Субота, 20.04.2024, 16:31
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Новини велоспорту
GADДата: Неділя, 28.10.2018, 08:31 | Повідомлення # 646
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Алехандро Вальверде вручена премія Velo d'Or як краще велогонщикові 2018 року
 

 

 

  Алехандро Вальверде була вручена престижна премія журналу Vélo - «Vélo d'Or», яку за підсумками сезону отримує кращий велогонщик. 38-річний гонщик команди Movistar, що став цього року чемпіоном світу в груповій гонці, - третій іспанський гонщик після Мігеля Індурайна (1992 і 1993) і Альберто Контадора (2007, 2008, 2009 і 2014), якому було вручено «Vélo d'Or ».

 

  Алехандро Вальверде отримав приз «Vélo d'Or» після першого технічного збору членів команди Movistar в складі 2019 року, який пройшов в Памплоні. На прес-конференції чинний чемпіон світу відповів на питання журналістів, розповівши про плани на майбутній сезон і про те, що обмірковує варіант продовження кар'єри і після 2020 року.

Алехандро Вальверде: «Повторити такий же хороший сезон, яким був 2018 рік, важко, але якщо і в 2020 я буду боротися за перемоги, то чому б не виступати ще рік?

 

  Якщо навіть я продовжу, то не стану після цього виступати занадто довго. А якщо я закінчу кар'єру в 2020, то так тому і бути. Після того, як так довго виступав на високому рівні, брати участь в гонках просто заради інтересу не має сенсу.

 

  Люди завжди починали зі мною розмову про чемпіонат світу, і ось, нарешті, у мене є перемога. Вона унікальна. Я виграв багато гонок, але відчуття після перемоги на чемпіонаті світу, щонайменше, удвічі сильніше інших. Більше радості, більше .... всього. Чи не схоже ні на одну гонку, де я перемагав. Якби виграв райдужну майку в 25 або в 26 років, то, можливо, відчував би тиск. Але в 38 - зовсім немає. Я спрагу боротися в гонках, тому що знаю, що можу перемагати.

 

  Є дуже сильні гонщики, але їм необхідно багато працювати, тренуватися по 6 - 7 годин, щоб домогтися успіху. Звичайно, я теж повинен тренуватися, але мені ніколи не треба було тренуватися настільки багато. Я завжди перемагав і до сих пір перемагаю.

 

  Ця перемога дуже допомогла мені розслабитися. У велоспорті я досяг майже всього, на що був здатний, але це не зменшує мої амбіції. Я все ще хочу боротися, а з цієї майкою боротьба буде ще приємніше. Зрештою, велоспорт - моє життя, то, що я вмію робити. І у мене та ж іскра в гонках.

 

  Можливо, я з'явлюся в райдужній майці на Туре Фландрії, це було б щось особливе. Моя думка завжди враховувалося в команді під час обговорення гонок, які я поїду. Упевнений, що проблем зі згодою команди не виникне. А Париж-Рубе хотів би побачити з вікна технічки. Щоб проїхати цю класику самому, мені треба було б додати сім або вісім кілограм ».

 

  Також Алехандро Вальверде прокоментував пропозицію Крістіана Прюдомма про заборону вимірювачів потужності: «Думаю, ідея непогана. Мені б хотілося подивитися на команди без вимірників і їхати по відчуттях. Це краще, ніж скасовувати радіо, яке, врешті-решт, необхідно для безпеки гонщика. Вимірювач потужності же на безпеку не впливає. Це просто дані і стратегія.

 

  Такі команди як Sky дуже часто його використовують. Всі хочуть їхати на потужності 400 ватів, а Sky приїжджає на Тур де Франс складом, в якому все гонщики перебувають у чудовій формі. І команду не можна за це звинувачувати. Але якщо прибрати вимірювачі потужності, ми побачимо щось інше. Це буде не надто помітно по окремим гонщикам, але ефект буде видно на роботі сильних команд, їх здатності утримувати гонку під контролем, особливо на підйомах ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 6495199.jpg (33.8 Kb)
 
GADДата: Середа, 31.10.2018, 23:19 | Повідомлення # 647
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Відкритий лист Йохана Брюнеля у відповідь на рішення CAS про його довічне відсторонення від роботи у велоспорті
 

 


  Спортивного Арбітражного суду (CAS) посилив покарання колишньому менеджр Ленса Армстронга, директору команд US Postal Services Pro Cycling Team і Discovery Channel Йохану Брюнелю, замінивши 10-літній відсторонення від роботи у велоспорті на довічне.

 

  Така ж міра покарання була прийнята щодо Педро Селайя, який працював спортивним лікарем в командах USPS / Discovery Channel Pro Cycling в 1997-1998 і в 2004-2007 роках. Він також отримав довічну заборону на роботу в велоспорті. Період дискваліфікації тренера Хосе «Пепе» Марті (Jose "Pepe" Martí) збільшено з 8 до 15 років.

 

  Спортивного Арбітражного суду (СAS) Лозанни посилив покарання, задовольнивши апеляцію Всесвітнього антидопінгового агентства (WADA), який закликав переглянути вердикт антидопінгового Агентства США, покарав Йохана Брюнеля 10-річним відстороненням від роботи в велоспорті, відлік якого почався в 2012 році.

  Нагадаємо, що американський велогонщик Ленс Армстронг, який зізнався у вживанні допінгу під час своєї кар'єри, також отримав довічну дискваліфікацію в 2012 році.

 54-річний Йохан Брюнель, який був звинувачений в тому, що він очолював систему поширення допінгу в командах USPS і Discovery Channel, після отримання вердикту CAS про довічне відсторонення від роботи у велоспорті, написав відкритого листа.

 

  Йохан Брюнель: «Я отримав по електронній пошті лист з Лозанни від Спортивного Арбітражного суду» (CAS), в якому оголошувалося, що 10-річну заборону на роботу в велоспорті, накладений в 2012 році антидопінговим агентством США, замінений на довічний. Всесвітнє антидопінгове агентство подало апеляцію щодо початкового 10-річного терміну і зажадало, щоб воно було замінено довічним. Цей запит був задоволений CAS, і тепер я довічно усунений від велоспорту.

 

  Хоча, фактично, я нічого не можу зробити проти цих санкцій, а 10-літній відсторонення в мої 54 роки, практично, те ж саме, що довічне, я б все ж хотів позначити кілька ключових елементів в цьому довгому процесі.

 

  Перш за все, хочу підкреслити, що я повністю визнаю, що зробив багато помилок в минулому. Багато що хотів би зробити по-іншому, є вчинки, про які тепер глибоко шкодую. Час, в яке я був велогонщиком і спортивним директором, дуже відрізнялося від того, що є зараз.

 

  Не вдаючись в деталі в цьому листі, просто хочу звернути увагу, що ми всі були дітьми нашої ери. Ми зіткнулися з пастками і спокусами, які були частиною культури в той час. Ми не завжди ухвалювали правильні рішення.

 

  Хочу якомога коротше висвітлити моменти всього спортивно-юридичного процесу, які навіть через всі ці роки я знаходжу неймовірно розчаровують.

 

  USADA. З самого початку я говорив, що це американське агентство не має повноважень, щоб виносити мені вирок. Я - громадянин Бельгії, живу в Іспанії, ніколи не мав з USADA ніяких контрактів, не кажучи вже про арбітражній угоді. І це агентство, нехтуючи всіма звичайними термінами позовної давності, виставило мене на загальний осуд і звинуватило у всіх гріхах, бо зробили мене головною дійовою особою їх голлівудської версії подій.

 

  Незважаючи на рішення CAS я твердо наполягаю на своїй позиції, що USADA ніколи не мало і не має юридичних прав приймати щодо мене якесь рішення. USADA ніколи не мало влади відкривати проти мене справу, а тим більше відстороняти мене на якій би то не було термін.

 

З питання процесу апеляції CAS в свій захист можу виділити наступні пункти:

 

1. Між мною і USADA ніколи не було арбітражної угоди.

2. Повага до закону про терміни давності.

3. Право на рівне ставлення.

4. Повна зневага пропорційністю покарання.

 

 

  Весь процес був важким, дуже болючим і складним по отриманому досвіду. Але тепер пора рухатися далі. Я можу, нарешті, закрити цю главу і сфокусуватися на позитивних моментах мого майбутнього. У мене все ще гарне здоров'я, двоє прекрасних здорових дітей, багато дуже хороших друзів, а також маса енергії та ідей на найближчі роки.

 

  Повторюю, що після всього, що сталося, я багато про що шкодую. Я все ще люблю велоспорт з тією ж пристрастю і силою, яка наповнювала мене, коли я був 14-річним. Незважаючи на рішення CAS я хочу і маю на меті допомагати рости моєму спорту, зробити його краще в найближчі роки ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 6197039.jpg (40.8 Kb)
 
GADДата: Середа, 31.10.2018, 23:21 | Повідомлення # 648
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Наїр Кінтана: "Я поїду Тур де Франс в 2019 році"
 

 


  Хоча Наїр Кінтана не виступив на Тур де Франс-2018 на очікуваному від нього рівні (посів у загальному заліку 10-е місце на Тур де Франс і 8-е на Вуельті Іспанії-2018), генеральний менеджер команди Movistar Еусебіо Унсуе не втратила впевненості в колумбійському гонщика, якого називає лідером команди.

 

  Тур де Франс-2019 буде головною метою 28-річного колумбійського гонщика. Про це Еусебіо Унсуе сказав в інтерв'ю виданню MARCA після першого збору команди, який пройшов в Памплоні.

  Еусебіо Унсуе: «У цьому сезоні Наїр виступав рівно, хоча ні на Тур де Франс, ні на Вуельті Іспанії не зміг відірватися від суперників на своїй території - в горах. Ми віримо в Наїр, він виграв етап на Турі, але його форма була гірше, ніж у інших учасників. Він залишається фаворитом на всіх гонках, його поважають суперники. Шанси Наїр не можна перекреслювати.

 

  Невдачі на Тур де Франс позбавили шансів Ланду, і я не знаю, чому Наїр не зміг виступити на тому рівні, який від нього чекали. Сподіваюся, це було через надмірні тренувань, як він каже.

 

  Маршрут Тур д Франс-2019 більше підходить гірникам, чому ми дуже раді. Разделок мало, і вони пройдуть перед горами, тому все може трапитися, гонка не зможе бути заблокованою до останнього дня ».

 

 

  Наїр Кінтана: «У цьому році не досяг своєї мети, тому здається, що нічого не зробив за сезон. Але я не ховався в гонках, я боровся, іноді краще, іноді гірше. Ясно, що цей рік не увійде в число кращих в моїй кар'єрі. Сезон склався не так, як ми сподівалися.

 

  На Тур де Франс і Вуельті Іспанії мені не вистачило іскри. На Туре на мене вплинуло падіння, я до сих пір відчуваю відлуння тієї травми.

 

  Причини такого сезону можуть бути різними. Зрозуміло, що ми щось зробили неправильно, у мене не було гарної форми. Наступного року спробуємо все зробити краще. Я знову поїду Тур де Франс в наступному році. Еусебіо Унсуе це підтвердив.

 

  Треба подивитися, що ми робили в минулому, коли я фінішував на подіумі Тура, і більш-менш повторити ту стратегію. Така ідея на 2019 рік.

 

  Ми переробили, на Вуельті я був повністю видихлим. На іспанському Гран-турі я весь час хотів бути попереду. Хоча на першій частині гонки все йшло добре, на другий у мене не залишилося сил.

 

  Чому я не атакував? Іноді мені було важко через спеку, тоді доводилося сидіти на колесі, я намагався триматися якомога довше. Але в ці дні все контролюється і вимірюється, кожен знає, скільки може тривати атака, на якій швидкості. Хоч би хто атакував першим, він може заплатити за таку атаку високу ціну.

 

  Люди люблять коментувати, де треба атакувати, але коли команда Sky задає такий ритм, вони знають, що атакувати ніхто не зможе. Якщо вимірювачі потужності заборонять, буде краще.

 

  Я не втратив гостроти. Тести минулого сезону показують, що у мене одні з кращих в кар'єрі показники. Але вплинуло те, що мені не вистачило форми на двох - трьох важливих етапах. Наїр скоро повернеться ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 3792603.jpg (74.5 Kb)
 
GADДата: Середа, 31.10.2018, 23:23 | Повідомлення # 649
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Тібо Піно: «Я приємно здивований маршрутом Тур де Франс-2019»
 

 


  Тібо Піно, який завершив сезон перемогою на класиці - Монументі велоспорту Ломбардія-2018, за підсумками року був визнаний кращим велогонщиком Франції і отримав від французького журналу Velo нагороду Velo d'Or.

Менеджер команди Groupama-FDJ Марк Мадьо після презентації маршруту Тур де Франс-2019 в інтерв'ю L'Equipe сказав, що Тібо Піно в наступному році не поїде Джиро д'Італія, як в цьому і 2017 році, а сконцентрується тільки на Великій Петлі.

 

  Тібо Піно піднімався на третю сходинку подіуму Тур де Франс в 2014 році, але в наступному році не зміг повторити результат, компенсувавши це перемогою на етапі французького Гран-туру. У 2016 році виступ Тібо Піно на Тур де Франс було невдалим, він зійшов після 12 етапу через бронхіт. Останні два сезони Тібо Піно концентрувався на Джиро д'Італія, де в 2017 році виграв етап і фінішував 4-м в загальному заліку, а в цьому році через запалення легенів не зміг захистити третє місце в загальному заліку і зійшов з італійського Гран туру за день до його закінчення.

 

 Сам Тібо Піно не приховує, що йому сподобався маршрут Тур де Франс-2019: «Я приємно здивований. Буде багато етапів на сході Франції. Для мене маршрут підходящий - багато гір, багато етапів на великій висоті, до того ж гори почнуться швидко. Вже через п'ять днів ми будемо в Вогезах, що може трохи змінити ситуацію в гонці.

 

  Також в маршруті є відмінний гірський етап з Гран-Бальоне, Бальоне-д'Ельзас, а також підйомом Шеврер (Chevrères), який буде перед Ла-Планш-де-Бель-Фій. У цих горах я тренуюся кожного тижня. Це справжній гірський етап, і для мене він один з кращих на Тур де Франс-2019. Ці підйоми я знаю напам'ять, мені дуже хочеться там поборотися.

 

  Як завжди, треба обережно проїхати перші етапи в Бельгії, перш за все етап з Мюр де Гераардсберген, де всі будуть нервувати. Етап може вийти небезпечним.

 

  Командної оброблення у другий день я не боюся. Побоювання викликає етап в Німі, який почне фінальний тиждень, тому що я знаю, що там важливу роль може зіграти вітер. Доведеться бути абсолютно сконцентрованими на підході до Альп ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 0917348.jpg (39.2 Kb)
 
GADДата: Середа, 31.10.2018, 23:25 | Повідомлення # 650
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Кріс Фрум ще не вирішив, чи буде захищати свій титул на Джиро д'Італія-2019
 

 


Переможцю Джиро д'Італія-2018 Кріс Фрум, присутнього в якості почесного гостя на презентації маршруту 102 випуску італійського Гран-туру, сподобався маршрут. Але 33-річний британський гонщик команди Sky ще не впевнений, чи буде захищати свій титул в 2019 році.

 

Кріс Фрум: «Перемога на Джиро д'Італія назавжди залишиться в моєму серці, тому що раніше я ніколи не вигравав гонку в такому легендарному стилі. Крім того, я відчував під час гонки неймовірну любов уболівальників.

 

  Мені сподобався маршрут Джиро д'Італія-2019, такий випуск може виграти тільки універсальний гонщик. У маршруті є баланс гірських етапів і разделок. Для боротьби за перемогу потрібна дуже згуртована команда. Старт Джиро точно буде дуже вибуховим.

 

  Етап з Гавіей і Мортіроло звірячий! Я трохи тренувався в цій області, проїхав по цих дорогах пару років назад. Мортіроло - дуже важкий підйом. Він піде після дня відпочинку. На такому етапі потрібні і голова, і ноги, на ньому зможе вистояти тільки справжній чемпіон.

 

  Чи поїду Джиро д'Італія-2019, ще не знаю. Буду вирішувати разом з командою. У грудні у нас пройде тренувальний збір, де будемо складати програму на наступний рік. Якщо я не поїду Джиро, то один з моїх товаришів по команді побореться за перемогу.

 

  В цьому році я спробував проїхати Джиро + Тур де Франс, це було дуже важко. Але для мене це були не тільки Джиро і Тур, я почав свій рік раніше, з Тур де Франс і Вуельти Іспанії. Так що у мене вийшло чотири Гран-тури поспіль. Це багато. Думаю, за це я заплатив на Тур де Франс-2018, де у мене більше не йшла нога. Але я вважаю, що боротьба за перемогу на Джиро д'Італія і Тур де Франс можлива. Я виграв Тур і Вуельту. Думаю, це можливо ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 2193316.jpg (41.4 Kb)
 
GADДата: Субота, 03.11.2018, 11:23 | Повідомлення # 651
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Роман Барді про підсумки сезону 2018 року і маршруті Тур де Франс-2019
 

 

  Дворазовий призер Тур де Франс, переможець трьох етапів Великої Петлі Роман Барді (Romain Bardet) в цьому році фінішував на французькому Гран-турі шостим, але вважає свій сезон одним з кращих в кар'єрі.

 

  Хоча на Тур де Франс 27-річному французькому гонщику команди AG2R не вдалося піднятися на подіум, він став призером декількох гонок Світового туру, починаючи з класики Страда Бьянка-2018, де фінішував другим; посів третє місце на Льєж-Бастонь-Льєж, а також увійшов до топ-10 на Флеш Валлон; піднявся на третю сходинку подіуму критериумом Дофіне і завершив сезон з срібною медаллю в груповій гонці чемпіонату світу-2018.

Роман Барді, девіз якого «Ризикуй або втратиш шанс», в інтерв'ю Cyclingnews підвів підсумки свого сезону і поділився думками про маршрут Тур де Франс-2019:

 

  «Маршрут Тур де Франс-2019 прекрасний. На папері виглядає досить важким, прохідних етапів досить мало. Багато середньогірських етапів, які бувають досить підступними, з важко прогнозованим підсумком. Етапи в високих горах з легендарними перевалами Ізоар, Турмале, Галібье, Ізеран будуть важливим тестом і повинні збільшити розриви між фаворитами.

 

  Я за все, що може перетрусити Тур де Франс, дати шанс сміливим гонщикам, які хочуть ризикувати, викладаючись на всі сто відсотків. Було б дуже добре привнести в Тур трохи імпровізації. Думаю, якщо б у нас було 30 команд, кожна з яких би стартувала на Тур де Франс тільки з шістьма гонщиками, було б чудово, тому що тоді можна було б побачити несподівані речі. Ось чого потребує велоспорт.

 

  Сутність велогонок в тому, щоб атакувати, намагатися завоювати перевагу, більше користуватися можливостями, ніж занадто переживати про те, що може трапитися.

 

  Саме так я підходжу до Тур де Франс. Я люблю виклик, який кидає Тур, навіть якщо він вимагає максимально зібратися морально і фізично. Тур де Франс дає велику надію. Ти не можеш бути розчарований, якщо не виграв його, тому що перемога - щось екстраординарне. Тільки одна людина може їхати по Парижу у жовтій майці. Знаю, що кожен рік я повинен намагатися з усіх сил, тому що ніколи не знаєш - одного разу я можу виграти.

 

  В цьому році був трохи засмучений підсумками Тур де Франс-2018, але все одно вважаю, що мій сезон був успішним. Я в шостий раз проїхав Тур де Франс, був на підйомі, поставив високу мету, але в підсумку не вийшло, як планувалося. Якби я фінішував 30-м або навіть не доїхав до кінця, то тоді був би розчарований. Але я не соромлюся свого результату, хоча в майбутньому очікую більшого.

 

  Вважаю, що в цьому році на Туре був так само сильний, як і завжди. Просто мені не так пощастило, як в минулі роки.

 

  Мені важко дивитися на фінальний результат Тур де Франс-2018, тому що він не пояснює, що зі мною сталося. І точно він не показує, хороший у мене був сезон чи ні. Результат - це просто результат, рядок з цифрами. Успішний сезон оцінюється за багатьма параметрами - відчуттям на тренуваннях, підготовці до змагань, роботі команди і виступу.

 

 Цей сезон був для мене дуже значущим, можливо, кращим з усіх.

 

  Всі багато чого чекають від Тур де Франс, і ця гонка є дуже важливою в сезоні. Я це знаю. Але і інші гонки важливі. Приємно показувати високі результати і на них. Я хочу добре виступати не тільки на Тур де Франс ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 0410383.jpg (68.0 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.11.2018, 16:39 | Повідомлення # 652
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Велоформу команди Trek-Segafredo на 2019 рік
 

 

 На лондонській гонці Rouleur Classic була представлена ​​велоформу чоловічої та жіночої велокоманд Trek-Segafredo на 2019 рік, створену італійською компанією Santini. Продемонстрували, як буде виглядати нова велоформу, Джон Дегенкольб, Кун де Корт і Ліззі Дайгнан (Lizzie Deignan).

І чоловіча, і жіноча велокоманди отримають повний комплект форми, необхідної для виступу в новому сезоні, а також велоформу для тренувань. Основна форма для виступів чоловічої команди Trek-Segafredo залишиться витримана у звичних чорному і червоному кольорах. У велоформі для тренувань додані флуоресцентні смужки, які повинні зробити гонщиків більш помітними на дорозі.

 

 Компанія Santini особливу увагу приділяє якості і технічної складової тканини, з якої виготовляються предмети спортивної форми. Тканина зроблена за сучасними технологіями, що дозволяє ефективно тренуватися і виступати навіть в найхолоднішу погоду. Тканина, використовувана в велоформі 2018 року, настільки сподобалася гонщикам, що вони попросили використовувати її і в формі 2019 року.

 

  Веломайка зроблена з ультралегким і в той же час зносостійкої тканини зі вставками перфорованої тканини Rudy попереду, на кишенях, комірі і з боків для підвищення повітропроникності. Велика частина шортів зроблена з матеріалу Impact, де в тканину включені міцні, в 15 разів міцніший за сталь, нитки Dyneema® з високим опором розриву.

Кун де Корт: «Мені дуже подобається нова форма. Чорні шорти виглядають дуже стильно, а особисто мені дуже сподобалося, як зроблені рукава. Думаю, форма буде виділяти в пелотоні, в цьому році ми можемо знову стати командою з формою, яка виглядає краще за всіх ».

 

  Джон Дегенкольб: «У нову велоформу просто закохуєшся. Стиль ретро приголомшливий, мені хочеться, щоб сезон 2019 року скоріше стартував ».

Дизайн велоформу жіночої команди Trek-Segafredo відрізняється від дизайну чоловічий велоформу. Матеріал, з якого виготовлена ​​форма, один, але в жіночій версії форми переважає темно-синій колір.

 

  Ліззі Дайгнан: «Я в захваті від форми Trek-Segafredo. Trek і Santini виконали відмінну роботу, створивши форму функціональну і стильну ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 7857137.jpg (46.7 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.11.2018, 16:53 | Повідомлення # 653
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Алехандро Вальверде здобув перемогу в критеріум Saitama-2018
 

 

  Чемпіон світу-2018 в груповій гонці Алехандро Вальверде (Movistar) зміг відсвяткувати першу перемогу в райдужній майці вже в цьому сезоні, вигравши японський критериум «Сайтама». Він випередив переможця Тур де Франс-2018 Геранта Томаса (Sky) і японського гонщика Юкію Арасіро.

 

  Критеріум «Сайтама» включав в себе крім фінальної гонки масу заходів - виставку міні-велосипедів, уроки бейсболу, а потім серію спринтів чотирьох гонщиків, на зразок кейріна, дисципліни, популярної в Японії, і командну гонку. Свято велоспорту завершився критериумом «Сайтама», головною гонкою, що складається з 19 кіл по 3.1 км.

Алехандро Вальверде: «Чудово, це моя перша перемога в райдужній майці. Завжди приємно підняти руки, особливо тут, з такими прекрасними уболівальниками в Сайтама. Я вдруге відвідую Сайтама після 2013 року, приїхав сюди заради задоволення і щоб взяти участь в шоу. Публіка була ідеальною. Ми їдемо з Японії з преармснимі спогадами. Хочеться виступати тут більше! »

 

  Герант Томас: «Відчуваю себе не настільки добре, коли в останній раз одягав жовту майку (сміється). Гонка вийшла важкою, швидкісний. Я намагався утримати ритм. Потім намагався боротися за перемогу, але Алехандро Вальверде був занадто швидким. У Сайтама так багато глядачів, така відмінна атмосфера, було чудово тут виступати. Хочеться повернутися сюди ».

 

  Юкія Арасіро: «Щасливий, що піднявся на подіум, поступившись тільки жовтою майці і чемпіону світу. Боротися було нелегко. Я атакував, все мене підбадьорювали. Гонка вийшла чудовою. Тут завжди багато глядачів. Здавалося, що з кожним пройденим колом їх стає все більше. Всі гонщики виклалися по максимуму, я теж. Ноги болять, але відчуваю себе відмінно ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 4425605.jpg (58.8 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 05.11.2018, 22:13 | Повідомлення # 654
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вінченцо Нібалі: «Складно сказати, який з Гран-турів зроблю головною метою в 2019 році»
 

 

  Вінченцо Нібалі завершив сезон на критеріум «Сайтама». Він поїхав до Японії, встигнувши відпочити в Занзібарі, через що не був присутній на презентації маршрутів Джиро д'Італія і Тур де Франс-2019. Капітан команди Bahrain-Merida ще не встиг детально вивчити маршрути і в інтерв'ю після критеріуму сказав, що не виключає можливості проїхати обидва Гран-туру.

Вінченцо Нібалі: «Перед тим, як поїхати в Японію, я провів у Європі всього 10 годин. Тому ще не встиг подивитися маршрути в деталях. Бачив тільки карти. Мій відпочинок (в Занбізаре) був заброньований ще в травні цього року, задовго до того, як мене запросили бути присутнім на презентації маршруту Джиро д'Італія-2019 разом з Кріс Фрум.

 

  Я знаю, що Джиро стартує в Болоньї, потім поїде до Тоскани, де я ганявся, коли був юніором і Андер. Бачив, що буде гірська оброблення в Сан-Марино, а також кілька важких гірських етапів зі складними спусками.

 

Чув і про те, що оброблення на Тур де Франс-2019 будуть короткими. Але це все, що я знаю.

 

  Я ще не розмовляв з керівництвом команди Bahrain-Merida, тому зараз складно сказати, який з Гран-турів поставлю своєю головною метою. У 2019 можу націлитися на Джиро або на Тур, або, можливо, навіть на обидва Гран-туру. Я намагаюся міняти свої цілі на Гран-тури, і в цьому році був у формі на Тур де Франс, коли моя гонка раптово перервався.

 

  Участь в Джиро д'Італія для мене завжди особливе, тому що я італієць. Але поки ще нічого не вирішено ».

 

  Нагадаємо, що Вінченцо Нібалі був змушений зійти з Тур де Франс-2018 з переломом хребта, впавши на 12-му етапі до Альп д'Юез з вини одного з глядачів.

  Вінченцо Нібалі і команда Bahrain-Merida подали позов, вимагаючи відшкодування збитку. Як повідомляє La Gazzetta dello Sport, 10 листопада Нібалі зустрінеться з поліцейськими Гренобля, які розслідують інцидент, що призвів до падіння і травми гонщика.

 

  Вінченцо Нібалі: «Ми з командою дорого заплатили за цю ситуацію, тому що команда 70% уваги отримує на Тур де Франс. Крім шкоди здоров'ю є і економічний збиток. І потім, хіба це правильно, що Кріса Фрума, хоча він ніколи не скаржився, вдарили, коли він робив свою роботу? Він отримав удар якраз перед тим, як я впав. Занадто часто доводиться вести гонку в божевільних ситуаціях ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 6775072.jpg (54.6 Kb)
 
GADДата: Четвер, 08.11.2018, 13:58 | Повідомлення # 655
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Герант Томас про можливу заборону вимірювачів потужності на Тур де Франс-2019
 

 


  Переможець Тур де Франс-2018 Герант Томас після японського критеріуму Saitama прокоментував пропозицію директора Тур де Франс Крістіана Прюдомма заборонити на французькому Гран-турі в наступному році використання вимірників потужності.

 

  32-річний британський гонщик команди Sky в інтерв'ю Cycling Weelky сказав, що подібні рішення осіб, відповідальних за організацію велогонок, не мають нічого спільного з розвитком велоспорту.

Герант Томас: «Не думаю, що заборона вимірювачів потужності вплине на гонку. Мене ця заборона не хвилює. Останні шість з семи випусків Тур де Франс ми виграли не тому, що у нас були вимірювачі. Може, нам тепер повернутися і до вовняним веломайка?

 

  Мені здається, велоспорту необхідно продовжувати розвиватися і рухатися вперед як в «Формулі-1». І команди весь час намагаються це робити. Але здається, що відповідальні люди хочуть все це розвиток зупинити.

 

  Я вважаю, що два етапи Тур де Франс-2018, на яких я здобув перемогу, були захоплюючими. Можливо, все назвали б їх приголомшливими, якби я на них не виграв. Тому що, коли виграє гонщик з Sky, то раптом день стає «чертовски нудним», і все, виявляється, знали, що так і буде. А ось якби етап до Альп д'Юез виграв Том Дюмулін, тоді б день назвали приголомшливим.

 

  У багатьох команд також великі бюджети. Якщо у кого-то 35 мільйонів євро, а в іншого 32 мільйони, хіба це велика різниця? У команди Katusha великий бюджет, але різниця між ними і нами на Туре була .... досить значною ».

 

  Герант Томас заперечує, що команда Sky схожа на «Реал Мадрид», який скуповує кращих гравців: «Звичайно, у команди є можливість підписати хорошого гонщика. Але погляньте на приклад з Ваут Пулс. Команда Quick Step навіть не хотіла його брати. Команда покращує спортсмена.

 

  У нас сильна команда, але справа в тому, як ми працюємо. Тур де Франс для нас головна мета всього року, заради якої працює команда. Не думаю, що інші команди налаштовані в такій же мірі ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 4055840.jpg (50.4 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 13.11.2018, 13:29 | Повідомлення # 656
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ніколя Порталь про плани команди Sky на сезон 2019 року
 

 


 Спортивний директор команди Sky Ніколя Порталь розкрив попередні плани команди на Гран-тури 2019 року. Переможець Тур де Франс-2018 Герант Томас і чотириразовий переможець Тур де Франс Кріс Фрум стартують на французькому Гран-турі в якості лідерів, а колумбійський гонщик Еган Берналь, якому 13 січня виповниться 22 роки, поїде Джиро д'Італія, а потім візьме участь у тур де Франс-2019 в якості помічника двох капітанів.

 

  Як повідомляє Cycling Weekly, Ніколя Порталь вважає, що велика кількість гонщиків, здатних боротися за перемогу на Гран-турі, не ставить команду в скрутне становище, а скоріше є перевагою.

Ніколя Порталь: «Думаю, Джі (Герант Томас) хоче стартувати на Туре в найкращій фізичній формі, то ж саме, звичайно, відноситься і до Фрум. Не впевнений, що Джі або Фрум захочуть поїхати на Джиро д'Італія-2019. Відчуваю, що Фрум знову повністю сфокусується на Тур де Франс, так само, як і Джі.

 

  Особисто я вважаю, що Еган було б корисно проїхати Джиро, тому що маршрут йому підходить, а потім він міг би стартувати на Тур де Франс, щоб допомогти Джі і Фрум. Вважаю, що Еган треба проїхати і Тур, тому що для свого віку він дуже зрілий гонщик. Було б шкода, якби він не поїхав Тур де Франс. Його фізичний рівень дозволяє це.

 

  В цьому році ми відчували себе напружено, тому що повинні були допомагати і Фрум, і Джі. Ми хотіли бачити не битва двох гонщиків, які втрачають лідерство, а перемогу команди.


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 9151720.jpg (47.5 Kb)
 
GADДата: Вівторок, 13.11.2018, 17:39 | Повідомлення # 657
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Гривко піде з «Астани» після восьми років в команді



Крім українця астанинці також покинуть 9 велогонщиків

Генеральний менеджер «Астани» Олександр Винокуров в інтерв'ю прес-службі клубу оголосив про кардинальне оновлення команди. У 2019 року в «Астані» не виступить і український велогонщик Андрій Гривко.

«Структура велоспорту така, що кожен рік в професійних командах відбуваються зміни в складі - хтось з гонщиків залишає команду, хтось приходить. По завершенню 2018 року, коли команду «Астана» покинуть 10 велогонщиків: Міхаель Вальгрен, Танел Кангерт, Оскар Гатто, Йеспер Хансен, Морено Мозер, Сергій Чернецький, Андрій Гривко, Трульс Корсет, Ріккардо міна та Руслан Тлеубаев. Хтось продовжить кар'єру в інших професійних командах, поставивши перед собою нові цілі, хтось вирішить завершити спортивну кар'єру, зосередившись на життя поза спортом.
Ми вдячні кожному з гонщиків, хто був частиною команди «Астана», не має значення, на протязі року, двох, п'яти або десяти. Від імені команди «Астана» я хочу побажати всім хлопцям, хто покидає наш проект, удачі і успіху в новому сезоні! ».

Догляд конкретно українського велогонщика прокоментував спортивний директор «Астани» Дмитро Седун.

«Андрій провів з нами дуже великий період життя, можливо, це була окрема маленьке життя. Думаю, що для нього період в «Астані» - кращий в кар'єрі, разом з нами він зміг добитися високих результатів, при цьому, віддавши команді дуже багато. Команда завжди вірила в Андрія, і він завжди виправдовував цю довіру. Це був чудовий час. Все, що можу сказати зараз - це величезне спасибі за всі ці роки ».
За восьмирічну кар'єру в «Астані» Гривко в 2016 році виграв Тур Середземномор'я, а також ставав чемпіоном України в гонці з роздільним стартом і чемпіоном України з велоспорту на шосе.


За матеріалами: /xsport.ua/
Прикріплення: 4897280.jpg (60.1 Kb)
 
GADДата: Субота, 17.11.2018, 18:17 | Повідомлення # 658
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Кріс Фрум про плани на майбутнє і бажанні виграти Тур де Франс в п'ятий раз
 

 

  Кріс Фрум збирається виступати на високому рівні в професійному велоспорті найближчі п'ять років і не приховує, що мріє стати п'ятиразовим переможцем Тур де Франс.

 

  Про це, а також про те, чому мало хто з гонщиків може скласти йому конкуренцію, і який підхід до роботи використовує команда Sky, 33-річний британський гонщик розповів в інтерв'ю La Gazzetta dello Sport.

Кріс Фрум: «Переконаний, що зможу продовжувати виступати ще п'ять років, до 38, будучи в найкращій формі. Я ще не вирішив з приводу Гран-турів. Треба буде обговорити це з командою. Не секрет, що п'ята перемога на Тур де Франс - моя мета. Хочу бути в ряду з Жаком Анкетілем, Едді Мерком, Бернаром Іно і Мігель Індурайн.

 

  Думаю, мало хто з гонщиків може витримати мій режим тренувань, можливо, ніхто. Я працюю дуже інтенсивно, завжди намагаючись розсовувати свої кордони. Постійно покращуючи себе, піднімаючи свій «стеля», збільшує свої можливості. І раздвигание кордонів треба вважати нормою. Я завжди хотів удосконалюватися як гонщик. Це схоже на одержимість. Тому я повністю присвячую себе роботі, насправді хочу вникати в кожну деталь.

 

  Мені подобаються класики - Монументи. Якби міг, то коли-небудь проїхав би Льєж-Бастонь-Льєж ... Але я прийняв те, що повинен готуватися до багатоденних перегонів. Це не питання фізичної готовності або спортивних якостей, а питання підготовки. Зараз нічого не хочу в ній міняти. Але, можливо, зроблю це після Олімпіади в Токіо-2020.

 

  Наша команда Sky принесла в велоспорт сучасний свіжий підхід, на який не тиснуть традиції, не впливає минуле. Неможливо прийти в велоспорт з 50 мільйонами і негайно почати перемагати ».

 

  На питання про те, чи думав Кріс Фрум про те, чим буде займатися після завершення кар'єри велогонщика, він відповів, що хотів би стати спортивним директором або присвятити себе навчанню молодих спортсменів.


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 6082932.jpg (22.8 Kb)
 
GADДата: Субота, 17.11.2018, 18:26 | Повідомлення # 659
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Критеріум Тур де Франс-2018 в Шанхаї.
 

 

  Петер Саган став переможцем другого випуску Шанхайського критеріуму Тур де Франс. Маршрут був 20 кіл по 3 км кожен.

 

  Зі старту у відрив виїхали шість гонщиків, включаючи Романа Барді, Вана Мейіна, Нільса Політті і Даніела Осса. Барді атакував з лідируючої групи кілька разів, за що отримав приз «Самого активного гонщика». Марсель Кіттель боровся за очкову класифікацію на проміжних спринтах і виграв її.

 

  За 4 кола до фінішу пелотон добрав відрив дня, після чого за 10 км до фінішу атакували Герант Томас, П'єр Латур, Петер Саган і Маттео Трентін. Герант Томас спробував виїхати від своїх попутників, але в підсумку йому довелося битися на фініші з Петером Саганом і Маттео Трентіно. Петер Саган, що прискорився за 300 м до фінішу, не дав себе обігнати суперників. 28-річний словацький гонщик обійшов в спринті переможця Тур де Франс-2018 Геранта Томаса і чемпіона Європи Маттео Трентіно. П'єр Латур отримав приз як кращий молодий гонщик.

 

  Напередодні критериумом гонщики отримали можливість одягатися в традиційні китайські костюми, а також пройти експрес-курс хореографії і позмагатися в співі. Петер Саган не зміг виграти вокальний конкурс, але компенсував цю поразку перемогою в гонці.


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 9273997.jpg (62.4 Kb)
 
GADДата: Середа, 16.01.2019, 17:42 | Повідомлення # 660
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Калеб Юен - переможець критеріуму Down Under Classic-2019



 Калеб Юен став переможцем критеріуму «Даун Андер Класик» (Down Under Classic-2019), за традицією передує Тур Даун Андер. На останніх двох колах критеріуму відбулися завали, що розірвали пелотон. Роджер Клюге зумів вивезти Калеба Евана вперед. За 200 м до фінішу австралійський гонщик почав спринт, випередивши Петера Сагана (Bora-hansgrohe) і Олександра Едмондсон (Mitchelton-Scott). Після перемог в 2016 та 2017 років це третя в кар'єрі перемога Калеба Евана на критеріум Down Under Classic.

Калеб Юен: «Команда виконала фантастичну роботу. На такій дистанції, де на кожному з кіл по чотири повороти, важко втриматися разом, але вони змогли це зробити. Я був поруч з Роджером, який відмінно мене развёз.

 

  У першій частині гонки я намагався безпечно ховатися в пелотоні. В останні 20 хвилин критеріуму ми посунулися в голову групи. Карл Хаген і Де Гендт чудово контролювали ранній відрив, а решта четверо хлопців Lotto Soudal утримували мене на хорошій позиції в голові. Нам пощастило уникнути великого завалу, що сталося прямо за моєю спиною, так що сам я його не бачив. В самому кінці Роджер Клюге закрив невеликий просвіт, після чого я зміг спуртовать. Саган сидів на моєму колесі, але я був упевнений, що не дам йому випередити себе.

 

  Звичайно, це ще не офіційна перемога UCI, але все одно відчуття чудові. Вперше ми проїхали гонку і готувалися до спринту повним складом. Можливо, найважливіше сьогодні, що мій перший досвід виступу в команді завершився перемогою. Я впевнений в команді.

 

  Шкода хлопців, які впали, тому що мені б хотілося битися з ними в спринті лицем до лиця. Але ми поборемося під час Тура Даун Андер. Зараз я дуже задоволений, але треба зберігати спокій. У вівторок ми знову повинні сконцентруватися на фінішному спринті, в якому сподіваюся на той же результат, що і сьогодні ».

 

  Петер Саган: «Я задоволений результатом. Було спекотно, швидкість була високою. Хочу подякувати товаришів по команді за їх роботу, особливо Даніеля Осса, Оскара Гатто і Мачея Боднара, які мене захищали. Вони допомогли мені уникнути завалів в фіналі, що було важливо.

 

  Перший завал стався відразу після проходження фінішної межі, на першому лівому повороті. Потім все вишикувалися в лінію, тому що швидкість в голові групи зросла. Останній завал стався за 800 м до фінішу, я їхав по правій стороні, зліва був мій товариш по команді Лукас Пёстельбергер. Думаю, він впав першим. Він проїхав мене зліва і впав. Напевно, я став останнім гонщиком, хто зміг його об'їхати. По-справжньому групового спринту не вийшло. Даніель Осс спробував атакувати, щоб утруднити фінал Калебу Юену, але у Евана все ще залишався товариш по команді, і вони зловили Даніеля.

 

  Калеб був швидший за мене, особливо в цей час сезону. Я в порядку. У минулому році я навіть здивувався, коли виграв критериум. Зазвичай Калеб найшвидший на таких перегонах. Я в порядку, задоволений, що не впав ».

 

  Олександр Едмондсон: «Деріл Импи чудово вивіз мене вперед за коло до фінішу, після чого я постарався сісти на колесо для спринту. Завжди трохи небезпечно проходити в спринті повороти. Ми бачили завал, але я зміг його уникнути. На фінішній прямій я просто намагався втриматися на колесі і посів третє місце.

 

  Було здорово, коли Калеб виступав у нашій команді, але також приємно, що тепер у мене є можливість поборотися за себе. Я трохи нервував перед сьогоднішнім стартом, але завжди цікаво отримати шанс і боротися в загальному спринті ».


За матеріалами: https://velolive.com
Прикріплення: 3905402.jpg (79.6 Kb)
 
Форум » Велофорум » ПРО » Новини велоспорту
Пошук:

Вверх