Середа, 20.09.2017, 13:07
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 10«1234910»
Форум » Велофорум » Покатухи » 1025
1025
GADДата: Середа, 21.08.2013, 22:16 | Повідомлення # 1
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6352
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Подорож одноденна, покриття майже 100% асфальт. Темп "прогулянковий" (любителів "урвать" і посмикати пелотон- прохання не турбувати. Запланована відстань від Кр.Лимана до Дружківки 100 км. До старту учасники дістаються за допомогою електрички ( час відправлення з Дружківки о 5: 33), зібратися потрібно учасникам на вокзалі за 10 хв. При собі мати : "перекус", ліки які потрібні особисто(якщо потрібні), одяг для відвідування "об'єктів культу"( штани для чоловіків, хустка на голову і така, щоб виходила спідниця для жінок) , щось таке що можна підстелити для сидіння на землі, внесок грошовий для участі в розмірі 30 гривень, крім цього гроші на проїзд в електричці 15-18 гривень( приблизно), якщо буде бажання щось придбати в дорозі з провізії орієнтуйтесь самі на свій розсуд щодо додаткових коштів. Традиційний ремкомплект чи запаска та одяг зважаючи на погоду.В електричку вантажимось в різні вагони. Після прибуття на місце робимо реєстрацію учасників+ кавачай ( кому потрібно). Перша запланована зупинка на маршруті на кордоні між Яровою і Святогорськом, де ми робимо перекус і з'ясовуємо з організаторами що й як ( вони нас очікують у Святогорську). Далі ми їдемо до Лаври де вантажимо всі свої речі у бус , який нас супроводжує до фінішу. Далі йде культурна програма ( точний сценарій може змінюватись незначно). Організатори влаштовують "стоянку велосипедів" (на час відвідування), забезпечують нас обідом у вигляді гарячого чаю та калорійних бутербродів. Місце обіду має бути або на перетині з трасою Харків-Ростов , або коли ми доїдемо до рибхозів. В дорозі нас буде супроводжувати медичний працівник( на всяк випадок). Фініш планується в Дружківці в районі 8-ї школи.

Пробіг заплановано на 21.09.13 ( в разі несприятливих погодних умов ( дощ, сніг, шквальний вітер...) переносимо все це на 28.09.13, за попередньою угодою.

Будуть ще доповнення до цього тексту і можливі зміни - слідкуйте.

Список учасників :



1. GAD

2. Denis

3. Kristofer

4. Макар

5. BearOK

6. VICTOR787

7. Леха

8. ВАЛЕНТИНА

9. Коля

10. Артем Тен

11. Декабрь

12. Литвиненко Владимир

13. Заграничный Анатолий

14. Фатих Юрьевич

15. Анатолій Васильович

16. Саша

17. Максим

18. Сергей

19. Павел

20. Сергей Дубовой

21. dmitriev_vg

22. popelushka

23. Денис Лященко

24. Lucas

25. Андрей Лебедев

26. Russo-Turisto

27. Александр Плужник

28. gt

29. fantom

30. Catsman

31. teopros

32. Сергей Татаркин

33. Саша КОндрат

34. Евгений Волков.

35. Сергей Дученко
 
popelushkaДата: Вівторок, 27.08.2013, 00:41 | Повідомлення # 16
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 100
Нагороди: 2
Репутація: 5
Статус: Десь пішов
Цитата (VICTOR787)
Вопрос 1: Как мы с велосипедами попадем в Красный лиман? Я так подозреваю на электричке?!
Вопрос 2: Туда пускают с великом?
3: Сколько стоит проезд свеликом?
4: Примерное время прибытия на старт?
5: Сколько займет времени поездка?


Спасибо VICTOR787 за четко сформулированные вопросы. Сейчас постараюсь на них ответить... Информация пока предварительная, все может меняться в зависимости от пожеланий участников.

1. В Лиман мы действительно поедем на электричке: Номер 6206 - ГОРЛІВКА - СЛОВ’ЯНСЬК - КРАСНИЙ ЛИМАН. Отправление из Дружковки в 05:33, в Кр.Лиман прибываем в 07:16.

http://www.railway.dn.ua/ua/by_train_res/60303883

2 и 3. Стоимость проезда стандартная за человека. А вот пустят ли нас туда и сколько мы должны платить за велосипед указано в правилах:


Правила проїзду

11. Для проїзду у вагонах будь-якої категорії пасажир повинен
мати відповідні документи на право проїзду та пред'являти їх перед
посадкою в поїзд провідникові вагону або особі, яка контролює вхід
до вагонів приміського поїзда. Пасажир повинен зберігати проїзний
квиток протягом усієї поїздки та пред'являти його на вимогу осіб,
які здійснюють контроль ( за винятком випадків, коли квиток
зберігається у провідника вагону).

12. Кожний пасажир має право безплатно перевозити із собою у
вагоні ручну поклажу вагою до 36 кілограмів, а за об'ємом не
більше місткості місць, відведених кожному пасажиру для
перевезення ручної поклажі. Пасажири з ручною поклажею вагою
більше 36 кілограмів та з легковаговою ручною поклажею об'ємом,
більшим місткості місць для її перевезення, у вагон не
допускаються.

13. Ручна поклажа розміщується:
у пасажирських купейних, плацкартних та спальних вагонах:

пасажирів, які займають нижні місця, - в рундуках купе;

пасажирів, які займають верхні місця, - на третіх полицях
плацкартних вагонів, у нішах купейних вагонів, на верхніх
спеціальних полицях спальних вагонів;

у пасажирських загальних вагонах:

пасажирів, які займають непарні місця, - в рундуках під
сидіннями;

пасажирів, які займають парні місця та місця з літерою "а", -
на третіх полицях купе;

у приміському поїзді:

під сидінням та на боковій верхній полиці вагона.

Забороняється розміщення ручної поклажі в тамбурах вагона,
коридорі салону, проходах купе, в проході приміського вагона.

14. Пасажирам забороняється:

знаходитися у вагоні без проїзних документів чи посвідчення
на право безплатного проїзду;

перебувати на підніжках, дахах вагонів, перехідних площадках,
у тамбурах пасажирського поїзда;

заходити і виходити з вагона до повної зупинки поїзда;

самовільно користуватися стоп-краном для затримки поїзда без
крайньої потреби. У разі виникнення непередбачених аварійних
обставин пасажир повинен сповістити провідника, а за його
відсутності самостійно скористатися стоп-краном;

розпивати спиртні напої у невстановлених місцях, порушувати
спокій інших пасарижів;

перебувати у стані наркотичного чи явно вираженого
алкогольного сп'яніння, в забрудненому одязі;

палити у невстановлених місцях та застосовувати відкритий
вогонь;

смітити в купе, коридорах вагона, кидати через вікно сміття
та інші предмети;

забруднювати вагон, пошкоджувати внутрішнє вагонне
обладнанням, постільні речі;

перевозити зброю (крім особливих випадків - перевезення
службової та мисливської зброї), вибухові, отруйні, смердючі,
інфекційні, радіоактивні речовини, спирт, бензин, гас, ацетон та
інші вогненебезпечні, легкозаймисті, самозаймисті речовини також
ручну поклажу, яка може забруднити вагон. Перевірка ручної поклажі
здійснюється у порядку, передбаченому законодавством;

залишати ручну поклажу та власні речі без догляду. У разі
виявлення пропажі речей пасажир повинен негайно сповістити про це
провіднику вагона;

створювати перешкоди для роботи або не виконувати вимоги
провідника вагона, працівників органів внутрішніх справ, митного,
прикордонного та фітосанітарного контролю.

15. За порушення цих Правил винні особи притягуються до
відповідальності згідно із законодавством.


http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/903-95-%D0%BF

и еще немного информации с российского сайта велосипедистов:

http://bicyclelife.ru/stati....za.html

4. Как я уже указала в пункте 1, мы прибываем на старт в начале восьмого утра.

5. А вот время всей поездки будет зависеть от нас самих, т.е. участников, от нашей организованности. Давайте сейчас готовиться к маршруту, обсуждать все возникающие вопросы, вносить предложения. Рекомендую быть активными участниками темы, а не просто читателями чужих постов. Но для читателей все же могу предложить статьи о прошлогоднем "Осеннем марафоне", который был по немного схожему маршруту, правда немного длиннее:


http://level.pp.ua/forum/46-225-1

и там же можно примерно понять картину, как долго по времени может занять данная поездка.


Повідомлення відредагував popelushka - Вівторок, 27.08.2013, 00:42
 
VICTOR787Дата: Вівторок, 27.08.2013, 07:23 | Повідомлення # 17
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 156
Нагороди: 4
Репутація: 4
Статус: Десь пішов
Спасибо за подробный ответ!
 
TOXICДата: Вівторок, 27.08.2013, 10:32 | Повідомлення # 18
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Провоз велосипеда стоит 50% от стоимости проезда пассажира.

Поездка однодневная ??


Повідомлення відредагував TOXIC - Вівторок, 27.08.2013, 10:33
 
VICTOR787Дата: Вівторок, 27.08.2013, 11:44 | Повідомлення # 19
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 156
Нагороди: 4
Репутація: 4
Статус: Десь пішов
я так примерно посчитал если ехать со скоростью 15-20км/ч то только на езду уйдет примерно 6-7 часов + остановки на перекус, посещения достопримечательностей и другие мелочи это все время! Думаю это все займет целый день!
 
МакарДата: Вівторок, 27.08.2013, 14:25 | Повідомлення # 20
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 155
Нагороди: 1
Репутація: 3
Статус: Десь пішов
Я в том году с Виталиком(GAD) и Фантомом ездили похожим маршрутом !
Я считаю что маршрут абсолютно не сложный и кто будет ехать первый раз не пожалеет !))
Главное подготовить своего железного друга и быть утерянным в себе !
Я с удовольствием покачусь со всеми !!!!

Додано (27.08.2013, 14:25)
---------------------------------------------
Поездка планируется однодневная !

 
jockerДата: Вівторок, 27.08.2013, 16:53 | Повідомлення # 21
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Перевоз велосипедов в поезде:
по Правилам перевозки пассажиров, багажа и почты железнодорожным транспортом Украины каждый пассажир имеет право везти с собой бесплатно один велосипед, если он разобран и упакован:
“15.5 …дозволяється перевозити при собі за рахунок норми ручної поклажі пасажира дитячі коляски, велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного) та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.”

Плацкартный вагон
- с велосипеда снимается переднее колесо (не забудьте закрутить эксцентрики, чтобы не потерять их части), при желании/необходимости - вытаскивается или опускается вниз до упора подседельный штырь вместе с седлом
- руль поворачивается направо (в сторону задней перекидки)
- велосипед упаковывается в велочехол или при неимении - в большие мусорные пакеты с помощью скотча
- перевозятся же велосипеды на третьих полках плацкартного вагона. складывать велосипеды лучше на левую сторону, чтобы не повредить заднюю перекидку.
- колеса, крылья, багажники и прочее - складываются поверх велосипедов или в рундуки под нижними полками

Купейный вагон
- с велосипеда снимаются оба колеса, при желании/необходимости - вытаскивается или опускается вниз до упора подседельный штырь вместе с седлом, откручиваются педали (проверить, откручиваются ли педали, лучше дома. и обязательно захватить с собой необходимый инструмент)
- велосипед упаковывается в велочехол или при неимении - в большие мусорные пакеты с помощью скотча и укладываются на полку над дверью в купе
- колеса, крылья, багажники и прочее - складываются поверх велосипедов или в рундуки под нижними полками

В купе в багажный отсек помещается только два велосипеда, поэтому остальные пассажиры имеют полное право возмущаться. Если же велосипедисты едут вчетвером, то 2 велосипеда придется ставить на пол в проходе между нижними полками. Как выход - взять четыре билета в одном купе на троих велосипедистов и размещать велосипеды на одной из верхних полок.

Никакие багажные квитанции и прочие финансовые документы на велосипед не нужны

Перевоз велосипеда в электричке повышенного комфорта

правила действуют те же, что и для поездов:
- велосипед должен быть упакован, ставится в нерабочий тамбур
- багажная квитанция не нужна

Перевоз велосипеда в пригородных поездах (обычные электрички)

- разбирать велосипед не надо
- чехол - не надо
- необходима багажная квитанция, составляющая половину стоимости полного билета. можно купить на велосипед полный билет и на все претензии других пассажиров отвечать спокойно "провоз велосипеда правилами разрешен и оплачен".
- перевозить можно в тамбуре или подвешенными за седла к багажным полкам:
- велосипед носиком седла вешается на багажную полку, а рулем или рожками упирается в окно или стенку. желательно снять при этом с руля мешающие фары-жпсы.
- если полки:
имеют острые края и могут повредить седло;
сделаны из частых прутьев или сетки с мелкими ячейками и нос седла не пролазит;
находятся высоко (в дизелях) и велосипед не помещается,
то велосипеды можно вешать с помощью троса

с картинками, что да как: http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=112475
 
МакарДата: Вівторок, 27.08.2013, 18:59 | Повідомлення # 22
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 155
Нагороди: 1
Репутація: 3
Статус: Десь пішов
Я в этот понедельник ездил на электричке за Славянск утром ! Отстегнул переднее колесо и за велосипед не платил , а на обратном пути не смотря на отстёгнутое колесо взяли пол цены билета ! До Кр лимана билет без велосипеда около 9 гр и плюс пол цены за вел и того около 15 гр проезд !
 
BearOKДата: Вівторок, 27.08.2013, 19:26 | Повідомлення # 23
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 50
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Добавьте меня в список!!!!!
 
GADДата: Вівторок, 27.08.2013, 22:50 | Повідомлення # 24
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6352
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Не може не тішити така активність ! Я теж зроблю відповіді на деякі запитання і висловлю думки з приводу прочитаного ))

А поки що можна прочитати ще один Звіт

1. Про ціни на квитки і правила перевезення , час відправлення і прибуття - все вірно. Від себе додам, що працівники залізниці( в особах провідниць) зацікавлені деяким чином в нашій присутності в електричках. smile В них з цього є деякий фінансовий зиск. Звісно , якщо ми не придбали квитків у касах вокзалу. cool

2. Час перебування на маршруті залежить з ( переважно) двох причин. Це чисельний і представницький склад групи+ погодні умови ( які можуть вплинути, наприклад зустрічний вітер). А все інше - це вже результат насиченості "культурної програми" .

VICTOR787 написав : ...Думаю это все займет целый день!... Гадаю цим він хотів виказати свій захват від думки про те , що ми будем займатися улюбленою справою найбільшу кількість годин ! biggrin

3. Макар пише :...Главное подготовить своего железного друга и быть утерянным в себе ! ... Погоджуюсь з першою частиною речення і особливо з попереднім висловом про нескладний маршрут. Але не треба бути аж занадто "утеряним" а то шукати доведеться, а це значно подовжує те , про що йшлося у п. №2 biggrin

4. "Я в этот понедельник ездил на электричке за Славянск утром ! Отстегнул переднее колесо и за велосипед не платил , а на обратном пути не смотря на отстёгнутое колесо взяли пол цены билета ! До Кр лимана билет без велосипеда около 9 гр и плюс пол цены за вел и того около 15 гр проезд !"

Теж дуже цікава цитата від Макар !!! biggrin Спробуємо розібратись.... не зрозуміло одне - навіщо йому був потрібний вєл якщо він їхав туди та в зворотньому напрямі на електричці !? wacko

5. Додав до списку Макар та BearOK, які отримують ( відповідно ) дерев'яний та синенький вєліки ! smile Поспішайте , наступні два червоний та зелений.

6. Відвідувати культові споруди доведеться в штанях. Вело шорти - не катять sad .

7. Подорож займає день !
 
МакарДата: Вівторок, 27.08.2013, 23:37 | Повідомлення # 25
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 155
Нагороди: 1
Репутація: 3
Статус: Десь пішов
Додайте мене теж !!!!
 
DenisДата: Вівторок, 27.08.2013, 23:39 | Повідомлення # 26
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 86
Нагороди: 4
Репутація: 5
Статус: Десь пішов
Я так понимаю в Святогорске мы будем посещять храм и другие святые места. С собою надо брать штаны или можно в вело шортах?
 
VICTOR787Дата: Середа, 28.08.2013, 09:03 | Повідомлення # 27
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 156
Нагороди: 4
Репутація: 4
Статус: Десь пішов
И там снова я со своими вопросами и расчетами)))
1: я так понимаю нас будет сопровождать машына? Если да, то откуда она выезжает?
Если из Дружковки , то она должна будет ехать туда и обратно а это 200км=15-20 литров бензина =150-200гривен + оплата водителю=???
2: осмотр достопримечательностей платый???
Если да то сколько???
Придложения по этим вопросам:
1: Думаю надо это уточнить и равномерно распределить эту сумму на всех участников!
2: это нужно для того чтоб знать сколько с собой нужно денег???
3: На счет еды, я думаю каждый должен взять с собой то что ему хочется, еду и все необходимые вещи можно будет положить в машину!
 
GADДата: Середа, 28.08.2013, 12:45 | Повідомлення # 28
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6352
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
VICTOR787, ти почекай з такою навалою питань ! biggrin Всі вони досить слушні але невчасні дещо. Складається враження що ми плануємо витратити величезні кошти на якихось 100 км.! surprised

Я звичайно можу відповісти на всі питання але відповіді будуть необ'єктивними. А чому саме ?

Спочатку організатори повинні знати ( бажано напевне) кількість учасників. З якої складеться кошторис заходу. Ну зрозуміло що кількість пального витрачається однаково на визначену відстань. Не зважаючі на те скільки людей їде 1 чи 20 . Питання в тому чи має сенс називати велопробігом це - коли людей мало.

Тому якнайшвидше потрібно назбирати певну кількість людей , яка б влаштувала і нас ( чим більше людей , до певної міри тим менше складуватись smile ) і організаторів, які переслідують свої цілі, які ( в свою чергу) перетинаються з нашими потребами і бажаннями smile

А відповідаючи на твої питання скопом , скажу так все що ти перелічив у питаннях - звісно коштує якісь гроші. Але на те й організатори щоб все це влаштовувати. Не за все ми будемо платити. Вірніше буде по іншому .... на щось ми маємо додати свої гроші. І чим більше нас , тим менша ця сума.

Тепер дивись що потрібно зробити організаторам:

1. Домовитись за екскурсію. Вона має бути не такою як зазвичай враховуючи нашу специфіку ( наявність вєліків) ....

Бо потрібно їх десь залишити на час екскурсії і вона повинна закінчитись там , де й почалась , тому що ми повинні після цього здійснити підйом на гору по серпантину.

2. Якимсь чином вирахувати скільки потрібно брати провіанту або грошей на цю справу.

3. Розробити дизайн і замовити відповідну кількість "сувенірної продукції.

4. Забезпечити авто пальним (а це теж витрати) і здійснювати супровід колони.

На останньому трохи затримаюсь а саме на автомобілі і де він має бути і скільки йому їхати. З машиною ми плануємо зустрінутись вже в Святогорську. А це значно зменшує витрати на пальне.
Найкоротшим шляхом машина має дістатись до нас а потім супроводжувати і тягти на собі наші речі.

Так що - Не такий страшний чорт , як його малюють !
 
МакарДата: Середа, 28.08.2013, 23:54 | Повідомлення # 29
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 155
Нагороди: 1
Репутація: 3
Статус: Десь пішов
" не зрозуміло одне - навіщо йому був потрібний вєл якщо він їхав туди та в зворотньому напрямі на електричці !?" пояснюю GADу ! У зворотнему напрямку я сідав в іншей станції і до ней теба було їхати 25- 30 км
 
GADДата: Четвер, 29.08.2013, 00:08 | Повідомлення # 30
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6352
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Та навіщо мені пояснювати. Міг би й так пропустити непоміченим( я ж написав жартуючи), а тепер питань в інших ще більше. Виявляється електрички різні, а з цього виходить що й провідниці там точно не одній ті ж biggrin .
 
Форум » Велофорум » Покатухи » 1025
Сторінка 2 з 10«1234910»
Пошук:

Вверх