П`ятниця, 19.04.2024, 09:11
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » Веломайстер » ЗАЛІЗЯЧЧЯ
ЗАЛІЗЯЧЧЯ
GADДата: Середа, 04.03.2015, 18:10 | Повідомлення # 16
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Оновлене обладнання Shimano Acera стало більш технологічним



Днями Shimano представили перероблені компоненти бюджетного МТБ-групсета Acera, які отримали ряд змін. Перемикачі залишаються з 9 швидкостями як і в попередніх поколіннях Alivio / Acera, але були «прокачані» до нової версії Mega 9 Lite, що робить їх більш оптимізованими. Велика різниця в тому, що задній перемикач отримав апгрейд до Shadow для низького профілю, який був розроблений для більш агресивної їзди. Клітка переднього перемикача також була перероблена для кращого перемикання, а також дозволила йому стати трохи компактніше і легше.



Ще одним великим оновленням стало більш щільне проникнення дискових гідравлічних гальм в групу Shimano Acera. Це означає, що величезний досвід Shimano у виробництві дискової гідравліки та їх технології отримають широке поширення навіть на дешевих комплектаціях велосипедів. Раніше Acera і Alivio пропонувалися тільки з жодним не серійним варіантом дискового каліпера. Ці 2-пальцеві гідравлічні гальмівні ручки інтегровані з 3 × 9 манеткамі, і хоча окремі манетки Acera також будуть доступні, але гідравлічні гальмівні ручки не отримають поки автономну версію.



Перероблені шатуни будуть пропонуватися в 40-30-22 MTБ-версії, отримавши агресивний дизайн від більш дорогих гірських груп. Centerlock втулки не піддалися особливих змін, але будуть мати власні серійні номери, які відокремлять їх від інших груп.



Трекінг версія шатунів буде доступна в конфігураціях 44-32-22 або 48-36-26, які будуть мати пластиковий захист і більш плавні лінії. У цьому варіанті задній перемикач залишився без оновлення до Shadow. Лінійка T3000 має єдину чорну розмальовку шатунів, втулок і заднього механізму.

Звичайно, це бюджетний групсет, який буде цікавий не багатьом нашим читачам, але було цікаво, що саме Shimano додали нового, після того як заявляли про «спуску» топ-розробок на дешеве обладнання.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 5554251.jpg (18.0 Kb) · 6770346.jpg (16.3 Kb) · 6209515.jpg (11.0 Kb) · 4689181.jpg (19.8 Kb)
 
GADДата: Середа, 04.03.2015, 18:18 | Повідомлення # 17
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Сідло Specialized S-Works Power



Specialized активно розширюють лінійку своїх сідел, яка за кількістю моделей скоро наблизитися до велосипедів. Новітня модель Power увібрала в себе елементи дизайну тайм-тріал сідел Specialized, таких як Sitero і популярне сідло Phenom.

На перший погляд, Power виділяється дуже широким вирізом. Коли Ви сидите на ньому, то відчуваєте жорстку карбонову оболонку. У виробництві сідла застосовується нова конструкція, яка поєднує карбон і передові полімери для досягнення жорсткості карбону і довговічності пластика.

Виробник стверджує, що база сідла Power має на 20% більшу міцність і на 12% жорсткіше, ніж інші моделі S-Works. Якщо перевірити міцність на випробуваннях було важко, те, що стосується жорсткості, то це одне з найжорсткіших сідел подібного класу. У теж час, про нього не можна сказати, що воно не зручне, відчуваєш себе в ньому, досить, комфортно. Хоча фанатів класичних моделей, начебто Fizik Aliante і Selle San Marco Regal, така жорсткість може відлякати.

Обрізаний ніс ще одна особливість сідла Power, яка впадає в очі. За заявою Specialized, воно на 3 сантиметри коротше, ніж традиційні моделі. Ніс знаходиться під іншим кутом, в порівнянні з хвостом. Specialized рекомендують встановлювати сідло так, щоб ніс знаходився паралельно землі. Це дозволить комфортно почувати себе при педалюванні в стоячому положенні.

Конструкція сідла Power і рівень жорсткості роблять його не тієї моделлю, яку можна вибирати для тривалої їзди по нерівній дорозі або для велокроссовой гонки, але це хороший варіант для використання на шосейному і тайм-тріал байку (якщо для цього Ви використовуєте два різних байка, то спокійно можете обійтися одним сідлом Power).

Також Power можна порекомендувати тим гонщикам, які відчувають оніміння на інших моделях. Specialized стверджують, що воно забезпечують кращий кровотік в агресивних положеннях. Перевірити це без спеціального обладнання неможливо, але те, що на ньому не відчуваєш оніміння, це точно.

Характеристики сідла Specialized S-Works Power:

Вага: 160 грам (143-міліметрового сідла)

Матеріал: Карбон і полімер

Рекомендована роздрібна ціна: 300 $

Висновок

Якщо Ви щасливі зі своїм сідлом і не стоїть питання термінової покупки нового, то дотримуйтеся перевірений варіант. Але, якщо Ви відчуваєте з ним дискомфорт і перебуваєте в пошуку більш підходящого сідла, то обов'язково зверніться до місцевого дилера, щоб спробувати сідло Specialized S-Works Power.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 3659915.jpg (45.6 Kb)
 
GADДата: Четвер, 12.03.2015, 09:22 | Повідомлення # 18
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
TRP інтегрували кнопки управління Di2 в гальма Hylex



Компанія TRP вже кілька років експериментує з інтеграцією електронної трансмісії Shimano Di2. Вперше вони показали свій прототип в 2011 році, який вже тоді був набагато вишуканіший пізнішої розробки HyWire.

Але тоді їхні продукти не стали комерційними, навіть не дивлячись на те, що гідравлічні дискові гальма Hylex, на яких встановлювалися розробки, користуються непоганою популярність. Зараз TRP знову повернулися до старої ідеї, але використовують фірмовий перемикач Shimano, який інтегрований в ручки Hylex. Поки це ранній прототип, але цікаво подивитися на мислення інженерів і уявити, як будуть вдосконалювати продукт далі.



Серцем системи є гідравлічне гальмо Hylex, які коштує 160 $ ​​за одне колесо. Комплект для «переробки» стокової версії Di2 являє собою кастомізованих корпус і ободок навколо кнопок. По суті, якихось фундаментальних змін розробники не вносили.





Білі деталі надруковані на 3Д принтері і TRP розглядають варіант надання «викрійок» розробки у відкритий доступ, щоб кожен міг надрукувати деталі самостійно. А поки винахід не випущено в широкий продаж, але його можна купити за 50 $ просто написавши в TRP.

Нагадаємо, що стокові ручки Shimano Dura-Ace Di2 мають вбудовані зверху кнопки, які поки ніяк не задіяні, але опублікована інформація, що вони будуть використовуватися для управління велосипедними комп'ютерами.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 5002842.jpg (12.8 Kb) · 0102554.jpg (17.3 Kb) · 2542547.jpg (13.3 Kb) · 3683434.jpg (13.8 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 13.03.2015, 17:12 | Повідомлення # 19
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Mojo і Nicolai створили унікальний байк з унікальним сервісом



Британський імпортер підвісок Fox, компанія Mojo (не має відношення до моделі Mojo від бренду Ibis) і німецький виробник велосипедів Nicolai об'єдналися, щоб створити найнижчий і найдовший повнопідвісний байк з унікальним комплексом супутніх послуг.

Цей новий Nicolai Mojo пропонує по-новому поглянути на геометрію, характеристики та продажу. Як стверджує засновник Кріс Портер, кінцевий продукт базується не на припущеннях, а на ретельному тестуванні. Кріс вважає, що дуже великим недоліком велосипедної промисловості є усереднені і хибні уявлення про потреби райдерів. Це призводить до того, що ми або купуємо велосипед, який нам не підходить, або потім витрачаємо багато часу на його регулювання.



Nicolai Mojo поставляється з пакетом послуг, який нагадує маленьку команду F1. Два комплекти коліс Mavic, Crossmax XL і SL, з набором 2-річного сервісу від виробника. Підвіска і підшипники рами проходять обслуговування після року експлуатації, а через 2 роки «перебирається» весь байк. При покупці механік виробляє індивідуальну настройку вилки Fox 36 і амортизатора Float X під Ваш вагу і стиль їзди.



Природно, такий комплект не коштує дешево. Поки ціна не зафіксована, але буде близько 9000 $. Але за ці гроші виробляється професійна індивідуальна настройка, включаючи вибір передавальних чисел трансмісії, регулювання ходу амортизатора і його чутливість. Враховуються будь-які побажання.






Байк поставляється з компонентами Hope, включаючи нові шатуни і передні зірки 30, 32 і 34t. Проводиться повна настройка системи Shimano XTR 11-40t 1 × 11. Байк випускається в трьох розмірах (Long, Longer і Longest) з кутом рульової 63 °, висотою до каретки 340 мм, колісною базою 1270 мм для Long, 1290 мм (Longer) і 1,310mm (Longest).

Поки Nicolai Mojo доступний тільки в Британії.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 4585637.jpg (48.6 Kb) · 9932972.jpg (34.1 Kb) · 0664297.jpg (43.3 Kb) · 2214089.jpg (39.6 Kb) · 8272644.jpg (28.9 Kb) · 6693092.jpg (38.9 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 13.03.2015, 22:16 | Повідомлення # 20
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Audi і Lightweight спільно випустять гоночний велосипед



Виробник велосипедних компонентів Lightweight і quattro GmbH (дочірнє підприємство Audi AG) оголосили про співпрацю в розробці гоночного велосипеда Audi Sport, який вийде обмеженим тиражем і матиме «люксове» обладнання. Показати велосипед планують на майбутньому Женевському автосалоні.

Велосипед базуватиметься на першій рамі Lightweight, під назвою URGESTALT, яка візуально відповідає колесам MEILENSTEIN.



Розроблено байк Audi Konzept Design Studio в Мюнхені, щоб надати максимальну продуктивність і врахувати накопичений досвід у виробництві шосейних велосипедів. Поки мало відомо подробиць, але заявлено, що байк буде мати трансмісію Shimano DuraAce Di2, а також ексклюзивне сідло Selle Italia з автомобільної шкіри-наппа. Випускати велосипед планують в п'яти розмірах.



Тираж велосипедів обмежений 50 штуками. Audi Sport буде продаватися в магазинах Audi Forum і через партнерську мережу по всьому світу. Ціна поки не оголошена.

Нагадаємо, що це не перша спроба автомобільного бренду створити сильний гоночний велосипед, але не у багатьох справа пішла далі випуску luxury-версії для фанатів марки, а не для гонщиків. Виділяється тут хіба що Specialized S-Works McLaren Tarmac, але вартість в 20000 $ не зробила його популярним в пелотоні.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 1315952.jpg (27.0 Kb) · 0153899.jpg (25.0 Kb) · 6235580.jpg (17.1 Kb)
 
GADДата: Субота, 14.03.2015, 18:17 | Повідомлення # 21
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Fox розробили вилку для коліс 27,5+ дюймів



Рано чи пізно це мало статися. Вітайте Fox Factory 34 FLOAT 27.5+ - перша вилка з нового покоління амортизаторів, розроблених спеціально для коліс 27,5+ дюймів і під новий стандарт втулки 15 × 110.

Вилка Fox 34 є повністю новою моделлю, оптимізованої для використання з широкими колісними дисками і покришками. Абсолютно новий корпус, розроблений для додаткового навантаження, яку викликають великі важелі при установці широких втулок, а також при збільшенні тяги на великих покришках. Крім широких ніг, вилка має ряд інших інновацій, наприклад, новий картридж четвертого покоління FIT4 і новий демпфер FLOAT. Швидше за все, ці особливості перейняли з вражаючою серії 36, яка була представлена ​​в минулому році.

Fox стверджують, що це абсолютно нова вилка, але вони поки не готові відкрити всі технічні нюанси. Ймовірно, що офіційно Fox 34 представлять на Sea Otter Classic.

Основні характеристики:

15 × 110 thru axle

Нова повітряна ресора FLOAT

Закритий картридж четвертого покоління FIT4

Кліренс 27.5 x 3.25 "

Хід - 110 мм до 150 мм

Вага вилки поки не відомиа, оскільки до травня серійне виробництво не буде запущено, тому Fox не хочуть ризикувати, називаючи такі цифри. Налаштування ходу вилки користувачем не буде доступна, але можна буде відрегулювати при покупці.



Окремо варто сказати, що про новий стандарт осі. На даний момент гірські велосипеди використовують втулки, які сумісні з вилками з відстанню між внутрішньою поверхнею дропаутов 100 мм. Новий стандарт 15 × 110 означає, що кожен фланець знаходиться на 5 мм далі від центру втулки, це дає додатково мінімум 10 мм зазору для покришки зверху. Це дозволяє використовувати більш широкі покришки з широкою шпицевий базою, що покращує кут кріплення і підвищує жорсткість коліс. Таким чином, нова вилка Fox дозволяє встановлювати покришки шириною до 3,25 дюймів.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 4890673.jpg (19.6 Kb) · 9796806.jpg (13.5 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 16.03.2015, 15:35 | Повідомлення # 22
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Trek випустили нові туристичні велосипеди



Бренд Trek презентував три абсолютно нові моделі туристичних велосипедів, які розроблені для любителів подорожей і пригод. Моделі 520, 720 і 920 адаптовані для бажаючих досліджувати далекі і важкі траси.

Найбільш схожим на шосейний є велосипед Trek 720, який сам виробник називає «шосейних туристичним байком» у зв'язку з тим, що він має класичну шосейну геометрію.

Основа 720-й моделі це алюмінієва рама «Alpha Gold», яка має низьку вагу, але при цьому володіє достатнім рівнем міцності і надійності, щоб нести не тільки гонщика, то і пристойну вагу вантажу. Враховуючи це, Trek розробили систему монтажу мішків на вилці, які розташовуються максимально низько для збереження стабільності і керованості.

Trek 720 дозволяє також встановлювати ззаду стійки, на які кріпити значну частину багажу. Крім того, ззаду достатньо місця для установки 28-мм покришок.

Розробники вирішили не економити на обладнанні і поставили 11-швидкісні манетки Shimano 105, касету 11-32t і перемикачі, які доповнюються гідравлічними дисковими гальмами TRP HY / RD. Картину завершує винос Bontrager Blendr з інтегрованим кріпленням для комп'ютера або світла. Колеса Bontrager з покришками Bontrager AW1 Hard-Case Lite 28-мм є хорошим вибором для даного класу байків.





Іншими моделями є сталевий 520, який розрахований на максимальне кількості багажу, і 920 - надміцний позашляховик для самих екстремальних мандрівників.

Ціна на модель Trek 720 - 1900 $, 520 - 1412 $, а на модель 920 - 2043 $.


Read more at http://velohack.com/
Прикріплення: 6791197.jpg (22.4 Kb) · 3541877.jpg (26.2 Kb) · 0251700.jpg (23.3 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 20.03.2015, 09:56 | Повідомлення # 23
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
PowerTap захоплюють ринок вимірювачів потужності



У порівнянні з деякими фундаментальними технологіями, коліс або трансмісій, вимірювачі потужності, відносно, нова сфера, але марка PowerTap була в неї з самого моменту зародження. Система PowerTap заснована на втулках продовжує бути популярною і задавати стандарти розвитку галузі. Незважаючи на деякі питання до зручності, PowerTap вперто дотримуються своїх винаходів вже більше 15 років.

Досягнення в галузі технологій та точності вимірювання потужності наздогнали PowerTap і змусили зробити рішучий крок, який може змінити майбутнє компанії. Вони вирішили не обмежуватися однією системою, а об'єднали всі популярні стандарти в один продукт. Тепер, окрім «мощемеров» на базі втулок, в лінійці PowerTap є система на основі шатунів і педальні вимірювачі потужності.

За словами PowerTap, така поява відразу трьох вимірників не було запланованим. Справа в тому, що працювали три окремі команди інженерів, кожна з яких займалася своєю системою, але в один момент їх просто звели разом.

Педалі PowerTap P1 базуються на популярній платформі Look Keo і мають все необхідне обладнання без необхідності додатково вішати зовнішні компоненти. Вони об'ємні і схожі на перші оригінальні Look Keo, але всі важливі деталі розташовані так, щоб захистити батарейний відсік і зберегти діапазон рухів.



P1 дозволяють використовувати їх відразу з коробки. Пішли в минуле складні процедури установки, калібрування і налаштування кутів. Тепер досить вставити їх в шатуни, синхронізувати з ANT + або Bluetooth пристроєм і можна їхати. Вони також автоматично визначають довжину шатуна і мають двосторонній механізм вимірювань потужності. Важать педалі 398 грам і працюють від AAA-батарейок, яких повинно вистачити на 60 годин. Звичайно, термін служби батареї не вражає, але враховуючи їх дешевизну, поки на це можна закрити очі.

PowerTap C1 - вимірювач потужності шатунного типу, але який не інтегрований в справжній шатун. Система кріпиться до будь-якого 110BCD 5-болтового шатуну. Цей винахід дозволяє встановлювати вимірювач на існуючий шатун і не потрібно возитися з установкою нового. C1 кріпиться в протягом декількох хвилин, легко запускається і вимірює потужність з двох сторін.



Цей тип є найдоступнішим і важить всього 150 грам, що робить його найцікавішою розробкою в цій сфері за останні кілька років. Комбінації зірок: 50/36, 52/36 і 53/39.

Для тих, хто не хоче відмовлятися від вимірників PowerTap на базі втулки, дискова втулка G3 була повністю перероблена. Базується вона на деталях DT Swiss. Вага втулки була знижена до 350 грам. Система сумісна з ANT + пристроями і працює від батареї CR2032. Кришка Bluetooth робить G3 сумісним з Bluetooth Smart.



Що стосується цін, то найбільш доступною є система шатунного типу, яка коштує 700 $, за втулку доведеться викласти 790 $, а от педалі найболючіше б'ють по кишені - 1200 $.



Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 1455990.jpeg (19.6 Kb) · 7847537.jpg (18.8 Kb) · 5577186.jpg (24.3 Kb) · 0833395.jpg (22.1 Kb)
 
GADДата: Середа, 01.04.2015, 11:41 | Повідомлення # 24
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Сідла Prologo з дизайном професійних команд надійдуть у широкий продаж



Для справжніх фанатів і фанаток Prologo додали до лінійки своїх сідел моделі з дизайном професійних шосейних команд. У модельному ряду присутні сідла IAM cycling, Lampre-Merida, Tinkoff-Saxo і декількох видатних спортсменів, таких як Альберто Контадор і Пітер Саган.

Крім того, Prologo показали нове сідло для тайм-тріалу TGALE, яке має довжину 240 мм і використовує матеріал CPC в якості оболонки.



Ніс сідла має отвір, який пропускає повітря і використовується для підвішування байка. Модель TGALE доступна також у версії для тріатлону.


Read more at http://velohack.com

більше фото ТУТ
Прикріплення: 2547521.jpg (23.1 Kb) · 8575579.jpg (14.8 Kb)
 
GADДата: Четвер, 02.04.2015, 10:25 | Повідомлення # 25
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
DMR відновив випуск легендарного Trailstar



DMR перезапустили класичну модель легендарного хардтейла Trailstar з новим дизайном і конструкцією.

Тепер Trailstar (очікувано - ред.) Базується на колесах 27,5 дюймів і вилці в сходом 150/160 міліметрів з кутом рульової 66 градусів. Велосипед, представлений на фото, отримав більш згладжену конструкцію, укорочену задню частину і став нижчим. Рама виконана з 4130 хромо стали і буде доступна в чотирьох розмірах і двох базових кольорах.

За словами DMR, новий Trailstar став реакцією компанії на велику кількість запитів фанатів марки про перевипуск моделі. Вони взяли все найкраще зі старого байка, але зробили його більш сучасним. Велосипед отримав нові кути і став жорсткішим.

Вартість байка поки не називається.
Прикріплення: 1199102.jpg (17.7 Kb)
 
GADДата: Четвер, 02.04.2015, 11:10 | Повідомлення # 26
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Туристичний байк Niner RLT 9 став сталевим і отримав нові компоненти



У 2013 році Niner випустили перший варіант свого туристичного велосипеда Niner RLT, який мав алюмінієву раму і отримав дуже схвальні оцінки фанатів велосипедних подорожей. Він дозволяв їздити не тільки по гравію, але й лісовими ґрунтовими стежками.

Тепер Niner RLT став ще більш готовим до пригод, отримавши, вже рідкісну сталеву раму. Безшовні трубки Reynolds 853, піддаються повітряної загартуванню, термообробці і проходять випробування на гірських велосипедах. Так що новий байк готовий долати будь-яку поверхню.

Геометрія рами мало чим відрізняється від алюмінієвого RLT, крім довжини рульової труби і загальної висоти, які змінилися зовсім трохи. Рульова, до речі, конічна.

Велосипед має низький профіль монтажу заднього гальма і задню вісь 12 × 142 Maxle. Передні дропаути мають стандарт QR. Всі кабелі прокладені зовні, крім дроти від трансмісії Di2 до батареї в підсідельному штирі. Хоча багато сталеві велосипеди дотримуються різьбовій каретки, але Niner RLT 9 має PFBB30, щоб працювати з фірмовою ексцентрикової кареткою BioCentric II. Це дозволяє використовувати велосипед як сінглспіда без натяжителя ланцюга або іншого адаптера.

Байк отримав карбонову RLT вилку, а топова комплектація має систему Ultegra Di2 Hydro і карбоновий кермо Thomson.

Верхня і нижня труба - Reynolds 853DZB потрійного баттіровання. Це дуже тверда сталь, яку дуже важко формувати, тому труби залишили прямими. Інші труби з стандартної хромованою стали, тому виглядають більш «творчо». Це дозволяє встановлювати підсідельний штир 27,2 мм діаметром.

Всі рами мають два кріплення для пляшок всередині трикутника і одне на зовнішній стороні нижньої труби. Також Niner RLT 9 має повний комплект монтажу сумок, який дозволить відправитися в тривалу подорож.

Вартість: Найдешевша комплектація на обладнанні Shimano 105 11-швидкостей варто 2499 $, на Rival 22 Hydro - 2999 $, на Ultegra Hydro - 3899 $, на СX1 Hydro - 3899 $, на Ultegra Di2 - 5999 $.


Read more at http://velohack.com

додаткові фото глянути
Прикріплення: 5460184.jpg (25.5 Kb)
 
GADДата: Неділя, 05.04.2015, 11:56 | Повідомлення # 27
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Intense випустили обмежений тираж Tracer T275C на підвісці DVO

Intense Tracer T275C DVO Limited Edition це приклад того, коли дві великі компанії, об'єднавши свої зусилля і розробки, можуть створити дійсно класний продукт. На цей раз Intense зв'язалися з DVO Suspension, щоб випустити обмежений тираж карбонового Tracer T275. Всього 250 штук цього красеня зійде зі складальної лінії.

Завдяки адаптованої конструкції підвіски DVO Trail, яка включає вилку Diamond з 160-мм ходом і задній пружинний амортизатор Jade, цей велосипед дає райдерам зовсім інші відчуття, ніж комплектація на стандартних повітряних амортизаторах.



Tracer DVO це не просто зміна комплектації, це зміна функціональних характеристик байка, які обертаються навколо нової підвіски. Гонщики отримають більш керований байк, з підвищеним зчепленням і чудовою продуктивністю відскоку, які забезпечуються пружинним амортизатором Jade. Ця система більш активна і забезпечує кращий контакт із землею для ідеального зчеплення, ніж у випадку в повітряної підвіскою. Jade дає більш лінійні відчуття. Унікальна система DVO дозволяє адаптувати байк до кожної траси.



Зміна ходу заднього колеса між 145 і 160 міліметрів не впливає на геометрію рами, але дозволяє регулювати швидкість підвіски для більш контрольованою їзди.



Що стосується комплектації, то байк відображає підхід Intense до вибору високопродуктивного обладнання. Вони використовували комбіновану трансмісію SRAM X0 / X1 із зеленими вставками на шатунах і перемикачах. Колеса Stan Flow також отримали елементи фірмового кольору. Завершує картину кермо і винесення Renthal, покришки Maxxis High Roller II, підсідельний штир Rock Shox Reverb і гальма Shimano XT.



Характеристики Intense Tracer T275C DVO Limited Edition:

Повністю карбонова рама

Амортизатор - DVO Jade Coil

Вилка - DVO Diamond з 160-мм ходом

Хід заднього колеса - 160 або 145 мм

Колеса - Stan Flow

Обода - ZTR Flow EX Team 275

Покришки - Maxxis High Roller II, EXO TR

Інтегрований дропаути 142х12 мм

Манетки і задній перемикач - SRAM X01 11-швидкостей

Гальма - Shimano XT

Кермо - Renthal Fatbar Lite 20 × 740 мм

Сідло - WTB Volt Team

Вага - 13,8 кг

Плавні лінії Tracer T275C DVO не повинні вводити в оману, цей байк призначений для жорсткою і швидкої їзди по будь-якому типу місцевості.






Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 1551808.jpg (32.1 Kb) · 3481552.jpg (25.1 Kb) · 9691516.jpg (100.1 Kb) · 7380069.jpg (17.7 Kb)
 
GADДата: Неділя, 05.04.2015, 12:35 | Повідомлення # 28
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Shimano анонсували новий групсет Tiagra 4700 і дискові гальма 105



Shimano Tiagra популярний групсет, який можна побачити на багатьох шосейних велосипедах. Він стоїть на щабель нижче 105-ї групи в ієрархії обладнання бренду Shimano. Новий Tiagra 4700 вказує на «просочування» технологій та дизайну 11-швидкісного Dura-Ace Ultegra і 105 групсетов. Що вказує на прагнення компанії спустити просунуті технології на бюджетне обладнання, що простежувалося в оновленні гірської групи Acera. Також бренд анонсував нову гідравлічну гальмівну систему 105 і калипер Ultegra.

Shimano Tiagra 4700

Цікаво, що Shimano зберегли Tiagra 4700 як 10-швидкісну систему, незважаючи на те, що все частіше дорожчі групи пропонуються в 11-швидкісному варіанті. Але сам групсет отримав велику кількість змін.

Найпомітнішим оновленням є внутрішня прокладка кабелю до шифтерів, зберігши скритність кабелів під рульовою стрічкою.

Нові важелі отримали компактну форму Dura-Ace, Ultegra і 105. Але, якщо в цих системах вони регулюються за допомогою простого пластикового гвинта, то в Tiagra тільки очікується поява такої функції.



Ще одною ключовою зміною є перехід до більш жорсткого і легкомо дизайну «четирехлапкі» 110BCD, що дозволяє легко перемикатися між зірками 52/36 і 50/34. Також був представлений варіант з трьома зірками, але поки не ясно буде це окремий шатун або опція для тих, які існують.



Передній перемикач також був поліпшений з метою наблизити його до верхніх груп. Тепер у нього більш низьке зусилля зсуву завдяки подовженню линка. Передній перемикач для використання з трьома зірка також буде доступний (на фото праворуч).



Задні перемикачі будуть доступні у двох варіантах довжини рамки, більша з яких сумісна з касетами до 34 зубців. Крім того, було переглянуте підведення троса для збільшення терміну роботи.



Двоточкові ободні гальма отримали 30-процентне збільшення потужності гальмування, а також поліпшену модуляцію. Схоже, що в Tiagra будуть продовжувати використовувати свій тип колодок замість того, щоб поставити колодки більш високого рівня.

Очікується, що нова Shimano Tiagra 4700 з'явиться у продажу в липні цього року, але ціни поки не називаються.

Гідравлічний дисковий гальмо Shimano 105

Новий 105 ST-RS505 це перше шосейне гідравлічне дискове гальмо, якие офіційно потрапило в класифікацію груп устаткування Shimano, так як попередні моделі, які були випущені близько року тому, не були в списку будь-якої групи. Гальмівний калипер Ultegra RS805 також був анонсований, але ніякої докладної інформації поки немає.

Новий 105 шіфтери повністю сумісні з існуючими 11-швидкісними перемикачами 105, Ultegra і Dura-Ace.

Обидва каліпера 105 і Ultegra будуть використовувати, анонсований нещодавно стандарт Flat Mount, який орієнтований на низький профіль і дозволяє легше встановлювати гальма на шосейні велосипеди. Крім того, трохи змінили вихід гідролінії для спрощення установки і настройки, що у багатьох викликало проблеми на ранніх моделях RS785 і RS685. Новие гальмо буде використовувати фірмове мінеральне масло.



В даний час доступні 140-мм ротори RT81-SS, які, за словами Shimano, адаптовані для нових 105 гальм. Вони використовую технологію управління нагрівом ICE і алюмінієву серцевину між сталевими поверхнями гальмування.

Нові гальма 105 повинні з'явитися в жовтні, а каліпери Ultegra в липні, але ціни поки не озвучені.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 5644632.jpg (27.8 Kb) · 3417517.jpg (26.0 Kb) · 9352363.jpg (18.7 Kb) · 2724987.jpg (19.6 Kb) · 2601666.jpg (18.3 Kb) · 3283340.jpg (11.5 Kb)
 
GADДата: Понеділок, 06.04.2015, 20:37 | Повідомлення # 29
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
SRAM презентували нові гальма Guide Ultimate



Минулий Cranworx запам'ятався не тільки приголомшливим драйвом і неймовірною кількістю випитого пива, а й презентацією деяких технічних новинок. Найбільшу увагу привернула компанія SRAM, яка, скориставшись великою кількістю журналістів, вирішила зробити презентацію нових гальм Guide Ultimate.

Оригінальні Guide були не просто гальмами, вони створювалися, щоб повернути довіру райдерів після тривалої епохи Avid Elixir. Нові Guide Ultimate це те, що дійсно потрібно SRAM саме зараз.

Велика потужність, хороша ергономіка і гладкий важіль добре поєднуються з роторами CenterLine. Це більше, ніж просто карбоновий важіль і деякі титанові деталі, Guide Ultimates включає новий калипер, нову гідролінію і більш легкий ротор CenterLine X.



Відмінною рисою Guide завжди були 4 потужних поршня, які SRAM зберегли і в Guide Ultimate. У всьому іншому гальма були дуже сильно перероблені. Названий S4, корпус каліпера отримав змінену геометрію, ущільнення і молибденовое покриття поршня для кращого відкату колодок після віджимання гальм. Це дозволяє легше налаштовувати гальмо і забезпечує більш послідовну роботу без повільного стискування і зайвого тертя.



У Guide Ultimate було значно покращено керування теплообміном, що забезпечується збільшеними на 2 мм кишенями колодок для розширення повітряного потоку навколо колодок і ротора. Фенольні поршневі ізолятори знаходяться всередині кованих 14 і 16 мм алюмінієвих поршнів, які знижують передачу тепла від колодки до поршня. Нова система лиття дозволила добитися більш високої продуктивності в холодну погоду. Додаткове регулювання тепла здійснюється завдяки запатентованому алюмінієвому теплообміннику.



Ще одною великою зміною в каліперу є те, що SRAM називають Bleeding Edge Technology. Завдяки перегляду портів гідролінії і додатковим адаптерам система вийшла настільки герметичною, що запобігає потраплянню повітря і втрати рідини. Нові адаптери повинні бути включені в кожне гальмо, на що необхідно звертати увагу під час купівлі.

На кермі, окрім нових карбонових важелів і апаратного забезпечення з титану, Guide Ultimates зберегли більшість технологій інших моделей. Там залишилася геометрія важелів Swinglink, flip-flop дизайн і добре зарекомендували себе опції по регулюванню. Використання нових матеріалів дозволило добитися ваги в 360 грам повного комплекту переднього гальма, включаючи ротор, адаптер і болти.

Нові гальма сумісні з існуючими колодками SRAM Guide і будуть доступні в кольорах Arctic Grey Ano і Black Ano.



Нові ротори CenterLine X є ідеальним доповненням до Guide Ultimate. Використовуючи той же шаблон, CenterLine X залишилися тихими і послідовними, але отримали алюмінієву центральну несучу частину для зниження ваги. Ротори будуть продаватися в розмірах 140, 160 і 180 мм, як на 6 болтів так і в Centerlock. Заявлений вага: 86 грам - 140 мм, 102 грами - 160 мм і 125 грам - 180 мм.




Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 0268855.jpg (33.2 Kb) · 5148364.jpg (25.8 Kb) · 5990900.jpg (31.5 Kb) · 9994475.jpg (33.3 Kb) · 1037504.jpg (17.6 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 10.04.2015, 12:33 | Повідомлення # 30
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Новий Commencal Supreme V4 побачив світ



Ще тиждень тому Commencal дражнили нас новим ДХ-байком Supreme V4. Тоді був випущений невеликий тизер, але вся детальна інформація трималася у таємниці. Але вчора відбулася офіційна презентація байка, на якій компанія відкрила технічні деталі нового велосипеда. Варто відзначити, що презентація Supreme V4 пройшла перед першим етапом Кубка світу з даунхілу, який відбудеться вже в ці вихідні у Франції.



Новий Supreme V4 вийшов з радикально новою підвіскою, але зберіг візуальний впізнаваний образ Commencal. Після декількох проектів і польових тестів прототипу Enduro з 160-мм ходом розробники вибрали систему HPP (High Pivot Point) для свого ДХ-байка. Цей прототип, який компанія продовжує розробляти, дав поштовх появі Supreme V4, який в ці вихідні ми побачимо на Кубку.



Нова система, як і попередні, базується на Single Pivot із змінним з'єднанням, яке управляє кривої стиснення. Швидкість стиснення дуже відрізняється від V3. Хід також збільшений до 220 міліметрів. При такій системі здійснюється краще збереження швидкості на високих стрибках.



Направляючи ланцюг через спеціальний блок Commencal прагнули уникнути холостий роботи педалей. Радіус і висота каретки повністю настроюються завдяки додатковим «склянках» і вставкам.



«Розумні» дропаути дозволяють змінювати висоту, але без впливу на кут рульової. Пір'я на Supreme V4 дуже короткі - 425 мм, але з урахуванням глибокої посадки байк залишився стабільним.






Рама виготовлена ​​з алюмінієвого сплаву 6066 і поставляється з вбудованими портами для внутрішньої прокладки кабелів. Додатково встановлено перо і подвійна гумова захист пера.

Поки велосипед не надійшов у широкий продаж, тому про остаточне наборі компонентів і ціну говорити ще рано.
Прикріплення: 2790697.jpg (46.5 Kb) · 3208976.jpg (43.8 Kb) · 5595967.jpg (38.6 Kb) · 4900714.jpg (40.4 Kb) · 8916636.jpg (44.3 Kb) · 5642906.jpg (44.0 Kb) · 5866961.jpg (41.6 Kb) · 8148960.jpg (43.8 Kb)
 
Форум » Велофорум » Веломайстер » ЗАЛІЗЯЧЧЯ
Пошук:

Вверх