Субота, 18.11.2017, 16:11
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 7«123467»
Форум » Велофорум » Веломайстер » ПОРАДИ від ВЕЛОМАЙСТРА
ПОРАДИ від ВЕЛОМАЙСТРА
GADДата: П`ятниця, 13.02.2015, 20:34 | Повідомлення # 16
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Що їсти на ніч велосипедисту для поліпшення сну



Постійна втома і стрес, який випробовується на тренуваннях зроблять вашу їзди млявою, увагу расфокусированним, витривалість низькою. Як відомо, кращим засобом відновлення після важких навантажень є повноцінний здоровий сон. Але, на жаль, багато з нас часто страждають безсонням. Особливо тяжкі її наслідки при підготовці до змагань. Але не поспішайте бігти в аптеку за снодійним. Можливо, добре висипатися Вам допоможе зміна власного раціону. Ось список продуктів, що містять «дрімаючі» інгредієнти.

Вишня

В одному невеликому дослідженні учасники випивали склянку вишневого соку вранці і ввечері протягом двох тижнів, і повідомили, що у них значно покращився сон. Чому це відбувається? Всі сорти вишні містять велику кількість мелатоніну, гормону, який стимулює Ваш сон. З'їдайте чашку вишень в якості пізнього перекусу, якщо не хочете пити сік.

Риба

Риба і деякі інші види морепродуктів містять триптофан, який є природним седативним засобом (снодійним). Креветки, тріска, тунець і палтус володіють найвищим вмістом цієї речовини.

Лимонний бальзам

У перебігу століть королі вважали запах лимона кращим снодійним, яке особливо ефективно в комбінації з валеріаною. У дослідженні, опублікованому у виданні Phytotherapy Research говоритися, що 81% людей з проблемами сну, що приймають комбінацію з цих травм, значно поліпшили свій сон, ніж ті, хто приймав плацебо. Всі ці кошти можуть бути куплені у вигляді збору, але Ви можете самостійно зробити чай змішавши:

1-2 чайні ложки сухої меліси

1 чайну ложку кореня валеріани.

Але, якщо ви застосовуєте препарати або спортивну фармакологію, то проконсультуйтеся з лікарем щодо сумісності з цими травами.

Ромашка

Ромашка використовується для лікування безсоння протягом багатьох років. У дослідженні на тваринах ромашка заспокоювала мишей також як транквілізатор. Що стосується людей, то ромашка знижує рівень тривожно розладу, який часто заважає сну. Ця рослина продається без рецепта в будь-якій аптеці.

Банани

Цей прекрасний фрукт «нашпигований» калієм і магнієм, мінералами, які сприяють розслабленню м'язів. Недолік магнію часто пов'язаний з синдромом неспокійних ніг і судомами м'язів, які є частою причиною безсоння. Один банан в день допоможе поліпшити Ваш сон.

шпинат

Крім того, що шпинат також багатий калієм і магнієм, він містить велику кількість кальцію. Кальцій допомагає організму виробляти мелатонін, гормон, який покращує циркадний ритм. Тим же ефектом володіє капуста, ріпа й інша зелень.

Молоко

Молочні продукти також насичені мелатонином і містять велику кількість кальцію, який прямо впливає на якість сну. Тому багатьом склянку теплого молока часто допомагає заснути.

Мигдаль

Багатий на магній продукт, який ще й відмінне джерело кальцію. Жменя мигдалю або мигдальне масло на шматок цільнозернового хліба допоможуть Вам швидше заснути.

Білково-вуглеводні страви


Є така амінокислота - триптофан, недолік якої може викликати проблеми зі сном і бути причиною стресів. Дослідження, проведене в Массачусетському технологічному інститут виявило, що отримання триптофану з білкової їжі може ускладнювати його надходження в мозок. Але, якщо комбінувати білки з вуглеводами, інсулін, який виробляє організм у відповідь на надходження вуглеводів, допоможе триптофану дістатися до мозку. Так що вівсянка з бананами і мигдалем або цільнозерновий хліб з молоком на ніч допоможуть впоратися з безсонням.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 4645318.jpg(26Kb)
 
GADДата: Понеділок, 16.02.2015, 21:25 | Повідомлення # 17
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Чи зробить кофеїн велосипедиста швидше?



Кава і кофеїн завжди асоціювалися з підвищенням продуктивності, боротьбою з втомою і веселим настроєм. Багато років різні виробники функціональних спортивних напоїв активно використовували кофеїн у своїй роботі, а хтось до цих продовжує це робити. Багато велосипедистів люблять цей чудовий напій не тільки за приємний смак, але і за його властивості. Чи може дати кофеїн якісь переваги гонщику?

Що таке кофеїн?

Кофеїн є хімічною речовиною метілксантіновий групи алкалоїдів. Він має широкий спектр впливу на Ваше тіло, особливо на нервову і серцево-судинну системи. У широкому сенсі, це стимулятор, який готує Ваш мозок і тіло діяти. До деяких поширеним ефектам від кофеїну варто віднести збільшення кількості серцевих скорочень, розширення кровоносних судин для полегшення припливу крові по всьому тілу, збудження центральноq нервової системи і підвищення її сприйнятливості до стимулів.

Кофеїн, як і будь-який інший препарат має свої побічні дії, які ростуть із збільшенням дозування. Основні негативні наслідки виражаються у впливі на нервову і серцево-судинну систему, включаючи тремтіння, порушення моторики та координації, неспокій, дуже високий і порушений серцевий ритм.

Кофеїнова залежність

Кофеїн, очевидно, є одним з найбільш популярних препаратів, від якого залежить величезна кількість людей. Стандартна 250-мл чашка кави містить від 70 до 180 мг кофеїну в залежності від способу отримання кави. Чай містить набагато менше кофеїну - 20-25 мг на чашку.

Зростаюча популярність енергетичних напоїв також сприяє зростанню залежних від кофеїну. Всі виробники ганяються за тим, щоб збільшити його дозу. Так, Red Bull містить близько 80 мг на 250-мл чашку, що в 2 рази більше, ніж в колі. Але найшвидший спосіб отримати ефект від кофеїну через жувальну гумку, так як він потрапляє в кров через судини в порожнині рота та язика, а не через кишечник, що значно повільніше.

Ефект будь якої дози кофеїну залежить від багатьох факторів, включаючи масу тіла, сприйнятливість та ін. Помірне вживання (250 мг) викликає сильне почуття захоплення і натхнення, підвищує ефективність при виконанні деяких простих психічних і рухових завдань. При вживанні дози кофеїну в 500 мг з'являються негативні наслідки: тривога, нудота, прискорене серцебиття, також падіння деяких експериментальних результатів. Головне правило: помірність при вживанні.

Зворотний бік кофеїнової залежності це падіння сприйнятливості до препарату. Експерименти на мишах показали, що через кілька днів вливання великих доз кофеїну він перестав чинити на них будь-яку дію, в теж час, у них стала спостерігатися моторно-сенсорна і психічна депресія (7). Що стосується дослідів на людях, то підготовлені бігуни отримували великі дози кофеїну протягом 6 тижнів і за цей час у них повністю впала ефективність впливу цього препарату (1).

З цього можна зробити висновок, що вживання має бути контрольованим. Якщо серйозно замислюєтеся про використання кофеїну в якості ергогенного кошти, а не просто як привід випити кави, то повинні звузити регулярне вживання цієї речовини, і застосовувати його тільки до і під час гонок. Якщо, все-таки, хочете випити свій улюблений напій після «покатушек, то розгляньте варіант без кофеїну.

На трасі

На даний момент в науці немає великих дискусій з приводу ергогенний допомоги кофеїну. У науковій літературі, досить, ясно сказано, що кофеїн допомагає підвищити продуктивність велосипедистів, особливо в короткострокових зусиллях високої інтенсивності.

Вчені встановили (2), що при роботі високої інтенсивності (80 відсотків VO2max) час до виснаження значно збільшується після вживання дози кофеїну. Крім того, було виявлено, що дія препарату може тривати протягом дня не вимагаючи повторного дозування.

На відміну від вправ високої інтенсивності, значення кофеїну для тривалих тренувань на витривалість не так ясно виявлено. Шотландські дослідники запросили 8 висококваліфікованих підготовлених велосипедистів виконати роздільні заїзди на 100 кілометрів, чергуючи з 1 км високої інтенсивності і 4 км середніх зусиль, в результаті, не було виявлено жодної користі від кофеїну (5). Але військові дослідження в Канаді показали позитивний ефект від препарату на 10-км кросі в повному викладенні (3). Крім того, в порівнянні з вживанням вуглеводів, кофеїн не чинив ніякого ефекту на велосипедистів при 2-годинний роботі (6).

Спочатку тренування, а потім кава

Ергогенний ефект кофеїну не зможе перетворити осла в породистого коня і будь-які добавки є лише штрихом на вищих рівнях підготовки. Одне дослідження виявило, що підготовлені плавці показали значне поліпшення швидкості, а плавці початкового рівня не отримали ніякого додаткового переваги від вживання кофеїну (4).


Джерела:

1. Bangsbo J, Jacobsen K, Nordberg N, Christensen NJ, and Graham T. Acute and habitual caffeine ingestion and metabolic responses to steady- state exercise. J Appl Physiol 72: 1297-1303, 1992.

2. Bell DG and McLellan TM. Effect of repeated caffeine ingestion on repeated exhaustive exercise endurance. Med Sci Sports Exerc 35: 1348-1354, 2003.

3. Bell DG, McLellan TM, and Sabiston CM. Effect of ingesting caffeine and ephedrine on 10-km run performance. Med Sci Sports Exerc 34: 344-349., 2002.

4. Collomp K, Ahmaidi S, Chatard JC, Audran M, and Prefaut C. Benefits of caffeine ingestion on sprint performance in trained and untrained swimmers. Eur J Appl Physiol Occup Physiol 64: 377-380, 1992.

5. Hunter AM, St Clair Gibson A, Collins M, Lambert M, and Noakes TD. Caffeine ingestion does not alter performance during a 100-km cycling time-trial performance. Int J Sport Nutr Exerc Metab 12: 438-452, 2002.

6. Jacobson TL, Febbraio MA, Arkinstall MJ, and Hawley JA. Effect of caffeine co-ingested with carbohydrate or fat on metabolism and performance in endurance-trained men. Exp Physiol 86: 137-144., 2001.

7. Kaplan GB, Greenblatt DJ, Kent MA, and Cotreau-Bibbo MM. Caffeine treatment and withdrawal in mice: relationships between dosage, concentrations, locomotor activity and A1 adenosine receptor binding. J Pharmacol Exp Ther 266: 1563-1572, 1993.

Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 3125864.jpg(19Kb)
 
GADДата: Вівторок, 17.02.2015, 15:38 | Повідомлення # 18
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
5 способів збільшити потужність педалювання



Потужність це Святий Грааль велоспорту. Чим вона більша, тим більшу відстань Ви зможете проїхати за одиницю часу. Якщо раніше розвиток потужності було долею шосейних велогонщиків, то зараз в крос-кантрі вже нікого цим не здивуєш, а багато траси в даунхілі також вимагають дуже активного педалювання.

Звичайно, робота по збільшенню потужності є дуже довгою і складною, але ми зібрали кілька простих способів, які допоможуть самостійно попрацювати над цією якістю.

Їзда на підвищених передачах

Їзда на великих передачах в тому ж темпі і при тих же умовах поступово призводить до підвищення вихідної потужності. Як один з варіантів використання цієї ради, це їзда на підвищеній передачі під час звичайної їзди з поступовим збільшенням цієї дистанції. Наприклад, якщо раніше Ви долали 5-кілометровий підйом на комбінації швидкостей 39х19, то наступного разу можете на 3 хвилини переключитися в 39х17, потім на 4 хвилини, 5 хвилин, а потім зробити весь підйом з комбінацією 39х17. Як тільки Ви зможете долати цей пагорб з тією ж частотою педалювання, але на більш високій передачі, це означатиме підвищення вихідної потужності.

Їзда в гору

Їзда в гору є відмінним способом підвищення м'язової витривалості, що дозволяє крутити педалі на відносно великий передній зірці при помірній частоті протягом тривалого періоду часу. Це ефективно, так як велосипедисти схильні знижувати каденс і збільшувати середнє ефективне зусилля при натисканні на педалі.

Один із способів, який дозволити збільшити потужність це поступово підвищувати дистанцію підйому. Наприклад, можете почати з 300-метрової дистанції поступово збільшивши її до 1 км. Ще одним способом підвищення потужності є інтервальні спринти, підйом з високою інтенсивність на круті пагорби. Такий спринт повинен тривати 60-90 секунд. Просто в'їжджаєте на гору, відновлюєтеся, і знову спринт. За тренування робите 12 таких спринтів.

Їзда проти вітру

Якщо Ви живете в рівнинній місцевості, то Вам важко буде застосовувати їзду в гору для розвитку потужності. На щастя, їзда проти вітру може бути також ефективна, як і підйоми або рух на великих передачах для розвитку витривалості. Звичайно, Ви не зможете запланувати заздалегідь зустрічний вітер, але у вітряний день Ви можете застосувати прямокутну схему довжиною в кілька кілометрів. Це дасть Вам можливість відчувати зустрічний, попутний і бічний вітер.

Для збільшення потужності перед Вами стоїть завдання прискорюватися на кожному відрізку із зустрічним вітром. Ставите велику (але не саму) зірку, підтримуєте ритм 90 оборотів в секунду і зберігаєте це зусилля на всій дистанції. Потім розвертається і відновлюєтеся поки дме попутний або бічний вітер.

Тренування блоками

Блокові тренування складаються з дуже жорстких занять протягом двох або трьох днів поспіль з таким же періодом відновлення. Через сильний стрес, якому піддається Ваш опорно-руховий апарат і серцево-судинна система, такий тип тренувань дуже ефективний для полегшення процесу фізіологічної адаптації та значного підвищення потужності. Дуже важливо давати організму необхідний період для відновлення.

Наприклад, Ви можете зробити 4-денний блок, який складається з їзди в гору (1-й день), інтервальних спринтів (2-й день), вихідного (3-й день) та легкої відновної їзди (4-й день). Крім того, Ви можете зробити гоночний блок, який включає крітеріуем в один день і шосейну гонку в інший, а потім такий же період відновлення. В обох випадку Ви піддали свій організм роботі високої інтенсивності, а потім зробили період якісного відновлення.

Правило «75%»

Правило «75 відсотків» стверджує, що в перебігу тренувального тижня 75% тренувального часу повинно проходити на рівні не нижче 75% від максимального серцевого ритму. Не менш 3/4 щотижневої підготовки повинні проходити в зонах 1 і 2 (50-70% максимального серцевого ритму або 65-85% лактатного порогу). Тобто більшість часу на велосипеді має складатися з легкої їзди і роботи на витривалість.

Але інша частина цього правила свідчить, що 10% робочого часу повинні проводитися в зоні 5 (90-100% максимального серцевого ритму або 105% лактатного порогу). Іншими словами, ця частина повинна складатися з дуже інтенсивною їзди. Такий режим дозволить змінити фізіологію. Відносно невелика кількість дуже інтенсивних зусиль у поєднанні з роботою на витривалість і адекватним відновленням допоможуть значно збільшити потужність.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 6706906.jpg(39Kb)
 
GADДата: Субота, 21.02.2015, 11:30 | Повідомлення # 19
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Секрети харчування від зірки ендуро Аннеке Бертен



Аннеке Бертен успішна ендуро-гонщиця, член команди Specialized і постійний учасник Enduro World Series. Крім того, що Аннеке показує чудеса на своєму байку, вона ще і дипломований фахівець зі спортивного харчування. Бертен із задоволенням ділиться з іншими гонщиками своїми знаннями і дала кілька порад щодо правильного харчування.

Багато хто з нас витрачають величезні гроші на велосипеди і залізо, окрім цього, нам допомагають власні механіки. Ми тренуємося, як божевільні, а багатьом ще й тренер вказує, що робити. Але у багатьох Чи є дієтолог? Чи багато хто знає, чим завантажити організм після важкого тренування в тренажерному залі або виснажливого ​​багатогодинного катання спекою.

Чи знаєте Ви, що втративши 4% від Вашого рівня рідини, Ви знижуєте свою продуктивність на 20-30 відсотків. Після втрати більше 5% Ви отримаєте дратівливу головний біль. 8 років тому я вирішила звернутися за допомогою до дієтолога. Він відкрив мені очі на харчування. Багато чого я вивчила сама, що дало мені можливість в минулому році випробувати свої знання.

Тіло кожної людини індивідуально і в кожного є власні переваги. Я дам кілька порад про те, що потрібно робити і чого уникнути, щоб провести ефективно свій ендуро-день.

Гідратація

Наше тіло більш ніж на половину складається з води. Вода підтримує нашу температуру, транспортує всю нашу кров і виводить токсини. Переконайтеся, що ви п'єте багато за день до гонки, але не тільки води. Це може бути сік з фруктовим цукром і вуглеводами, щоб створити невеликий буфер. У день гонки використовуйте ізотонічний спортивний напій, щоб отримати потрібну кількість вуглеводів і солі для Вашого організму. Коли жарко, то слід також дивитися в бік спортивних напоїв з додатковим вмістом магнію для уникнення судом.

Енергетичні гелі та батончики

Іноді я бачу на старті ендуро-перегонів райдерів, який видавлюють в рот енергетичний гель. Але я б не рекомендувала це робити, так як гелі містять велику кількість цукру, що призводить до цукрового вибуху. Ваш рівень цукру в крові підніметься дуже високо, але скоро Ви отримаєте відскік назад з ще більшим падінням енергії. Для тіла це кращий варіант, щоб швидко завантажитися, в порівнянні, наприклад, з бананом, шматком торта або фруктовим батончиком. Гелі ідеальний варіант, якщо Ви перебуваєте на середині гонки або втратили сили перед останнім етапом.

Харчуйтеся протягом усього дня гонок навіть якщо не голодні. Переконайтеся, що маєте в рюкзаку гарне різноманітність продуктів, включаючи банани, енергетичні батончики, білкові гелі. Я люблю в кінці гонки з'їсти невелику цукерку.

Відновлення

Дуже важливо заправити ваш організм після тренування або гонки, в ідеалі між 20-30 хвилинами після фінішу. Для оптимального відновлення потрібне якісне поєднання білків і вуглеводів. Таким чином білок краще надходить у кров і м'язи. Тіло може засвоювати максимум 30 грам білка на протязі 3 годин. Особисто я віддаю перевагу протеїновому коктейлю з 30 грамами сироваткового білка і з будь-яким фруктовим соком (крім яблучного, він містить занадто багато цукру і має підвищений ризик виникнення діареї).

Також я поповнюю рівень вуглеводів макаронами з цільнозерновий борошна з овочами. Цей вид борошна містить більше вітамінів і антиоксидантів. Також не слід забувати про жирових клітинах, але мова йде не про пакет чіпсів. Для цього найкраще підходять авокадо, горіхи і оливкове масло.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 7012544.jpg(25Kb)
 
GADДата: Понеділок, 23.02.2015, 19:23 | Повідомлення # 20
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Контактні педалі: Яку вибрати систему

Короткий огляд найпопулярніших систем кріплення контактних педалей, який присутні на ринку, включаючи Look Keo, Shimano SPD і SL, Speedplay і Time Xpresso.

Look Keo



Французький виробник Look знаходився в авангарді контактних педалей ще в 80-х роках і донині є одним з найпопулярніших виборів серед сучасних велосипедистів. Використовуючи просту систему кріплення в три болта, педалі Keo люблять і використовують велосипедисти всіх рівнів, від любителів до професіоналів. Велика планка не дозволяє в них впевнено ходити, але прогумовані деталі роблять їх гарним вибором. Це забезпечує велику базу контакту, але, як правило, такі деталі швидко зношуються.

Тип їзди: шосе.

Двосторонні контакти Shimano SPD



Система SPD існує вже більше 25 років і за цей час мало що змінилося. Це дуже надійна і добре спроектована система. Популярні у маунтинбайкерів контакти SPD, мають однакове кріплення з двох сторін, що робить їх простими у використанні, а вбудована в черевик планка дозволяє в них спокійно ходити. Шипи також зроблені з металу, що дає можливість їх використовувати тривало час. Ті, хто займається велоспортом заради задоволення люблять SPD за простоту освоєння, але маленька площа платформи робить складним їх використання на тривалих відстанях.

Тип їзди: маунтінбайкінг, велокрос, прогулянкова їзда, початковий шосе.

Односторонні контакти Shimano SPD



Ідеально рішення, якщо Ви не впевнені про перехід на контактні педалі або хочете вільно ходити в туфлях. Також цей варіант підійде для тих, хто хоче мати велику площу контакту на далеких поїздках. Звичайні «топталки» з одного боку дозволяють Вам їздити в стандартних кросівках, але Ви також можете пристебнутися за допомогою планки SPD, а бічна підтримка рамки додасть комфорту їзди. Єдиним недоліком таких педалей є їх, порівняно, велику вагу, хоча на ринку вже доступні й легкі моделі.

Тип їзди: бездоріжжя, відпочинок.


Speedplay



«Льодяники» від Speedplay є унікальними і визнаними контактами, які, крім легкої ваги, добре виглядають і мають широкий діапазон налаштувань. Установка проводиться в зворотному порядку, якщо в інших педалях потрібно «встегіваться», то в Speedplay - навпаки. Затискачі можуть регулюватися в трьох різних площинах і окремо один від одного. Тому контакти Speedplay будуть гарним вибором для тих, хто відчуває проблеми з ергономікою в інших системах. Просте двосторонній пристрій робить ці контактні педалі легкими в освоєнні.

Тип їзди: шосе (особливо, критеріум).

Shimano SPD SL



Популярна система SPD SL в три болта від Shimano робить ці контактні педалі дуже схожими на Look Keo, але SPD SL володіє більш широкою планкою. Shimano стверджують, що це забезпечує більш ефективну передачу потужності. Шипи випускаються в трьох різних кольорах, які відповідає рівню зсуву. Також як і Look вони добре виглядають у професійному пелотоні, але це жахливий варіант для ходьби.

Тип їзди: шосе, триатлон, трек.

Time Xpresso



З великим вибором моделей для будь-якого бюджету і широким діапазоном настройок, Xpresso є дуже популярним «трьох-болтовим» стандартом. Планка цих контактів одна з найширших на ринку, тому платформа дозволяє дуже добре передавати потужність і пропонує додатковий комфорт. Планку також можна дешево замінити, а це є великим плюсом. Систему Xpresso відкривається бічним регулятором і має невелику відстань між віссю педалі і підошвою черевика, що, нібито, підвищує ефективність педалювання.

Тип їзди: шосе.

Інші стандарти

Існує величезна кількість компаній, які розробляють свої стандартні кріплення контактних педалей. Наприклад, марка HT в своїх педалях для МТБ застосовує власну систему. Але будьте обережні при виборі оригінальних моделей контактних педалей, так як це загрожує проблемами з підбором взуття та витратних компонентів, як то шипів і запчастин.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 2424361.jpg(14Kb) · 6295680.jpg(13Kb) · 9557851.jpg(16Kb) · 3855299.jpg(14Kb) · 0034986.jpg(13Kb) · 0629090.jpg(14Kb)
 
GADДата: Четвер, 26.02.2015, 21:46 | Повідомлення # 21
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Велоспорт робить нас молодше



Звичайно, ми всі старіємо, до якихось б премудростям ми не вдавалися. Вчені мають досить усталену точку зору щодо тривалості життя. Але вони дуже мало знають про той період працездатності, який передує етапу занепаду здоров'я і психічного стану. Як продовжити цей період життя?

На жаль, всі моделі, які будувалися раніше стосуються дорослих домосідів. Але як стверджують вчені в одному з досліджень, опублікованому у виданні The Journal of Physiology, кращий спосіб старіти правильно - займатися велоспортом.

Вчені взяли 125 велосипедистів чоловіків і жінок у віці від 55 до 79 років і провели серію експериментів. Вони визначили загальний стан здоров'я, силу серця, легенів, м'язів, здібності мозку, стан гормонів і багато іншого. У підсумку загальна картина вказала на те, що краще здоров'я і стан функцій організму у активних людей, і ті, хто підтримує високий рівень фізичної активності можуть поліпшити свої здібності.

Навіть найстаріші велосипедисти мали, практично, здорові маркери серцево-судинної системи та обміну речовин, таких як рівень глюкози, інсуліну, холестерину і тригліцеридів. Частота серцевих скорочень була вищою, ніж встановлено моделлю для їхнього віку. Вони показали чудовий баланс всіх функцій.

Базові тести функціональних здібностей у 79-річних показали, що їх результати значно вище, ніж встановлено для їхнього віку. У свої роки вони можуть довше виконувати повсякденні завдання до досягнення втоми, ніж їх однолітки. Крім того, відчували себе вони значно щасливіші своїх пасивних одноліток.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 8463007.jpg(32Kb)
 
GADДата: Четвер, 26.02.2015, 22:08 | Повідомлення # 22
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Схуднення: 8 принципів правильного зниження ваги від велосипедистів



Люди сідають на велосипед з найрізноманітніших причин, але для багатьох любителів байка по всьому світу він є відмінним інструментом схуднення і підтримки себе у відмінній фізичній формі. Але те, що Ви кілька разів на тиждень проїжджаєте з десяток кілометрів не означає, що можна їсти все підряд і бути впевненим, що схуднення не змусить себе довго чекати. Більшість новачків робить стандартний набір помилок, через які велосипедні тренування стають контрпродуктивними з точки зору втрати ваги, навіть не дивлячись на найважчі вправи для схуднення.

Ось кілька порад, які допоможуть Вам скинути вагу, правильно харчуватися і отримувати від велосипеда фізичне і моральне задоволення.

Поїжте перед поїздкою

Нічого не дасть такий поштовх Вашому метаболізму як повноцінний здоровий сніданок. Якщо перед тренуванням Ви будете голодним, то не тільки не отримаєте запас палива, але і змусите Ваш організм утримувати жирові запаси, замість того, щоб спалювати їх. Голодне тіло змушує організм зберігати те, що може знадобитися в більш пізніх періодах і, як правило, для цього використовується жир, який Ви так прагнете скинути.

Одяг не для схуднення

До цих пір величезна кількість людей була впевнена, що теплий одяг прискорює метаболізм і допомагає худнути. Поширенню цього міфу ми зобов'язані вагам, які показують позитивну динаміку. Хоча одяг і допомагає скидати вагу, але відбувається це через втрату рідини, а не спалювання жиру. Немає нічого гіршого для велосипедиста ніж зневоднення. Зніміть гетри та куртку, щоб не втрачати рідину, так Ви проїдете більше і схуднете швидше.

Будьте обережні з глютеном

Все більше і більше людей помічають небажані симптоми від надмірного споживання клейковини. Непереносимість глютену викликає складнощі з засвоєнням продуктів, виготовлених зі злаків. Хоча питання впливу цього компоненту на процес схуднення дуже спірне, але для велосипедиста це може ускладнювати сам процес тренувань. Ви можете відчувати постійний дискомфорт і швидко втомлюватися. Якщо помітили за собою схожі симптоми після вживання злакових продуктів, то розгляньте як альтернативу банани, апельсини, картопля та інше.

Не приймайте харчові добавки

У даному випадку мова йде про препарати, які, нібито, прискорюють процес схуднення. Реклама стверджує, що вони допомагають швидко знизити вагу. Але цей процес найчастіше відбувається не за рахунок спалювання жиру, а завдяки виведенню з організму різних речовин, у тому числі і корисних. Таким чином Ви втратите разом з вагою необхідні жири і важливі мінерали, що значно знизить Вашу продуктивність на трасі і в довгостроковій перспективі зіграє проти Вас.

Їжте більше овочів і пісного м'яса

Овочі та пісне м'ясо, начебто курки або риби, повинні бути основним раціоном хорошого велосипедиста. Замість акценту на харчові добавки, спробуйте отримати більшість вітамінів і білка з їжі. Даючи організму те, що йому потрібно Ви дозволите йому краще себе почувати. Так Ви зможете проїжджати і спалювати більше. Такий режим харчування також дозволить відбити потяг до фаст-фуду.

Їжте частіше на велосипеді

Початківці велосипедисти схильні пропускати прийом їжі під час тривалої їзди, бо не звикли їсти по час фізичних вправ. Легкий перекус допоможе не тільки підвищити продуктивність, але і вбереже Вас про переїдання. Керуючи своїм почуттям голоду, Ви будете відчувати менше бажання багато з'їсти по приїзду додому. Це дозволить тримати себе у руках, що так важливо для худне людини.

Обмежте порції

Намагаючись харчуватися правильно, дуже часто люди повністю відмовляються від продуктів, які вони дуже люблять, тому що вони не є корисними. Повна відмова, наприклад, від шоколаду, тільки посилить тягу до нього і може стати причиною зриву. Дуже часто через це люди не витримують і об'їдаються. Замість цього обмежте порції улюблених продуктів. Це нормально, коли після тривалого маршруту хочеться шоколадку і Ви в праві себе винагородити за важку роботу, але знайте міру.

Збережіть сили для останнього ривка

Дослідження показали, що споживання кисню після фізичних вправ може стимулювати спалювання жиру. Примусьте Ваше тіло зробити сильний ривок (або декілька) після довгого маршруту перед фінішем. Це змусить Ваше тіло активно споживати кисень після завершення тренування, продовжуючи спалювати жир.


Read more at http://velohack.com/
Прикріплення: 9062006.jpg(28Kb)
 
GADДата: Неділя, 01.03.2015, 10:52 | Повідомлення # 23
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Переломи та інші травми: продукти для відновлення



На жаль, велосипедний спорт у всіх своїх різновидах часто може супроводжуватися аваріями, які стають причиною таких травм як переломи, розтягнення, розриви зв'язок і м'язів і т.ін. Від цього не застраховані як представники екстремальних дисциплін, начебто даунхілу, так і аматори, здавалося б, повністю безпечного шосейного велоспорту. Процес відновлення може бути довгим і супроводжуватися медикаментозним лікуванням, спеціальними вправами і використанням різних технічних засобів.

Часто після отримання травми на період відновлення велосипедисти прагнуть скоротити споживання калорій, поки не прийшов час знову сісти в сідло і витрачати енергію. Але процес загоєння травм вимагає палива та будівельних матеріалів. Ось список деяких продуктів, які допоможуть заново побудувати пошкоджені ділянки тіла.

Овочі та фрукти

Продукти: морква, шпинат, солодкий картопля і капуста для отримання вітаміну А; апельсини, полуниця, перець і брокколі для отримання вітаміну С

Вітамін А бере участь з будівництві білих кров'яних тілець (лейкоцитів), які борються з інфекціями, часто супроводжують травми. Вітамін С допомагає шкірі гоїтися швидше, що робить його незамінним помічником при різних саднах і рваних ранах. Він також допомагає відновленню сполучних тканин і хрящів, сприяючи формуванню колагену, важливого білка, який будує рубцеву тканину, кровоносні судини і кісткові клітки.

М'ясо

Продукти: пісна індичка, філе риби і курки

Пісне м'ясо «напаковане» білком, критично важливим цеглинкою для будівництва нових клітин. У 2008 році у виданні «Journal of the Federation of American Societies for Experimental Biology» було опубліковано дослідження, в якому вчені і Університету Оттави називають білок «мостом між пошкодженими тканинами, сприяє відновленню.» Для оптимального загоєння 80-кілограмовий чоловік або жінка вимагає не менше 112 грам білка на добу. Їсти м'ясо це найпростіший спосіб наситити організм білком.

Молочні продукти і яйця

Продукти: молоко, йогурт і яйця

Всі ці продукти є хорошим джерелом білка, а молочні продукти також містять кальцій, який бере участь у відновленні кісток і м'язів. Вітамін D в «молочку» покращує засвоєння кальцію і допомагає загоєнню пошкоджених кісток. У дослідженні опублікованій в 2010 році у виданні «Journal of Bone and Joint Surgery» зазначено, що пацієнти з дефіцитом кальцію показали значно пізніші результати одужання, ніж ті, хто вживав кальцій в достатніх кількостях.

Зернові

Продукти: різні види пластівців і каш

Зернові містять цинк, який активізує імунну систему і загоєння ран. Поряд з червоним м'ясом, зернові каші є відмінним джерелом цинку, а деякі види містять 100% денної норми. Сам по собі цинк відновлює пошкоджені тканини, але допомагає речовинам, які за це відповідають. У випадку з цинком потрібно бути обережним і не перестаратися, так як перевищення денної норми (40 грам - для дорослої людини) знижує рівень ліпопротеїнів високої щільності (хороший холестерин) і, фактично, пригнічує імунну систему. Зернові каші містять достатню дозу цинку, а також дають організму необхідні вуглеводи як джерело енергії, що вбереже від використання в цій якості білка, який будуватиме нові клітини.

Морепродукти

Продукти: лосось, тунець і форель

Крім того, що морепродукти є відмінним джерелом білка, вони містять омега-3 жирні кислоти, які «гасять» запалення, що уповільнює відновлення від тендиніту (запалення сухожиль), перелому кісток і розтягнення зв'язок.

Маленьке запалення проходить довгий шлях

Більшість з нас прислухається до лікаря і буде застосовувати відпочинок, лід, компресію і підняття кінцівок, щоб знизити запалення і прискорити відновлення. Але багато хто з нас покладаються на додаткові протизапальні заходи, на кшталт ін'єкцій кортизону, великих доз ібупрофену та інших нестероїдних протизапальних препаратів. Вчені, які в 2010 році проводили дослідження в Клініці Клівленда прийшли до висновку, що використання препаратів у великих кількостях може уповільнити загоєння. Вони відзначили, що при гострих травмах м'язів запальні клітини (так званий макрофаги) прискорювали регенерацію м'язів, тобто невелике запалення, фактично, сприяє загоєнню. Це робить протизапальні продукти, такі як риба і ягоди, особливо цінними для велосипедистів, які хочуть швидше піти на поправку. Ці продукти значно знижують запалення, але не «гасять» його повністю.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 3046962.jpg(38Kb)
 
GADДата: Вівторок, 03.03.2015, 20:06 | Повідомлення # 24
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Коли боротьба за аеродинаміку може нашкодити



Безумовно, підвищення аеродинамічних характеристики один з кращих способів збільшити швидкість руху. На цю мету працює величезна індустрія. Розробками займаються виробники, які випускають найефективніші рами і компоненти. З іншого боку вчені вивчають вплив таких чинників, як положення гонщика на аеродинаміку. Але чи завжди боротьба за найефективнішу позицію буває виправдана?

Використання аеродинамічних рулів і нахил корпусу до верхньої трубі знижує фронтальне опір і допомагає легше розсікати повітря, що підвищує швидкість руху. Але одне з останніх досліджень вказує на те, що сильний нахил може негативно вплинути на показники вихідної потужності через те, що у гонщики знижується здатність ефективно дихати і більш продуктивно педалювати.

Група британських дослідників вибрала 19 підготовлених гонщиків для проведення набору випробувань при різному куті нахилу, починаючи від 24 градусів і поступово знижуючись до нуля (або наблизитися до цього показника, оскільки не кожен зміг так опуститися). На кожному етапі фіксувалися одні й ті ж дані, включаючи ефективність, частоту серцевих скорочень, частоту обертань педалей, V02 max і пікову вихідну потужність. Багато з цих параметрів погіршилися в міру заняття все більше аеродинамічного стану. Наприклад, вихідна потужність впала на 14% на низькій позиції в порівнянні з початковою.

Звичайно, площа фронтального опору також знизилася в процесі експерименту, але вчені прийшли до висновку, що найнижчого положення (0 градусів) повинні уникати навіть змагаються велосипедисти. Що стосується проміжних точок між 24 і 0 градусами, то гонщики повинні шукати для себе компроміс, при якому втрати продуктивності будуть менше, ніж виграш від аеродинаміки. При бажанні, можна провести самостійно тестування за допомогою вимірювача потужності.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 0938708.jpg(38Kb)
 
GADДата: Вівторок, 03.03.2015, 20:13 | Повідомлення # 25
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Кращий час для тренувань підкаже біологічний годинник



В останні роки величезну популярність отримала концепція важливості щоденного біологічного (циркадного) ритму при плануванні фізичної активності. Давні дослідження неодноразово демонстрували, що деякі аспекти фізичної працездатності, такі як енергія і сила, як правило, досягають піку в кінці другій половині дня (початку вечора). Але останнє дослідження вчених виявило, що біологічний годинник людини мають набагато більший вплив на продуктивність, ніж передбачалося раніше.

Дослідники попросили 20 жінок хоккеісток виконати ряд 20-метрових проходок в поступово зростаючому темпі до того моменту, поки вони не змогли виконувати вправу. Тести проводилися в шести різних добових відрізках часу (7:00, 10:00, 13:00, 16:00, 19:00 і 22:00) з порівнянням продуктивності.

У середньому по групі, свого піку продуктивність досягала в другій половині дня (нічого дивного, - ред.). Але, коли дослідники умовно розділили учасниць на «жайворонків» (рано встають), «сов» (пізно лягають і пізно встають) і проміжну групу, то виявили різні показники для кожної групи. «Жайворонки», як правило, досягали максимуму опівдні, проміжна група - близько 16:00, а «сови» - ближче до 20:00. Дивно, що деякі учасники показали великий розкид в продуктивності в різний час доби. Різниця у випробовуваних іноді досягала 26%.

Хоча дослідження проводилося на хокеїстів, але є підстави вважати, що отримані моделі спостерігаються і у велосипедистів. Сенс отриманих висновків полягає в тому, що якщо Вам належить важка тренування або змагання, то знання свого біологічного ритму допоможе продемонструвати кращі показники продуктивності.



Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 2908126.jpg(26Kb)
 
GADДата: Четвер, 05.03.2015, 18:57 | Повідомлення # 26
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Широкі або вузькі шини вибрати для шосе?



Коли справа доходить до обговорення ширини шин, то виникає величезна кількість суперечок. Виражаються різні думки, кожна має право на життя.

У минулому в пріоритеті були вузькі шини, але ситуація в сучасному пелотоні вказує на те, що простежується зворотна тенденція і гонщики частіше вибирають широкі покришки. Цей тренд одностайно підтримують компанії-виробники шин, які заявляють, що широкі знижують опір коченню і економлять енергію, а також забезпечують додатковий комфорт. Тепер вже вузькі покришки не рахуються більш швидкими.

Курс на збільшення підтримали не тільки шинні компанії, але і виробники велосипедів. Якщо раніше стандартом були покришки шириною 23 мм, то зараз все частіше вибирають 25-міліметрові, в результаті - збільшуються зазори. Якщо раніше рами були адаптовані тільки під самі вузькі моделі, то тепер є можливість гратися шириною.

Корінь цієї тенденції перебувати в професійному пелотоні. На довгих етапах дуже цінуватися рівень комфорту, який вище на більш широких покришках. Якщо гонщик всю трасу відчуває недосконалість і дискомфорт, то навіть при хороших фізичних кондиціях його продуктивність падає. Це може вплинути на готовність зробити вирішальний ривок.

Якщо подивитися на Париж-Рубе, то можна побачити, що більшість команд використовують покришки шириною 28 і 30 міліметрів. При прийнятті рішення про тиск у шинах, повинні враховуватися погодні умови, але не завжди легко потрапити в налаштування для оптимального комфорту, швидкості і керованості. Широкі покришки мають велику площу контакту з трасою, що додає байку трохи тяги, а це дуже актуально у вологих умовах. Звичайно, Париж-Рубе може сильно відрізнятися від їзди більшості з нас, але любителям є сенс орієнтуватися на професіоналів.

Опір і аеродинаміка

При загальних рівних, на продуктивність широких покришок менше впливає зниження тиску, ніж у 23-міліметрових. Але у світі велоспорту, який одержимий аеродинамікою, прийнято вважати, що широкі покришки більш повільні.

Щоб уникнути шкідливого впливу на аеродинаміку слід встановлювати широкі покришки на широкий обід. Якщо встановити широкі шини на 19-мм обід, збільшується повітряний опір, яке зводить нанівець всі переваги від зниження опору коченню. Якщо на 23-мм обід поставити покришку в 25-мм, то вони будуть на одному рівні і це зробить потік повітря більш гладким.

Витрати

Грошове питання це, практично, єдина проблема, з якою Ви можете зіткнутися. Якщо покупка нових шин є, відносно, дешевим апгрейдом, то тим, хто хоче отримати максимальну віддачу доведеться купувати нові колеса, а це вже сильно вдарить по гаманцю. Але для тих, хто прагне зберегти кожен ват, є сенс витрачати гроші.

Широкі покришки: Так або Ні

ТАК: Роб Скалліон, Cambrian Tyres (дистриб'ютор Continental)

«Як було встановлено на багатьох тестах, 25-мм покришки більш ефективні, ніж 23-мм, а 28-мм GP4000S II в лабораторії виявилися швидше, ніж 23-мм і 25-мм версії, але в реальному світі в гру вступає аеродинаміка, яка встановлює свої правила. При меншій площі контакту з трасою 25-мм є ідеальним збалансованим варіантом для швидкості, зчеплення і комфорту. »

«Тенденція з переходом на широкі шини пов'язана з невеликою перевагою в опорі коченню в порівнянні з вузькими покришками. Вважається, що це покращує продуктивність. Так, при переході з 23-мм на 25-мм опір коченню знижується на 10%, що економить близько 3 ват на 40км / год. Але при вивченні впливу аеродинаміки на обода Zipp Firecrest, встановлених на тайм-тріал велосипеді, ми отримали протилежні результати. »

Висновок

При виборі шин найголовніше це знайти баланс між аеродинамікою і опором коченню, хоча, не можна не враховувати такі фактори як комфорт і керованість. Якщо 25-мм вибирає велику кількість профі, то є сенс переглянути і свої пристрасті.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 6314417.jpg(26Kb)
 
GADДата: Четвер, 05.03.2015, 18:57 | Повідомлення # 27
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Как сделать поездку в зимнее время на велосипеде комфортной.



Если вы перемещаетесь летом по городу на велосипеде и организм привык к фитнес-нагрузкам, не теряйте физическую форму и в зимнее время. Учитывая, что в некоторых широтах зимой холодно и снежно, для велопоездок требуется серьёзная мотивация. Но, если зимой погода позволяет выходить на улицу, ничто не мешает вам перемещаться на велосипеде. Познакомьтесь с советами о том, как сделать такую поездку комфортной.

Одежда по погоде

Ветер, дождь, снег и холод отпугивают от поездки на велосипеде даже заядлых велосипедистов, но современная велосипедная зимняя оджеда защитит вас от непогоды и сделает вашу поездку комфортной. Нет плохой погоды, есть неправильная одежда. Если вы потратите деньги на качественную и подходящую для зимних поездок одежду, вас не будут терзать мысли «ехать или не ехать» и «не замёрзну ли я». Тем более, что покупка обновки будет мотивировать вас не забрасывать поездки.

Приготовиться заранее

Если вы хотите ездить на велосипеде на работу, или вам надо встать рано для утренних покатушек, не оставляйте все приготовления на утро. Подготовьте всю одежду, необходимые вещи и велосипед вечером накануне. Зарядите все фонари, проверьте колёса, чтобы утром вам осталось только взять бутылку с водой и выехать.

Засвети себя сам

Светлеет поздно, темнеет рано. Самое неудобное время суток — сумерки. Убедитесь, что вас будет видно на дороге. Не забудьте про фонари и светоотражатели. Особое внимание уделите светоотражателям на своей одежде. Статью о свете на велосипеде можно прочитать здесь.

Составьте свой зимний план

Целью может быть что угодно, например: ездить на работу на велосипеде 2 раза в неделю или проезжать на велосипеде в неделю или в месяц столько-то километров. Имея подобную цель перед глазами, гораздо легче себя заставить проводить время на открытом воздухе на велосипеде. Огромную пользу могут оказать различные мобильные приложения, которые отслеживают ваши успехи и напоминают вам о ваших же целях.

Совершайте поездки вместе с другом

Велопоездки, конечно, чрезвычайно полезны, но иногда зимняя погода наводит такую тоску и лень, что очень трудно заставить себя выйти на улицу. Договоритесь о совместной поездке с другом или знакомым. Желание сдержать слово будет для вас хорошим пинком.

Просто выходите на улицу

Не думайте о том, как может быть плохо на улице. Просто оденьтесь, выходите на улицу и езжайте. В большинстве случаев, там не так плохо, как вам может показаться. А в качестве вознаграждения, вас ждёт заряд бодрости и хорошее настроение.

Печеньки

Если вы ездили по снегу в сильный ветер и мороз, можете с чистой совестью побаловать себя печеньками или любимыми сладостями. А после длительной поездки сладости гораздо вкуснее.


Джерело: http://velofor.com/
Прикріплення: 3100257.jpg(53Kb)
 
GADДата: Четвер, 05.03.2015, 18:58 | Повідомлення # 28
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Свет и велосипед: фонари и светоотражатели



В межсезонье темнеть начинает раньше и, соответственно, раньше наступает самое неудобное время — «сумерки». Поэтому, для всех перемещающихся на велосипеде, мы рекомендуем проводить «засветку», как в тёмное, так и в светлое время суток.

Фонари.

Согласно правил дорожного движения, впереди у вас должен быть фонарь с белым светом. Сейчас можно приобрести фонарей много, всяких и разных. От LED освещения до недорогой китайской лампочки. На что стоит обратить внимание. Если ездите часто, лучше поставить динамо-фонарь. Если совершаете не долгие путешествия пару раз в день (на велосипеде на работу), можно использовать фонарь со съемным аккумулятором. Например, заряда небольших LED фонарей хватает на час. Также обратите внимание на светосилу фонаря. Для городских условий рекомендуют фонари со светосилой 100-200 Лм (люмен), а для покатушек в тёмное время суток «на природе» стоит уже ставить себе что-то около 800 люмен и выше. Если учитывать нашу действительность в освещении городов и населенных пунктов, то чем мощнее фонарь, тем заранее ты увидишь препятствие на своём пути и есть надежда, что препятствие тоже заранее увидит тебя.

Вторым обязательным фонарём должен быть задний красный светоотражающий фонарь. Желательно, чтобы этот фонарь был не только светоотражающим, но и проблесковым. Фонарь, как правило, устанавливается сзади под сиденьем и отлично предупреждает четырёхколёсные транспортные средства о вашем присутствии на дороге. Соответственно, чем мощнее фонарь, тем больше вероятность, что вас увидят.

Если вы собираетесь путешествовать на велосипеде в других странах, найдите и прочитайте правила дорожного движения. Иногда правилами требуется, чтобы вас было видно на дороге не менее, чем за 100 метров.

Светоотражатели.

Здесь стоит следовать правилу, что лишних светоотражателей не бывает. Светоотражающие полосы на одежде, на велошлеме, на педалях, на обуви — только плюс.

К особо рекомендуемым нами гаджетам относится специальный светоотражающий зажим для брюк на ногу. Его потом можно крепить на сумку или рюкзак и стать видимым

пешеходом.



Вторым особо рекомендуемым гаджетом является светоотражающий автомобильный жилет. Стоит он очень не дорого, продаётся на любой заправке, одевать его можно в любое время года. И самое главное, он делает вас видимым на дороге в любое время суток.




Джерело: http://velofor.com/
Прикріплення: 3563361.jpeg(19Kb) · 6788285.jpg(32Kb) · 3381251.jpg(35Kb)
 
GADДата: Четвер, 05.03.2015, 18:58 | Повідомлення # 29
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
ТРАВМЫ ПРИ ПАДЕНИИ С ВЕЛОСИПЕДА



Все катающиеся на велосипеде рано или поздно получают какие-либо травмы во время езды. Они не связанны с тем, мчитесь ли вы со спринтовской скоростью или совершаете медленную прогулочку по парку. Дороги не всегда идеальные, встречаются ямы, колдобины, мусор, попадаются даже открытые коллекторы, да и освещение не везде нормальное. Так же могут попасться неадекватные водители автомобилей и пешеходы.

Большую часть травм велосипедист получает при падении с велосипеда. Самыми незначительными являются ссадины, царапины. Если подобное случилось - нужно промыть и обеззаразить ранку прямо на дороге, если есть с собой аптечка с базовыми лекарствами. При ушибе лечения, как такового, не требуется. Для ускоренного лечения можно использовать различные гели, мази, крема и эластичные бинты. При сильном ушибе можно приложить лед и, желательно, не нагружать ушибленную область. При глубоких порезах рану нужно промыть водой, перевязать и сразу же отправиться в травпункт, чтобы убедиться, что не задета артерия или вена.

Более серьезной травмы - вывих или перелом средней тяжести - тоже не редкость, и хорошо, если она произойдет в городе. В этом случае можно понадеется на окружающих и не думать о наличии больницу где-нибудь поблизости. Если же данная неприятность случилось в поле или лесу, то первым делом звоните знакомым, которые смогут за вами приехать на машине, чтобы забрать Вас и велосипед и перевести в город. Ожидая помощи, стараемся максимально обездвижить пострадавшую конечность. Пока идет время нужно наложить шину. Конечно, это будет проблематично, если Вы одни, но деваться некуда. Шина накладывается ниже и выше перелома, т.е. шин должно быть не менее двух. Ими сослужат крепкие палки, которые нужно зафиксировать по обе стороны перелома бинтами/тряпками. Палки нельзя прикладывать к голому телу!! Сначала придется обмотать конечность тканью и только потом приложить палки. Крепите шину крепко и плотно, чтобы конечность была неподвижна в месте перелома.



Если же Вы получили тяжелую травму при падении с велосипеда (повреждение внутренних органов, перелом позвоночника или черепа), то помочь себе самостоятельно практически невозможно. В таких случаях нужно быстрее звонить в больницу. Партнеры по велопоходу могут только помочь перевязыванием проникающей раны. В дело могут пойти бинты, ткань, одежда. Нужно сложить ткань в несколько слоев, приложить к ране и привязать. При травме позвоночника или черепно-мозговой травме, нужно полное обездвиживание до прибытия врачей.

В заключение хочется добавить: при езде используйте велозащиту (шлем, перчатки), кладите с собой аптечку, учите ПДД, совершенствуйте езду. Надеюсь, эти простые правила помогут Вам избежать участи пострадавшего.





Джерело: http://www.cyclepedia.ru/
Прикріплення: 9414250.jpg(30Kb) · 3228805.jpg(42Kb) · 2734263.jpg(105Kb) · 5264010.jpg(96Kb)
 
GADДата: Четвер, 05.03.2015, 18:58 | Повідомлення # 30
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Як "правильно" падати



Щоб комфортно себе почувати на велосипеді і менше падати, слід боротися з чинниками які викликають падіння. Перевищення безпечної швидкості, необдумані маневри, перешкоди на дорогах у вигляді ям, сміття, тварин і різке гальмування - це основна причина падінь.

Та що робити коли падіння не уникнути?

У даній статті саме піде мова про те, як правильно падати з велосипеда, адже будь-яке падіння неприємне, так як велосипед рухається зі значною швидкістю. При падінні навіть на траву ви можете обдерти тіло.



Щоб боротися з падіннями на велосипеді розглянемо які бувають падіння:

Падіння на бік;

Падіння через руль;

Падіння назад;

Останні два – є найбільш небезпечнішими, особливо падіння через кермо, коли можуть постраждати голова, хребет та шия.



Падіння застає вас миттєво і проходить дуже швидко, якщо ви до нього не були готові, то воно для вас стає більш небезпечним.
Тепер базові знання, які слід запам'ятати при падінні.

Перше - стараємося падати на бік. Бокове падіння найбільш безпечне для тіла;

Друге - при падінні групуємося, всі частини тіла стараємося підсунути до тулуба. Не падайте плазом;

Третє - руки повністю не витягуємо, намагаємося приземлитися на обидві руки. Їх слід трішки зігнути для кращої амортизації. Якщо так вийшло, що падаєте на одну руку - якомога швидше її приберіть з-під себе ;


Четверте
– довіряємося своїм природнім інстинктам. Природа заклала в нас хорошу систему самозахисту. Перед торканням до поверхні розслабляємося. Це дуже важливо;

П’яте – якщо при падінні вам пощастило вискочити з велосипеда (як правило таке можливо при великій швидкість і коли ви намагалися виштовхнутися з нього), миттєво після торкання до поверхні слід перекотитися на бік. Так ми погасимо значну частину енергії викликану швидкістю.


Пам'ятайте - краще впасти, ніж збити пішохода, тварину або зіткнутися з автомобілем. Зробивши це свідомо Ви збережете життя.


Запам'ятайте: якщо травма після падіння несильна, але біль не спадає протягом довгого часу (тиждень), сходіть до лікаря.


Якщо у вас є страх падати, походіть на тренування з якоїсь боротьби. Місяця вистачить для того, щоб впевнено падати. Або потренуйтеся падати без велосипеда на піску, у воді. Також підходить сніг.

Перш ніж навчитися ходити, спочатку необхідно навчитися падати.


Безумовно, що всі ці рухи краще відпрацювати заздалегідь, а не експериментувати в критичних умовах. Для тренування і відпрацювання падінь, найкраще підійде зимовий час, коли їзда по кризі сама по собі вимагає від велосипедиста необхідності вміти балансувати на велосипеді. Краще вибрати невеликий майданчик (наприклад, дворовий каток) або галявину в лісі, оточену кучугурами. На кризі можна імітувати будь яке падіння - вперед, назад або убік, а пухкі замети дозволяють пом'якшити удари.



І головне, запам'ятайте: падіння - це випробування. Піднялися, стиснули зуби, посміхнулися і поїхали далі.


Джерело: http://biketowork.org.ua/
Прикріплення: 6333188.jpg(115Kb) · 3239815.jpg(374Kb) · 8141199.jpg(52Kb) · 6331354.jpg(27Kb) · 7883331.jpg(10Kb)
 
Форум » Велофорум » Веломайстер » ПОРАДИ від ВЕЛОМАЙСТРА
Сторінка 2 з 7«123467»
Пошук:

Вверх