П`ятниця, 19.04.2024, 21:40
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Велофорум » Веломайстер » KIA (Є такі велосипеди ))
KIA
GADДата: Середа, 11.02.2015, 16:26 | Повідомлення # 1
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Kia повернулась до велосипедів через 40 років: K Velo City

Задовго до того, як Kia зібрала свій перший автомобіль, компанія займалася виробництвом індивідуальних засобів пересування - велосипедів і мотоциклів. Заснована вона була в 1944 році як KyungSung Precision Industry, і тільки в 1951 році отримала найменування KIA Industries. Випуск вантажних і легкових машин був налагоджений тільки в 70-х. Тепер корейський виробник на честь тих скромних - почав представив велосипед K Velo City.

Розробкою займався Петер Шрайер - німецький автомобільний дизайнер і художник, який співпрацював з Ауді з 1979 по 2001-й рік. У КІА він перейшов шість років тому. За словами Петера, байк ідеально підходить для поїздок на роботу в міському середовищі: спереду знаходиться корзина, 20-дюймові колеса, 11 швидкостей і компактний дизайн.



K Velo також має «швидкісну» (Speed) версію, яка пропонується з алюмінієвою рамою.



На даний момент, в продажу він доступний тільки в Кореї. Ціни починаються з позначки в $ 1100.


Джерело: http://avtomaniya.com/

В Женеві представили електровелосипед Kia Electric Bicycle



Kia Motors зробила ще один крок до впровадження в життя екологічно чистих рішень для «транспорту майбутнього», показавши в Женеві в рамках Міжнародного автосалону дві версії прототипу велосипедів, рухомих за допомогою електротяги.

Показ Kia Electric Bicycle (KEB) став по-справжньому несподіваною реалізацією гасла Kia «мистецтво дивувати». Прототип представлений як у «дорожній» версії City, так і у варіанті гірського велосипеда — МТВ. Обидва велосипеда обіцяють цікаву динаміку завдяки досить потужному електромотору. При їх розробці і збірці, а також у самій конструкції — застосовано цілий ряд інноваційних технічних рішень.

KEB має привід на заднє колесо і приводиться в рух 250-ватним електромотором, що видає непоганий крутний момент 45 Нм. Енергією живить 10-амперна батарея з літій іонних полімерних акумуляторів, що працюють з напругою 36 вольт. Конструкція батарейного модуля передбачає її легкий і швидкий демонтаж для зарядки. «Міська» версія цілком підійде і для приміських подорожей за рахунок можливості автономного пробігу 40 км без підзарядки і невеликого часу зарядки — 4 години.



Прототипи розроблені групою розвитку венчурного бізнесу в Центрі досліджень і проектування Kia в Намьянг, Корея. KEB має інноваційну металеву раму — «монокок». Вона виглядає як вуглеводиста, однак виготовлена із застосуванням сучасних технологій штампування металів та автоматичного процесу роботизованого зварювання. У результаті до неї цілком застосовні найвищі стандарти контролю якості, що використовуються в індустрії автомобілебудування.
Сучасна технологія штампування металу — новий промисловий метод, розроблений в центрі досліджень і проектування в Намьянг спеціально для виробництва рами KEB. Після того, як металевим пластинам за допомогою преса надається форма правої і лівої половин рами, вона надходить на роботизовану лінію автоматичного зварювання, яка повністю забезпечує якість і збереження розрахункової форми. Така технологія відрізняється від процесу виробництва звичайних велосипедів, де рами створюються за більш складною і дорогою технологією гідроформовки.

Використання цих сучасних технологій відкрило перед фахівцями Kia велику ступінь свободи в дизайні, що вилилося в появу унікальної структурної конструкції і дозволило використовувати оригінальні оздоблювальні матеріали. Також у провадженні у подібній методиці можна використовувати більш різноманітні поєднання металів: при штампуванні рами можуть бути застосовані комбінації алюмінію, високоміцних сталей і нержавіючої сталі.
Дорожня і «гірська» моделі мають однаковий двигун і батарейний блок загальною вагою 20 кг, а максимальна швидкість відповідно до норм ЄС обмежена на рівні 25 км / ч.
Варіант City має універсальну конструкцію з «наскрізною» рамою. Батарейний блок закріплений ззаду. 28-дюймові колеса оснащені бризговиками для розширення умов використання. Варіант МТВ отримав передню вилку Rock Shock з ходом 100 мм. Батарея тут закріплена по центру рами, а колеса розмірності 26 дюймів оснащені покришками для руху поза містом, які крім ефективної роботи — надають велосипеду спортивний та молодіжний вигляд.

Два прототипу КЕВ були зібрані в Німеччині. При цьому рами, електромотори і батарейні блоки виготовлені в Кореї, а постачальником гальмівних механізмів і деталей ланцюгового приводу виступила відома японська фірма Shimano.

Увага преси і відвідувачів виставки до Kia Electric Bicycle буде відстежуватися і аналізуватися представниками Kia Motors Corporation. Цікавий факт: цього року виповнюється рівно 70 років з тих пір, як в 1944 році в Кореї з’явився перший велосипед під маркою Kia.


Джерело: http://www.rivnist.in.ua/
Прикріплення: 5582553.jpg (30.1 Kb) · 8139533.jpg (19.0 Kb) · 0720623.jpg (17.3 Kb) · 7707137.jpg (35.4 Kb)
 
Форум » Велофорум » Веломайстер » KIA (Є такі велосипеди ))
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Вверх