Понеділок, 25.09.2017, 15:24
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 7 з 9«1256789»
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Просто повідомити про щось !)
GADДата: Субота, 07.03.2015, 11:37 | Повідомлення # 91
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
В Лондоні використають закинуті тунелі метро для велодоріжок

Архітектурна агенція Gensler виграла приз на London Planning Awards за проект прокладення велодоріжок під землею британської столиці, використавши для цього покинуті тунелі метро.

В рамках нового проекту The London Underline архітектори планують по-новому задіяти «забуті» тунелі метрополітену, які з певних причин не використовуються за призначенням. Наприклад, прямо під землею можна розмістити велодоріжки: це дозволить розвантажити наземні шляхи, де трафік пішоходів, автомобілів та велосипедів уже занадто високий і небезпечний.

Крім того, архітектори Gensler планують по максимуму задіяти існуючі інноваційні технології. Наприклад, для забезпечення певної автономії нового проекту, усі підземні доріжки планують покрити спеціальною плиткою PaveGen, що здатна генерувати кінетичну енергію від кроків пішоходів чи тертя шин велосипедів.



Проект нагадує звичайний вуличний провулок: доріжки розділені для велосипедистів і пішоходів, тут будуть встановлені кафе і крамнички. Потрапити в ці зони можна буде через звичайні станції метро. Запуск London Underline заплановано вже на початок наступного року. Його успішна реалізація може стати новим витком розвитку міського простору.
Також велику увагу планують приділити питанню безпеки підземних доріжок. Тут встановлять сучасні металошукачі, камери спостережень останнього покоління та навіть спеціалізоване відділення дорожньої поліції.

По вже затвердженому плану найближчим часом передбачаються роботи на «гілках»: від Холборна до Елдвічу, і від Грін-парку до Чарінг-Кросу. Обидва шляхи вже кілька років стоять закинутими. За планом, проект буде зданий в експлуатацію вже на початку наступного року.



«Зростаюче населення Лондона робить все більший вплив на інфраструктуру міста, – говорить Ян Малкахі, засновник Gensler London. – Тому ми вирішили використати вже готовий, проте нічим не задіяний простір для своїх цілей. Дивно, що ніхто не зробив цього раніше, адже Лондон просто не може собі дозволити «законсервувати» хоч якийсь придатний для міських потреб простір».


За матеріалами сайту : http://inspired.com.ua/
Прикріплення: 3769052.jpg(34Kb) · 1176933.png(62Kb)
 
GADДата: Понеділок, 30.03.2015, 19:29 | Повідомлення # 92
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
ПРОЕКТ ДВОХ МІНІСТЕРСТВ ДОПОМОЖЕ ВЕЛОСИПЕДИСТАМ

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ разом з МІНМОЛОДЬСПОРТ УКРАЇНИ повідомляють про початок реалізації нового проекту підтримки власників велосипедів, а саме їх руху вулицями міста разом з автотранспортом, та їх співіснуванням в межах правил дорожнього руху.

У всіх країнах Європи велосипедний транспорт посідає важливе місце у транспортній мережі, а у багатьох країнах розвиток велоруху є пріоритетним поміж інших видів транспорту. Причиною такої уваги європейських політиків та громадськості є те, що розвиток велотранспорту вирішує багато транспортних, екологічних та економічних проблем, а також проблем зі станом здоров'ям нації.

Наразі вигоди, які несе розвиток велосипедного транспорту в нашій країні, усвідомлені громадськістю та рядом місцевих адміністрацій. Так, у Києві, Львові, Вінниці, Чернігові, та інших містах розвиток велотранспорту та будівництво велоінфраструктури внесені до стратегічних планів цих міст. Проте на шляху цих планів існує перешкода, яку місцеві влади усунути не в змозі.

Ця перешкода – недосконалість існуючої нормативної бази у галузі велосипедного транспорту: Державних будівельних норм, Державних стандартів України, Правил дорожнього руху та інших. Ці документи у частинах, що стосуються велосипедного руху, були написані десятиріччя тому і з тих пір не переглядалися. Тому численні заходи у галузі безпеки велотранспорту, які добре зарекомендували себе у світовій практиці, не можуть бути втілені в Україні. Натомість зберігаються і відстоюються дискримінаційні вимоги до використання велосипеда, що стримує розвиток велотранспорту.

Одним із прикладів, але далеко не єдиним, є те, що Державні будівельні норми передбачають тільки один тип велосипедної інфраструктури – велодоріжку, через що на більшості українських вулиць неможливо облаштувати проїзд велосипедистів. Правила дорожнього руху фактично криміналізують велосипедиста, змушуючи його рухатися тільки велодоріжкою, навіть якщо нею неможливо проїхати (як часто стається, якщо вона спроектована згідно з ДБН); тож якщо велосипедист обирає об’їхати перешкоди по дорозі, він змушений порушувати ПДР. Згідно з ПДР, велодоріжками мають рухатися також і мопеди, які розвивають значно вищу швидкість, ніж велосипедист, тому ПДР фактично створюють додаткові небезпеки для велосипедистів.

Наявна нормативна база стримує розвиток велотранспорту, і, як наслідок, призводить до гальмування розвитку усієї транспортної мережі та повторення транспортних помилок Європи 60-х років.

Тому було прийняте рішення на виділення коштів на поступову реалізацію проекту. А саме ( пункт 3.2) йдеться про..... "встановлення спеціальних світлофорів і спеціальних засобів на перехрестях, перед пішохідним переходом , в місцях гальмування велосипедів під час відповідного сигналу.
Ці нововведення будуть регулювати рух транспорту з урахуванням присутності на дорозі велосипедистів, як повноправних учасників дорожнього руху
".......




Такі великі міста, як Київ, Львів, Дніпропетровськ, Вінниця вже отримали кошти на фінансування нового проекту.

В зв'язку цим представники міністерств пропонують зацікавленим особам (суспільним активістам, керівникам велоруху в містах України, звертатись із заявами на сайти міністерств (http://www.mtu.gov.ua http://dsmsu.gov.ua/ )


Спеціальна форма, для заповнення анкети з'явиться на сайтах на протязі цього тижня ( до п'ятниці 3.04.15)

* як тільки інформація буде доступна , вона відразу з'явиться у нас на сайті

** фото взяти з мережі інтернет

"Гумор - вигадка до 1 квітня" але, чому б ні !? smile
Прикріплення: 8118889.jpg(65Kb) · 6574474.jpg(149Kb)
 
GADДата: Неділя, 12.04.2015, 07:07 | Повідомлення # 93
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Кернес "біжить" марафон на "лежачому" велосипеді



Сьогодні в Харкові відбувається другий Міжнародний марафон, у якому беруть участь на різних дистанціях до семи тисяч бігунів. Серед учасників забігів не лише українці, а й громадяни США, Греції, Йорданії, Ємена, Марокко, Австрії, Польщі, Німеччини та Росії. Про це повідомляє прес-служба Харківської міської ради.

Переможець цього марафону матиме змогу взяти участь у відбірковому турі для участі в марафоні на чемпіонаті світу з легкої атлетики. Серед бігунів також є міські чиновники.

Мер Харкова Геннадій Кернес, який частково паралізований після торішнього замаху на його життя, виїхав на марафон на спеціальному "лежачому" велосипеді. Він візьме участь у забігах на дистанціях "напівмарафон" і "марафон".

Нагадаємо, Кернес торік заробив майже 13 млн гривень, що на 4,6 млн менше, ніж в 2013 році.
Прикріплення: 8183505.jpg(33Kb)
 
NatikДата: Середа, 15.04.2015, 08:55 | Повідомлення # 94
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Volvo заботится о велосипедистах.

Многие из нас любят поездки в позднее время с целью полюбоваться на огни ночного города. Однако велосипедисты нередко лишают себя этой радости из-за страха попасть в ДТП. Увы, фары и «катафоты» не могут дать стопроцентной уверенности, что вы не станете жертвой аварии, но у концерна Volvo есть решение для велосипедистов — LifePaint.

Новая краска LifePaint разработана специально для того, чтобы обезопасить велосипедистов на дорогах в тёмное время суток. Невидимая днём, она способна отражать свет автомобильных фар в темноте. Ей можно покрыть весь велосипед, части одежды или любой другой элемент, с помощью которого вы хотите привлечь внимание автомобилистов. Одна из ключевых особенностей этой краски в том, что она достаточно легко смывается, и в этом же кроется и её недостаток: на первых тестах было доказано, что если велосипедист попадет в сильный дождь, то от краски не остаётся и следа.


Тем не менее, LifePaint от Volvo уже поступила в продажу в некоторые магазины Европы, и если спрос со стороны велосипедистов будет удовлетворять компанию, то продажи начнутся повсеместно, даже на следующие «Велосветлячки» можно будет поехать не с гирляндой на раме, а на полностью светящемся велосипеде.


Прикріплення: 9434038.jpg(30Kb)
 
GADДата: Середа, 13.05.2015, 08:16 | Повідомлення # 95
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Карбон VS Алюміній: Повернення алюмінієвих рам в шосе



Кинувши побіжний погляд на широку лінійку «топових» шосейних велосипедів можна помітити дивину - Specialized S-Works Allez. Це скромного виду машина з обладнання високого класу, включаючи повну групу Shimano Dura-Ace Di2 і карбонові колеса Roval Rapide за 2200 $. Але, що дивує: чому рама не з всюдисущого карбону, а з алюмінієвого сплаву? Може ми спостерігає повернення металевих рам?

Може складеться думка, що в 21 столітті в ряді «шоссеров» вищого рівня немає місця для алюмінію, але один з найбільш продаваних байків Specialized дає шанс металу. Враховуючи, що Canyon і Cannondale також мають у своєму модельному ряду «топові» рами з алюмінієвого сплаву, то шанси на життя дуже райдужні.

Звичайно, алюміній як матеріал для рам ніколи не йшов з ринку. Якщо протягом останнього десятиліття карбон завойовував позиції серед Hi-End велосипедів, то алюміній продовжував процвітати на байках середнього класу.

Привабливість вуглецевого волокна в якості матеріалу для рам очевидна: рами виходять легкими, при будівництві можна вплинути на жорсткість не тільки в конкретному місці рами, а й у певному напрямку. Алюмінієві рами здатні забезпечувати жорстку їзду, але з цього матеріалу важко було робити рами цікавих і оригінальних форм. З появою карбону дизайнери зраділи, що не доведеться обмежувати себе прямими трубами. У підсумку, магазини заповнили байки самих різних цікавих форм.

Але за останні роки стався величезний скачок вперед. Сучасні технології дозволяють формувати з алюмінію найцікавіші контури. Виробники навчилися робити рами зі сплаву вагою близько 1 кг, при цьому домагаючись зовнішнього вигляду нітрохи не гірше, ніж у карбонових байків при значно меншою ціною. Пішли в минуле обмеження на використання прямих труб і страшних зварних швів, тепер Ви можете домагатися згладжених прямих швів.

Використання вилок і підсідлових штирів з карбону і зростання популярності широких покришок, може зняти «гостроту» від використання алюмінієвих рам і зробити їх повноправним «жителем» пелотону.

На жаль, поверненню алюмінію можуть перешкодити виробники, які більше зацікавлені в продажу дорогих карбонових моделей, ніж у задоволенні реальних вимог гонщиків. За однакову суму Ви зможете отримати набагато краще скомпонований обладнанням алюмінієвий велосипед, ніж байк на карбонової рами. Зараз за 2000 $ можна придбати модель з повним комплектом Shimano ULTEGRA, що, навряд чи, за ці гроші вийде знайти на карбоновому велосипеді.

Звичайно, найближчим часом ми не побачимо тотального відходу від карбону серед «топових» байків, але в середньому + класі деякі виробники вже відчули точки для зростання бізнесу.

За алюміній - Директор по продуктам та закупівель, Evans Cycles Джоел Натале:

«Можна з упевненістю стверджувати, що алюміній нікуди не пропав. Головна складність полягала в можливості виробляти дешеві карбонові велосипеди, яку вже подолали. Зараз вибір споживачів стоїть між високоякісним алюмінієм і низькоякісним карбоном. Тут покупці мають можливість робити вибір виходячи з ваги, можливостей модернізації і ходових характеристик. Але у високому класі велосипедів вуглець і раніше панує. »

Проти алюмінію - Керуючий директор Condor Cycles, Грант Янг:

«Коли був введений алюміній, то він був значно легше стали, що відразу стало його перевагою. Ми як і раніше використовуємо якісний сплав, який дає хороший баланс гладкою їзди і привабливою вартості. Але, застосування алюмінію вважаємо поганою ідеєю. В останні 10 років ми вкладали у виробництво чудових сталевих матеріалів, які мають більш доступну ціну. Що стосується карбону, то було доведено, що його аеродинамічні властивості здатні зберігати гонщикам додаткові вати. »


Джерело: http://velohack.com/
Прикріплення: 8258793.jpg(30Kb)
 
GADДата: Субота, 23.05.2015, 17:10 | Повідомлення # 96
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Забудьте про кераміку. COO SPACE розробили підшипники зі зниженим тертям



Раніше нам доводилося покладатися на мастило або обойму, щоб отримати вільне обертання підшипників. Це не через внутрішні або зовнішні поверхоні, а для зменшення контакту кульок між собою. Використання мастила, хоча і запобігає контакт куль один з одним, але підвищує тертя і уповільнює роботу.

Японська компанія COO SPACE розробила новий дизайн внутрішньої поверхні підшипника, завдяки якому кульки розділені між собою без використання обойми.

На відео нижче можна побачити різницю в роботі стандартних підшипників і нової розробки COO SPACE .



Винахід називається децентралізований автономний підшипник і являє собою невеликі поглиблення на внутрішній поверхні, які в певний момент трохи сповільнюють кульку. Це дозволяє відокремити кулі та підтримувати постійну високу швидкість обертання.

COO Space шукають ліцензіатів, і, можливо, їх продуктом зацікавляться виробники кареток і велосипедних підшипників.
Прикріплення: 8900659.jpg(27Kb)
 
GADДата: Понеділок, 25.05.2015, 14:10 | Повідомлення # 97
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
В Николаеве появился первый в Украине tall bike – велосипед высотой 2,3 метра николаевец смастерил сам



Житель Николаева Илья Калинчук самостоятельно смастерил первый в Украине tall bike – велосипед высотой около 2,3 метров, цепь на котором расположена практически вертикально.

Строить высокие велосипеды начали американцы, причем, совсем недавно. В 2013 году житель Лос-Анджелеса Ричи Тримбл построил велосипед высотой 4,5 метра, после чего решил увеличить свой рекорд, смастерив велосипед высотой сразу 6 метров. Для того, чтобы на него взобраться, необходимо облокотить велосипед об стену, а нескольким людям еще и придерживать его, пока хозяин на него взберется.



Николаевец Илья научился сам забираться на свой tall bike, и сам с него слазить – высота 2,3 метра это позволяет. По его словам, он не слышал, чтобы такие велосипеды были уже в Украине, потому считает, что это – первый подобный экземпляр в стране. Свой новый велосипед Илья планирует продемонстрировать николаевцам во время общегородского велопробега 30 мая.

Владельцы высоких велосипедов среди их плюсов называют, во-первых, незабываемые ощущения от поездки на нем, а во-вторых, тот факт, что с его высоты намного лучше видно ситуацию на дороге.


Джерело: https://news.pn
Прикріплення: 5847501.jpeg(26Kb)
 
GADДата: Вівторок, 02.06.2015, 17:12 | Повідомлення # 98
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Eurovelo8: велодорожка вдоль Средиземного моря



Скоро путешествовать на велосипеде по Европе станет ещё комфортнее, безопаснее и увлекательней! На днях в Италии состоялась презентация проекта строительства велодорожки Eurovelo8, маршрут которой ляжет вдоль Средиземного моря!
Велосипедная трасса протяженностью в 5900 км пересечёт 11 европейских стран. Это Кипр, Греция, Албания, Черногория, Босния и Герцеговина, Хорватия, Словения, Италия, Монако, Франция и Испания. Новая трасса откроет для туризма множество интересных городков и деревень. У велолюбителей появится больше возможностей для знакомства с местным колоритом и наслаждения морем.
Eurovelo8 будет построен в рамках реализации масштабного международного проекта EuroVelo, который включает в себя создание разветвленной велосипедной сети, общая длина которой составит более 70 000 км.
По предварительным данным, строительство средиземноморской велодорожки планируется завершить к сентябрю 2015 года! Что ж, будем с нетерпением ждать и планировать велосипедный отдых на следующий год.


Джерело: www.facebook.com
Прикріплення: 2060899.jpg(53Kb)
 
GADДата: Неділя, 07.06.2015, 14:50 | Повідомлення # 99
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
У Львові вп'яте відбувся жіночий велопарад



До участі у проїзді середмістям долучилась добра сотня чарівних велосипедисток.



«У Львові відбувся жіночий велопарад. Такий захід у Львові відбувається не вперше – вже уп’яте. Якщо перлинкою велопарадів, зокрема, 2013 і 2014 рр. були високі підбори та етно-стиль, то цього року дрес-кодом для пані і панянок на роверах стали ділові костюми й відповідні аксесуари, наприклад портфелі, сумки-месенджери і клатчі.

Хлопців і чоловіків організатори традиційно просили «не турбуватися», тобто запрошували, звичайно, на старт, проміжні етапи і фініш, але не як учасників, а як уболівальників, спостерігачів чи фотографів цього чудового дійства. Мета заходу залишається незмінною упродовж усіх років існування проекту – показати, що велосипед – вид транспорту, на якому зручно і швидко можна доїхати на роботу або на вечірку і який є повноцінною альтернативою приватним автівкам, що їздити на велосипеді цікаво, приємно та корисно, і для цього не обов’язково вбиратися у спортивний одяг.

Маршрут велопараду проліг від площі Святого Теодора великим кільцем (проспект Чорновола – вулиця Під Дубом – вулиця Замарстинівська – вулиця Богдана Хмельницького – вулиця Краківська – вулиця Гавришкевича – площа Данила Галицького – вулиця Підвальна – вулиця Руська) до площі Ринок. Опісля велопробігу та колективного знімку на згадку його учасниці попрямували до парку Франка на велопікнік.

Чоловіків запрошували підтримати захід та забезпечити безпеку руху на шляху прекрасної половини людства. Родзинкою цьогорічного велопараду став діловий та святковий стиль одягу. Учасниць закликали одягати сукні, костюми, блузи, сорочки, взувати балетки та туфлі на підборах.

Таким чином організатори вирішили продемонструвати що велосипед – вид транспорту, на якому зручно і швидко можна доїхати на роботу або на вечірку, і який є повноцінною альтернативою приватним авто, що їздити на велосипеді цікаво, приємно та корисно. Львів'янка Віра розповіла: «Я їжджу на велосипеді вже більше двох років і мені дуже подобається. Це дуже зручно, дуже гарно і дуже стильно. Такі велопробіги чудовий та веселий спосіб проведення вільного часу. Це мабуть вже втретє, як я беру участь в подібному заході».

Багато дівчат одягли напівпрозорі мереживні пов'язки на очі, які, на їх думку, символізують ставлення учасників дорожнього руху до велосипедистів. Таким чином вирішили показати, що водії, хоч і бачать їх, проте продовжують ігнорувати подорожуючих на двоколісному транспорті.

Екскурсовод Оксана Бісик розповіла: «Суспільство старається не помічати того, що жінки можуть їздити на велосипедах, і їхати не тільки в спортивному одязі, а ще й бути гарно вдягнутими і гарно виглядати. Велосипед – це мій найкращий друг, та найкращий спосіб пересування».

Отже, зібравшись пізнім ранком на площі святого Теодора, дівчата проїхали вулицями Львова до площі Ринок , зробили групове фото, та податися на велопікнік у парк Івана Франка. Безпеку руху забезпечував Львівський велопатруль.

Велопарад відбувся за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) та під егідою некомерційної організації Майстерні Міста».


Джерело: http://dailylviv.com/
Прикріплення: 0683818.jpg(38Kb)
 
GADДата: Середа, 24.06.2015, 20:24 | Повідомлення # 100
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
McDonald’s створив спеціальне пакування для велосипедистів



Мережа закладів швидкого харчування McDonald’s презентувала спеціальне пакування McBike, яке дозволить зручно перевозити бургери та колу велосипедистам. Дизайн упаковки був створений агенцією Tribal з Буенос-Айреса, а сам проект запустили в Копенгагені.

Упаковка McBike має дві «кишені» (у них можна покласти сендвіч або картоплю), а також виїмку для склянки. Коробка складається таким чином, що її можна підвісити на кермо велосипеда. Розроблену в Аргентині упаковку вже успішно протестували в столиці Данії Копенгагені (який очолив цьогорічний рейтинг найкращих міст для велосипедистів) і в колумбійському Меделліні. Надалі упаковку планують ввести в інших містах, де велосипед є популярним засобом пересування, зокрема, в Токіо і Амстердамі.




Джерело: http://inspired.com.ua/
Прикріплення: 9157444.jpg(38Kb)
 
NatikДата: Четвер, 02.07.2015, 21:02 | Повідомлення # 101
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Петербургские журналисты сравнили велосипедистов с извращенцами и геями

В петербургской газете «Смена» журналистка Светлана Михайлова сравнила велосипедистов с «гомосексуалистами и прочими извращенцами»

«О правах велосипедистов в последнее время говорят примерно так же много, как и о правах так называемых "секс-меньшинств". Гомосексуалисты и прочие извращенцы все время пытаются провести в нашем городе "гей"-парад, а "веломеньшинства" вынашивают идею общегородского велосипедного парада», — написала в своей колонке Михайлова.

Она напомнила об идее петербургских активистов сделать Невский проспект пешеходным и о появлении в городе должности советника вице-губернатора по развитию велодвижения, на которую назначили Дарью Табачникову.

По мнению Михайловой, на велосипедах нужно ездить на окраинах города, в парках, за городом, но не в центре. «Между тем "веломеньшинства" отстаивают именно право как минимум на выделенные полосы на тротуарах и проезжей части центральных улиц, что является абсолютным безумием: питерские дороги и так узкие», — считает журналистка.

Она добавила, что активисты намерены привить Петербургу «европейские ценности» и что холодное время года длится в городе слишком долго, а зимой по дорогам «не покатаешься». Журналистка отметила, что велосипедисты нарушают правила ПДД, но при этом не получают за это штрафы.


Депутат законодательного собрания города Виталий Милонов согласился с Михайловой в том, что необходимо ввести права для велосипедистов. Лидер движения «Санкт-Петербург — духовная столица» Елена Бабич заявила, что велосипедами надо пользоваться за городом.

Главный редактор «Смены» Олег Засорин на момент написания заметки оказался недоступен для комментариев. Его первый заместитель Даниил Орловский находился в отпуске.


Источник: http://snob.ru/


Повідомлення відредагував Natik - Четвер, 02.07.2015, 21:05
 
NatikДата: Четвер, 16.07.2015, 10:13 | Повідомлення # 102
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Турбину в нос и к победе!



Так же как хороший торговец всегда хвалит свой товар, так и спортсмены всегда ищут то, что может дать им наибольшее преимущество над конкурентами. В спорте, особенно в таком как велоспорт, даже маленькое преимущество может сделать из Вас победителя, вместо «лузера», замыкающего последние ряды. Некоторые велосипедисты, в попытке «открыть» свои дыхательные пути, носят специальные полоски. Но вот команда Chris Froome под названием Team Sky’s сделала огромный шаг вперед в этом вопросе. На соревнование Тур де Франс в этом году они носили специально разработанные вставки, так называемые турбины, которые предназначены для облегчения дыхания через нос.

По словам создателей, турбина позволяет получать приблизительно на 38 процентов больше воздуха через нос спортсмена. При этом, система также заставляет спортсменов думать о своем дыхании.



В спокойном состоянии при дыхании человек использует свой нос приблизительно на 70 процентов. Но когда он делает физические упражнения, то начинает дышать ртом, используя свой нос всего на 27 процентов. По мнению доктора Mitch Anderson-а, турбины решают ету проблему с помощью эффекта Вентури. «Эффект Вентури в физике заключается в падении давления, когда поток жидкости или газа протекает через суженную часть трубы. В данном случае, когда вы пропускать воздух через трубку в которой есть отверстие, воздух проходит сквозь отверстие. Если вы делаете размер отверстия больше, в данном случай нос, то вы можете пассивно вдыхать больше воздуха», — говорит доктор Андерсон.
"По сути, за счет уменьшения сопротивления в дыхательных путях Вы можете получить больше воздуха при меньших затратах энергии".




Эти турбины, со всеми их преимуществами предназначены не только для использования их элитными спортсменами, такими как Chris Froome. Доктор Андерсон говорит, что турбина также может использоваться военными, и,даже, в недалеком будущем, всеми желающими, которые занимаются велосипедным спортом или просто ведут активный образ жизни.

Источник: http://galiciya.com
Прикріплення: 0526334.jpg(17Kb) · 0735201.jpg(19Kb)
 
NatikДата: Понеділок, 27.07.2015, 17:05 | Повідомлення # 103
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
5 причин, по которым велосипедисты бреют ноги



Наверное, сколько существует велоспорт, столько велосипедисты обсуждают необходимость брить ноги. Эта тема постоянно собирает по форумах огромное количество комментариев. Многим мужчинам приходиться переступать через себя, чтобы сделать это, но кто-то даже не задумывает о целесообразности такого решения.

Бритье ног, как и другие вещи, кроме тяжелой работы и постоянной практики на велосипеде, не сделает из Вас профессионального гонщика. Одновременно, если Вы не побрили ноги, это не означает, что Вы не настоящий велосипедист.

Тем не менее, есть несколько причин, которыми люди оправдывают бритье ног. Некоторые из них более обоснованны, чем другие. Более того, есть несколько реальных причин, по которым стоить брить ноги. Поэтому, если перед Вам стоит такой вопрос или просто интересно, почему велосипедисты бреют ноги, то ниже представлены 5 главных причин.


Это часть велосипедной традиции

Коппи, Меркс, Лемонд, Ино, Индурайн. Уиггинс, Фрум, все они брили и бреют ноги. Делать это гонщики стали с тех времен, когда велосипед стал спортом, а не времяпровождением. Это традиция и многие велосипедисты бреют ноги, чтобы стать частью культуры.

Решите Вы присоединиться к этой традиции или нет, это Ваше личное дело. Большинство из нас не ездят так быстро, чтобы получить какую-то реальную выгоду, но если это позволит Вам чувствовать себя на трассе более уверенно, то оно того стоит.


Улучшение аэродинамических свойств

Бритье ног с целью улучшения аэродинамических свойств является предметом многочисленных дискуссий. В определенной степени, преимущество, которое Вы можете получить зависит от уровня Вашей «лохматости». Если, например, Андре «Горилла» Грайпель, действительно, напоминает гориллу, то он имеет шанс улучшить свою обтекаемость значительно больше, чем гонщики с короткими и редкими волосами.

Но дает ли бритье ног преимущество в аэродинамике. В конце прошлого года после запуска собственной аэродинамической трубы Specialized решили проверить влияние бритых ног на скорость велосипедистов.

Парни из Specialized пригласили триатлета Джесси Томаса, чтобы изучить это мнение на практике. По словам самого гонщика, он считает себе довольно волосатым человеком. Сначала его протестировали в трубе с волосами на ногах, после того, как он ноги побрил, его снова отправили на тестирование. На удивление, разница была существенной. В случае с Томасом на стандартном тесте на 40-км тайм-триал гонке он сэкономил 79 секунд, что, в общей сложности, составило 15 Ватт.

Получив такие неожиданные результаты на одном спортсмене, специалисты Specialized провели испытания в аэродинамической трубе на еще 5 спортсменах. В среднем, на 40 км экономится 70 секунд. Для сравнения, аэро-шлем Specialized Evade сохранил 46 секунд, туфли Sub6 — 36 секунд, даже новый костюм позволил сохранить на 40 км 96 секунд. При этом, все три способа являются значительно более дорогими, чем бритье ног.

Конечно, все, кто проходил тестирование у Specialized были сильно волосатыми парнями, поэтому и получились ощутимые результаты экономии. Но факт остается фактом, что бритые ноги могут сделать Вас чуточку быстрее.


Бритье делает массаж более комфортным

Хотя регулярный массаж является прерогативой преимущественно профессионалов, но есть также много любителей, которые используют его при восстановлении. Вы знаете, насколько болезненным может быть массаж волосатых ноги. Кроме того, гладкие ноги позволяют массажисту использовать значительно меньше масла для снижения трения.

Если у Вас массаж является редкостью, то можно и потерпеть. Но, профи в течение трех недель многодневки не должны ощущать боль каждый день. Последнее, что они хотят почувствовать после пяти часов тяжелой гонки, как массажист выдирает волосы на ногах, пытаясь сделать массаж.

Точно также себя чувствует себя и командный массажист. Одно дело массировать гладкие ноги, а совсем другое с длинными волосами. Особенно тяжело будет работать в фазе трения, что больше напоминает массаж на наждачной бумаге.


Проще лечить повреждения

Самой распространенной травмой у велосипедистов являются ссадины. Если Вы ездите давно, то, наверняка, Вам приходилось падать с велосипеда. Сама по себе это не опасная травма, но она чревата попадаем инфекции в открытые раны, чему также способствует наличие волос. Кроме того, волосы не дают возможность нормально рассмотреть повреждения.

Отсутствие волос упрощает процесс удаления грязи из раны и дает свободный доступ для оказания первой помощи. Другим фактором является сложное и болезненное использования медицинских перевязок, особенно, пластырей. Безболезненная замена бинтов на бритых ногах более приятна для всех сторон.


Выглядеть лучше

Некоторые велосипедисты берут бритву в руки, так как считают, что это позволит им выглядеть лучше, при этом, часто, оправдываясь традициями. Это тоже самое, когда мужчины-бодибилдеры бреют грудь. «Голые» ноги выглядят более рельефными и мускулистыми.

Конечно, в этом есть определенный нарциссизм. Но, велосипедисты имеют право с гордостью демонстрировать во всей красе свои спортивные мощные ноги, которые дались им таким трудом.

Безусловно, бритье ног это еще и мода, как и ряд других вещей, которые окружают велоспорт. Люди ради моды делают много непонятных поступков и бритые ноги, далеко, не самый глупый из них. Если быть честным, то каждый велосипедист, любитель или профессионал, делает это в определенной степени из-за моды.


Источник: http://velohack.com
Прикріплення: 8706014.jpg(84Kb)
 
NatikДата: Понеділок, 03.08.2015, 10:28 | Повідомлення # 104
Далека й найближча.
Група: Модераторы
Повідомлень: 69
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
GPS-стикер TrackerPad поможет найти угнанный велосипед



Увы, но ежедневно в Украине преступники крадут множество велосипедов. Ни противоугонные замки, ни хранение в закрываемых тамбурах не спасают владельцев – у злодеев, заранее выслеживающих велосипед, достаточно инструментов для взлома практически любых замков. Исключением являются мощные U-Lock, да и те не всегда…

Так вот, на популярной инвестиционной площадке KickStarter начался сбор средств на массовое производство миниатюрного GPS-стикера TrackerPad. Его можно приклеить на любую ценную вещь, которая время от времени ускользает из внимания владельца, будь-то кошелек, связка ключей, автомобиль или, конечно же, велосипед. Далее с помощью мобильного приложения владелец может отслеживать местоположение объекта. Более того, можно настроить отслеживание таким образом, чтобы в случае перемещения устройства на определенное расстояние – тут же на мобильный телефон приходило уведомление. Таким образом, в случае, если велосипед угнали, владелец сможет отследить его местоположение и вместе с правоохранителями задержать преступника.




TrackerPad использует GPS-модуль с габаритами 10×10×3,8 мм и весит всего-то 1,6 г. В нем находится предоплаченная SIM-карта, которая и обеспечивает постоянную связь с телефоном владельца. Заряда аккумулятора хватает примерно на неделю. GPS-стикер влагостойкий и крепится к отслеживаемому объекту как обычная наклейка.



Первые инвесторы могут получить 2 стикера TrackerPad по цене 30 фунтов стерингов. Посудите сами, не такая уж и большая стоимость с учетом того, что некоторые велосипеды стоят более тысячи фунтов.

Источник: http://veloplaneta.com.ua
Прикріплення: 0565847.jpg(58Kb) · 0484080.jpg(98Kb)
 
GADДата: Вівторок, 04.08.2015, 11:38 | Повідомлення # 105
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6369
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Як виглядає технічний допінг




Цього року на Тур де Франс ходить багато розмов про використання прихованих двигунів, але багато людей ставляться скептично до цієї технології. Але UCI продовжує перевіряти лідерів, майже, на кожному етапі.

Триразовий переможець Туру Грег Лемонд отримав велосипед з прихованим мотором і показав його в дії. Грег таким чином вирішив продемонструвати, що побоювання не марні і можуть принести гонщикам реальну перевагу, а організаторам гонок проблеми.

Лемонд пояснив, що модель має три варіанти настройки. Двигун може виробляти 50-75 ват. протягом півтори годин, 150 ват. протягом години, у активному режимі - 250 ват. протягом 30 хвилин.

На відео продемонстрований один з перших варіантів, але доступні моделі, які мають керамічні компоненти і дуже тихі.



Версія, яку показав Лемонд має батарею приховану в пляшці, закріпленої на підсідельній трубі. Також є дві маленькі кнопки на кермі, які легко можуть бути видані за перемикачі електронної трансмісії. За словами Грега, існує технологія із захованою батареєю в рамі і кнопками під рульовою стрічкою.

Також відсутні болти, які тримають двигун, що ще ускладнює його виявлення.

Лемонд відомий як дуже активний борець з допінгом, який виступав проти Армстронга задовго до його довічної дискваліфікації. Він заявив UCI, що якщо на розібратися з технічним допінгом, то світ велоспорту може зіткнутися з дуже серйозною проблемою. Хоча цього року на Турі він не помітив нічого незвичайного.


Джерело: http://velohack.com/
Прикріплення: 6728432.jpg(30Kb)
 
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Сторінка 7 з 9«1256789»
Пошук:

Вверх