Субота, 18.11.2017, 11:58
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 8 з 9«126789»
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Просто повідомити про щось !)
GADДата: П`ятниця, 07.08.2015, 07:03 | Повідомлення # 106
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
10 міфів, що заважають українцям сідати на велосипед

Дитяча забавка, несприятливий клімат чи ландшафт, погані дороги, страх виїжджати на дороги - 10 міфів, що живуть у головах українців і заважають сповна відчути переваги зручного, економного та чистого транспорту. INSIDER спробує їх розвінчати - сподіваємося, після цього ви наважитесь придбати велосипед.



1) Велосипед – це несерйозно

“У дитинстві всі ми катались на велосипеді. Зараз це іграшка для відпочинку та спорту. Або ж людина просто не може дозволити собі машину”.

Краса велосипеда в тому, що на ньому можуть їздити люди практично будь-якого віку, статі та соціального статусу. У дитинстві велосипед може бути веселою забавкою, у дорослому віці - транспортним засобом.

У сучасному світі також не витримує критики стереотип про те, буцімто велосипед - це транспорт для бідних. У розвинених європейських країнах на велосипедах не соромляться їздити мер Лондона, прем’єр-міністр Голландії, королівська родина Данії, парламентарі та багато інших високопоставлених осіб. Там давно зрозуміли, що велосипед - це здоровий та екологічний, раціональний і зручний вид транспорту.

2) Влітку спекотно, взимку холодно

“ Поки доїду влітку до роботи, з мене зійде 5 потів, а там немає душу; взимку холодно - велосипед не може бути повноцінним транспортом"

Багато хто вагається їздити велосипедом улітку, боячись спітніти. Однак поїздка велосипедом у середньому темпі на незначні відстані (до 15 км) завдає не більше дискомфорту, ніж проїзд у маршрутці. Базову гігієну на робочому місці можна зберігати навіть за відсутності душу, як варіант - перевдягатися в офісі.

Ось що на це каже велосипедистка з Києва Ганна Ковальова: “Эта волнующая тема – буду ли я потеть, едучи на велосипеде, ведь летом так жарко? Если вы не потеете, значит, вы уже умерли и можете не читать эту статью. Летним утром температура не так высока, как днем или вечером, поэтому достаточно ехать в спокойном темпе или выехать на 10 минут раньше – и вы приедете на работу свежим и в приподнятом настроении”.

Що стосується зими, то, по-перше, у більшості міст України можна комфортно пересуватися на велосипеді протягом 10 місяців на рік. По-друге, ніхто не змушує вас їздити в період 20-градусного морозу (екстримально холодні дні в нашій країні бувають нечасто і тривають недовго) - у таку пору краще залишити велосипед удома. Коментує постійна користувачка велосипеда Ірина Ярошенко: “Їжджу взимку на велосипеді в суху погоду. У будні – після роботи у справах, у магазин, на зустрічі. На вихідних – на покатушки. Звісно, в ожеледицю не їжджу. Взимку на велосипеді добре – тепліше, ніж пішки ходити, і значно зручніше, ніж їздити у громадському транспорті. У години пік об’їжджаю автомобілі і швидко дістаюсь до місця призначення. Головне – правильно одягтися ”.

3) Для їзди на велосипеді треба спеціальний одяг

“А мені в офіс, і я не хочу виглядати як спортсмен/-ка.”

І не треба. Велосипед покликаний спрощувати, а не ускладнювати життя. Для звичайних поїздок по місту не обов'язково екіпіруватися як учасник Тур де Франсу. Вдягайте, що вам подобається, і крутіть педалі - на роботу, навчання, у магазин, на побачення. Згодом кожен розуміє, у чому йому/їй особисто зручніше та комфортніше їздити, і одяг узагалі перестає бути питанням.

4) Їздити на велосипеді – небезпечно

“На велосипедистів на дорогах ніхто не зважає - страшно.”

Було б несерйозно стверджувати, що їзда на велосипеді в українських містах не несе жодних загроз. Ризик потрапити в ДТП існує, однак цей ризик утричі менший, ніж для пішоходів, і в п’ять разів менший, ніж для водіїв і пасажирів автомобіля (якщо порівняти цифри ДТП за участю різних учасників дорожнього руху).

В аварію можна потрапити не лише на велосипеді, а й сидячи в автомобілі чи переходячи дорогу. До того ж, не потрібно демонізувати водіїв авто, неадекватна поведінка серед них - радше винятки, ніж правило.

Головне на дорозі - бути помітними, передбачуваними та дотримуватися правил дорожнього руху. Якщо ви досі боїтеся сісти на велосипед у місті, можна сходити на безкоштовні заняття з безпеки руху, які є в різних містах України (у Києві – щонедільні безкоштовні велонавчання Асоціації велосипедистів Києва, періодично відбуваються у Львові, а незабаром велошколу планують запустити активісти в Миколаєві). Досвідчені велосипедисти розкажуть і покажуть, як максимально безпечно та комфортно їздити велосипедом у реаліях українських доріг.

Починайте їздити з друзями - це додасть упевненості. Двох-трьох велосипедистів складно не помітити, автомобілісти зазвичай уповільнюються та дотримуються більшої дистанції.

5) Без велодоріжок пересуватися на велосипеді неможливо

“Я не проти їздити велосипедом. Але ж у нас немає велодоріжок! От у Європі…”

Відокремлені велосипедні доріжки, чітка розмітка, занижені бордюри та спеціальні світлофори, безперечно, полегшують пересування по місту на велосипеді. Але це не єдина умова, щоб почати їздити. Будівництво комплексної велосипедної інфраструктури в містах України триватиме не один рік (і тоді велорух стане справді масовим явищем), однак користуватися велосипедом у місті можна вже сьогодні.

Зрештою, що більше людей сяде на велосипеди вже зараз, то сильнішим буде голос велоспільноти й ефективнішим тиск на чиновників, які ухвалюють рішення про створення велоінфраструктури. А в постійному очікуванні можна пропустити роки задоволень від їзди. Львів, Вінниця, Чернігів, Івано-Франківськ та інші обласні центри вже демонструють, що велосипед - це зручний і раціональний вибір транспорту.

6) Наші дороги не пристосовані для велосипедів

“По цих вибоїнах машиною їздити не можна, не те що велосипедом. А ще праві смуги майже завжди запарковані.”

Ями - є, авто в правій смузі - є. Але з усім цим не меншою мірою стикаються й інші учасники дорожнього руху. Ми ж не припиняємо їздити через це машиною, у громадському транспорті чи ходити пішки? Дороги в Україні не ідеальні, однак їх стан не такий критичний (особливо у великих містах), щоб бути перепоною для користування велосипедом.

Тим паче, наші дороги ніколи не будуть у хорошому стані за сьогоднішньої кількості машин. Що більше людей пересяде з автомобілів на велосипеди та громадський транспорт, то меншим буде навантаження на дороги, відповідно - вони довше зберігатимуться в гарному стані.

7) Велосипед не підходить для дальніх поїздок

“ Київ - мегаполіс, наші відстані не розраховані для велосипедів ”

Це питання в основному стосується Києва, жителям більшості міст України навряд доводиться діставатися до роботи більше ніж 10-15 км, що вважається комфортною відстанню для їзди велосипедом.

Отже, Київ - мегаполіс. А тепер уявіть на хвилиночку: Нью-Йорк, Берлін і Париж - теж мегаполіси. Що не заважає цим містам бути велосипедними.

Спробуйте спочатку їздити на невеликі відстані - у межах свого району або в центрі міста, якщо вам треба здійснювати кілька переміщень протягом дня. Замініть хоча б частину своїх поїздок на велосипед. Або комбінуйте використання велосипеда та громадського транспорту (наприклад, у Києві можна без перешкод користуватися міською електричкою, також є кілька безкоштовних перехоплюючих велопаркінгів: біля м.Виставковий центр, на Оболоні, у Парку Дружби народів, велохаб на Палаці Спорту). Згодом ви переглянете свою думку про великі відстані.

8) У моєму місті багато пагорбів

“ Київ - не Амстердам. Тут не можна їздити на велосипеді через складний рельєф ”

Деякі міста України справді мають пагорби. Далеко не ходячи - таким є столиця. Але помітний ухил мають лише приблизно 10-15% вулиць Києва. Більша частина правобережжя - Оболонь, Поділ, Виноградар, Святошин, Борщагівка, значною мірою Голосієво та Солом’янка - рівнинні або мають незатяжні підйоми. Не кажучи про лівий берег, що є цілим містом у місті, абсолютно рівнинним.

Що ж робити з пагорбами? Практично завжди можна скористатися альтернативними маршрутами. Наприклад, замість Андріївського узвозу - піднятися на фунікулері, замість бульвару Шевченка - об’їхати по Жилянській і Шота Руставелі, замість Смирнова-Ласточкіна (Вознесенський узвіз) - вулиці Глибочицька та Артема.

Яскравим прикладом того, що ані пагорби, ані жарке літо чи холодна зима не заважають розвитку велосипедного руху, є канадське місто Монреаль, що за ландшафтом та кліматом схоже на Київ. Від 1960-х жителі міста почали організовувати кампанії з вимогами створити велосипедну інфраструктуру, а всередині 1980-х скепсис місцевої влади змінився першими кілометрами велодоріжок. Сьогодні Монреаль є взірцевим велосипедним містом у Північній Америці та входить до двадцятки найкращих міст із розвитку умов для велосипедистів за впливовим рейтингом Copenhagenize Index 2015.

Пагорби здаються нездоланними спочатку, а з розвитком витривалості до них можна звикнути. Зрештою, якщо якийсь пагорб залишається непідйомним, завжди можна спішитися і провести велосипед. Це вкраде у вас не більше ніж 5 хвилин, які компенсуються на зворотному шляху, адже в "гори" завжди є два боки, і за підйомом слідує спуск!

9) Велосипед можуть вкрасти

“ Уже у трьох моїх знайомих вкрали велосипед, я не хочу бути наступним ”

Ваш велосипед справді можуть вкрасти, це правда. Точно так само, як можуть вкрасти машину чи мобільний телефон. У 80% випадків велосипед крадуть із під'їздів та сходових клітин, і лише у 20% випадків - із вулиці, де ви залишаєте його на кілька годин або на день. Тому придбайте хороший металевий замок, і ніколи не лишайте велосипед у парадному, заводьте його додому.

Бажано залишати велосипеди в безпечних місцях, краще під власним наглядом або в місцях з охороною/відеспостереженням. Якщо є змога, потрібно придбати надійний велозамок (U-lock, металевий ланцюг тощо) - це не гарантує 100% надійності, але принаймні убезпечить від дрібних злодіїв. У європейських містах більшість людей їздить у повсякденних справах на недорогих міських велосипедах. І, якщо це вас заспокоїть, в Амстердамі крадуть значно більше велосипедів, аніж у Києві, що не заважає місту бути світовою велосипедною столицею.

10) У мене буде велосипед. Але де його зберігати?

На балконі. У коридорі. У кімнаті на настінних гачках. У гаражі. Існує безліч варіантів зберігання велосипеда вдома - поекспериментуйте і знайдете свій спосіб.

Можливо, вам підійде велосипед, що складається, він займе мінімум місця в будь-якому домі. Головне, щоб було бажання їздити.

Не зволікайте пересідати на велосипед - переваг від їзди на ньому значно більше, ніж недоліків!


Олеся Сторожук
Прикріплення: 9128955.jpg(45Kb)
 
GADДата: Неділя, 09.08.2015, 16:17 | Повідомлення # 107
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Швидкісний велошлях Venlo — Horst-Sevenum



Фото: школярі на новому шляху Greenport Bikeway

Цього червня в Нідерландах відкрився перший швидкісний міжміський велошлях. Він називається «Greenport Bikeway» і поєднує залізничні станції міст Venlo і Horst-Sevenum. Шлях проходить зоною з великою кількістю логістичних і садівничих компаній. Насправді шляхи два; я розгляну південний, що проходить уздовж залізниці.



Схема шляху. Пунктиром позначений тимчасовий об’їзд

Шлях частково проходить існуючою (допрацьованою) велоінфраструктурою, а частково — новим шляхом, побудованим на спеціально викупленій для цього землі. Нова дорога дозволяє проїхати без затримок чи об’їздів. Тут велосипедам наданий пріорітет руху, де тільки це було можливо, і максимально усунуто перешкоди. Широка велодоріжка побудована з гладенького червоного асфальту.



Головна мета цього шляху — надати можливість добиратися на роботу велосипедом 15 тисячам працівників, які незабаром будуть найняті в цій зоні. Це не тільки поліпшить їх власне здоров’я, але й розвантажить дорожну мережу і підтримає чистоту навколишнього середовища. Ще шляхом будуть користуватися діти дорогою до школи і назад, а також для рекреаційних поїздок.




Відео: весь велошлях; пришвидшено в 10 разів

Переклав (скорочено) Ведомир Ареміх.

Джерело: http://zvelosypedom.org/
Прикріплення: 8304052.jpg(45Kb) · 2105430.jpg(23Kb)
 
GADДата: Неділя, 16.08.2015, 07:47 | Повідомлення # 108
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
10 речей, що данці роблять на велосипедах (переклад)

Ми всі знаємо, що данці народжуються разом зі своїми велосипедами. Вони просто помішані на роверах, а Данія є однією з країн з найбільшою кількістю велосипедів на одного мешканця.

Вони їздять увесь час, куди завгодно і не зважають на сніг, дощ чи вітер (а вітер віє практично безперервно). Все одно їдуть.

Ви можете поїхати автомобілем навіть далеко за місто, і все одно знайдете там велодоріжку.

Всі обговорюють переваги велотранспорту для навколишнього середовища, здоров’я і таке інше, але ніхто не говорить про ті навіжені речі, якими данці займаються під час їзди на ровері.

Ось вам 10 речей, які вони звичайно роблять, крутячи педалі. Якщо ж ви бачили щось ще дивніше, напишіть, будь ласка, в коментарях.

1. Вони розмовляють по телефону



Дуже розповсюджене заняття. Ви собі їдете додому чи на роботу, то чому б не дістати з кишені телефон і не відповісти на дзвінок. Більшість данців користуються гарнітурами, що дозволяє говорити і слухати, не тримаючи слухавку. Але нічого дивного нема і в тому, що люди їдуть, тримаючи телефон біля вуха.

А професіонали? Вони можуть ще й писати SMS, їдучи велосипедом. І роблять це.

2. Вони возять торби з продуктами



Велосипед — це щоденний транспорт і, звичайно, люди їздять ним по закупи. Але данці в цьому просто професіонали. Як і всі нормальні люди, вони купують в крамниці хліб, овочі, молоко, фрукти, їжу для собаки, м’ясо та інше. Як вони це везуть? На велосипеді, звичайно.

Більшість роверів мають по кошику спереду і ззаду, туди вони кладуть найважчі продукти. Решта лежить в торбах, що висять по обидва боки керма.

А професіонали? Власники спортивних велосипедів без кошиків везуть все в наплічнику. Ну і решту, звичайно, в парі торб на кермі.

3. Вони везуть свою сім’ю



Данський велосипед винайдений в Христианії, відомий як карґо байк (вантажний велосипед), мають майже всі великі сім’ї. В цьому Надвелосипеді вони возять все, включно з дітьми, і часом навіть з мамами. Деякі з цих велосипедів мають маленьке сидіння всередині, щоб їхалося зручніше.

А професіонали? Іноді велосипед везе мама, а лінивий батько зручно вмощується в багажнику. Серйозно. Крепкі дівчата.

4. На (в) одному велосипеді вони везуть стільки дітей, скільки влізе



Не зміг знайти світлину з одним із цих неймовірних «колективних роверів» з чотирма і більше сидіннями спеціально для дітей. Я маю на увазі не простий вантажний велосипед. Це був специфічний ровер, у якого спереду замість звичайної коробки були дві пари сидінь, одна напроти другої. Це дозволяє перевезти справді багато дітей одним велосипедом.

Куди ж ще професійніше? Є куди. Це просто про, супер, ультра і мега рівень з усіх, що тут є. Деякі жінки їздять велосипедом навіть вагітні. Це досить розповсюджене явище, і я чув, що їздять навіть на дев’ятому місяці. Ви це уявляєте? Неймовірні мами!

5. Вони їздять за будь-якої погоди



Байдуже, чи йде дощ, чи холодно, темно, сніг чи вітер (безперервний), вони — на роверах. Навіть коли це виглядає неможливим, просто треба відповідно вдягнутися, краще з захистом від води, і все буде гаразд. В сніжні дні велосипедистів менше, але все одно багато — завдяки міським системам прибирання снігу з маленькими тракторами, що змітають сніг з велодоріжок.

Чарівно і професійно. Знаєте, що ще цікавіше? Деякі велосипедисти однією рукою тримають собі парасольку в дощові дні.

6. Вони перевозять неочікувані речі



Як я вже казав, у більшості випадків велосипед — єдиний доступний транспорт і, чесно кажучи, данці так звикли до нього, що не бачать проблеми в перевезенні ровером великих коробок, людей, диванів та інших незвичних речей.

А професіонали? Завдання для вас. Пригадайте, які дивні речі ви бачили перевезеними на велосипедах. Будь ласка, залиште коментар, можна навіть з картинкою :-)

7. Вони завжди гарно вдягнуті



Якщо вже робите все з велосипедом, чому б не поїхати ним на вечірку чи зустріч? Данці цінують моду, і мають гарний смак, якщо мова йде про одяг. Це лекго помітити, оглядаючись в їх місті.

Таке враження, що вони щойно виїхали на велосипеді зі сторінки модного журналу. Блоґи на тему Cycle Chic це підтверджують.

А професіонали? Дуже-дуже багато дівчат на високих підборах.

8. Вони ніколи не зупиняють велосипедів



Я ніколи сам не бачив, але Керол бачила таке двічі. Різні люди в різні дні знімали кофти, їдучи на ровері. Звичайно, знімаючи руки з керма. Один з них просто знімав светр через голову. Якщо це не ультрамегасуперпрофесійний рівень, то я вже й не знаю, що казати.

9. Вони ніколи не перестають їздити велосипедами



Дуже розповсюджена річ в Данії — люди похилого віку їздять на роверах, і дуже багато. Вони всюди. Я знаю милу пані, якій вже 93 роки, а вона все одно їздить велосипедом. Неймовірно, правда?

Справді професіонали: вони їздять швидше за більшість молодих людей.

10. Вони повертаються додому велосипедами з вечірок



Якщо ви збираєтесь на вечірку, чому б не поїхати на неї велосипедом? Данці їдуть так туди й назад. Як вони їдуть після пиття алкоголю? Цей секрет відомий лише п’яним людям. Але їм якось це вдається.

А професіонали? Можете вважати себе професіоналом, якщо випивши пригадаєте, де лишили свій байк.


Автор оригінального допису: Styfens Machado.
Переклав Ведомир Ареміх

Джерело: http://zvelosypedom.org/
Прикріплення: 2069938.jpg(41Kb) · 4713991.jpg(44Kb) · 2550809.jpg(38Kb) · 8971703.jpg(37Kb) · 6816534.jpg(37Kb) · 4497150.jpg(34Kb) · 8213244.jpg(40Kb) · 6331928.jpg(38Kb) · 1725662.jpg(44Kb) · 1668080.jpg(35Kb)
 
GADДата: Неділя, 16.08.2015, 08:04 | Повідомлення # 109
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вчора катали по малому тренувальному колу. В Новогригоровці трапились нам два хлопчики з одним велосипедом, який був навантажений( багажник) величезною металевою бочкою,в я кій торохкотіло якесь залізяччя і шматки шиферу.

Додав фото до статті в альбом
 
NatikДата: Вівторок, 18.08.2015, 10:43 | Повідомлення # 110
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Допинг в велоспорте: 7 главных причин обмана



С одной стороны, велоспорт, вроде стал чище, чем был 10-15 лет назад, но с другой — каждые две недели появляется новость об очередной положительной допинг-пробе. Насколько распространен допинг среди велосипедистов и, самое важное, что заставляет их принимать запрещенные препараты — тема сегодняшней статьи.

Не один вид спорта не застрахован от допинговых скандалов, но честь велоспорта запятнана десятилетиями обмана. Фанаты этого вида ненавидят саму идею устойчивости велоспорта из-за постоянных нарушений на национальном, континентальном или мировом уровне. Действительно ли, как заявил руководитель Всемирного антидопингового агентства, 10% спортсменов могут быть на запрещенных препаратах?


Распространенность допинга

В 2013 года ВАДА провела анализ 24000 биологических паспортов, из них, почти, 7500 в велоспорте (почти треть от общей массы). Следом за велосипедистами идут представители легкой атлетики (не менее скандальной дисциплины) с 23% проверенных биологических паспортов. Только 0,25% тестов крови велосипедистов получили «неблагоприятные аналитические выводы».

В 2013 году UCI провел в общем 9430 тестов (анализ мочи и биологического паспорта атлета (Athlete Biological Passport (ABP)). Только 2,2% дали атипичные результаты и по 1% сделаны неблагоприятные выводы (разница между этими двумя атипичными показателями состоит в использовании препаратов в терапевтических целях).

По данным выше видно, что в велоспорте собирается самое большое количество проб, при этом уровень обнаружения допинга довольно низкий, но, к сожалению, не все указывает на положительный образ велосипедистов. Исследование, результаты которого были опубликованы в 2011 году в издании «Clinical Chemistry» («Prevalence of Blood Doping in Samples Collected from Elite Track and Field Athletes»), состоявшее в проведении анализа крови, указывает, что распространенность допинга может составлять от 48% до 1% и зависит от страны спортсмена и вида спорта. Сами страны, не были определены. Частично, результаты этого исследования подтверждает отчет ВАДА за 2014, в котором, например, видно, что в 2014 году Национальный Антидопинговый Центр Украины взял 2 пробы, из которых 1 (50%) дала положительный результат (вид спорта не указан).

Последний отчет Независимой комиссии по реформам велоспорта (CIRC/Cycling Independent Reform Commission) ясно говорит, что практика применения допинга продолжается на всех уровнях этого вида и все чаще используются сложные стратегии. Поэтому нет сомнения, что велосипедисты продолжают прибегать к обману с помощью запрещенных препаратов. Кроме того, эта практика быстро проникает в дисциплины, которым уделяется меньше внимания, чем шоссейному велоспорту, например, в кросс-кантри.

Почему гонщики обманывают и как оправдывают свои действия.


Кому выгодно?

Закон Кэмпбелла (придуман не в спортивном контексте) гласит: «Чем сильнее количественный показатель общественного развития учитывается в решениях социального характера, тем больше он подвержен давлению и будет использован для искажения и даже развращения социальных процессов». Другими словами, если решение принимается на основе какой-то меры, вроде победы, то люди будут обманывать эту меру для своей выгоды.

В издании «Atlantic» была опубликована статья, посвященная дилемме допинга Лэнса Армстронга и других гонщиков, в которой сказано: «В профессиональном спорте, таком как гонки, моральный выбор воспринимается как экономическое решение и ставки слишком высоки, чтобы подходить рационально и не обманывать.»


Фактор тренера

Во многих странах начиная с детского и юношеского спорта тренерам ставятся ориентиры на достижение результатов в виде медалей. Из-за этого они вынуждены концентрироваться на подготовке 1-2 спортсменов в течении нескольких лет и, чтобы минимизировать риск неудачи, склоняют своих подопечных к употреблению запрещенных препаратов.

В новых правилах ВАДА, которые вступили в силу с 1 января 2015 года, введена ответственность за употребление допинга без ведома самого спортсмена. В этом случае спортсмен должен доказать, что не знал о попадании допинга в организм. Этой нормой ВАДА указали на широкую практику «подсаживания» на запрещенную фармакологию третьими лицами, к которым относятся командные врачи и тренера.


Самоисполняющееся пророчество

Недавнее исследование Griffith University показало, что студенты-спортсмены воспринимают использование запрещенных препаратов как способ приблизиться к 30% элитных спортсменов.

С одной стороны, опрос подростков может показаться слабой базой для аргументации, но если на своем уровне они восприимчивы к употреблению допинга, то в какой-то момент это появляется в их жизни. Частично, эта идея подтверждается рассказами о своем становлении известных велосипедистов, которые были замешаны в громких скандалах.


Оправдание и социальная норма

Допинг в спорте стал настолько распространенным явлением, что уже не воспринимается чем-то плохим. Когда выключаются моральные нормы, то люди находят себе оправдания: «Это выравнивание игрового поля. Это преступление без жертв. Все так делают.»

С другой стороны, если все вокруг делают это и никого не наказывают, то велика вероятность, что гонщики последует примеру окружения. Представьте себе 19-летнего спортсмена, который хочет выступать в Европе и которому врач или тренер говорит, что там все принимают допинг. Ответ очевиден.


Ориентация на результат

Люди с ориентацией на результат сосредоточены на доказывании своей компетентности. В велосипедных гонках это означает, что имеет значение только победа. Такие гонщики больше склонны к обману, чем те, кто стремится повышать свое мастерство.

Многие спортсмены упорно работают, чтобы добраться до вершины, но когда чувствуют, что могут оказаться под давлением других гонщиков, то прибегают к запрещенным препаратам. Они использую допинг, чтобы оставаться победителями для самих себя
.

Вера в талант

Некоторые спортсмены считают, что имеет ограниченные способности. Такие люди склонны к обману, который поможет преодолеть эти ограничения. В отличии от тех, кто четко понимает корреляцию между результатами и проделанной работой.


Исключительность

Нередко у элитных спортсменов наблюдается чувство собственного превосходства над другими, которое переносится и на другие аспекты жизни. Они считают, что находятся в стороне от существующих этических норм и законов. Кроме того, они верят, что обладают исключительным здоровьем.

Это чувство в сочетании с желанием сохранить статус «Суперзвезды» заставляет их прибегать к использованию запрещенных препаратов.


Профилактика

В недавнем исследовании, опубликованном в издании «Psychology of Sport and Exercise» рассмотрены некоторые способы, которые могут помочь в борьбе с допингом. Учитывая тематику издания, упор был сделан на психологические факторы:

-Не замыкаться только на спорте и смотреть шире
-Сильные механизмы моральной поддержки в лице тренера и семьи
-Воспитание четкой собственной моральной позиции в отношении обмана
-Ориентация на рост собственного мастерства и расширение возможностей

Запрещенные препараты и другие способы обмана, включая технический допинг, всегда будут частью спорта. Но понимание факторов риска и знание методов профилактики поможет тренерам, семьям и руководящим организациям эффективнее бороться с допингом и сохранить целостность спорта.


Источник: http://velohack.com
Прикріплення: 3944273.jpg(96Kb)


Повідомлення відредагував Natik - Вівторок, 18.08.2015, 10:44
 
NatikДата: Вівторок, 25.08.2015, 16:39 | Повідомлення # 111
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Рекорды Гиннеса на велосипеде



● Самое большое расстояние, которое проехал человек на велосипеде, не касаясь ногами земли ровно сутки, составляет 890,2 км. Рекордсменом стал Марко Бало из Словении 6-7 сентября 2008 года. (Guinness World Records)

● Самая большая подводная глубина, на которой человек проехал на велосипеде, – 66,5 метров. Это сделал Витторио Инносенте в Санта Маргарита Лигур, область Лигурия, Италия, 21 июля 2008 года. Однако это рекорд меркнет перед тем, который установил Реми Брикка из Франции по “хождению по воде“, покрыв расстояние 5 636 км (John Wright / Guinness World Records)

● Сэм Уэкелинг проехал 453,6 км на одноколесном велосипеде за сутки в Аберистуит, Уэльс, с 29 по 30 сентября 2007 года.

● Кристиан Адам из Любека, Германия, научился кататься на велосипеде в 4 года (как и большинство мальчишек), а играть на скрипке начал в 1970 году. После ему в голову пришла странная мысль совместить эти два занятия, и он стал играть на скрипке, передвигаясь на велосипеде в обратную сторону. Его рекорд – 60 километров за 5 часов. И все это время он играл на скрипке.

● Фред Ромпельберг из Нидерландов поставил мировой рекорд скорости на велосипеде. Он смог разогнать своего «педального коня» на соляной равнине штата Юта, США, до 268.83 км\ч!!! Хотя, надо отметить, что этому он обязан в большой степени, едущей перед ним машине, которая рассекала воздушный поток, сводя сопротивление воздушного потока до минимума. Кроме того, на велосипеде было установлено ветровое стекло.

● На международных соревнованиях <Финике Интернэшнл Рейсэвэй> в Аризоне (США) в апреле 1990 г. Майкл Секрест задним ходом преодолел рекордное расстояние 1958,196км.

● Питер Розендаль установил рекорд на спринтерской дистанции 100 м — 12,11 с (скорость 29,72 км/ч) при старте с места. Рекорд был установлен 25 марта 1994 г. в Лас-Вегасе (штат Невада, США).

● Фред Маркхэм установил рекорд скорости в одиночной езде на веломобиле — 105,38 км/ч на дистанции 200 м, стартуя с ходу. Рекорд был установлен 11 мая 1986 г. в Моно-Лейк (штат Калифорния, США).

● Пэт Кинч в одиночной езде на веломобиле <Кингсайкл Бин> установил рекорд скорости в часовом заезде, стартуя с места, — 75,57 км/ч. Рекорд был установлен на испытательном полигоне в Миллбруке (Бедфорд, Великобритания).

● Самый большой в мире велосипед (по диаметру колеса) — велосипед <Франкенсайкл>. Его высота составляет 3,40 м, диаметр колеса — 3,05 м. Велосипед был построен Дэйвом Муром из Роузмида (штат Калифорния, США). 4 июня 1989 г. на нем первым проехал Стив Гордон из Мурпарка (Калифорния).

● Трехколесный велосипед <Диллон Колоссал>, спроектированный Артуром Диллоном и построенный Дэйвом Муром в 1994 г., имеет задние колеса диаметром 3,35 м и переднее колесо диаметром 1,77 м.

● Самый длинный велосипед, без третьего стабилизирующего колеса, имеет 22,24 м в длину и весит 340 кг. Велосипед был спроектирован и построен Терри Тессманом из Пахиатуа (Новая Зеландия). 27 февраля 1988 г. четыре велосипедиста проехали на нем 246 м.

● Диаметр колес самого маленького в мире велосипеда, на котором можно ездить, составляет 1,9 см. Его конструктор, Невилл Паттен из Гладстона (Квинсленд, Австралия) 25 марта 1988 г. проехал на нем 4,1 м.

● 28 июля 1996 г. Питер Розендаль (Швеция) в Университете физического воспитания в Будапеште (Венгрия) проехал 4 м на одноколесном велосипеде высотой 20 см и диаметром колеса 18 мм. При этом на велосипеде не было никаких насадок или удлинителей.
Прикріплення: 0281523.jpg(76Kb)
 
GADДата: Середа, 26.08.2015, 06:42 | Повідомлення # 112
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Велопробеги угрожают России

Только в Москве один велопарад согласовывают 3 месяца

Правительственная комиссия по законопроектной деятельности одобрила разработанный МВД законопроект, который причисляет к публичным мероприятиям групповые передвижения на любых транспортных средствах, включая велосипеды, а также установку палаток в общественных местах. Поправки в закон о митингах рекомендовано рассмотреть правительству.




На фото: Москва. 11 июля 2015. Участники ГУМовских велокатаний на Кремлевской набережной. Вячеслав Прокофьев/ТАСС

Это следует из материалов комиссии, которые попали в распоряжение РБК. В случае одобрения правительством данная инициатива будет внесена в Госдуму.

В законопроекте прописано считать демонстрациями групповые передвижения на любых транспортных средствах, если предполагается "организованное публичное выражение общественных настроений" и использование при этом плакатов, транспарантов и "иных средств наглядной агитации".

В результате, под действие закона могут попасть различные акции с участием автомобилей, велосипедов, мотоциклов, мопедов, тракторов и любых самоходных машин, так как все они отнесены к транспортным средствам действующими Правилами дорожного движения. На водителей инвалидных колясок, владельцев самокатов, роликовых досок и коньков действие закона не распространится.

В МВД опасаются, что подобные мероприятия массовых выездов могут перерасти в стихийные выступления. Поэтому организаторы акций, если законопроект будет принят, должны будут согласовывать их с властями. Нарушение правил грозит штрафом до 300 тысяч рублей или административным арестом.


Джерело: http://www.utro.ru/
Прикріплення: 0918755.jpg(73Kb)
 
GADДата: Середа, 23.09.2015, 07:12 | Повідомлення # 113
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
В США вдалося розігнати велосипед до нового світового рекорду



Розроблений канадськими інженерами з компанії AeroVelo велосипед встановив новий рекорд швидкості на рівній дорозі. Рекорд було встановлено під час міжнародних змагань World Human Powered Speed Challenge у США.

На трасі у американській пустелі в Неваді Тодду Рейхарду вдалося розігнати велосипед до 139,21 км\год, що стало новим світовим рекордом,як повідомляє "Укрінформ".

Попередній рекорд швидкості на рівній дорозі належить датському спортсмену Себастьяну Бов'єру, якому в 2013 році вдалося набрати швидкість у 133,79 км\год, а загалом найшвидше на велосипеді проїхав француз Ерік Барон, який під час спуску із засніженого схилу розігнався до 223,3 км\год.




Джерело: http://gazeta.ua/
Прикріплення: 1264160.jpg(54Kb)
 
GADДата: Понеділок, 28.09.2015, 20:46 | Повідомлення # 114
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Нещодавно натрапив в групі (якій не згадаю, але думаю що у Краматорську) повідомлення про страшні колючки які псують камери у велосипедів, були наведені фотографії з коротеньким описом пригоди. Згадались події зі схожими негараздами, які спіткали й нас.

Ми теж тоді відчули на собі ( велосипеди постраждали, а ми довго нервувались, поки з'ясували що й до чого) Про ці події можна прочитати ТУТ

З тих часів ми так і не знайшли інформації про ці шкідливі рослини. Пам'ятаю, що росте все це неподобство( переважно) біля водойм. А зараз, все ж таки спромігся надибати деяку інформацію. Виявилось, що ця рослина не така вже й погана, навіть навпаки - дуже корисна.

Наведу текст, який можна прочитати (кому цікаво)

"

Якорцы стелющиеся

Я́корцы сте́лющиеся, или Якорцы назе́мные (лат. Tríbulus terréstris) — однолетнее травянистое растение, произрастающее в умеренном и тропическом климате в Южной Европе, Южной Азии, в Африке и северной Австралии; вид рода Якорцы семейства Парнолистниковые.

Однолетнее растение.

Корни тонкие; стебли ветвистые, распростёртые по земле.

Листья парноперистые, супротивные.



Мелкие жёлтые цветки расположены одиночно в пазухах листьев.

Распространение и среда обитания

На территории стран СНГ растение имеет широкий ареал, включающий юг Украины, Молдавию, Крым, Кавказ и Среднюю Азию. Введено в культуру.

Растение произрастает на уплотнённых почвах, подвергающихся антропогенному воздействию и вытаптыванию домашними животными, в том числе на тропах, просёлочных дорогах. Обладает повышенной устойчивостью к вытаптыванию.

Химический состав

В якорцах стелющихся найдены стероидные гликозиды (не менее 0,7 %), агликоном которых является диосгенин.

Хозяйственное значение и применение

Сумма стероидных гликозидов под названием трибуспонин обладает выраженным антисклеротическим действием. Его применяют в медицине при атеросклерозе, сочетающимся с гипертонией и стенокардией.

В качестве лекарственного сырья используют траву якорцев стелющихся (лат. Herba Tribuli terrestris), которую заготавливают во время цветения и плодоношения: выдёргивают с корнями, затем сушат под навесами

Исследования на людях

Американское исследование 2000 года показало, что 8-недельное введение экстракта якорцев (3,21 мг на кг массы тела в сутки) не увеличило мышечную массу тела, физическую работоспособность или выносливость у подготовленных мужчин, занимавшихся силовым тренингом, по сравнению с контрольной группой, получавшей плацебо. Болгарское исследование 2004 года показало отсутствие роста андрогенных гормонов у молодых мужчин после 24 дней употребления экстракта якорцев. Исследование, проведённое в Австралии, показало, что ежедневное введение 450 мг экстракта якорцев в течение 5 недель элитной группе регбистов, занимавшихся силовым тренингом, не вызвало у них прироста силы или мышечной массы в большей мере, чем в контрольной группе, где атлеты не получали экстракт. Польское исследование 2005 года, проведённое на баскетболистах, показало, что приём экстракта якорцев молодыми подготовленными спортсменами не ведёт к увеличению концентрации тестостерона в крови, изменению структуры тела и росту силы.


В России применение экстракта якорцев (в форме препарата Трибестан) изучалось в Кемеровской области на спортсменках-юниорах (возраст 20—21 год), занимавшихся пауэрлифтингом, в предсоревновательном и соревновательном периодах. Данное исследование, основанное на анкетировании спортсменок, показало, что с первых дней приёма Трибестана заметна прибавка веса и сил, значительно повышается выносливость, ускоряется процесс восстановления, а при прекращении приёма препарата силовые показатели, выносливость, работоспособность уменьшаются, собственный вес остаются прежними.

Исследование на животних

Исследование 2011 года, проведённое в Университете Сингапура, показало, что 8-недельное введение экстракта якорцев приматам, кроликам и крысам (как нормальным, так и кастрированным) приводило к статистически значимому росту андрогенов. У приматов рост тестостерона (52 %), дигидротестостерона (31 wacko и дегидроэпиандростерон-сульфата (29 wacko в дозе 7,5 мг/кг были статистически значимыми. У кроликов как тестостерон, так и дегидротестостерон были увеличены по сравнению с контролем, однако, только увеличение дигидротестостерона (на 30 % и 32 % на 5 и 10 мг/кг) были статистически значимыми. У кастрированных крыс повышение уровня тестостерона составило 25 %, что было статистически значимым.

Исследование той же группы учёных в 2003 году показало, что 8-недельное введение экстракта крысам приводило к росту массы последних (до 23 % при дозе 5 мг экстракта якорцев на килограмм собственного веса животного) и улучшения сексуальных параметров.

Индийское исследование 2008 года показало повышение концентрации тестостерона в крови крыс, получавших экстракт якорцев, а также улучшение у них сексуальной функции; то же самое было продемонстрировано в другом индийском исследовании 2012 года, проведённом на сексуально малоактивных крысах. Подобное бразильское исследование 2009 года, проведённое на лабораторных крысах (кастрированных и нормальных), наоборот, не обнаружило увеличения концентрации тестостерона в крови после 28 дней введения экстракта якорцев в разной концентрации, а также отсутствие стимуляции простаты и семенных пузырьков.
"

Використав матеріал з вікіпедії, особливо сподобалась назва розділу "Исследования на людях" biggrin

Якщо кому цікаво- можна пошукати інші статті (мені траплялись повідомлення з продажу лікувальних засобів) Від себе можу порадити - бути уважним біля річок і звертати увагу, що під колесами. Краще пройтись пішки, хоча це така зараза, що влізе й без особливого натиску.
Прикріплення: 1542931.jpg(416Kb)
 
NatikДата: Четвер, 15.10.2015, 21:24 | Повідомлення # 115
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Виховання велосипедної поведінки: досвід Данії

В основі зростаючої велосипедної культури Данії лежить більше, ніж мережа велосипедних доріжок. Це також чисельні успішні кампанії, спрямовані на зміну поведінки і виховання звички залишали свої автівки вдома і сідати замість цього на велосипеди.

PR та рекламна агенція Aros Kommunikation, член ВПД (Велосипедне посольство Данії), була залучена в декількох датських велосипедних кампаніях. Ось їхній рецепт.

Ліне Берг-Штерк, Aros Kommunikation

Суть моєї роботи полягає у тому, щоб перетворювати гарні наміри в нові звички. Наприклад, зараз я працюю над ідеєю їсти здорову їжу, ділитися автомобілем з іншими, а також частіше виходити в місто, щоб послухати живу музику. Чудові цілі для кампаній, які мають сенс для цільових груп, клієнтів, суспільства – о так, для нашої агенції також.




Хто вирішує?

Більшість цільових груп хоче слухати, і в попередніх тестах вони вказували, що так, звісно, вони хочуть робити те, що ми пропонуємо. Але після 10 років проведення кампаній, я можу зробити висновок, що від гарного наміру до реальної дії так само далеко, як від Землі до Місяця.

Дослідження показують, що лише 5 % нашої поведінки свідомо контролюється. Ми у значній мірі керуємося інтуїцією та автоматизмами, і шлях зміни поведінки, на жаль, не викладений ні гарними намірами, ні доброю волею. Тому часто ми маємо справу з конструктивними рішеннями, як то фізичне впорядкування оточення, спонукання, дружній «поштовх».

Коли наші клієнти розповідають нам про кампанію зі зміни поведінки, ми зазвичай починаємо зі слів: «Познайомтеся зі своєю цільовою групою». Після цього ми кажемо: «Зробіть їм крок на зустріч» і суть цих зустрічей полягає у дещо більшому, ніж встановлення контакту.

Презентація кола звичок

Один з інструментів, який ми використовуємо при плануванні комунікації з метою пошуку точки перетину з цільовою групою, є коло звичок.




Від водія до велосипедиста

Ви здивовані? Наведемо приклад.

На даний момент у нашій агенції є багато проектів по перетворенню водіїв у велосипедисти. Дослідження показують, що насправді досить багато водіїв мріють про здоровіше та зеленіше життя поза дверцятами власної автівки. Тому ми пропонуємо їм велосипед!

Ось шість кроків до зміни звички:

Крок 1: Покажіть цільовій групі, що змінювати поведінку – це класно.

Ми маємо презентувати велосипед як справжню та привабливу альтернативу водіям, котрі спочатку не зацікавлені у тому, щоб пересісти з автомобіля на велосипед. Тут ми можемо використати брендингову стратегію для роботи з образом велосипеда чи багатьох особистих та суспільних переваг.

Крок 2: Полегшіть підготовку нової поведінки

Коли водій обмірковує зміну, він/вона має підготуватися до неї. Бар’єри — чи то фізичні, чи психологічні – мають бути подолані. Є гарне порівняння, як це бути новим велосипедистом і новим лайн дансером. Дискомфорт можна подолати, наприклад, за допомогою курсу велонавчання або навіть карти веломаршрутів.

Крок 3: Дозвольте цільовій групі протестувати нову поведінку

Тепер настав час випробувати нову поведінку. Ми можемо використовувати інструмент трейд-маркетингу, дегустацію, точнісінько так само, як Ви куштуєте сир у супермаркеті. Ми також могли б зробити велосипедистам вигідну пропозицію на новий велосипед або дати їм можливість позичити велосипед у велобібліотеці.


Крок 4:Допоможіть підтримувати нову поведінку

Добре, тепер ми на стадії реалізації і велосипедист на власному досвіді дізнається про всі переваги використання велосипеда. Однак ми маємо допомогти «новонаверненим» залишатися вірними новому засобу пересування. Наприклад, ми можемо надіслати їм вранці текстове повідомлення: «Подивіться, яка гарна погода аби їхати на велосипеді» або використати інструмент гейміфікації, щоб подорож стала частиною гри чи змагання.

Крок 5: Винагородіть гарну поведінку

Після трьох тижнів можна говорити про нову звичку, і її безумовно необхідно винагородити. Враховуючи добрий намір, нова поведінка – це сама по собі винагорода, але ми також могли би роздавати ранкову каву тим, хто їде велосипедом на роботу тощо.

Крок 6: Попереджуйте повернення до небажаної поведінки

Ніколи не потрібно виключати можливості, що дощові дні можуть стати причиною повернення до небажаної поведінки. У такому разі завдання полягає в тому, щоб зробити використання велосипеда знову принадним, наприклад, за допомогою безкоштовного обслуговування велосипеда чи дощових чохлів.


Не потрібно дякувати — ми віддаємо перевагу гарній звичці

Коли наші кампанії зі зміни поведінки мають успіх і нам вдається перетворити гарні наміри на нові звички, неможливо очікувати постійний потік вдячності зі сторони цільової групи. У цьому полягає особливість звичок: як тільки вони з’являються у нас, ми забуваємо, що колись все було інакше.

Тож щасти Вам з Вашою кампанією зі зміни поведінки!


Джерело: http://velotransport.info
Прикріплення: 2310809.jpg(25Kb) · 0372848.png(31Kb)
 
GADДата: Середа, 04.11.2015, 20:10 | Повідомлення # 116
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
У Львові встановлять перші світлофори для велосипедистів



До кінця листопада у Львові мають встановити два перших велосипедних світлофори - на перехресті вулиць Чорновола – Хімічна та Коновальця – Мельника. Вони стоятимуть праворуч від велодоріжок й працюватимуть паралельно із основними, автомобільними, світлофорами, розповів ZAXID.NET радник міського голови з питань велоінфраструктури Олег Шмід.

Першим мають встановити світлофор на перехресті вулиць Мельника та Коновальця. Там він має з’явитись до середини листопада.

За словами чиновника, потреба встановити на перехресті світлофор виникла через велосипедну контр-смугу на вулиці Коновальця, рух якої йде назустріч односторонньому руху автомобілів.

«На тій частині Коновальця, де немає трамвайних колій, йде велосипедна контр-смуга, тобто рух велосипедистів йде проти руху автомобілістів. Для автомобілів це смуга одностороннього руху, тож у них потреби в світлофорі на перехресті немає. Натомість велосипедисти їдуть в протилежному напрямку. Коли вони під’їжджають на перехрестя, то не мають жодних засобів регулювання, на які б мали орієнтуватись. Для цього ми і встановлюємо там велосипедний світлофор», - пояснив Олег Шмід.

Він зауважив, що світлофор, котрий мають встановити на цьому перехресті, вже купили. Він коштує близько восьми тисяч гривень. До середини листопада світлофор має з’явитись на дорозі.

Також велосипедний світлофор після прокладання велодоріжки мають встановити на перехресті вулиць Хімічна – Чорновола. Він стоятиме на проспекті Чорновола та дозволятиме, перетнувши Хімічну, їхати прямо. Світлофор працюватиме не самостійно, а дублюватиме сигнали основного, автомобільного, світлофора.

«Нічого особливого у цьому світлофорі не буде, він працюватиме паралельно із основним світлофором для автомобілів. У нас виникла потреба його там встановити, бо велодоріжка висунута приблизно на 10-15 метрів вперед, аби велосипедисти мали можливість проїхати перехрестя першими. І в такому випадку основний світлофор для автомобілістів опиняється за їхніми спинами, його не видно. Всі сигнали основного, автомобільного, світлофора будуть абсолютно дублюватись велосипедним світлофором», - розповів радник міського голови.


Джерело: http://zaxid.net/
Прикріплення: 0706928.jpg(17Kb)
 
GADДата: Субота, 21.11.2015, 20:46 | Повідомлення # 117
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Українець став чемпіоном світу з велоспорту.



Щоправда, серед журналістів.

У Бельгії, львів'ян Йосип Пазяк здобув золото у категорії 60+ у індивідуальних перегонах на час серед журналістів.
Тепер в Україні буде медаль з гордим написом «WorldPressCyclingChampionship» .
Між іншим, ці змагання проводяться за стандартом UCI і цьогоріч у них брало участь аж 18 країни.
Прикріплення: 8754511.jpg(35Kb)
 
GADДата: Неділя, 22.11.2015, 11:56 | Повідомлення # 118
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Зараз займатись улюбленою справою стало складніше, через погодні умови. З'явився час посидіти просто вдома і відпочити від справ. Але думки ж від себе відігнати важко. В голові крутиться багато думок, планів і "мєчт". Натрапив в інтернеті на цікаву статтю, яка багато в чому повторює особисте бачення. Звичайно ми мешкаємо в інших умовах і це має відповідні наслідки. Але я не дуже радикально редагував її, вирішив не писати самостійно, а запропонувати ознайомитись Вам з нею. Як і зазаначається в статті, не претендую на безапеляційність...тому коментарі всіляко вітаються! :D

Почему велосипед не пользуется спросом в странах СНГ?




Всем привет! Долго я искал интересную тему для сегодняшней статьи, и никак не мог найти то, что будет интересно и мне и Вам. Сидел я в компании хороших знакомых, и решил спросить, какая статья привлекла бы их на блоге? Хочу заранее уточнить, в компании не было ни одного велосипедиста. Ответ я услышал простой – по сути, ничего. Вообще не интересна тема, разве что велосипед, который был дешевым и самостоятельно ехал.

Вот это и стало причиной написания данной статьи на тему: «Почему велосипед не пользуется спросом в странах СНГ?»

По правде сказать, я начинаю писать эту статью и сам не знаю ответа. Именно поэтому, эта статья будет не сборкой фактов, а просто ход моих мыслей, доводов и выводов. Также я прошу Вас, как людей, которые знают толк в велосипедной жизни, подключится к обсуждению данной темы в комментариях.

Для того, чтобы достичь результата – должен быть план. Вот мы его и напишем, только в обратном порядке:

1. Почему велосипедистов мало именно в странах бывшего Советского Союза, как в это же время в странах Европы и в Америке велосипедная жизнь бурлит в прямом и переносном смысле?

2. Что такого есть в наших странах, что является стопором для развития велоспорта?

3. Как бороться с этим стопором?

4. Как теперь все это донести до ума обычных людей?

5. Стоит ли это все делать?

Почему велосипедистов мало именно в странах бывшего Советского Союза, как в это же время в странах Европы и в Америке велосипедная жизнь бурлит в прямом и переносном смысле?

Вы заметили, что до сих пор в нашем обществе велосипед не прижился. А те, кто катет на велосипеде, ездит на велосипеде на работу и использует для обычного передвижения из пункта «А» в пункт «Б» является чуть ли не белой вороной в обществе? Как по мне, так именно благодаря этому и начали создаваться велоклубы . Клубов много – и это хорошо. Правда, не касаясь этой темы хочу отметить, что в последний год и сейчас замечаю по проведенным опросам в наших социальных сетях — люди больше предпочитают катать в группе 3-4 человек, нежели в большой компании.
Я попытался разобраться, почему велосипед так не признателен и вот мой небольшой отчет:

На вопрос «Почему ты не ездишь на велосипеде в хорошую погоду» услышал следующие ответы:

1. Зачем, если есть машина?

2. Та ну, это не солидно.

3. У меня нет подходящей экипировки для велосипеда (этот ответ, понятное дело, был от особей женского пола).

И все же, почему же в Европе все катают, ездят на работу, используют велосипед для передвижения по городу, хотя имеют по две машины?! И вот мы плавно переходим ко второму пункту плана.

Что такого есть в наших странах, что является стопором для развития велоспорта?

Есть две стороны медали…, а точнее две стороны стопора: наши люди и наше государство. Предлагаю первым рассмотреть людей, так как все в их руках.

Получается так, что в головах наших людей стоит не только один финансовый термостат, а их много! Опять-таки, спасибо советской машине. Получается, что велосипед – это передвижение селян, людей, которые не имеют достаточного количества финансов или же связей, для приобретения автомобиля, мотоцикла. Любой уважаемый себя гражданин купит себе машину. Вот какое мнение людей. Плюс ко всему этому прибавляется простая бытовуха: ветер в лицо, боязнь оставлять на улице, негде ставить дома, нельзя «погонять понты», не солидно в конце концов.

Сейчас я попробовал описать первую часть стопора велосипедного развития. Опять-таки, я могу что-то не дописать, поэтому не бойтесь поправлять меня в комментариях!

Другим моментом, который не позволяет людям использовать велосипед на постоянной основе – это наше государство. Неважно, Украина, Россия, Белорусь и т.д. все одно и то же. Ничего не делается для людей. Что именно такого случилось? Да все! Почему у нас запчасти на велосипед в разы дороже? Почему лучше за 3 тысячи гривен (чуть больше 100 долларов на момент написания статьи), купить б/у велосипед с Европы, нежели купить новый? Почему нет поддержки от государства по развитию такого бренда, как Optimabikes, которые намного лучше Азимута и Ардиса? Почему нет достаточного количества велосипедных парковок? Где находятся велодорожки? Претензий нет особых к Виннице, Киеву там хоть и не по всему городу дорожки, но дороги относительно нормальные. Опять-таки, все взято из личного опыта.

Как бороться с этим стопором?

Да уйма возможностей! И если люди реально возьмут свою жизнь под контроль, один разок серьезно задумаются, почему они не используют велосипед и почему не видят его преимуществ, тогда и наше государство задумается. Как говорится, государство – это каждый из нас. Что нужно сделать? Это «снятся с тормозов» и прокатится на велосипеде. Попробовать его преимущество. Понятное дело, сейчас, когда за окном дожди, а по тротуарам бегут реки – не вариант. И я с этим согласен. Но в теплый, скажем так, благоприятный, период велосипед не только можно использовать, его НУЖНО использовать! Как это сделать? Забить на мнение окружающих, быть самим собой и попробовать! Благодаря таким людям, как наши читатели, как все другие велосипедисты, которые в свое время взяли и просто последовали зову сердца, и есть на сегодняшний день такое количество велосипедистов. Я не могу сказать, сколько нас сейчас, но я могу с уверенностью сказать, что за последние 4 года количество велосипедистов (или же людей, который начали активно использовать велосипед в бытовых целях и для получения удовольствия), увеличилось в 16 раз!

Как теперь все это донести до ума обычных людей?

Хорошо, предыдущий абзац показал причину, ее знаю я, ее знали, или теперь знаете, Вы. Но как это все объяснить окружающим я не знаю. Знаю один метод, правда, который и сам использую. Он очень простой, вот, прочитайте.

Я сам катаюсь на велосипеде, постоянно с Саней пишем отчеты с поездок, даже не больших, активно привлекаем друзей в покатушки, путем развития блога и наших пабликов стараемся сделать велоспорт и велотуризм не таким диким, для обычных людей. И самое главное – я верю в то, что я делаю. Я знаю, что велоспорт – он полезен. Даже не велоспорт, а систематическая и обычная езда на велосипеде. И я знаю, что именно этого не хватает людям! Почему? Вот вам первый пример, чтобы заинтересовать Ваше внимание: часто ли Вы, или Ваши друзья чувствуют постоянную усталость, нежелание работать, а просто прийти домой, лечь в кровать и спокойно полежать, короче говоря, полный упадок сил? Одна из причин такого состояния – малоактивный образ жизни. Когда человек двигается, кровообращение ускоряется, а значит, в мозг поступает больше кислорода и выводится больше углекислого газа. Чему это способствует? Да позволяет думать нормально! Позволяет чувствовать прилив сил и энергии!

А теперь, напоследок душещипательный вопрос:

«Стоит ли это все делать?»

Сердце говорит, что несомненно стоит! А разум говорит – задумайся. Почему задумайся? Есть причины, которые отбивают желание вообще что-то объяснять людям или показывать правду. И по факту, мы с Саней от этого устали.

Я написал эту статью не для того, чтобы открыть глаза тем, кто не катает. Я написал данный пост с целью подкрепить веру и внутреннюю любовь к велосипеду у тех, кто катает!


velo-travel
Прикріплення: 7609770.jpg(64Kb)
 
NatikДата: Четвер, 26.11.2015, 18:14 | Повідомлення # 119
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
ПЕРША В СВІТІ СОНЯЧНА ДОРІЖКА ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ ГЕНЕРУЄ БІЛЬШЕ ЕНЕРГІЇ, НІЖ ОЧІКУВАЛОСЯ



Пройшов рік, після того як в Кромені, Нідерланди була встановлена інноваційна велодоріжка з сонячних панелей SolaRoad. Пройшов всього один рік, а результати її використання здивували навіть самих розробників. За цей період ця доріжка справила 70 кіловат-годин на квадратний метр, чого більш ніж достатньо для забезпечення енергією близько трьох будинків.

Розробники SolaRoad сподіваються, що успіх сонячної велодоріжки стимулюватиме щораз більше міст прийняти ідею з її застосування і використовувати ці доріжки, щоб зібрати і акумулювати дешеву і стійку сонячну енергію в корисних для транспортних засобів цілях.

Загалом було вироблено понад 9800 кВтг енергії, використовуючи простір, який раніше не приносив ніякої помітної користі. Існує дуже багато способів, за допомогою яких можна використовувати тротуари, доріжки і дорожні системи для виробництва енергії.



Незважаючи на те, що на сьогоднішній момент в багатьох містах існують сонячні панелі, що встановлюються на дахах будинків, які є набагато простішими і дешевшими в розробці і установці, дизайнери SolaRoad переконані, що інтеграція подібних систем в існуючу інфраструктуру вельми перспективна. Вони вважають, що перша сонячна велодоріжка окупить себе протягом 15 років, а за ці роки технологія їх виробництва дуже просунеться вперед.

Принаймні міста, які встановлюють сонячні доріжки, зможуть розраховувати на зменшення вартості вуличного освітлення. Крім того, з’являються можливості для зарядки електричних автомобілів та зберігання сонячної енергії в місцевих енергомережах, і це тільки початок. Команда SolaRoad вже приступила до процесу тонкої настройки пілотного проекту, а також до розробки нових і вдосконалених покриттів для панелей.

Як повідомляє facepla.net, для людей, що їдуть на велосипедах, велодоріжка виглядає і працює не інакше, ніж решту елементів дорожньої структури для велосипедистів. «Більшість людей навіть не помічає відмінностей між звичайною велосипедною доріжкою і сонячною велодоріжкою», – говорить Стен де Віт (Sten de Wit from). «Це саме те, до чого ми прагнемо: дороги роблять те, що вони повинні робити, в той час як ми збираємо і акумулюємо сонячну енергію, використовуючи її з максимально можливим ефектом».


Джерело: http://weua.biz
Прикріплення: 0183050.jpg(55Kb) · 5472110.jpg(38Kb)
 
GADДата: Понеділок, 18.01.2016, 19:15 | Повідомлення # 120
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Фіни їздять на велосипедах навіть взимку



На велосипеді у Фінляндії катаються майже всі. А столиця велосипедної Фінляндії – це зовсім не Гельсінкі, а Оулу.

На звання найвелосипеднішої держави претендують Данія та Нідерланди. Незважаючи на те, що Фінляндія – країна північна, велосипеди у Фінляндії теж дуже популярні. У рейтингу європейських країн, що міцно сидять на двох колесах, Фінляндія нині займає престижне 4 місце.

Пам’ятайте листоношу Печкіна з Простоквашино, який був злим, тому що у нього не було велосипеда? Так 60,4% населення Фінляндії чи 3,25 мільйона – добрі люди, того що обзавелися велосипедом. Вони завжди в сідлі – під теплим літнім сонечком, холодним осіннім дощем і навіть коли сніг або сильний мороз.

Рай для зимової їзди



9% від незліченної кількості фінських поїздок припадає на велосипед. Але є у Фінляндії місто, яке цілком можна назвати велосипедною столицею країни: відсоток поїздок тут більше ніж удвічі перевищує середній по Фінляндії та наближається до європейських рекордів.

«У 2011 році опитування показало, що в Оулу 19% всіх поїздок здійснюється на велосипеді. Згідно з дослідженням, проведеним в регіоні в 2009 році, 70% жителів Оулу крутять педалі влітку, а 40% – цілий рік », – розповідає керівник громадської організації« Велосипедисти Оулу» Пасі Хаапакорва. Сьогодні ці цифри ще вищі: майже для чверті поїздок місцеві жителі вибирають велосипед.

У 2013 році Оулу визнали кращим містом для зимової велосипедної їзди. Оцінили протяжність мережі велодоріжок, кількість жителів, практикуючих зимову їзду, тривалість зими і середню довжину поїздки, і за сукупністю балів Оулу обійшов шведський Лінчепінг і утвердився на першому місці.

Успіх рідного міста Пасі Хаапакорва пояснює якісною роботою служб, які готують велодоріжки до зими і підтримують їх в порядку впродовж холодної пору року. «Поверхню доріжки формують і утрамбовують таким чином, що по ній дуже зручно їхати», – розповідає Пасі.

Пощастило велосипедистам Оулу і з кліматом: взимку тут досить холодно, а слизькою доріжка стає при температурі близько 0.

Сили для роботи і роки для життя



У травні 2015 «велосипедистом року» в Оулу визнали Маурі Мюллюля. І не тільки за те, що він у свої 80 років щодня виїжджає на велодороги міста. Врахували і колишні заслуги: Мюллюля вважають батьком велосипедної мережі Оулу.

Її спроектували ще в 1960-70-х роках, коли зрозуміли, що велосипед – найшвидший засіб пересування по місту на відстань до п’яти кілометрів. А таких поїздок відбувається більше всього.

«Поїздка на роботу на велосипеді дає сили на весь робочий день. І додає років життя – це перевірено. – Стверджує голова товариства «Велосипедисти Оулу». – Їзда на велосипеді в Оулу – цілком звичайна справа, багато катаються в дитинстві, і більшість продовжує їздити, досягнувши зрілих років ». Від цього, за його словами, виграє і місто: велосипеди не забруднюють навколишнє середовище, не видають шуму, не створюють заторів. І велосипедисти здоровіші від інших людей.

Щастя в сідлі



Фінляндія в цілому не хоче відставати від своєї велостолиці. У березні цього року тут на зразок Нідерландів заснували особливе «Велосипедне посольство». Провідні фахівці і дослідники зібралися разом, щоб сприяти просуванню вірних рішень в муніципалітетах і на рівні держави і поширювати свої досягнення на весь світ.

Посольство ставить особливою метою просувати фінські ноу-хау, а це, в першу чергу, їзда на велосипеді взимку. Пасі Хаапакорва готовий відкрити секрети прямо зараз: «Головне – тепло одягнутися і обладнати велосипед фарою та світлоповертачами».

Фінляндію Пасі вважає прекрасною країною для велотуризму, адже тут є офіційні маршрути між містами і доступні карти велотрас. Шукайте позначки «мальовничий маршрут» і вперед, за відчуттям щастя – так визначив їзду на велосипеді знаменитий гонщик Ленс Армстронг.


Джерело: http://lav.org.ua/
Прикріплення: 5864240.jpg(27Kb) · 0516914.jpg(18Kb) · 5741209.jpg(20Kb) · 5654309.jpg(35Kb)
 
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Сторінка 8 з 9«126789»
Пошук:

Вверх