SIMON Julien FRA
74 LEMOINE Cyril FRA
75 VANBILSEN Kenneth BEL
76 VAN LERBERGHE Bert BEL
77 WAEYTENS Zico BEL

DECEUNINCK-QUICK-STEP (BEL)

81 ALAPHILIPPE Julian FRA
82 DECLERCQ Tim BEL
83 GILBERT Philippe BEL
84 LAMPAERT Yves BEL
85 RICHEZE Maximiliano Ariel ARG
86 STYBAR Zdenek CZE
87 VIVIANI Elia ITA

DIRECT ENERGIE (FRA)

91 TERPSTRA Niki NED
92 BONIFAZIO Niccolò ITA
93 CALMEJANE Lilian FRA
94 COUSIN Jerome FRA
95 GRELLIER Fabien FRA
96 OURSELIN Paul FRA
97 TURGIS Anthony FRA

EF EDUCATION FIRST (USA)

101 CLARKE Simon AUS
102 VAN DEN BERG Julius NED
103 BETTIOL Alberto ITA
104 CRADDOCK G Lawson USA
105 LANGEVELD Sebastian NED
106 MCLAY Daniel GBR
107 MODOLO Sacha ITA

GROUPAMA - FDJ (FRA)

111 DEMARE Arnaud FRA
112 GUARNIERI Jacopo ITA
113 KONOVALOVAS Ignatas LTU
114 KÜNG Stefan SUI
115 LADAGNOUS Matthieu FRA
116 LE GAC Olivier FRA
117 ROUX Anthony FRA

ISRAEL CYCLING ACADEMY (ISR)

121 NEILANDS Krists LAT
122 BRANDLE Matthias AUT
123 CIMOLAI Davide ITA
124 DUNNE Conor IRL
125 SAGIV Guy ISR
126 SBARAGLI Kristian ITA
127 VAN ASBROECK Tom BEL

LOTTO SOUDAL (BEL)

131 EWAN Caleb AUS
132 HANSEN Adam James AUS
133 KEUKELEIRE Jens BEL
134 KLUGE Roger GER
135 MAES Nikolas BEL
136 MARCZYNSKI Tomasz POL
137 VAN DER SANDE Tosh BEL

MITCHELTON - SCOTT (AUS)

141 TRENTIN Matteo ITA
142 AFFINI Edoardo ITA
143 HEPBURN Michael AUS
144 IMPEY Daryl RSA
145 JUUL JENSEN Christopher DEN
146 MEZGEC Luka SLO
147 STANNARD Robert AUS

MOVISTAR TEAM (ESP)

151 VALVERDE Alejandro ESP
152 BARBERO Carlos ESP
153 BENNATI Daniele ITA
154 BETANCUR Carlos COL
155 LANDA MEANA Mikel ESP
156 MAS BONET Luis Guillermo ESP
157 ROELANDTS Jurgen BEL

NERI SOTTOLI SELLE ITALIA KTM (ITA)

161 VISCONTI Giovanni ITA
162 BERTAZZO Liam ITA
163 MARENGO Umberto ITA
164 PACIONI Luca ITA
165 RAGGIO Luca ITA
166 SCHÖNBERGER Sebastian AUT
167 VELASCO Simone ITA

TEAM DIMENSION DATA (RSA)

171 KREUZIGER Roman CZE
172 CUMMINGS Stephen GBR
173 EISEL Bernhard AUT
174 GASPAROTTO Enrico ITA
175 JANSE VAN RENSBURG Reinardt RSA
176 NIZZOLO Giacomo ITA
177 SLAGTER Tom-Jelte NED

TEAM JUMBO - VISMA (NED)
181 GROENEWEGEN Dylan NED
182 JANSEN Amund Grøndahl NOR
183 VAN DER HOORN Taco NED
184 TEUNISSEN Mike NED
185 VAN AERT Wout BEL
186 VAN EMDEN Jos NED
187 VAN POPPEL Danny NED

TEAM KATUSHA ALPECIN (SUI)

191 BATTAGLIN Enrico ITA
192 GONÇALVES José POR
193 HALLER Marco AUT
194 HOLLENSTEIN Reto SUI
195 KUZNETSOV Viacheslav RUS
196 POLITT Nils GER
197 SCHMIDT Mads Würtz DEN

TEAM NOVO NORDISK (USA)

201 BRAND Sam GBR
202 HENTTALA Joonas FIN
203 KUSZTOR Péter HUN
204 LOZANO RIBA David ESP
205 PERON Andrea ITA
206 PLANET Charles FRA
207 POLI Umberto ITA

TEAM SKY (GBR)

211 KWIATKOWSKI Michal POL
212 DOULL Owain GBR
213 GANNA Filippo ITA
214 GEOGHEGAN HART Tao GBR
215 GOLAS Michal POL
216 PUCCIO Salvatore ITA
217 ROWE Luke GBR

TEAM SUNWEB (GER)

221 MATTHEWS Michael AUS
222 CURVERS Roy NED
223 DUMOULIN Tom NED
224 HIRSCHI Marc SUI
225 KRAGH ANDERSEN Soeren DEN
226 ROCHE Nicolas IRL
227 PEDERSEN Casper DEN

TREK - SEGAFREDO (USA)

231 THEUNS Edward BEL
232 BRAMBILLA Gianluca ITA
233 DE KORT Koen NED
234 IRIZAR ARAMBURU Markel ESP
235 SKUJINS Toms LAT
236 STUYVEN Jasper BEL
237 DEGENKOLB John GER

UAE TEAM EMIRATES (UAE)

241 KRISTOFF Alexander NOR
242 BYSTRØM Sven Erik NOR
243 GAVIRIA RENDON Fernando COL
244 MARCATO Marco ITA
245 PHILIPSEN Jasper BEL
246 TROIA Oliviero ITA
247 ULISSI Diego ITA


Джерело : https://u.to/xIeyEg
Прикріплення: 6199450.jpg (84.8 Kb)
 
GADДата: Субота, 23.03.2019, 11:17 | Повідомлення # 771
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Дані Мартінес залишається в велокоманді EF Education First Pro Cycling до кінця 2022 року
 

 

22-річний колумбійський велогонщик Даніель Мартінес (Daniel Felipe Martínez) прийшов в команду Джонатана Воутерс в минулому році, а в цьому році продовжив контракт з командою EF Education First на три роки - з 2020 до кінця 2022. Успішний перший сезон в команді Світового туру ( 7-й на Вуельті Каталонії-2018, 3-й на Туре Каліфорнії-2018) завершився для Дані Мартінеса щасливими змінами в особистому житті - в кінці 2018 року в нього народився первісток, син Ісаак (Isaac). Другий рік в EF Education First Мартінес почав не менш успішно - став чемпіоном Колумбії в обробленні і здобув першу в кар'єрі перемогу на етапі гонки Світового туру, вигравши 7-й етап Париж-Ніцци-2019.

Дані Мартінес: «У мене дуже великі цілі, мені хочеться продовжувати розкривати свій потенціал. У цій команді найкраща атмосфера, щоб рости далі. Я щасливий, що моє майбутнє пов'язане з командою EF Education First. Мені відразу ж сподобалося тут і те, як поставлена ​​робота команди, і люди, які в ній працюють, і підтримка, яку я отримав. Виступати в EF Education First чудово ».

 

  Хуанма Гарате, спортивний директор команди EF Education First: «Дані дуже хотів стати велогонщиком. І коли прийде час завершувати кар'єру, він, без сумнівів, хоче бути впевнений, що досяг всього, на що був здатний. Це означає, що він готовий працювати з повною самовіддачею.

 

  Він молодий, але має дуже чіткі уявлення, що дивно для його віку. Можу сказати, що під час нашої першої бесіди 15 місяців тому мене вразили його відповіді з приводу цілей, які він ставить. Він дуже, дуже амбітний, і, повірте мені, цей хлопець здатний здійснити свої мрії ».

 

  Джонатан Воутерс, генеральний менеджер команди EF Education First Pro: «Він обдарований гірник, я б сказав, один з 20 дуже талановитих гірників пелотону. Але таким перспективним Дані роблять його улучшающиеся здатності в обробленні, де він дуже прогресує. Він гірник, для якого індивідуальна гонка на час - це сильна сторона, а не перешкода. Він багато працював над нею. Я також пишаюся тим, як вся команда просунулася в цій сфері.

 

  Дані ідеально вписався в нашу команду. Гонщики підтримують його, тому що він не тільки талановитий, але ще і щирий, відмінний хлопець. Я в радісному передчутті від того, що чекає його попереду ».


Джерело : https://velolive.com
Прикріплення: 7283990.jpg (46.5 Kb)
 
GADДата: Неділя, 24.03.2019, 12:33 | Повідомлення # 772
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Жуліано Алафіліпп - переможець Мілан - Сан-Ремо-2019



Жуліано Алафіліпп став переможцем 110-го випуску італійської класики Мілан-Сан-Ремо. 26-річний французький гонщик команди Deceuninck - Quick Step виграв Мілан-Сан-Ремо з третьої спроби - вперше він взяв участь в класиці в 2017, коли піднявся на третю сходинку подіуму. У минулому році фінішував 35-м.

 

  На Мілан-Сан-Ремо-2019 Жуліано Алафіліпп атакував за 6,5 км до фінішу, на підйомі Поджио, після того, як його товариші по команді Ів Лампарт, Філіп Жільбер і Зденек Штибар, працюючи в голові пелотону, розтягнули групу. За Жуліаном Алафіліппом поїхали Петер Саган (Bora-hansgrohe), Міхал Квятковські (Sky), а також чемпіон Європи Маттео Трентін (Mitchelton-Scott), чемпіон світу Алехандро Вальверде (Movistar), Ваут ван Арт (Jumbo-Visma) і Олівер Насен ( AG2R). На спуску до них перекласти Матей Мохоріч і Вінченцо Нібалі (Bahrain-Merida), Саймон Кларк (EF Education First).

 

  За 1 км до фінішу в лідируючій групі було 11 гонщиків, які і розіграли спринт. Алафіліпп атакував за 200 м до фінішу з колеса Матея Мохоріча (Bahrain-Merida), який спробував виїхати від суперників по лівій стороні дороги. Жуліано Алафіліпп не дав себе обійти, здобувши першу в кар'єрі перемогу на класиці, що входить в список монументів велоспорту. 28-річний бельгійський гонщик команди AG2R La Mondiale Олівер Насен фінішував другим, а переможець Мілан-Сан-Ремо-2017 Міхал Квятковські замкнув трійку призерів.

Жуліано Алафіліпп: «Я стартував, націлюючись виграти цю гонку. Пишаюся своєю перемогою так само, як і роботою своїх товаришів по команді. Те, що вони зробили для мене, абсолютно немислимо. Коли боровся у фіналі за цю перемогу, весь час думав про їх самовідданості. Тім контролював відрив, який виїхав після старту, Ів, штиб, Філіп захищали мене і вивезли на позицію на Поджио. Перед стартом я попросив їх зробити так, щоб до підніжжя я під'їхав п'ятим колесом. І вони про це подбали.

 

   На спуску з Поджио я відновився після атаки, розпочатої на підйомі, але все ще вважав, що мені буде складно боротися за перемогу, враховуючи, які сильні гонщики зі мною поїхали. Я трохи витратив сили, закривши атаку Маттео Трентіно, тому що знав, наскільки він швидкий. Потім я тримався з Петером Саганом, не втрачав спокою. Коли Матей Мохоріч почав спринт, я зрозумів, що треба відразу сідати йому на колесо. Якби він створив просвіт в 20 метрів, гра була б закінчена. Я постарався закрити його, не вчинив жодних помилок. Це неймовірно.

 

  Мені дуже складно усвідомити, чого я досяг сьогодні разом з приголомшливою командою! Відчував тиск, але знав, що форма у мене в порядку, і ми зі «зграєю вовків» ідеально провели гонку ».

 

  Олівер Насен: «Другий на Мілан-Сан-Ремо - неймовірний для мене результат. Це мій перший подіум на Монументі, що дуже надихає. Алафіліпп був сьогодні непереможний. На Поджіо він був найсильнішим. Спрінтовал він здалеку, при зустрічному вітрі, коли суперниками були такі швидкі гонщики як Квятковські, Саган та Трентін. Звичайно, він - заслужений переможець.

 

  Я стартував на Мілан-Сан-Ремо з упевненістю, але упевненістю, що ввійду в топ-10. Сподівався на подіум, але зовсім не очікував його. Цей результат означає, що я готовий до великої перемоги, тому що брущаті класики в Бельгії, в моїй рідній країні, підходять мені більше, ніж Мілан-Сан-Ремо ».

 

  Міхал Квятковські: «Подіум - хороший результат, але коли був так близько до перемоги, думаєш про те, що міг би зробити краще. Я мріяв виграти, але Жуліано був найсильнішим гонщиком сьогодні. Думаю, всі бачили, що він зробив на Поджио. І вражає, що у нього була така сила в ногах після того, що він вже зробив в гонці. Мені було приємно перебувати з кращими гонщиками в першій групі. Я дуже щасливий, що команда Sky дала мені можливість поборотися на Мілан-Сан-Ремо-2019 ».


Джерело : https://velolive.com
Прикріплення: 9298854.jpg (96.2 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 25.03.2019, 13:40 | Повідомлення # 773
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Іменитий український велогонщик Гривко подався в триатлон



На подібний крок спортсмен наважився після зустрічі з мільйонером Андрієм Оністратом

Шестиразовий чемпіон України в індивідуальній гонці на час, а також колишній велогонщик команди Astana Pro Team Андрій Гривко вирішив спробувати себе в тріатлоні, повідомляє sportx.kz.

«Нещодавно захопився тріатлоном. Хочу зробити свій перший Ironman.
У квітні вирушаю в тренувальний табір Onistrat camp, який пройде в словацьких містах Шаморин і Братислава. Там буду допомагати любителям тріатлону освоювати тонкощі велоспорту. Та й сам почну готуватися до дебюту в цьому виді спорту. Окремо я вже і пробігав, проїхав і пропливав необхідні дистанції. Але все разом поки не «збирав». Там же в Словаччині визначуся з турніром, де спробую зробити свій перший Ironman ».

Тріатлоном велогонщик захопився після знайомства з відомим українським мільйонером Андрієм Оністратом, який кілька разів зробив Ironman. За що отримав прізвисько «Той, що біжить мільйонер».

Нагадаємо, за восьмирічну кар'єру в «Астані» Гривко в 2016 році виграв Тур Середземномор'я, а також ставав чемпіоном України в гонці з роздільним стартом і чемпіоном України з велоспорту на шосе.


За матеріалами : https://xsport.ua
Прикріплення: 2801857.jpg (69.0 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 25.03.2019, 13:46 | Повідомлення # 774
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вуельта Каталонії-2019. Маршрут і претенденти



99-й випуск велогонки Світового туру Вуельта Каталонії пройде з 25 по 31 березня. Організатори цього року представили традиційний маршрут. Вирішальні етапи Вуельти Каталонії-2019 - 3-й і 4-й фінішують в підйом. Фінальний етап - традиційні кола з восьмиразовим проходженням знаменитого підйому Монтжуик (Montjuic).

1-й етап з набором висоти 3000 м стартує і фінішує в Калельа (Calella). 2-й етап також прокладений по пересіченій рельєфу з набором висоти 2100 м.

  3-й етап - перший з гірських, з набором висоти 4100 м і фінішем в підйом вищої категорії протяжністю 11,2 км із середньою градієнтом 7,6%. Учасники фінішують на гірськолижному курорті Вальтер 2000 (Vallter 2000) на висоті 2150 м над рівнем моря.

 

  4-й етап - з класичним для Вуельти Каталонії фінішем на Ла-Моліна (La Molina). Але перш, ніж підкорювати Ла-Моліну, учасники на другій половині дистанції 171-км етапу повинні будуть подолати підйом вищої категорії Port de la Creueta - висота 1920 м, протяжність 19,9 км, середній градієнт - 4,7%, максимальний - 12 , 0%. Після спуску знову підйом - вершина 1 категорії, Ла-Моліна (Alt de La Molina) протяжністю 11,4 км, середній градієнт - 4.3%, максимальний - 13%), після проходження якої до фінішної лінії етапу залишиться 24.6 км, половина з яких спуск, а інша половина - фінальний підйом. Етап фінішує на Ла-Моліна La Molina (ALP) - підйом 1 категорії - висота +1695 м, протяжність 12,1 км, середній градієнт - 4,4%, максимальний - 15%. Набір висоти на етапі складе близько 3600 м.

 

  5-й етап з набором висоти 2700 м і 6-й етап з набором висоти 3000 м підходять для спринтерів. Фінальний, 7-й етап, це горбисті кола по Барселоні з восьмиразовим проходженням знаменитого підйому Монтжуик - 2 км із середньою градієнтом 5,6%.

 Претенденти.

 

 

  Під номером 1 стартує переможець минулого року Алехандро Вальверде (Movistar), який буде захищати свій титул і є одним з головних претендентів на перемогу на Вуельті Каталонії-2019. Команда Movistar стартує з чотирма можливими претендентами на високі місця в загальному заліку. Крім Алехандро Вальверде на старт вийде Наїр Кінтана, а також Марк Солер і Річард Карапас.

 

  Найсильнішим складом представлена ​​команда Mitchelton-Scott, де за перемогу на Вуельті Каталонії можуть боротися Адам і Саймон Йейтс, а також Естебан Чавес. Команда Sky також виставила сильний склад: Кріс Фрум, Еган Берналь і Іван Соса (Sky)

 

Серед інших претендентів - Мігель Лопес (Astana), Тібо Піно (Groupama-FDJ), Роман Барді (AG2R - La Mondiale), Ден Мартін (UAE-Team Emirates), Енрік Мас (Deceuninck Quick Step), Стевен Крейсвейк (Jumbo-Visma ), Ильнур Закарін (KATUSHA-Alpecin) та інші.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 6036660.jpg (93.0 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 25.03.2019, 13:50 | Повідомлення # 775
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Фабіо Ару потрібна операція на клубової артерії, через що він пропустить Джиро д 'Італія-2019
 

 

Команда UAE Team Emirates повідомила, що у 28-річного італійського гонщика Фабіо Ару виявлено звуження клубової артерії лівої ноги, що призвело до порушення кровопостачання під час максимального докладання зусиль і обмежувало можливості гонщика.

 

 Через цієї проблеми в моменти, що вимагають максимального докладання зусиль, Фабіо Ару не міг видавати свою звичайну потужність. Найближчим часом гонщику буде проведена ангіопластика (процедура відкриття ураженої артерії з використанням тонкого катетера з розширюваним балоном на кінці. Стент - пристрій з металевої сітки, що імплантуються в артерію, щоб допомогти зберегти її просвіт для забезпечення достатнього кровотоку), після чого йому буде потрібно місяць повного спокою для відновлення.

 

  Таким чином, Фабіо Ару не зможе брати участь в змаганнях, в тому числі змушений пропустити Джиро д 'Італія-2019.

Лікар команди UAE Team Emirates: «Почавши сезон, Ару знову зіткнувся з труднощами щодо виходу на свій звичайний рівень фізичної форми, на який сподівалася команда. Нещодавно у Фабіо проявилося більше специфічних симптомів. Він відчував слабкість лівої ноги після інтенсивних тренувань і зусиль в гонках.

 

  Тому були проведені додаткові медичні обстеження, які показали, що клубова артерія лівої ноги звужена. Це відносно рідкісне стан артерії виявляється у професійних велогонщиків, коли вони намагаються знайти зручну посадку на велосипеді. Таким чином, протягом декількох років стан артерії поступово погіршується.

 

  У найближчі дні ми визначимося з датою операції, яка пройде в лікарні Nuovo Ospedale міста Прато. Фабіо Ару буде проведена ангіопластика, після якої йому буде потрібно спостереження і місяць абсолютного спокою. Після подібних операцій відновлення становить три - чотири місяці ».

 

  Фабіо Ару: «Коли я максимально прикладав сили, з'являлися симптоми, які зникали, коли їхав на середній швидкості. А на тренуваннях показував звичайну потужність.

 

  В якійсь мірі відчуваю полегшення, тому що проблема знайдена. З іншого боку злюся, що така невдача вибиває мене на невизначений період часу, через що я знову пропускаю Джиро д'Італія. Буду працювати, щоб якомога швидше цей темний період залишився позаду.

 

  Я дякую команді за уважність до мене за ці півтора року, за те, що працювали зі мною, шукали рішення проблеми, яка мене переслідувала ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 6571747.jpg (101.9 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 26.03.2019, 19:32 | Повідомлення # 776
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Томас Де Гендт - переможець 1 етапу Вуельти Каталонії-2019



Томас Де Гендт здобув перемогу на 1-му етапі Вуельти Каталонії-2019. 32-річний бельгійський гонщик команди Lotto Soudal виграв етап у своєму фірмовому стилі, атакувавши і поодинці проїхавши 55 км до фінішу.

 

  Томас Де Гендт відібрали у відрив дня і в перший раз атакував на фінальному з трьох підйомів 1-ї категорії. За ним зміг поїхати лише Луїс Мас (Cofidis), але друга атака дозволила Де Гендт відірватися від попутника і продовжити боротьбу в поодинці.

 

  Коли пелотон добрав колишніх попутників Томаса Де Гендт, 25-річний німецький гонщик команди Bora-hansgrohe Максиміліан Шахманов поодинці атакував, але наздогнати бельгійського гонщика вже було неможливо. Томас Де Гендт фінішував з перевагою о 2:38 над Максиміліаном Шахмаев і на 2 хвилини 42 секунди випередив пелотон.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0696879.jpg (71.2 Kb)
 
GADДата: Середа, 27.03.2019, 15:52 | Повідомлення # 777
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Майкл Меттьюс - переможець 2 етапу Вуельти Каталонії-2019



Майкл Меттьюс (Michael Matthews) здобув першу в сезоні перемогу, вигравши 2-й етап Вуельти Каталонії-2018. На фініші, де на фінальних 800 метрах градієнт досягав 4,5%, 28-річний австралійський гонщик команди Sunweb випередив чинного чемпіона світу Алехандро Вальверде (Movistar) і чемпіона ПАР Деріла Импи (Mitchelton-Scott).

 

Майкл Меттьюс, який повернувся в гонки після травми (тріщини виличної кістки), отриманої під час падіння на 1-му етапі Париж-Ніцца-2019, приніс команді Sunweb першу в цьому році перемогу і першу перемогу сезону на гонці Світового туру.

 

  За 36 км до фінішу в гонці стався завал, в який потрапив Кріс Фрум (Sky), що фінішував на етапі через 14 хвилин після переможця.

 Майкл Меттьюс: «Етап проходив напружено, тому що був сильний вітер, багато команд весь день боролися за позиції, намагаючись уберегтися від неприємностей. Було важко. Сьогоднішній етап мені підходив, тому вся команда працювала попереду і захищала мене.

 

  Коли ми в перший раз проїхали фініш, я зрозумів, що фаворитом буде Вальверде, тому що підйом виявився дуже крутим. Тому я вирішив на фініші триматися поруч з ним. Думаю, він почав спринт занадто рано, тому я зумів обійти його за 150 м до фінішу. Коли я, нахилившись, подивився на Вальверде з-під руки, побачив, що йому трохи важко, що додало мені впевненості.

 

  Це така красива перемога, особливо після невдач, які були у мене на двох перших гонках. І це перша перемога на перегонах Світового туру в цьому сезоні для команди і для мене.

 

  Думаю, на Вуельті Каталонії у мене залишається, можливо, два шанси. Може бути, в п'ятницю і суботу, хоча я знаю, наскільки важкі кола будуть. Будемо працювати заради позиції Вілко Келдермана в загальному заліку, потім подивимося, що вийде.

 

  На Париж-Ніцці я падав, отримав травму - кілька тріщин, тому мої плани змінилися. Я повинен був стартувати на Е3 і на Гент-Вевельгем, але ми вирішили, що я повинен поїхати до Каталонії, і це виявилося правильно. Я дуже щасливий. Я вперше їду цю гонку, але завжди спостерігав за нею по телевізору. Тут прекрасна погода і цікавий маршрут. І я ніколи не був в цій частині Іспанії ».

 

  Алехандро Вальверде: «Фінал був дуже небезпечним. Коли ми в перший раз проїжджали фініш через невеликий спуск перед фінальним кілометром і прямий, трапився завал, куди потрапили Фрум і гонщик команди Bora. Я їхав позаду Фрума, і хоча навіть не торкнувся ні його, ні гонщика Bora, велосипед останнього вдарив мене по лівій руці і подряпав її, що було досить відчутно. Але, на щастя, інцидент залишився позаду, я можу бути задоволений етапом. Ми з Наїр про взяли бонусні секунди на проміжному спринті, я був першим, потім я зміг поборотися на фініші і зайняти 2-е місце. Тіло відповідало добре, команда працювала ідеально, подивимося, що ми зможемо зробити завтра на підйомі Вальтер ».

 

  Деріл Импи: «Якщо чесно, я страшенно розчарований. Думав, що в моїх силах випередити суперників. Дайон так добре розвозив мене. Я хотів передбачити інших, думаю, поїхав в результаті занадто рано. Я кілька разів проїжджав цей фініш, знаю його напам'ять, тому розчарований собою. Але, спуртовать рано, я відреагував інстинктивно, іноді таке трапляється в гонках ».

Ніколя Порталь, спортивний директор команди Sky: «Фрум впав за пару кілометрів до першого проходження фінішу. Там був підступний поворот, та ще велися дорожні роботи по правій стороні. Дорога була нерівною. Хтось штовхнув його, він послизнувся і впав. На той час, як йому замінили велосипед, пелотон поїхав надто швидко. Шансів повернутися в групу у нього не було. На цьому тижні він збирався допомагати Еган, але все одно прикро, що таке сталося. Ми не могли просити когось із хлопців команди почекати, тому що якби так вчинили, то на фінальному підйомі у нас було б на дві особи менше. Сьогодні Еган була потрібна підтримка, тому що фініш етапу був технічно складним, могли бути розриви. Фрум сам сказав хлопцям залишатися попереду.

 

  У нього садна на правому плечі, руці, стегні, але, в загальному, він в порядку і може продовжувати. Однак потрібно почекати хоча б одну ніч, щоб упевнитися, що падіння на нього не вплине, щоб зрозуміти, як він себе почуває ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 6515892.jpg (112.1 Kb)
 
GADДата: Четвер, 28.03.2019, 09:22 | Повідомлення # 778
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Адам Йейтс - переможець 3 етапу Вуельти Каталонії-2019 з фінішем на вершині Вальтер-2000
 


 Через рік після падіння біля підніжжя підйому Вальтер 2000 року на Вуельті Каталонії-2018 26-річний британський гонщик команди Mitchelton-Scott Адам Йейтс здобув перемогу на вершині цього підйому на 3-му етапі Вуельти Каталонії-2019.

 

  Першим з групи лідерів за 5 км до фінішу на 3-му етапі Вуельти Каталонії-2019 атакував 22-річний колумбійський гонщик команди Sky Еган Берналь, за яким відразу ж поїхав його співвітчизник, 29-річний гонщик команди Movistar Наїр Кінтана. Йейтс наздогнав їх за 4 км до фінішу. За 2 км до фінішу трійку лідерів добрав Мігель Лопес (Astana), а потім і Ден Мартін (UAE Team Emirates). В результаті п'ятірка лідерів розіграла фінішний спринт, де Адам Йейтс випередив Егана Берналя і Дена Мартіна.

 

  Томас Де Гендт (Lotto Soudal), що фінішував через 2 хвилини 21 секунду після переможця, утримав на плечах майку лідера Вуельти Каталонії-2019 з перевагою в 27 секунд над Адамом Йейтс. Трійку кращих в загальному заліку після 3 етапу замикає Еган Берналь, поступається три секунди Адаму Йейтс.

Адам Йейтс: «Минулий тиждень показав, що я в хорошій формі. Сьогодні я дуже хотів перемогти. Берналь і Кінтана їхали дуже потужно. Коли вони атакували, я трохи затримався, тому що просто хотів розподілити свої сили, добирати їх повільно, поступово. Потім почалася гра. Кінтана не хотів працювати, в результаті етап завершили спринтом, який почали за 200 м до фінішу. Я зміг отфінішіровать.

Завтра ще один важкий етап, шанс взяти ще одну перемогу на етапі. Але подивимося. Гонка завершиться тільки в Барселоні. Команда відпрацювала відмінно, захищала мене ».

 

  Еган Берналь: «Найважливіше - спробувати, зробити все, що в твоїх силах, подивитися, куди це приведе. Сьогодні ми виграли трохи часу у Вальверде. У першій групі зібралися дуже сильні гонщики, такі, як Наїр, Йейтс, Ден Мартін. Звичайно, буде важко, але ми постараємося. Завтра ще один важливий етап, будемо знову атакувати ».

 

  Ден Мартін: «На фінальному підйомі швидкість була занадто високою, так що робота моїх товаришів по команді була важлива як ніколи. Вони утримали мене на відмінній позиції. Відчуття хороші. Я намагався йти своєю швидкістю, що дозволило мені повернутися в першу групу на останньому кілометрі. Коли я їх наздогнав, то спробував розіграти в спринті свою карту, зробив так, щоб утриматися попереду на двох останніх вигинах дороги, а головне, на останньому повороті за 200 м до фінішу. На жаль, цей поворот виявився трохи вужче, ніж я очікував. Мені довелося проїхати по внутрішній стороні, тому я зменшив швидкість, і це зіграло на руку Йейтс. Його нога була свіжою. Але третє місце - це відмінно, хоча я б вважав за краще виграти. Завтра буду знову пробувати ».

 

  Наїр Кінтана: «Сьогодні нога знову йшла добре. Я постарався утриматися з топовими гірниками, зміг фінішувати в лідируючій групі. Цей результат дає впевненість. Я все ще набираю форму. Сьогоднішній етап позначиться завтра на всіх, ми з товаришами по команді спробуємо завтра щось зробити. Алехандро попередив нас під час цього етапу, що він поїде своєю швидкістю, і що ми повинні боротися за результат, так як він не міг втриматися в фіналі в групі лідерів ».

 

  Мігель Лопес: «Не можу сказати, що я тут в стовідсоткової формі. Я все ще підходжу до піку форми. Тому сьогодні мені трохи не вистачило на початку підйому, але потім я повернувся до першої групи, наздогнав лідерів. Якщо чесно, я трохи замерз на останньому підйомі, на вершині було всього 3 градуси. Але мені вдалося проїхати цей етап на хорошому рівні, фінішувати з фаворитами. Завтра нас чекає ще один важкий день, подивимося ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 9649350.jpg (122.1 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 29.03.2019, 11:31 | Повідомлення # 779
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вуельта Каталонії. Етап 4. Мігель Анхель Лопес виграє королівський гірський етап



Мігель Анхель Лопес здобув красиву сольну перемогу на вершині знаменитого підйому Ла Моліна, який вінчав королівський 4-й етап багатоденної гонки «Вуельта Каталонії». Гонщик команди «Астана» атакував на заключних 7 кілометрах дистанції, спочатку наздогнавши ранній відриву, а потім, контратакувати на останньому кілометрі, вигравши етап. Час, який Лопес відіграв у інших фаворитів, принесло капітанові «Астани» лідерство в генеральній класифікації багатоденки.

- Я знав, що на цьому етапі можна щось змінити в загальному заліку. Тому і я, і вся команда були мотивовані проїхати його на високому рівні. Команда виконала відмінну роботу, допомагаючи і підтримуючи мене весь день. На фінальному підйомі за допомогою товаришів, мені вдалося зайняти хорошу позицію попереду. Вчора, я побачив, що моя форма дозволяє мені залишатися в групі з найсильнішими гонщикам, тому сьогодні, я вирішив, що можна спробувати атакувати. Можливо, було ризиковано атакувати задовго до фінішу, але я все ж зважився на ривок за 8.5 км до вершини. Потім, я атакував знову на останніх 7-ми кілометрах, і на цей раз я пішов на всі 100%. Мені вдалося виїхати, після чого я намагався тримати максимально високий темп, і це принесло мені перемогу на етапі. Я дуже радий цій перемозі, особливо, після того, як кілька останніх разів зупинявся поруч з першим місцем. Після етапу я став лідером загального заліку, але, звичайно ж, гонка залишається відкритою. Попереду ще три етапи, і боротьба за генеральну класифікацію ще попереду. Поки, я задоволений тим, що переміг, а далі, продовжу рухатися по гонці день за днем, - розповів Мігель Анхель Лопес.

 

Четвертий етап «Вуельти Каталонії» стартував в Льянарсе, запропонував дуже важкий маршрут з чотирма важкими підйомами (3 підйому першої категорії складності і 1 підйом вищої категорії складності), включаючи подвійне проходження Ла Моліни. Великій групі з 25 гонщиків вдалося виїхати у відрив на спуску після першого підйому. Команду «Астана» в цьому відриві представляв Давида Віллелла.

 

Пелотон сильно накрутив швидкість при першому проходженні Ла Моліни, але все ж, двом гонщикам з відриву, Марку Солера і Грегору Мюльбергеру вдалося зберегти невелику перевагу. Мігель Анхель Лопес атакував з групи фаворитів за 8.5 км до фінішу, за ним послідували Еган Берналь, Адам Йейтс і Наірі Кінтана. Але, потім, капітан «Астани» атакував знову, і на цей ривок вже ніхто не відповів.

Незабаром, Лопес наздогнав Мюльбергера і Солера, продовживши потужно працювати попереду аж до фінального кілометра, коли новий ривок приніс йому перемогу на етапі і майку лідера загального заліку.

 

Після чотирьох етапів у загальному заліку Мігель Анхель Лопес виграє 14 секунд у Адама Єйтса і 17 секунд у Егана Берналя.

Для команди «Астана» сьогоднішній успіх Мігеля Анхеля Лопеса став 20-ю перемогою в поточному сезоні.


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 7038770.jpg (71.2 Kb)
 
GADДата: Субота, 30.03.2019, 16:13 | Повідомлення # 780
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Проблеми з велосипедом у Петера Сагана на класиці E3 BinckBank-2019



Петер Саган розчарований результатом на класиці E3 BinckBank-2019
 

 

  Петер Саган залишився розчарований підсумком класики E3 BinckBank-2019, яку називають генеральною репетицією Тура Фландрії. 29-річний словацький гонщик команди Bora-hansgrohe знаходився в першій групі, яка вела переслідування Боба Юнгельса (Deceuninck-Quick Step), який поїхав в поодинці на Патерберге.

 

  Але за 20 км до фінішу, коли Грег Ван Авермат (CCC) атакував і за ним поїхали Ваут Ван Арт (Jumbo-Visma), Альберто Беттіоль (EF Education First), Зденек Штибар (Deceuninck-Quick Step), Петер Саган не зміг піти за суперниками. За 16 км до фінішу до Петеру Сагану під'їхала технічка команди і механік на ходу надав йому допомогу, але п'ятірка лідерів була вже поза досяжністю, шанс на боротьбу за подіум був упущений. Петер Саган фінішував на 17-й позиції.

Петер Саган: «Перша частина гонки проходила так, як ми очікували і планували. Поїхав невеликий відрив, який не уявляв загрози. Ми знали, що я повинен триматися попереду і бути готовим до атак. Вся команда ідеально відпрацювала, контролюючи гонку. Однак я відчуваю, що моя форма ще не досягла піку, я повністю не відновився.

 

  Після фінальної зони харчування я відчув, що щось вдарило в мій задній перемикач. Не знаю, що це було, але перестав працювати правильно. З цією проблемою я проїхав близько десяти кілометрів, а коли все виправили, було занадто пізно наздоганяти першу групу ».

 

  Ян Валах, спортивний директор команди Bora-hansgrohe: «Сьогодні Юрай Саган та Мацей Боднар контролювали ситуацію зі старту. Вони відмінно відпрацювали. Відрив, який виїхав на початку перегонів, не був сильним. Ми знаходилися попереду на важливих ділянках дистанції. Петер був в лідируючій групі. На жаль, в критичний момент, після Ауде Кваремонта, він постраждав від механічної проблеми з велосипедом. Тому він не зміг повернутися до першої групи і фінішував в третій групі. Сьогодні нам не пощастило ».


За матеріалами : https://velolive.com
Прикріплення: 0593956.jpg (77.3 Kb)
 
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Пошук:

Вверх