Четвер, 28.03.2024, 14:38
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » Веломайстер » ЗАЛІЗЯЧЧЯ
ЗАЛІЗЯЧЧЯ
GADДата: П`ятниця, 10.04.2015, 17:30 | Повідомлення # 31
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Rotwild і AMG створили спільно ще один байк



Якщо Ви знайомі з німецьким виробником велосипедів Rotwild Bikes, то їх спільна робота з AMG не буде для Вас сюрпризом. Гоночний бренд Mercedes-Benz AMG спонсорує гоночну команду Rotwild і спільно вони вже випустили два велосипеди. У 2013 році вони показали R.X45 AMG, а в минулому світ побачив командну модель RS2.

У 2015 році Rotwild знову вирішили ступити на ринок гірських велосипедів та справили спеціальний випуск «найнера» GT S AMG, який створений під натхненням від спортивного автомобіля Mercedes-AMG GT. Байк успадкував високу продуктивність, легкий дизайн і зовнішній вигляд.



GT S AMG має спеціальну жовте фарбування на чорному карбоні, щоб відповідати колірній гамі свого «батька». Велосипед має повністю нову раму, яка була розроблена за участю Rotwilds MTB Racing Team. Ця команда завоювала титул Чемпіонів світу серед юніорів, коли розробка велосипеда була в активній фазі. Рама має агресивну гоночну геометрію з кутом рульової 70 °, 74 ° - кут підсідельною труби, 435 мм - пір'я і верхню трубу з габаритами 575/600/625 мм для розмірів S / M / L відповідно.

Рама GT S ручної роботи з високо-модульного вуглецевого волокна і розроблена з урахуванням оптимального співвідношення жорсткості і якості їзди. Конічна рульова труба з вбудованою колонкою, пряме кріплення переднього перемикача і каретка BB92 PressFit.



Спереду карбонове кермо і винос Pro Tharsis інтегрований з манетками Shimano Di2. Рама має внутрішню прокладку кабелів для заднього гальма і трансмісії Di2 XTR 2 × 11.

Велосипед отримав колеса Crank Brothers Cobalt 11, гальма Formula R1, 100-мм «33» вилку з дистанційним локаутом, карбонове сідло Ergon, карбоновий подседел Pro Tharsis, педалі Crank Brothers Candy 3 і покришки Continental Race King Racesport 29 × 2.20.

Буде випущено всього 100 екземплярів GT S AMG, які стануть доступні у травні 2015 року. Ціна байка складає 10776 $.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 6508751.jpg (30.0 Kb) · 1865921.jpg (32.1 Kb) · 5293496.jpg (22.7 Kb)
 
GADДата: Неділя, 19.04.2015, 10:04 | Повідомлення # 32
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Rocky Mountain представили новий Sherpa 27.5 "



Rocky Mountain радісно оголосили про випуск нового байка Sherpa 27.5 ", який позиціонується як велосипед для пригод, але на відміну від звичних туристичних байків, цей призначений для їзди по пересіченій місцевості і готовий нести на собі вантаж.

Велосипед в чому зобов'язаний своїй появі співпраці Rocky Mountain і WTB, які довго експериментували з 27,5-дюймовими колесами. В результаті, виявили хороші ходові характеристики цього розміру для «завантажених» туристичних маунтінбайков.



Вперше Sherpa 27.5 "був показаний на Sea Otter 2014 в розфарбуванні« Тибетський Сніговий Лев ». Тоді багато райдери дуже добре відгукнулися про байку і відзначили його характеристики в тривалих подорожах. Це змусило компанію продовжити розробку, щоб випустити серійну модель.

Повністю завантажений байк вимагає розширеного набору компонентів. Рама складається з перевіреного карбонового переднього трикутника Element і розширеного заднього для того, щоб передній перемикач добре поєднувався з широкими покришками.

Широкі покришки WTB 27.5+ x 2.8 Trailblazer надають Sherpa впевненості і стабільності, а також мають низький опір коченню. Це дозволяє велосипеду справлятися як з підйомами, так і з крутими спусками при максимальній завантаженості.

Задній амортизатор Manitou McLeod має хід 95 мм, що в поєднанні з 120-мм ходом вилки Manitou Magnum надає додаткову стійкість. Геометрія розроблялася з урахуванням необхідності більш вертикального положення гонщика для тривалих поїздок.



Характеристики:

Рама: Smoothwall ™ Carbon front triangle. Form ™ alloy rear triangle. ABC ™ Pivots. PF BB

Амортизатор: Manitou McLeod Custom Valved. Smoothlink ™ Design 95mm. Rebound / 4 Position IPA Platform Settings

Вилка: Manitou Magnum 27.5+. 120mm. TPC Absolute + Damper / Compression / Lockout / Rebound / 110x15mm HexLock Axle / Tapered Steerer

Рульова: Cane Creek Fifteen Series: IS42mm Top / 52mm Bottom Tapered

Гальмівні ручки: Shimano M506 I-Spec Shifter Mount

Гальма: Shimano M506 Hydraulic Disc 180mm

Касета: Shimano HG50 11-36T 10spd

Ланцюг: KMC X10 10spd EcoProtect Anti Rust

Шатуни: Race Face Turbine Cinch Custom 83mm 170-175mm 38 / 24T 2x10spd

Каретка: Race Face Cinch 30mm BB92 Press Fit w. 83mm Adapters

Педалі: N / A

Манетки: Shimano SLX Rapid Fire I-Spec 2x10spd

Передній перемикач: Shimano Deore E Mount 2x10spd

Задній перемикач: Shimano XT Shadow Plus Direct Mount 10spd

Передня втулка: SUNringlé SRC Plus / Fat Fork Specific / 6 Bolt / 32H / 15x110mm Axle

Задня втулка: DT Swiss 350/6 Bolt / 32H / 12 x 142mm Axle / Star Ratchet Freehub

Спиці: DT Swiss Competition

Обода: WTB Scraper i45 27.5+ TCS Tubeless Ready

Покришки: WTB Trailblazer 27.5+ TCS 27.5 "x 2.8" Tubeless Ready

Кермо: Race Face Evolve 3/4 Riser Ø31.8mm x 725mm x 9 ° Sweep

Винос: Race Face 6 ° x 70-100mm

Гріпси: Rocky Mountain Lock On Mushroom

Сідло: WTB Volt Race

Подседел: Rocky Mountain XC 30.9mm x 400мм



Ціна: 4499 $. Rocky Mountain Sherpa 27.5 "з'явиться у продажу вже в травні.


Джерело:http://velohack.com/

налітай поки не розібрали biggrin
Прикріплення: 6165561.jpg (32.2 Kb) · 6760631.jpg (35.7 Kb) · 7208053.jpg (29.3 Kb)
 
GADДата: Неділя, 19.04.2015, 10:31 | Повідомлення # 33
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
SRAM випустив «однозіркові» шосейні групсети Rival 1 і Force 1



Американський виробник велосипедних компонентів SRAM представив новий комплект «одне-зіркових» шосейних груп, яка отримала назву 1x Road. Система 1x Road являє собою два існуючих групсета Force і Rival, які тепер можуть встановлюватися з однієї передньої зіркою з механічними і гідравлічними дисковими гальмами.

Force 1 прийшов на зміну успішному торік CX1, велокроссовому групсету, який тепер має більший діапазон і може використовуватися на різних типах гонок, від критерію до велотуризму.
Ідея використовувати спереду одну зірку розвивалася протягом багатьох років на обладнанні SRAM для гірських велосипедів. Суть її у відмові від подвійного або потрійного шатуна на користь однієї швидкості спереду. В результаті, гонщик отримує меншу вагу, знижуються вимоги в обслуговуванню і з'являється можливість управляти всіма передачами одним важелем.

Рішення SRAM замінити групу CX1 вказує на бажання компанії йти еволюційним шляхом, а не робити революцію у велоспорті. З цієї причини нові компоненти пройдуть перші «обкатку» на гравійних і кросових велосипедах, що дозволить отримати зворотній зв'язок від велосипедистів.



Задній перемикач Rival і Force має фірмову технологію X-Horizon, яка повністю позбавляє від «хлопка» ланцюга, що є великою перевагою при їзду по нерівній вибоїстій дорозі. Одночасно, 42-зубчаста задня зірка відкриває величезний спектр можливостей для різних типів місцевості.



Лінійки SRAM 1x Tri та 1x Crit викликають найбільший інтерес. Зменшена вага в комбінації з перемиканням однієї рук і технологією X-Sync робить ідею однієї зірки заможної і в тріатлоні. Категорія 1x Fitness з ручками S350-1 і 700 дасть можливість використовувати нову групу на гібридних байках. Все це означає, що не варто обмежуватися тільки велокроссовимі велосипедами.
Групсет SRAM Force включає розміри зірок 38, 40, 42, 44 і 46, які вже були доступні раніше, і додатково поповнився розмірами 38, 40, 42, 44 і 46, які дозволять встановлювати його на шосейні байки. Rival має макимальний розмір - 50.

Розміри касет дуже нагадують топові групи SRAM, начебто Red, і включають 11-25, 11-26, 11- 28, 11-32 і 11-36. Скоро буде доступна касета 11-42, яка з одного передній зіркою запропонує великий діапазон передач.



Нові групсети, в першу чергу, сподобаються любителям велокросу. А деякі окремі компоненти можуть виявитися до душі представникам інших напрямків, які прагнуть знизити вагу. У теж час, SRAM не претендують на заміну потрійних або подвійних шатунів, тому не ведуть активність щодо впровадження 1x Road серед шосейних гонщиків. Тому і Вам не варто поспішати, а просто прийняти нову інформацію до відома.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 1245745.jpg (16.6 Kb) · 6231308.jpg (13.6 Kb) · 9789476.jpg (12.3 Kb) · 3601138.jpg (14.2 Kb)
 
GADДата: Неділя, 19.04.2015, 10:52 | Повідомлення # 34
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Гальмо Shimano XT M785



Гальма Shimano XT M785 продаються повністю налаштованими і прокачати, тому дозволяють їх використовувати з коробки. Але на деяких моделях байків можуть зажадати регулювання довжини гідролінії.

Конструкція

Компактний важіль Shimano XT і двоциліндровий резервуар від добре зарекомедовала себе гальма XTR в поєднанні з регульованою системою кулачка виводять ці гальма на новий рівень. Механізм «Servo Wave» штовхає більше рідини на початку ходу, даючи більший кліренс колодкам і згладжуючи силу натиснення на ротор при високому тиску на гальмо. Технологія збільшує ефективність, але комусь ця система може здатися незвичною.

Короткий важіль зчеплення легко регулюється без застосування спеціальних інструментів. Навісний хомут дозволяє легко встановити, а завдяки технології I-Spec забезпечується зручна інтеграція з фірмовими манеткамі.

Великі 22-мм керамічні поршні всередині каліпера XT допомагають запобігти передачі тепла мінеральному маслу, що в поєднанні з ребристими колодками Ice Tech для відводу тепла, забезпечує захист від нагрівання механізму.

Продуктивність

Раніше вже доводилося тестувати Shimano XT M785 з металевими колодками і тоді вони здалися трохи «скупуватий», тому цього разу вибір припав на органічні колодки F01A. З ними гальма показали відмінний комфорт і модуляцію на низьких швидкостях і мінливих крутих ділянках в суху і мокру погоду. Але можна впевнено сказати, що вони створені для високошвидкісних і даунхіл трас.

Короткий важіль гальма підходить під палець ідеально. Хоча спочатку він рухається неохоче, але потім управління стає легким і гладким, що дозволяє тримати руки розслабленими і управляти одним пальцем.

Shimano стверджують, що їх алюмінієво-сталеві ротори здатні гасити температуру на 100% в порівнянні зі стандартними повністю сталевими дисками. Дійсно, вони володіють більшою продуктивністю по порівняння зі стандартними роторами Deore. Навіть довгі 20-хвилинні спуски на примусили ротори Ice Tech «мерзнути» перед навантаженням.

На тестах Shimano XT використовувалися з одним комплектом нових колодок, на яких проїхали не один кілометр вологих і сухих трас. У плані довговічності вони себе показали на відмінно. Так як гальма не найлегші, то було прийнято перемістити 160-мм ротор на перед, щоб зберегти розподіл ваги на колесах.



Характеристики:

Серія: Deore XT

Система дискових гальм Servo wave

Номінальне навантаження 125%

Великі керамічні поршні 22 мм

Гальмівні колодки Ice-Tech

Система вільного обтікання повітрям

Сумісний важіль гальма: BL-M785 / BL-T785

Висновок

Останні гальма Shimano XT важко в чомусь звинувачувати, враховуючи їх відмінну роботу і управляємою одним пальцем при будь-яких умовах. У поєднанні з надійними роторами і колодками гальма мають високу продуктивність і передбачуваність. Єдиним зауваженням можна назвати занадто короткий важіль, це вимагає установки в щільну до Гріпси, що не всім може бути зручно. Але з урахуванням того, що контроль легко здійснюється одним пальцем, то нова звичка сформується дуже швидко.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 4458764.jpg (60.6 Kb) · 7682764.jpg (12.7 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 27.04.2015, 14:49 | Повідомлення # 35
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
RockShox оновили Monarch RT3 і представили блокіратор OneLoc і вилку RS-1 27.5



Хоча багато хто очікував появу нової вилки Bluto на базі 34-мм Pike, але RockShox порадували низкою невеликих доповнень, які сподобаються багатьом райдерам.

Почнемо з популярного амортизатора Monarch RT3, який отримав від розробників ряд внутрішніх доповнень, які мають покращити їзду. Ці доробки покликані збільшити контроль амортизатора, розширити діапазон налаштувань і підвищити зчеплення з дорогою. RT3 отримала новий поршень стиснення, перероблений клапан і вдосконалений відскок. Завдяки новому поршню сила стиснення зменшується на високих швидкостях, дозволяючи підвищити контроль над потоком масла. Новий Monarch RT3 буде доступний в травні по всіх стандартних розмірах.





На перший погляд складається враження, що RochShox випустили пульт для Reverb, який повинен скласти конкуренцію недавно представленому блокатору від Novyparts, але виявилося, що новий OneLoc є заміною пульта PushLoc. Новий блокіратор повинен інтегруватися з «подседелом» Reverb і манеткамі Grip Shift. OneLoc має більший діапазон, ніж PushLoc і використовує окремі важелі для блокування і розблокування амортизаційної вилки. Ціна на OneLock - 75 $.



Перевернута вилка RS-1, крім нового забарвлення, отримала версію для коліс 27,5 "і трохи« впала »у вазі. Нова версія включає 42-мм зміщення і хід 100 або 120 мм. Крім того, що нова RS-1 має вагу нижче на 20 грам від 29-дюймової версії, в усьому іншому володіє такими ж характеристиками.






Обійдеться нова вилка RS-1 у всіх конфігураціях в 1856 $.

Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 1615591.jpg (26.6 Kb) · 6578059.jpg (15.1 Kb) · 9245404.jpg (18.8 Kb) · 9820817.jpg (26.2 Kb) · 5663380.jpg (32.2 Kb) · 6601147.jpg (28.3 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 27.04.2015, 15:18 | Повідомлення # 36
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Оновлений Trek Stache став «полуфетом»



Trek оновили свою популярну модель Stache, яка отримала величезні колеса і стала більше нагадувати фетбайк. Розмір покришок коливається між звичними гірськими 2,8-3,25 дюймами і характерними для «фетов» 3,25-5 дюймів в ширину. Враховуючи, що минулого року Stache 8 багато дорікали за невдалу геометрію, то в 2015 ніхто не очікував таких радикальних змін.



Новим Stache компанія Trek сподівається розширити межі категорії «хардтейл». Вони стверджують, що велика площа контакту і здатність працювати на низькому тиску, дозволить краще справлятися зі спусками та підйомами, особливо, на технічних трасах. Trek сподіваються, що це дозволить гонщикам краще атакувати ділянки, ніж на звичайному хардтейле.



Технічною особливістю Trek Stache є рухливий дропаут, який при зміщенні в діапазоні 15 мм дозволяє встановлювати колеса від 27,5 дюймів до розміру 29+.

Stache з'явився з 2012 року в рамках експерименту, який не ставив за мету створити нову серійну модель. Тоді розробники хотіли з'ясувати, як короткі пір'я впливають на ходові характеристики «найнеров». У підсумку, це змусило інженерів влітку 2013 року поставити великі покришки.

Так з'явився новий Stache з піднятими пером з боку трансмісії на базі однієї передньої зірки. До речі, байк отримав пір'я довжиною 420 мм, що коротше, навіть, 437 мм у Niner ROS 9 або 446 мм на Surly Krampus. Trek стверджують, що це підвищує керованість і дозволяє краще стрибати.



Варто новий топовий Stache 9 29+ з вилкою Manitou Magnum Pro, трансмісією SRAM X1 і втулками DT Swiss 350 - 3880 $, а одну раму можна купити за 940 $.




Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 7323569.jpg (29.8 Kb) · 3146089.jpg (29.9 Kb) · 4519608.jpg (15.0 Kb) · 6095082.jpg (24.8 Kb)
 
GADДата: Середа, 29.04.2015, 19:07 | Повідомлення # 37
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Fizik випустили командні версії культового сідла Aliante



Fizik одна з тих компаній, які приділяють величезний вплив створенню максимально широкого вибору велосипедних сідел, що дозволяють кожному гонщику знайти найефективніший варіант. Серія Aliante полюбилася величезній кількості велосипедистів, серед яких великий список учасників Світового Туру. Завдяки цьому модель існує вже 16 років.

Така любов гонщиків досягається завдяки збалансованій конструкції, яка підходить і професіоналам, і аматорам.

Версія Team Edition базується на моделі Aliante R3 K: IUM, але прикрашена в кольори спонсорованих команд. У 2015 році була вдосконалена форма і використані деякі нові матеріали і технології.



Зовнішній шар Microtex сідел Team Edition Aliante прикрашений кольорами спонсорованих команд: AG2R La Mondiale, BMC Racing team, Cannondale-Garmin, FDJ, Movistar, Orica, GreenEDGE і Team Sky. Вони також включають по три пари змінних вставок, які захищають від потертостей і мають різні командні кольори. Це дозволить зробити зовнішній вигляд сідел більш індивідуальним.



Оболонка Team Edition Aliante створена з композиту скловолокна і нейлону з використанням технології Twin Flex методом термо-обробки. Оболонка розміщена на рейках K: IUM з металевого сплаву. Вага та розміри поки не були озвучені, але модель R: 3, яка є основою для цих сідел, має габарити 275 × 140 мм і важить 220 грам.

Team Edition Aliante будуть продаватися по 225 $.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 3078344.jpg (23.2 Kb) · 1853607.jpg (10.7 Kb) · 3070815.jpg (30.6 Kb)
 
GADДата: Середа, 29.04.2015, 19:18 | Повідомлення # 38
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Campagnolo - еволюція триває



Campagnolo випустили стильне відео, в якому розглядають еволюцію задніх механічних перемикачів, починаючи з моделі Cambio Corsa. Винахід працював з чотирма швидкостями і переключалась окремими важелями на підсідлових стійках, і вимагав зворотного обертання педалей.

Потім в 1951 році з'явилися перемикачі на нижній трубі, а в 1963 році - вже повний групсет, 10- і 11-швидкісні системи.



Звичайно, це не вся спадщина Campagnolo, але саме це обладнання в минулому використовувало величезна кількість чемпіонів. Зараз їх розробки встановлюють набагато менше команд, які найчастіше віддають перевагу Shimano. Але Campagnolo все ще в змозі конкурувати на цьому ринку. Особливою любов'ю марка користується у любителів, які вибирають італійські рами.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 3381034.jpg (22.5 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 01.05.2015, 14:51 | Повідомлення # 39
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Schwalbe вийшли на ринок широких покришок з двома новими моделями 650b +



Компанія Schwalbe приєдналася до боротьби за ринок великих покришок, випустивши два нових розміри моделей Nobby Nic і Rocket Ron. Компанія підхопила тенденцію, яка набирає обертів по всьому світу. Яскравим прикладом цього було недавнє оновлення велосипеда Stache від Trek.

Обидві покришки доступні в розмірах 2,8 та 3 дюйми шириною, але збережуть малюнок протектора тонких моделей. Rocket Ron буде легкою покришкою з хорошим накатом, а Nobby Nic більш важкою, але з кращим зчепленням і довговічністю.



Модель Nobby Nic буде випускатися з фірмовим компаундом Pacestar або Trailstar. Pacestar призначений для менш інтенсивною, але більш швидкої їзди і володіє м'якими бічними стінками. Trailstar пропонує краще стиснення і контроль. Модель Rocket Ron доступна тільки з компаундом Pacestar.

2,8-дюймова Nobby Nic буде важити 820 грам, 3-дюймова - 870 грам. Це на 190 грам більше стандартної 27,5-дюймової покришки Nobby Nic.



2,8-дюймовий Rocket Ron буде важити 695 грам і 785 грам залежно від типу бічних стінок, 3-дюймова - 730 грам і 820 грам.



Покришки з'являться у продажу восени, тому ціна поки не відома. Schwalbe продовжать випускати Nobby Nic і Rocket Ron в стандартних розмірах. Також в даний час у компанії немає планів щодо виходу на ринок покришок розміром 29+.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 7849331.jpg (25.0 Kb) · 9238806.jpg (24.1 Kb) · 1193892.jpg (26.1 Kb) · 1890321.jpg (28.7 Kb)
 
GADДата: Четвер, 07.05.2015, 06:31 | Повідомлення # 40
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Групсет Shimano Deore XT M8000 2016 став 11-швидкісним



Пройшов рівно рік з моменту, коли Shimano випустили повністю перероблений групсет XTR (а незабаром версію з електронною трансмісією Di2), представивши 11-швидкостей і масу нових розробок для всієї лінійки флагманської групи. Рік потому прийшов час «спустити» вниз по сходах обладнання Shimano деякі елементи вищого рівня, які повинні зробити групу XT супер-популярною.

Тепер Shimano XT став 11-швидкісним і успадкував більшу частину поліпшень, які раніше були XTR, а в деяких елементах пішов навіть далі. Зокрема, касета XT має опцію 11-42, на відміну від гоночної XTR 11-40. Касета XT зроблена зі сталі та алюмінію, проти комбінації титану, карбону, сталі та алюмінію в XTR. Завдяки чому XT стала більш важкою, але і доступною. Це ще один крок у бік SRAM XX1 / X01 / X1, коли мова заходить про 1x системах.

Shimano продовжують дотримуватися в передньому перемикачі XT прагнення забезпечити велосипедистів великим діапазоном передач для самого різного ландшафту. Шатуни тепер доступні у варіантах 1x, 2x і навіть - 3x, а сам механизм перемикача, ідучи за XTR, був перенесений вперед, щоб забезпечити більше простору в області передньої зірки. Це також дозволить краще працювати на рамах, які базуються на популярних сьогодні великих колесах. Перероблене зчеплення і перемикання дозволило добитися більш передбачуваного і плавного управління ланцюгом і перемикання передач.

Касети Shimano Deore XT M8000



XT DEORE M8000 пропонує 1 × 11, 2 × 11 і 3X11 варіанти шатунів, які повинні задовольнити запити самих різних райдерів і відповідати будь-якого типу місцевості. Нові трансмісії 2 × 11 і 3X11 M8000 розширили асортимент обладнання і в поєднанні з касетами 11-40T забезпечують краще управління каденсом. Гарним доповненням до системи 1 × 11 є касета 11-42T, що створена під натхненням від XTR і покликана розширити діапазон передач.

Характеристики:

Профіль зуба - HG-X11

Алюмінієвий павук

Алюмінієві (40T / 42T) і сталеві зуби

Співвідношення Rhythm Step

11-13-15-17-19-21-24-27-31-35-40
11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42

Шатуни DEORE ХТ



11-швидкісні шатуни DEORE XT M8000 виконані з матеріалів, які в будь-якому варіанті забезпечують тривалу продуктивність і надійну роботу. Профіль зуба DYNAMIC CHAIN ​​ENGAGEMENT (DCE), який характерний і для XTR і для XT, за ствердженням Shimano, на 150% збільшує утримувальну силу ланцюга. Металеві зуби забезпечують довговічність системи.

Всі нові шатуни DEORE XT отримали оновлену каретку зі зниженим вагою і опором для підвищення тривалості терміну служби.

1 × 11 з DYNAMIC CHAIN ​​ENGAGEMENT:

Пропонується в 30T 32T і 34T

True Trail 2 × 11:

Оптимізована комбінація передач

Пропонується в 34-24T, 36-26T і 38-28T

Bold 3 × 11:

Пропонується в 40-30-22T

Перемикачі DEORE ХТ



І передні і задні перемикачі DEORE XT M8000 отримали нове обличчя. Задній перемикач є носієм технології Shadow RD + і вишуканою геометрії для підвищеної стабільності. Shadow RD + також став легше регулюватись для максимальної стабільності і більш низького зусилля зсуву.

Новий дизайн Shimano Shadow
Низькопрофільна конструкція
Знижений зусилля зсуву
Підвищена стабільність зсуву
Зовнішнє регулювання напруги
Можливість прямого монтажу

Дебютував у XTR M9000, передній перемикач DEORE XT Side Swing привносить різке зниження зусилля зсуву, а також пропонує підвищений кліренс покришок.

Опції FD-M8020 2 × 11 і FD-M8000 3 × 11

Більш легке і чітко перемикання
Нова структура з новими можливостями монтажу і прокладання кабелю
Збільшення кліренсу покришок дозволяє використовувати короткі пір'я
Підходить для трейлових байків з довгим ходом підвіски

Шіфтери (манетки) DEORE ХТ



Нові шіфтери DEORE XT M8000 мають поліпшену ергономіку і довгі текстуровані важелі, які забезпечують поліпшений комфорт, підвищений контроль і пропонують більш низьке зусилля зсуву. MULTI RELEASE перемикання збільшує можливості на трасі і підвищує чіткість зміни передач.

На 20% менше зусилля зсуву з новим кабелем OPTISLICK
Покращений механізм
Нова ергономіка
Текстуровані важелі

Гальма DEORE ХТ



Нові гідравлічні гальма DEORE XT продовжують залишатися стандартом для багатьох виробників. З оновленням вони отримали нові головний циліндр, що дає більш завершений дизайн, економить вагу і звільняє простір на кермі.

Важелі Servo Wave забезпечують високу потужність і короткий хід
Вбудований гальмівний циліндр легше і довговічніше
Підвищене почуття контролю та зворотного зв'язку
Більший діапазон і простота регулювання
Можливість налаштування без інструментів

Колеса DEORE XT Race і Трайл



Моделі WH-M8000-TL-275/29 і WH-M8020-TL-275/29 нові безкамерні алюмінієві обода з внутрішньої шириною 20 мм і 24 мм відповідно. Кожен обід забезпечує широку платформу для сучасних МТБ-покришок, а також став на 40 грам легше, порівняно з попередніми моделями. Всі колеса мають комплект з 28 баттірованних спиць.

Можуть використовуватися з безкамерними покришками
Нова легка втулка
Ручне складання
28 баттірованних спиць на кожному колесі

[b]Педалі DEORE ХТ[/b]



Нові контактні педалі PD-M8000 Race і PD-M8020 Trail пропонують легендарну продуктивність системи SPD, забезпечуючи райдера належним контролем в ключових точках. Педалі отримали збільшену стабільність і площа контакту.

Моделі Race (PD-M8000) і Trail (PD-M8020):

на 2,8 мм ширше платформа з підвищеною стабільністю PD-M8000 (проти PD-M780)
на 3,3 мм ширше платформа з підвищеною стабільністю PD-M8020 (проти PD-M785)
На 0,5 мм нижче платформа

Збільшена площа контакту педалей з взуттям:

PD-M8000 Race: 7,7% більше контакту (проти PD-M780)
PD-M8020 Trail: 11,7% більше контакту (проти PD-M785)


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 0816127.jpg (28.4 Kb) · 7638795.jpg (21.9 Kb) · 1896091.jpg (12.5 Kb) · 1654653.jpg (16.1 Kb) · 5059715.jpg (10.5 Kb) · 2653336.jpg (9.3 Kb) · 6437921.jpg (19.8 Kb) · 4972528.jpg (11.3 Kb)
 
GADДата: Четвер, 07.05.2015, 15:10 | Повідомлення # 41
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Світ підкорюють «вільні втулки»



В останні місяці кілька західних винахідників продемонстрували світу те, що називається freehub (у вільному перекладі - вільна втулка). Суть ідеї полягає в особливому способі кріплення втулки до касети, що дозволяє зняти заднє колесо, а касету з ланцюгом залишити на рамі. Цей винахід може бути корисно для обслуговування байка, а також здачі велосипеда в багаж без необхідності ланцюга бовтатися і потім вішати її на місце.

Першим, хто показав прототип своєї втулки D-Fix був бельгійський винахідник Ян Декс. Інженер спочатку намагався отримати підтримку великих виробників компонентів, але зазнавши невдачі запустив кампанію по збору коштів на платформі Indiegogo. Судячи по інтересу велосипедистів з усього світу, які тепло прийняли розробку, там він досягне більшого успіху.

Днями в інтернеті з'явилося відео від каліфорнійської компанії Liberty Wheel Systems LLP, яка показала свій винахід. На відео нижче можна побачити як працює їхній варіант втулки.



Liberty також винайшли швидкий спосіб знімання переднього колеса і стверджують, що мають у запасі ще кілька розробок.

В даний час обидва продукти збирають гроші на краудфандінгових платформах. Liberty шукають на свій винахід 50 000 $, а також дають можливість придбати втулку за 350 $, сподіваючись розвинути продукт хоча-б за допомогою індивідуальних замовлень.

Сподіваємося, що великі бренди відволічуться від судових розглядів між собою за порушення авторських прав і подивляться в сторону незалежних винахідників.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 2413090.jpg (18.9 Kb)
 
GADДата: Субота, 16.05.2015, 11:46 | Повідомлення # 42
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Merida випустила найлегший серійний шосейний велосипед



Merida Scultura 9000 LTD - нове творіння тайванського бренду. Велосипед, який повинен посунути з п'єдесталу попереднього володаря титулу «Найлегший» - Trek Emonda SLR.

Днями, перед початком Джиро д'Італія, в Сан-Ремо компанія Merida скористалася великою кількістю народу і представила новий байк Scultura 9000 LTD, який повинен стати самим легким серійним шосейних велосипедом.

Якщо до цього найлегшим був Trek Emonda SLR з вагою рами 690 грам, то Merida декларує зниження ваги, в порівнянні з конкурентом, на 10 грам. Нова 680-грамова рама Scultura є полегшеною версією популярної важкої 750-грамової моделі.

На щастя, рама велосипеда не справляє враження економії на матеріалах заради зниження ваги. Merida стверджує, що рама містить волокна льону, які вплетені в карбонове волокно для усунення вібрації. Підсідельні стійки мають пласку форму для підвищеної жорсткості, при тому, що в ранній версії вони трохи прогиналися при їзді по грубій поверхні.

Цікаво, що заднє гальмо розміщене під кареткою, це характерно для аеродинамічних велосипедів і дозволяє позбутися від гальмівного моста.



Верхня і нижня кермові труби також були перероблені і отримали усічений профіль, що зробило Merida Scultura 9000 LTD схожим на модель Reacto і покликане поліпшити аеродинаміку. А внутрішня прокладка кабелю і конічна рульова також повинні знизити лобове опір.

Напевно, нікого не здивує, що на презентації Merida вирішили не економити на обладнанні. Набір компонентів і колеса дозволили домогтися ваги повного велосипеда в 4,55 кг.



Враховуючи, що європейська штаб-квартира бренду знаходиться в Німеччині, то закономірно, що Merida вибрала кількох німецьких постачальників компонентів. Наприклад, колеса це пара карбонових 870-грамових Tune Skyliner, а шатун, винос, кермо, сідло і подседел від фахівців з надлегким компонентам ax-lightness.

На байці можна побачити перемикач SRAM Red, також встановлене заднє гальмо Shimano Dura Ace в парі з переднім SRAM, так як SRAM поки не виробляє direct-mount гальма для «шоссеров».

Надходження Merida Scultura 9000 LTD в широкий продаж очікується в кінці літа. Ціна поки не називається, але за оцінками вона буде не менше 15 000 $.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 4928657.jpg (28.5 Kb) · 2436033.jpg (25.7 Kb) · 5423304.jpg (21.1 Kb)
 
GADДата: Субота, 16.05.2015, 12:29 | Повідомлення # 43
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
BMC представили новий Teamelite 01 із заднім мікро-амортизатором



Impec Lab об'єдналися з командою BMC Mountainbike Racing Team, щоб створити BMC Teamelite 01 - самий технічно просунутий гоночний хардтейл в світі.

Крос-кантрі гонки вимагають абсолютної досконалості гонщика і велосипеда. Виснажлива їзда на витривалість та стрімкі спринти вимагають від велосипеда максимальної ефективності і низької ваги. Схоже, що новий BMC Teamelite 01 відповідає усім сучасним вимогам, навіть задає нові стандарти.

Останні 2 роки команда інженерів BMC, яка відповідає за матеріали, займалася тестуванням прототипів нових технологій і унікальних карбонових конструкцій. Цю роботу вони проводили на базі лабораторії Impec Lab в Гренхене, яка є базою BMC для вивчення і випробування композитних матеріалів. Після останнього раунду тестів разом з однією з найуспішніших XC-команд BMC MTB Racing Team на світ з'явився новий Teamelite 01.



Micro Travel Technology (MTT)

Micro Travel Technology (MTT), у вільному перекладі - «Технологія мікро-ходу», рекламується як нове рішення зі згладжування задній частині. Тепер гра з тиском в шинах може бути спрямована суто на отримання переваг в тязі і опорі коченню, а про амортизацію задньої частини подбати вбудований в раму демпфер. MTT дозволить гонщикам прикладати більше сили для отримання переваги в швидкості.



Micro Travel Technology являє собою комбінацію карбонової рами і кількох технічних елементів, які забезпечують до 15 мм ходу задньої частини байка. Повністю інтегрований демпфер XCell підвищує поперечну жорсткість, а технології виробництва карбону підсідельної частини та "перьев" дозволяє підтримувати високу ефективність педалювання і жорсткість трансмісії.

Варто сказати, що загальна вага рами в 1080 грам (включаючи всі кріплення) не змусить гонщика йти на компроміс з продуктивністю. MTT може бути хорошим вибором для гонок або марафонів з великою кількістю грубих підйомів і спусків.

Подібну технологію мікро-амортизації задній частині ми нещодавно бачили на шосейному велосипеді Pinarello Dogma K8-S.

Додаткові поновлення

На додаток до задньої амортизації цей чудовий хардтейл отримав нову 142- мм вісь. Новий дизайн рами також істотно спрощує внутрішню прокладку кабелів.

Підхід Big Wheel Concept (BWC) в цьому 29-дюймовому байці простежується у всіх п'яти розмірах і являє собою додатковий 85-мм кліренс порівняно з торішніми моделями.



Гонщики заводської команди вже готуються випробовувати машину на офіційних змаганнях. Лідер BMC Mountain Bike Racing Team і 5-кратний чемпіон світу Жюльєн Абсалон планує протестувати Teamelite 01 на етапах Кубка світу. За словами гонщика, під час попередніх випробувань він очікував побачити якийсь компроміс в продуктивності, але отримав додаткову допомогу для подолання спусків. Абсалон радий появі такої технології.



За заявою BMC, велосипед розроблений для XCO-гонок, тому не варто сприймати його як легкий варіант полноподвеса. Технологія MTT призначена, щоб трохи пом'якшити зад. У теж час BMC Teamelite 01 буде хорошим вибором для багатоденних і марафонських гонок.

Комусь нова розробка BMC може нагадати «м'які хвости», які були на початку 90-х, але не прижилися. Різниця в тому, що тоді велосипеди робили на базі заднього мікро-амортизатора, який не завжди налаштовувався і значно додавав вагу.



Комплектація

Велосипед буде доступний в трьох комплектаціях і п'яти розмірах.



Роздрібні ціни на нову модель поки не називаються, також як і найближчі терміни появи велосипеда в широкому продажі.


Джерело:http://velohack.com/
Прикріплення: 1372317.jpg (20.4 Kb) · 5092031.jpg (17.8 Kb) · 1483432.jpg (22.0 Kb) · 5659883.jpg (18.4 Kb) · 3334072.jpg (21.0 Kb) · 2737421.jpg (100.2 Kb)
 
hermacraseub1Дата: Неділя, 17.05.2015, 16:59 | Повідомлення # 44
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
скажите где можно найти б / у колесо к вот такому велосипеду rozetka.com.ua/author_dexter_21_bw/p2775212 ?
 
GADДата: Понеділок, 18.05.2015, 17:02 | Повідомлення # 45
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Педалі 3ax обіцяють підвищений комфорт і ефективність

На Kickstarter запущено компанію зі збору коштів на випуск контактних педалей 3ax, творці яких обіцяють підвищений комфорт і продуктивність.

Коли в 80-х вперше з'явилися контактні педалі багато гонщиків зіткнулися з тим, що їх ноги жорстко закріплені і стали скаржитися на проблеми з колінами. З часом почали випускатися педалі Time зі зміщенням, які запропонували якусь свободу рухів.

Голландська інженерна група TSG, яка володіє маркою компонентів Edco, випустила прототип педалей 3ax, які дозволяють Вашим ногам рухатись в сторону по дузі. Розробники стверджують, що дизайн 3ax більш ефективний фізіологічно, а також забезпечує підвищення комфорту при педалюванні.

Стверджується, що в лабораторних випробування гонщики споживають на 3,3% менше кисню при вихідної потужності 2,5 ват на кілограм ваги. Мається на увазі, чим менше ваше тіло споживає кисню, тим воно працює ефективніше.

Біомеханічні дослідження в Університеті прикладних наук в Гаазі виявили, що при педалюванні відбувається знижений рух в колінному суглобі, а TSG стверджують, що їх педалі в цьому мають свою перевагу. За заявою розробників, сучасні педалі сильно відстали від вимог часу, тому вони поставили завдання створити найкращі педалі. Їх метою було розробити такий дизайн, який забезпечить ефективну передачу потужності, підвищений комфорт та знижений травматизм.

Як видно на відео, педалі 3ax дозволяють ногам рухатись по невеликій дузі.



Деякі західні фахівці вже мали змогу оцінити винахід, але скептично поставилися до заявлених цифр, так як інженери спираються на дуже слабке біомеханічні обгрунтування. За словами експертів, поки остаточно не ясно в чому їх перевага.



Педалі 3ax знаходяться в розробці з 2013 року, в цьому процесі зайнято близько 30 фахівців різної кваліфікації. При цьому ТСЖ шукає на запуск серійного виробництва всього 50000 $.


Джерело: http://velohack.com/

Якщо цікаво, можна ознайомитись з цим більш детально на сайті : kickstarter
 
Форум » Велофорум » Веломайстер » ЗАЛІЗЯЧЧЯ
Пошук:

Вверх