Четвер, 25.04.2024, 19:05
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Велофорум » ВЕЛОТУРИЗМ » Поради, рекомендації
Поради, рекомендації
GADДата: Вівторок, 17.02.2015, 12:08 | Повідомлення # 1
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Велоподорож: Керівництво до велотуризму



Наближаються теплі дні і, напевно, багато хто з Вас вже запланував зірватися на своєму байку в велоподорож у вивченні нових місць. Хтось хоче екстремально провести час, хтось відпочити і подивитися незнайомі краї. Хтось їде в компанії друзів, а хтось любить самотність. Ті, хто постійно подорожують вже набили багато шишок і володіють великим багажем знань, який отримано на власних помилках. Для тих, хто вирушає в велоподорож в перший раз ми підготували докладний керівництво, яке допоможе з задоволенням провести час.

Велосипед

Один з перших питань, яке стоїть перед починаючим веломандрівник: «На якому велосипеді їхати?» Звичайно, у багатьох це питання відпадає сам собою через відсутність вибору, але не рідко зустрічаються і ті, хто з такою дилемою стикається.

Велосипеди для подорожей

Це новий клас байків, який стрімко набирає популярність у всьому світі завдяки поширенню велотуризму. Ці велосипеди спеціально призначені для подолання великих відстаней. Вони мають колеса великого діаметру, посилену раму, можливо, амортизацію, міцні обода. Це щось середнє між шосейними і гірським велосипедом.

переваги:

Адаптовані для тривалих поїздок

Дозволяють брати додатковий вантаж і їхати по пересіченій місцевості, ґрунту або гравію

недоліки:

Поки мають слабке поширення і коштують дорого

Маунтінбайки

Мабуть, найпоширеніший вид транспорту для велотуризму через популярність цього класу байків. На даний момент на ринку присутні різні види гірських велосипедів, в різному ціновому діапазоні і різного призначення. Якісь із них краще підходять для походів, а якісь і зовсім не придатні.

Якщо Ви плануєте в день проїжджати великі відстані, то вибирайте хардтейли (без заднього амортизатора) і з великими колесами. Під великими колесами ми маємо на увазі 27,5 і 29 («найнери») дюймів, хоча більш популярні 26 теж не погано себе зарекомендували у досвідчених велотуристів.

Пам'ятайте: не вирушайте в тривалу подорож на двохпідвісі)).

переваги:

Доступний клас велосипедів

Дозволяють долати всі типи ландшафтів

Можуть взяти на борт велику вагу

недоліки:

Порівняно низька швидкість

Шосейні велосипеди

Звичайно, деякі моделі шосейних велосипедів дозволяють ставити більш міцні покришки і посилений обід, щоб впевнено себе на відчувати на нашому асфальті, але все-таки це байки, які в більшій мірі призначені для зайнятий спортом, а не велотуризму. Навіть, якщо Ви припускаєте весь час їхати по рівному асфальту, ми не радимо вибирати цей клас для подорожі.

Інші типи велосипедів

Звичайно існує ще величезна кількість байків, на яких можна зайнятися велотуризмом: комфорт, гібриди, велокросові і т.д. Але ми радимо зупиняти свій вибір на гірських або спеціалізованих моделях.

Устаткування для велотуризму

Звичайно, можна обмежитися одним велосипедом, залишити весь вантаж вдома і сподіватися на добрих людей. Але, якщо не хочете перетворювати поїздку в курс виживання, то доцільно подбати про деякий додатковий інвентар.

Велосумка

Це спеціальне спорядження, яке чіпляється на велосипед і знімає навантаження з тіла. Сумок існує величезна різноманітність і зупинятися на цьому окремо ми не будемо. Можна використовувати і звичайний рюкзак, але у випадку великої ваги поклажі краще передати цей тиск багажнику, а не спині і плечах.

Велокомп'ютер

Тут Вам і годинник, і GPS, і датчик швидкості і пройденої відстані. Радимо мати хоча-б одній людині в групі. Навіть набір найпростіших функцій дешевого комп'ютера допоможе краще орієнтуватися по карті і планувати поїздку. Більш просунуті моделі прокладуть маршрут за Вас, але в польовий місцевості не радимо покладатися на вбудований GPS, користуйтеся краще картою.

Шолом

Багато хто може знехтувати цим засобом захисту, але відправляючись в незнайомі місця велотуристу слід захистити хоча-б голову. Крім того, що доведеться пересуватися по пересіченій місцевості, що вже загрожує падіннями, так окрему небезпеку становить рух по автострадах. Вирушаючи в велоподорож візьміть хоча-б найпростіший шолом.

Набір інструменту та ремкоплекти

У тривалих велоподорожі не рідкісні випадки проколів, поломок, дрібних або великих аварій. Для всіх цих ситуацій слід бути готовим. Як мінімум, слід взяти набір ключів і багатогранників і комплект для заклеювання камер (+ бортіровочний набір). На даний момент на ринку вистачає дешевого і надійного інструменту, який виручить в неприємній ситуації. І не забудьте про насос!

Додаткове спорядження

Звичайно, є багато ще корисних речей, які спрощують життя велотуриста. Вище ми перерахували тільки те, що стосується велосипеда, але ось те, що також має бути у Вашому списку:

Документи (паспорт або права) - необхідні як усередині країни, так і при перетині кордону

готівка

Карта

змінний одяг

Мінімальний запас їжі (велика енергетична цінність і малу вагу) і води

Намет або спальний мішок - за бажанням

Сірники, ніж, ложка, фляга

мобільний телефон

Аптечка (бинт, зеленка, активоване вугілля)

Поради велотуристу

Плануйте

Поганий план гірше його відсутності. Візьміть ініціативу і розплануйте поїздку: маршрут, місця пересадок і вартість трансферу, необхідний інвентар і т.д. Що стосується маршруту, то Ви напевно виб'єтеся з плану, особливо, якщо їдете перший раз, але так ви в загальних рисах будете бачити основні точки.

Не вантажтеся

Не беріть зайву вагу, якщо є можливість купити це по дорозі. Запасайтеся їжею, якої повинно вистачити від одного населеного пункту до іншого. Якщо їдете групою, то розпишіть вантаж на всіх учасників групи. Тому, що дуже часто кожен може взяти намет, але ніхто не подумає про сірники.

Не покладайтеся тільки на карту або GPS

Дуже часто в далеких місцях зображення на карті можуть не відповідати дійсності. Якщо намальована асфальтована дорога, то за фактом це може виявитися грунтовка, заросла травою, а грунтова дорога - глибокої піщаної стежкою, по якій доведеться тягти велосипед на собі. Іноді корисно запитати дорогу у першого стрічного.

Спілкуйтеся з місцевими

Велоподорож через маленькі містечка і села особливо цікаво. Якщо Ви заїжджаєте в глухомань, то ця подія не тільки для Вас, але і для місцевих жителів. Дуже часто вони готові Вас нагодувати, дати притулок на ночівлю і розповісти місцеві легенди та про цікаві місця.

Окремі види вело подорожей

Гірські сходження

Дуже часто виникає бажання пройти з велосипедом гірський ландшафт. Він може займати як весь маршрут, так і бути його частиною. Якщо у Вас немає досвіду гірських сходжень, то беріть в собою фахівця або хоча-б отримаєте його поради. Такий тип туризму може зажадати окремий тип спорядження, застосування препаратів від гірської хвороби і т.д.

Подорож в екзотичні країни

Якщо Вам нудно сидіти в готелі і Ви вирішили проїхати по заморським землі не велосипеді, то подбайте про щеплення від місцевих хвороб і укусів тварин, а також беріть з собою їжу, в якій впевнені. Крім того, дізнайтеся у місцевих про правила дорожнього руху та особливостях поведінки на дорозі.

Організовані велотури

Якщо є бажання покататися на велосипеді і подивитися цікаві місця, але не хочете «заморочуватися» з самостійним вибором маршруту та підготовкою, то зверніться в компанію, яка займається організацією велосипедних турів. Вони візьмуть на себе всю турботу по трансферу, збору спорядження, харчування, документам і т.д.


Read more at http://velohack.com
Прикріплення: 9904538.jpg (35.2 Kb)
 
GADДата: Середа, 14.10.2015, 07:38 | Повідомлення # 2
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
10 важливих правил, щоб залишатися здоровим у велоподорожі



Ідея власним тілом живити металеву річ під собою для того, щоб на ній подорожувати вже певний час знаходиться у вашій голові, раз ви читаєте цю статтю. Найцікавіший, найпізнавальніший та найбільш екологічний спосіб мандрувати по світу ― мандрувати на велосипеді, скажуть всі, хто хоч раз це спробував. А також найздоровіший. Але, якщо так, чому тоді так важливо безумовно дотримуватись певних правил, щоби не нашкодити своєму здоров’ю, запитаєте ви?

І в цілому матимете рацію, навряд чи існують інші варіанти подорожей, які зможуть настільки покращити вашу форму та фізіологічний стан. Але, як і в будь-якому спорті, у велоподорожах є свої правила безпеки, котрих краще дотримуватися, аби не перетворити мандрівку у виснажливий процес та лікування від несподіваних захворювань.


1. Вода, вода, вода, вода! Пийте багато води. Мінімальна кількість рідини, яку вам потрібно приймати на добу під час найлегших фаз велоподорожі і при не надто високих температурах повітря, ― це вдвічі більше, ніж норма при звичайному темпі життя, тобто 4-5 літрів. При активних фазах, та\або в спеку норма повинна досягати 6-7 літрів, або більше. Намагайтесь зупинятися щопівгодини для хорошого ковтка води. Пийте до того, коли відчуєте спрагу, частина органів та суглобів, як, наприклад, коліна, починають зневоднюватися ще до того, як ви відчуєте, що хочете пити. Завжди тримайте із собою запас в мінімум 2 літри води, або 4-5, якщо пересуваєтесь ненаселеними територіями.

2. Їжа. Зважайте, ви спалюватимете 5000-7000 калорій щодня, і їх потрібно чимось компенсувати. Ви можете більше не хвилюватися щодо дієт, як раніше, тепер ви заслужили будь-який торт, піццу чи шоколадку, але не розраховуйте на них, як на основну їжу. Снеки дають багато енергії, але важко травляться. Харчуйтесь повноцінною та здоровою їжею, готуйте пасту, каші, овочі. Не забувайте про м’ясо, рибу, при можливості ― молочні продукти. Місцеві ринки ― дешевий та хороший спосіб отримати все необхідне, не минайте їх. Запасіться високоенергетичними продуктами: горіховим маслом, горіхами, чорним шоколадом, сухофруктами тощо.

3. Плануйте рамки екстремальної для вас погоди. Виїздіть рано в спекотні дні та робіть довгу сієсту в обід. В жодному разі не їдьте в спеку без прикритої голови, та будьте обережними щодо теплових та сонячних ударів. Зупиняйтесь в тіні, як тільки з’являється легке відчуття сонливості чи запаморочення. Пам’ятайте, що в холодну погоду вікно для денної поїздки буде меншим, не переохолоджуйтесь. Утеплюйте коліна як тільки зовнішня температура буде падати нижче 17-18 градусів.

4. Вжодному разі не везіть нічого на спині! Ні рюкзак, ні гідратор, спина повинна бути абсолютно вільна. Їзда на велосипеді ― це не похід, ваша позиція, пришвидшений ритм та будь-які зайві речі на спині шкідливо впливають на хребет, незворотньо пошкоджуючи його з кожним днем. За винятком коротких вилазок на гірських велосипедах чи одноразових “покатушок” притримуйтесь цього правила при будь-яких систематичних поїздках.

5. Особливу увагу слід приділяти особистій гігієні. Максимально уникайте довгих переїздів без доступу до води. Солі та піт негативно взаємодіють зі шкірою, викликаючи різного роду подразнення та захворювання. Змивайте їх мінімум раз на день, або й частіше. Використовуйте кожну можливість ― річки, потічки, крани в туалетах, вуличні шланги, криниці, не чекайте лише на душ, їх не буде. Періть ваші речі при першій можливості, не використовуйте нижню білизну більше, ніж 1 день.

6. Відпочивайте до того, як змучитеся. Відчувайте моменти, коли ви ще не виснажені, не бийте рекорди та не витискайте з себе “максимум”. Перенавантаження потребують більше часу на відновлення та є шкідливими для здоров’я. Відпочивайте один повний день не рідше, ніж через кожні 5-6 днів їзди.

7. Запасіться ліками та максимально серйозно ставтесь до захворювань чи травм. Робіть кількаденні перерви, якщо захворіли, ніколи не їдьте, коли почуваєтесь погано. Обробляйте, промивайте, заліковуйте рани та подряпини сучасними засобами, забудьте про неперевірені, “народні” методи лікування та вдачу. Зневажливе ставлення до простого порізу або простуди може зупинити вашу подорож на декілька тижнів.

8. Розминайтесь. Ніколи не стартуйте без легкої розминки, особливо якщо початок складний. Поскачіть, розтягніться, пробіжіться. Проїдьте перші 15 хвилин в полегшеному режимі до того, як наберете вашу “крейсерську” швидкість.

9. Потренуйтесь перед поїздкою. Для велоподорожі навколо світу вам не потрібно бути в прекрасній формі перед стартом, ви будете здобувати цю форму під час їзди. Але до старту проїдьте хоча б 200-250 кілометрів на вашому велосипеді, присидіться на сідлі, перетерпіть перші мозолі на руках від руля. Це легше переносити вдома, ніж в дорозі. Перші дні, або навіть тиждень, не їдьте більше 40-60 км в добу.

10. Каденс. Можливо, це найважливіший пункт. Тримайте правильний каденс. Якщо ви не хочете вчитуватися в деталі, просто крутіть педалі так, щоб ви робили 80 або більше обертів ногою в хвилину, але не менше. Це життєво важливо для ваших колін, які, між іншим, при пошкодженні від неправильного каденсу не виліковуються.


Джерело: http://mandruvaky.com/
Прикріплення: 8032834.jpg (17.0 Kb)
 
GADДата: Середа, 06.01.2016, 19:02 | Повідомлення # 3
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Как сделать так, чтобы ноги не мерзли: простой способ, который спасает меня зимой!

Вы, наверное, замечали, что в морозную погоду первым делом замерзают ноги. Из-за замедленного кровообращения ступни быстро становятся холодными, что приводит к неприятным последствиям.



Но как же уберечь себя от простуды, цистита, болезней почек и всего прочего? Как согреть ноги, если даже теплые зимние ботинки и носки не помогают? Есть один простой и действенный способ, который поможет вам утеплиться буквально за 5 минут!

Для этого вам понадобятся ножницы, ручка (маркер) и теплоотражатель (фольгированный теплоотражатель, который устанавливают за батареями, вы можете приобрести в любом строительном магазине).



Порядок действий

Достаньте стельку из своей зимней обуви и приложите ее к листу теплоотражателя.

С помощью ручки или маркера обведите края стельки.

Вырежьте ножницами полученную стельку из теплоотражателя и положите ее под обычную в свои ботинки.

На этом видео вы можете увидеть вышеописанную процедуру:



И еще один важный момент: чтобы ноги лучше «дышали», пробейте в стельке несколько дырочек диаметром 3-4 мм.

Теперь ваши ноги не будут мерзнуть, потому что теплоотражатель будет возвращать им тепло и препятствовать попаданию холода с земли. Желаем вам тепла даже в самую морозную погоду!

И расскажите об этом чудесном способе друзьям! Они вам будут благодарны.


Джерело: http://storyfox.ru/
Прикріплення: 8270220.jpg (55.6 Kb) · 9829013.jpg (252.6 Kb)
 
GADДата: Четвер, 01.12.2016, 19:09 | Повідомлення # 4
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
7 советов сэра Брэдли Уиггинса по езде на велосипеде зимой

Многим велосипедистам-любителям сложно найти мотивацию, чтобы кататься на велосипеде в хмурые месяцы. Как первый победитель Тур де Франс в Великобритании заставляет себя выехать на улицу в холодную и влажную погоду?

«К сожалению, жизнь в северо-западной части Англии заставляет смириться с плохими погодными условиями во время зимних поездок», говорит трёхкратный золотой медалист олимпийских игр и уроженец Ланкашира сэр Брэдли Уиггинс.Брэдли Уиггинс



Что сэр Брэдли может посоветовать велосипедистам, которым сложно мотивировать себя в плохую погоду?

1. Напомните себе, что до пункта назначения не так уж далеко: «Если вам приходиться ездить всего 40 минут до работы, за это время сложно сильно замёрзнуть. Мы не говорим о продолжительной 4- или 5-часовой поездке. Немногие люди тратят по пять часов, чтобы добраться до работы на велосипеде. Сорок минут, 45 минут, час — за такой промежуток времени вы успеете разве что намокнуть».

2. Но будьте осторожны во время более продолжительных поездок: «Посмотрите прогноз погоды на несколько дней вперёд. Вам нужно взвесить, стоит ли проводить четыре или пять часов на велосипеде. Не думайте, что успеете сделать всё задуманное за один день. Если бы вы жили в Испании, то сумели бы, но здесь [в Великобритании] это невозможно. Нужно уметь подстраиваться под погоду. Если завтра ожидается сухая погода, отложите тренировку, выберите разумный вариант. С другой стороны, решив настоять на своём и отправиться в поездку в не самых подходящих условиях, вы можете замёрзнуть и подхватить простуду или другое заболевание. А это отодвинет ваш график на две или три недели назад».

3. Знайте, когда нужно искать укрытие: «Если идёт проливной дождь, приостановите поездку на полчаса и переждите его. Если у вас получится не намокнуть — прекрасно. Даже сидя на велосипеде, можно укрыться на автобусной остановке на 10 минут, когда начался ливень. Если дождь и не думает прекращаться, вам придётся с этим смириться. К сожалению, дождь — один из постоянных спутников плохой погоды».

4. Выберите подходящий велосипед: «Сегодня многие велосипеды снабжены карбоновыми колёсами, а этот материал не обладает столь же хорошими показателям сцепления с мокрыми поверхностями, как старый добрый алюминий. Поэтому вам будет гораздо сложнее остановиться во время дождя, что приводит к увеличению числа столкновений. Мне кажется, именно по этой причине в наши дни участники Тур де Франс чаще падают, особенно когда дорога мокрая».

5. Оставьте на работе сухую одежду. «Я понимаю, что велосипед даёт вам свободу в плане того, что можно в любой момент забраться на него и поехать, куда вы захотите. Но иногда планирование наперёд делает вашу жизнь намного легче. Вместо того чтобы расстраиваться, подумайте: “Я сижу на работе полностью промокший, но больше со мной такого никогда не произойдёт”. Оставьте на своём рабочем месте немного сухой одежды, носков и тому подобного, и в следующий раз вам будет гораздо проще».

6. Приобретите водонепроницаемую одежду. «Сейчас в велосипедном спорте бытует поговорка: не существует плохой погоды, но есть плохая одежда. Если вы будете сидеть дома каждый раз, когда на улице льёт дождь, то ничего не успеете сделать. Поэтому подберите себе водонепроницаемую и тёплую одежду. В наши дни на рынке есть множество качественных велосипедных курток и штанов, обладающих подобными характеристиками. Конечно, стоят они недёшево, зато отлично выполняют свою работу. Двадцать лет назад дождевики шились из материалов типа ПВХ, под которыми вы потели, словно в бане. Сейчас для производства курток, в которых велосипедисты проводят по шесть часов, используется специальная водонепроницаемая пористая ткань».

7. Убедитесь, что вас хорошо видно. «Конечно, в этом деле очень помогает наличие фар. Водонепроницаемое снаряжение, по крайней мере, для велосипедистов, сейчас можно приобрести в выделяющихся флуоресцентных расцветках. Впрочем, многие производители до сих пор предпочитают модный чёрный цвет. Но они предоставляют и другие варианты на выбор. Я, к примеру, всегда стараюсь подобрать что-то яркое и цветное, независимо от погодных условий. Потому что быть видимым очень важно. Взгляните на профессиональный пелотон и посчитайте количество чёрных джерси или хотя бы джерси с элементами чёрного. Ну и конечно, тёмная одежда ничем не поможет вам во время езды под дождём, если у вас нет фар. Во время дождя видимость сильно снижается, особенно для автомобилистов, так что вам нужно делать всё возможное, чтобы быть замеченным на дороге».


Джерело: http://www.veloturist.org.ua/
Прикріплення: 0174404.jpg (43.2 Kb)
 
Форум » Велофорум » ВЕЛОТУРИЗМ » Поради, рекомендації
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Вверх