Четвер, 25.04.2024, 21:46
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Просто повідомити про щось !)
SkifДата: Субота, 24.08.2013, 06:29 | Повідомлення # 61
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 14
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
полностью согласен с Юріэм Кочубеєвим
 
GADДата: П`ятниця, 30.08.2013, 19:09 | Повідомлення # 62
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
У Запоріжжі з'явилися нічні лицарі на велосипедах



Подбати про безпеку прекрасних дам, яким доводиться на самоті ходити пізно ввечері Запоріжжям, вирішили місцеві лицарі на велосипедах. Вже тиждень у місті працює нічний велопатруль, який самі створили у соцмережі запорізькі юнаки. Їх може безкоштовно викликати телефоном для супроводу будь-яка дівчина чи жінка, якщо боїться темних вулиць.

Запорізькі студентки - Саша та Ніка допізна засиділись у бібліотеці. Вже темно, й ходити нічними вулицями їм лячно. Про небезпеку знають з власного досвіду.

«Поднималась домой по улице безлюдной, когда уже смеркалось. Я обернулась, а он идет за мной. Мне как-то стало не по себе. Я поняла, что просто так люди по улицам пустынным не ходят закоулками за девушками молодыми. И я прибавила ходу. Я перебежала через дворы, бежала домой», - згадує студентка Вероніка Кулакова.

Звістка про існування велопатруля дівчат потішила. Контакти незнайомих лицарів, які за саму лише подяку здатні провести до квартири, студентки знайшли в Інтернеті.

Два залізних коня з красенями-вершниками прибувають на допомогу дівчатам вчасно. Прекрасні дами в захваті, кажуть, до сьогодні не вірили, що в Запоріжжі ще є лицарі.

За правилами запорізького велопатруля проводжальникам заборонено залицятися до клієнток. Дорогою додому охоронець Вероніки - зв’язківець Павло розважає дівчину загадками.

Біля під’їзду вона дякує й махає йому на прощання - це єдина плата за супровід. Заради безпеки жінки волонтери здатні подолати великі відстані й не спати ночами.

«Делать Добро! Мне нравится. Делать добро! Скажут – спасибо! И хорошо», - каже активіст велопатруля Павло Шадрин.

Організатори нічного дозору не приховують, що ідею запозичили в американців, мешканців Брукліна.

«Там по нескольку велосипедистов катаются по городу у метро. Когда они замечают, что девушка в позднее время идет одна, они предлагают ей свое сопровождение», - розповідає активіст велопатруля Андрій Черненко.

Запорізькі лицарі виставляють свої анкети на сайті велопатруля. Дівчатам пропонують читати відгуки про особу охоронця. Перекладач Артем, що в сутінках перетворився на патрульного, сьогодні отримає перший відгук від панянки, яку провів додому. Каже, більш за все мріє повернути жінкам віру в справжніх чоловіків.

«Девушка уже не сама идет. И даже я - не суперспортивной комплекции, но люди уже, хулиганы потенциальные смотрят, что девушка не сама идет, с парнем - с велосипедом, с мотоциклом. И к ней уже меньше будет внимания. Нужно напомнить, что мужчины могут, должны помогать девушкам», - каже активіст велопатруля Артем Степанченко.

Велолицарі надаватимуть послуги й узимку, коли надворі буде слизько. Тоді ходитимуть із клієнтками пішки.



Джерело: http://vikna.stb.ua/
Прикріплення: 2542088.jpg (16.7 Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 30.08.2013, 21:53 | Повідомлення # 63
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Дівчата на підборах проїхалися центром Львова



Дівчинка на велосипеді їде центром Львова. 9 червня на велопарад зібралися 130 учасниць. Були в сукнях та на високих підборах. Наймолодша 5-річна велосипедистка приїхала на триколісному. Після параду вирушили на пікнік. Частування поклали в кошики, що причепили попереду руля. Наступного дня така сама акція відбулася в Івано-Франківську. Жінок попросили одягнути сукні в горошок.
— Коли сідаєте на велосипед, тренуєте стегна, боки. Якщо їдете вгору, напружуються руки й верхня частина тулуба. Крім того, це добре впливає на суглоби. Перш за все це корисно для жінок, які страждають на судоми в ногах, мають проблеми з колінами та ступнями, — каже Ліза Калаган, нью-йоркський доктор медицини. — Велосипед треба підбирати не за кольором, а щоб відповідав будові тіла і був правильно відрегульований. Якщо завеликий, виникнуть проблеми з шиєю та спиною. На низькому або зависокому сидінні болітимуть коліна. Його слід відрегулювати, щоб нога випрямлялася, коли опускаєте педаль.


Ігор Кальченко перетнув Україну за 109 годин



— Після фінішу три ночі підряд снилося, що досі кручу педалі, — каже 37-річний Ігор Кальченко з міста Білопілля Сумської області. Наприкінці червня проїхав на велосипеді від східного до західного кордону України за 109 годин і 9 хвилин. Подолав 1810 кілометрів. Стартував у селі Ізварино Луганської області, що на кордоні з Росією. Фінішував 29 червня у місті Чоп на Закарпатті. Його ім'я внесуть до Національного реєстру рекордів.
— Мене супроводжував автобус із групою підтримки, — розповідає Ігор. — Їхали позаду. Випереджали, коли треба було приготувати їжу. Зупинялися на узбіччі, готували на газовому примусі. Переважно харчувався кашами та сухофруктами — вони дають багато енергії. Найбільше хотілося пити, а не їсти. За день ішло 10 літрів води.
Щодня перебував на велосипеді по 20 год. Спав 4 год на добу.
— Постійного режиму не мав. Лягав спати, коли хотілося. У Карпатах попав під зливу. Вирішив поспати, доки вона закінчиться. Проспав 2 години у мікроавтобусі. Мене так розморило, що ще 2 години не міг піднятися. Сів у сідло тільки тоді, як випив три чашки кави. Найважче було їхати від Донецька до Новомосковська. Стояла страшенна спека, назустріч віяв сильний вітер. Пісок постійно залітав у ніс і рот. Кілька разів здавалося, що отримав тепловий удар. На заході погода була зовсім іншою. В Карпатах температура сягала 14 градусів тепла. На перевалах опускалася до 6 градусів. Тоді в мене ноги вкривалися інеєм.
Велосипедист має диплом зубного техніка. Каже, за спеціальністю жодного дня не працював. 10 років тому влаштувався котельщиком на Сумському машинобудівному об'єднанні ім. Фрунзе.
— До роботи 52 кілометри, — продовжує чоловік. — Перші місяці їздив маршрутками, витрачав по 30 гривень на день. Вирішив пересісти на велосипед. За 500 гривень купив гірський велик. Їздив ним на роботу щодня. Менше ніж за місяць ці гроші відбив. Сусіди крутили пальцями біля скронь і постійно сміялися услід. Я не зважав. Коли про мене почали писати в газетах, перестали насміхатися.
На роботу виїжджає о п'ятій ранку.
— Зазвичай доїжджаю за годину. Якось проспав і виїхав майже о шостій. За 10 кілометрів до заводу пробив колесо. Довелося іти пішки. Запізнився майже на годину. Позаторік купив новий велосипед "Трек". Ще жодного разу не підвів. На роботі мене всі називають велокіборгом. Спочатку ображався, а тепер подобається.
Ігор Кальченко двічі перемагав у добовому марафоні "Боярка", посідав призові місця у велоперегонах "Броварські дюни" та "Нічний марафон". Торік проїхав із Сум до Сімферополя 800 км за 36 год. Розлучений. Має 10-річного сина Андрія.
— Усі рекорди присвячую йому. Торік на день народження подарував йому новий велосипед. Тепер разом катаємося містом. Після фінішу Андрій перший мені подзвонив. Сказав: "Позвав усіх сусідських хлопчиків, і ми дивилися, як тебе по новинах показували". Намалював мені картину — я на велосипеді.


Учасники найстарішого веломарафону за 10 годин доїдуть зі Львова до Кракова

24 серпня біля Львівського оперного театру шостий раз поспіль стартував традиційний веломарафон "Львів-Краків". Участь у ньому взяли понад 60 осіб з Польщі та України віком від 12 до 70 років. 25 серпня уранці із вулиці Княгині Ольги велосипедисти вирушать до польського міста Краків. Планують подолати відстань 325 км за 10-12 год.
"Наша мета - пропаганда велосипеда, як екологічного транспортного засобу, українсько-польська співпраця, пропаганда здорового способу життя . Найстаршому учаснику змагань – 69 років, це Святослав Ковальчук, наймолодші – від 12 років їдуть у супроводі дорослих. 35 спортсменів – українці, більше 10 учасників – поляки. Усі формальності на митниці вирішені, це не має надовго затримати велосипедистів. Супровід – 20 автомобілів - технічних і швидка допомога. Вимог до велосипедів немає особливих, єдина вимога до учасників – знання правил дорожнього руху. Це не гонка, а веломарафон, хоча будуть переможці. Їх нагородимо у польському Кракові дипломами і грамотами", - каже організатор веломарафону Володимир Набойщиков.



Захід святкує 119-ліття. Перший веломарафон за цим же маршрутом відбувся 1894 року.
20-річна Олена Сусик із братом, 12-річним Олегом, беруть участь у змаганнях вперше.
"Найбільша відстань, яку я долала – 200 кілометрів, а на цих змаганнях хочемо випробувати нашу витривалість. Брат займається з дитинства велоспортом, а я тріатлоністка. Із речей беремо спеціальні спортивні гелі, харчування. Речі будуть знаходитися у спеціальних автомобілях супроводу. Думаю, буде важко, якщо буде погода погана. Плануємо їхати із швидкістю 30-35 км за годину, якщо буде хороший вітер", - каже дівчина.

Джерело: http://gazeta.ua
Прикріплення: 4486903.jpg (61.1 Kb) · 7211578.jpg (40.4 Kb) · 8021801.jpg (191.8 Kb)
 
GADДата: Субота, 07.09.2013, 21:05 | Повідомлення # 64
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Организатора велопокатушки стиляг оштрафовали



17 августа в Минске прошла очередная покатушка столичных велосипедистов. Однако в тот раз идея покатушки была настолько оригинальной, что привлекла внимание многих СМИ: по городу разъезжали настоящие стиляги - девушки в платьях в горошек и молодые люди с прическами в стиле шестидесятых. Сегодня организатору необычного заезда нужно заплатить крупный штраф - за несанкционированное массовое мероприятие.

Ситуацию, возникшую спустя больше чем неделю после покатушки, описал на сайте Минского велосипедного общества его председатель Евгений Хоружий.

Tut.by позвонил девушке, которая должна выплатить штраф за организацию велопоездки.

"Мне позвонили из милиции, попросили приехать к трем часам. Я приехала, составили протокол. И там я уже увидела на себя что-то вроде заявления, с распечаткой объявления о покатушке, которое было на нашем сайте. При мне составили протокол. В половину шестого в тот же день был суд и мне уже назначили штраф в 20 базовых. Это все было через 10 дней после того, как прошла покатушка. Я вообще не ждала-не гадала и думала, что все прошло замечательно", - рассказывает Ирина.

Она говорит, что какое-то определенное число участников покатушки не планировалось.

"Знаю только, что моих друзей в ней участвовало около двадцати человек. Кто приезжал, как приезжал от других - я была не в курсе. Информация широко разошлась и вот что получилось. Все, кто обозначен в партнерах - это люди, которые нас нашли сами, заинтересовавшись этой идеей", - удивляется Ирина.

"Мы с вами можем выйти вдвоем-втроем с нашими друзьями и заплатить штраф, так как мы не спросили у государства, можно ли нам выйти на улицу", - рассуждает собеседница.

По оценкам TUT.BY, который делал репортаж с покатушки, стиляг на велосипедах было около пятидесяти.

Руководитель велообщества Евгений Хоружий оценивает этот штраф как опасный прецедент, потому что покатушки столичных велосипедистов в теплое время "проходят практически каждый день".

"На них собираются от 5 до 150-200 человек, причем заранее сложно угадать популярность конкретной. Некоторые из них проходят просто по городу, многие - за городом. Бывают необычные тематические: стиляги на велосипедах, "чисто женская покатушка", "Хеллоуин". Многие покатушки - спонтанные, часто планируются в лучшем случае за неделю до оной. При этом в самих покатушках часто нет четкого организатора, есть просто тот, кто инициировал ее, а дальше люди уже самостоятельно определяются, как ехать и что делать", - объясняет Евгений Хоружий.

Стоит добавить, что покатушки столичных велосипедистов носят аполитичный характер. С таким подходом как бы не прийти к абсурдной ситуации, когда брать разрешение у государственных органов нужно будет и на туристические походы (в том числе на велосипедах), популярные у молодежи.

Джерело: http://www.belaruspartisan.org/
Прикріплення: 3193922.jpg (95.2 Kb)
 
GADДата: Середа, 11.09.2013, 20:55 | Повідомлення # 65
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
А чи не хотів би хтось поїхати в Краматорськ 20 вересня і отримати за це 100 гр. !? smile
 
МакарДата: Четвер, 12.09.2013, 01:29 | Повідомлення # 66
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 155
Нагороди: 1
Репутація: 3
Статус: Десь пішов
Хотел бы конечно !!!
 
GADДата: Четвер, 12.09.2013, 07:30 | Повідомлення # 67
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Для цього потрібно виконати деякі умови, про які я допишу скоро, в цьому ж повідомленні.

Для цього потрібно проїхати в Краматорську одне коло по стадіону з прапором. Взагалі потрібно 20 учасників , які будуть їхати по 10 на зустріч , як я розумію. А для цього влаштовують репетицію, яка призначена на 12 годину. А саме дійство у 18:00 ( в рамках святкування Дня Машинобудівника) почнеться для велосипедистів, а закінчиться за 10 хв. biggrin

Все це відбуватиметься 20.09.13. Все це написано з повідомлення по телефону, яке мені надіслали ( перед цим була розмова). Можу телефон надати. smile

Від себе скажу що пропозиція надходила й в Краматорск( як я зрозумів) від неї відмовились офіційно. Робота в цей день і таке інше. Виходить що для нашого міста перепон ще більше, враховуючи відстань та ще й на 21.09.13 в нас покатуха.
 
TOXICДата: Четвер, 12.09.2013, 10:57 | Повідомлення # 68
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
хотелось бы поучаствовать в данном мероприятии, где можно записаться ? (само собой при условии хорошей погоды, а то с Констахи по дождю не хотелось бы "скакать")
 
velomamaДата: Четвер, 12.09.2013, 18:48 | Повідомлення # 69
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 17
Нагороди: 2
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Очень интересная у вас информация по поводу Краматорска. Я предполагаю, что вам тоже звонили из Донецка. Со стороны ВелоКраматорска представителей не будет.
Gad, если интересует вопрос по поводу 20 сентября можете мне перезвонить я вам расскажу?


http://2-wheels.org/
 
GADДата: Четвер, 12.09.2013, 21:16 | Повідомлення # 70
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Саме так і було, мені телефонували і вся інформація виключно з розмови виходить, включно з тим що вказано вище. Якщо є інформація якась то було б непогано її тут розмістити. Мене особисто питання про 20 вересня не цікавить.

Але на всяк випадок напишу так: всі питання не до мене ))) Я лише розмістив повідомлення прпо яке мене просили у телефонній розмові. Стверджувати що це офіційна й достовірна інформація я не берусь.
 
velomamaДата: П`ятниця, 13.09.2013, 07:00 | Повідомлення # 71
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 17
Нагороди: 2
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Время Действие Ответственное лицо. Вопросы!
10:00 Приезд велосепедистов.
Репетиция велосепедистов с флагами по периметру стадиона.
17:30 Начало мероприятия! Пролог!
17:44-17:48 Смена музыки
Номер «Машиностроение». На поле выбегают танцоры (ансамбли «Верес» и «Айс-крим»- номер со щитами- инсталляция «машиностроение», «работа механизмов»).
К финалу номера по дорожкам стадиона с двух сторон навстречу друг другу выезжают группы велосипедистов по 10 чел. с флагами заводов, Объехав поле стадиона, выстраиваются слева и справа от сцены.
Для эффекта по мере их продвижения по периметру поля вспыхивают короткие 1,5 метровые цветные фейерверки.
В финале номера-перестроения щитами в руках танцоров выкладывается шайба – логотип «Энергомашспецстали».
Экран: на протяжении номера - видеоролики Краматорских машиностроительных предприятий и в конце на экране – логотип «Энергомашспецстали»

17:44-17:48 ( на последнем аккорде номера)С праздником, дорогие машиностроители!Приветствуем ведущих нашего праздника (называет имена и регалии)!!! Из-за сцены по беговой дорожке выезжает открытый кабриолет с ведущими.

Это приблизительный сценарий 20 сентября.


http://2-wheels.org/

Повідомлення відредагував velomama - П`ятниця, 13.09.2013, 07:01
 
teoprosДата: Понеділок, 23.09.2013, 16:36 | Повідомлення # 72
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 87
Нагороди: 0
Репутація: 5
Статус: Десь пішов
Донецкий велосипедист впервые в Украине отсудил у виновника ДТП 300 тысяч за моральный ущерб

Впервые в Украине донецкий велосипедист отсудил у виновника аварии 300 тысяч гривен компенсации морального ущерба.

По постановлению апелляционного суда ООО "Перспектива" придётся выплатить 1 миллион 256 тысяч гривен донецкому ювелиру Юрию Кочубееву. 300 тысяч из этих денег - компенсация морального ущерба. В такую сумму суд оценил моральный и материальный ущерб, нанесённый известному художнику-ювелиру в ходе ДТП, которое случилось по вине водителя предприятия.

- Мы создали прецедент, которого в Украине ещё не было. Компенсация морального ущерба в размере 300 тысяч гривен - случай, нормальный для Европы. Но в нашей стране до этого момента максимум, чего смогли добиться жертвы, - 60 тысяч гривен, - рассказал "Донбассу" Юрий Кочубеев.

Судебное разбирательство, которое тянулось больше двух лет, наконец-то подошло к завершающей стадии. В течение 20 дней предприятие "Перспектива" может подать кассационную жалобу. Её рассмотрение продлится не более месяца. А к середине ноября вопросом выплаты компенсации займётся уже исполнительная служба.

- Я думаю, что судья принял мою позицию уже давно, - уверен Юрий Кочубеев. - Но для окончательного принятия решения нужно было серьёзно разобраться в сложившейся ситуации, изучить все результаты экспертиз. Надеюсь, хотя бы в этот раз ответчик поступит порядочно.

Напомним, авария, в которой пострадал донецкий художник-ювелир, случилась два с половиной года назад. Юрий Кочубеев во время велосипедной тренировки был сбит водителем ООО "Перспектива"


Повідомлення відредагував teopros - Понеділок, 23.09.2013, 16:37
 
GADДата: Субота, 28.09.2013, 21:57 | Повідомлення # 73
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Що нас чекає на наприкінці сезону !!! І на рік наступний .

У жовтні постійно литимуть дощі



— Якщо покину займатися цим хоч на місяць, ланцюжок не відновлю ніколи. Все буде втрачено, бо для прогнозу кожен день важливий, — каже народний синоптик 62-річний Володимир Бойко із селища Маньківка на Черкащині. Робить прогнози погоди понад 40 років.

— 2014-го почнеться 30-річний цикл зниження температури. Хоч і кажуть про парниковий ефект, але потепління не буде. Температура впаде на 2-3 градуси, — розповідає Володимир Григорович. — Я шукав матеріали, яка погода була 30, 40, 50, 60, 100 років тому. Почав вивчати астрономію, сонячну активність, порівнював. Виявив, що температура повторюється циклічно. Цикл складає близько 30 років.

ЖОВТЕНЬ

Буде контрастна примхлива погода. Постійні дощі. Наприкінці місяця заморозки.

1-10 жовтня хмарних із проясненнями, хмарних і сонячних періодів буде майже порівну.

Вночі +2...10°С , удень +16°С із поступовим зниженням до +6...8°С.

Дощі — з 3 по 8 жовтня.

Прикметні дні:

3 жовтня день Дениса. Північний вітер свідчитиме про подальший холодний період, південний — теплий, західний — дощовий.

8 жовтня — Сергія. Яка погода цього дня, такою буде ще три тижні.

9 жовтня — свято Іоанна Богослова. Сонячний теплий день віщує, що червень наступного року буде холодний і дощовий. Якщо хмарний і холодний — бути червню сухому та спекотному.

11-20 жовтня — сонячних днів мало.

Нічна температура підвищуватиметься від +3...4°С до +6...9°С.

Можливі нічні заморозки до -2°С. Удень +7...11°С.

Наприкінці декади потеплішає до +17°С.

Дощі йтимуть із 12 до 19 жовтня.

Прикметні дні:

14 жовтня — Покрова. Цього дня вітер — весна буде вітряна. Якщо дме зі сходу чи півночі — зима холодна, з півдня — тепла.

21-31 жовтня — хмарні з проясненнями дні.

Вночі на початку близько 0°С. Потім підніметься до +10°С, далі знизиться до +2...5°С.

Удень +7...16°С, потім +8…15°С. Дощитиме.

Прикметні дні:

Яка погода 20 числа, така буде у жовтні наступного року.

ЛИСТОПАД

Народна мудрість говорить: коли в листопаді небо заплаче — за дощем зима прийде. Якщо загримить на повний місяць, буде урожай. Хмари різного забарвлення — до негоди. Ожеледиця чи обмерзлі каплі — провісники потепління.

У листопаді буде багато хмарних і з проясненнями днів, менше сонячних. Наприкінці місяця — тумани.

1-10 листопада — мало сонячних днів. Уночі +1...2°С, всередині декади +3°С.

Можливі заморозки до -3°С. Денна температура на початку +4...8°С, всередині +3…5°С, наприкінці +2…4°С.

Нечасті дощі на початку місяця.

Прикметні дні:

8 листопада — Дмитра. Відлига цього дня — до теплої зими. Якщо йтиме дощ — то на свято Введення, 4 грудня, випаде багато снігу. Як випав сніг на Дмитра — весь листопад холодний і морозний, холодний вітер — снігу не буде до Нового року.

11-20 листопада — сонячних та хмарних періодів порівну.

Вночі на початку декади +2°С, можливий заморозок до -5°С.

Всередині — до +6°С, в кінці декади +6…11°С.

Вдень на початку декади +2…10°С, всередині +12…14°С, наприкінці — стрибатиме до +19°С, +10°С, +14°С. Опадів менше.

Прикметні дні:

14 листопада свято Кузьми і Дем'яна. Якщо болото на дорозі, морозів не буде до початку грудня.

21-30 листопада — багато хмарних днів, мало сонячних.

Уночі на початку декади +6...10°С, всередині +4...9°С, наприкінці +5...8°С.

Удень на початку 20-х чисел +17…10°С, всередині +6…8°С, наприкінці декади +8°С, +10°С, +3°С .

Часті опади до 25 листопада.

Прикметні дні:

21 листопада — свято Михайла. Як вітер із півдня — буде тепло до середини грудня. Якщо дощ не йтиме, очікується добра й суха весна. Відлига — не буде снігу до Миколи, 19 грудня.

30 листопада свято Григорія: який видасться день — така буде й зима.

Більш як 20 років прикмети не діють

— Усередині серпня цього року, як копали картоплю, не було колорадського жука. Він відчув холод і поглибше зарився у ґрунт. І ластівки на початку місяця відлетіли в теплі краї. А мали б — після 20 числа, — каже Володимир Бойко.

— Більше 20 років прикмети не діють, треба шукати нові.

Залишилося хіба кілька.

На Покрову слідкую, яка зима буде.

Між сонячними та хмарними осінньо-зимовими й літніми днями зворотна залежність.

Якщо літо сонячне — осінь і зима хмарні.

Якщо влітку спека — осінь холодна, а взимку морози.

Грибів восени багато — неврожай наступного року, капризна погода.

Мало — холодна зима. 14 вересня

Семенів день — було хмарно, павутиння не літало. Йшов дощ, вітер північно-західний. Це значить, що осінь буде дощова з прохолодою, недовга.


Джерело: http://gazeta.ua

Вітаю всіх з переспективою !!! biggrin
Прикріплення: 2946576.jpg (74.2 Kb)
 
teoprosДата: Вівторок, 22.10.2013, 23:36 | Повідомлення # 74
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 87
Нагороди: 0
Репутація: 5
Статус: Десь пішов
http://lifenews.ru/#!news/121589
 
GADДата: Середа, 20.11.2013, 08:34 | Повідомлення # 75
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Первый финансовый вклад от немецких партнеров в донецкие велодорожки




Сегодня, 19 ноября 2013 года, в Донецке подписано Соглашение о местной финансовой помощи между Исполнительным комитетом Донецкого городского Совета и Немецким обществом международного сотрудничества (GIZ). Общая стоимость "пилотного" проекта составит более 1 миллиона гривен. Совместный проект громады Донецка и немецких партнеров направлен на развитие велоинфраструктуры, необходимой современному европейскому городу.

Предметом данного соглашения является построение "пилотных" велосипедных дорожек в г. Донецк, которые будут выступать примером для подражания в Донецке и Восточной Украине. Все больше людей пересаживается на велосипеды, как средства общественного транспорта, но пока полностью отсутствует необходимая инфраструктура.

Формирование сознания жителей относительно велосипеда как общественного транспорта является общей целью Донецкого городского совета / Коммунального предприятия «Дорожное ремонтно - строительное управление» (ДРСУ) и проекта GIZ.

В этом направлении проект GIZ, Донецкий городской совет и КП « ДРСУ» берут на себя предоставление услуг по финансовой поддержке и строительства велосипедных дорожек в Донецке на период с 19 ноября по 31 декабря 2013 года.



Как отметил Матиас Брандт, официальный представитель от GIZ в Украине, участвовавший в подписании Соглашения, важной целью проекта является увеличение построенных велосипедных дорог в Украине. Во Львове было построено 14,7 километров велосипедных дорог по европейским стандартам при участии немецкого финансирования. В ходе заседаний рабочих групп, участниками которых также были специалисты из Донецка и Харькова, были разработаны методики и процессы, которые были закреплены в технических описаниях и инструкциях.

В соответствии с этими стандартами в Донецке будут построены 10,5 километров велосипедных дорог. Это будет вторая фаза реализации концепции развития велосипедной инфраструктуры города (85,2 км.), которая была разработана в мае текущего года при поддержке GIZ.




"Город Донецк взял на себя обязательство обеспечить 100 % обратное финансирование. Предусмотренное финансирование со стороны GIZ с одной стороны служит непосредственно для достижения проектной цели, с другой стороны оно выполняет роль значительного рычага, поскольку через этот вклад экономится соответствующая сумма из городского бюджета Донецка", - подчеркнул заместитель Донецкого городского головы Геннадий Ткаченко, участвовавший в подписании Соглашения с немецкими партнерами.

В рамках подписанного документа, GIZ предоставляет сумму в размере 50% от общей суммы в 520.000,00 грн., остальные 50% средств оплачивает Донецкий городской совет. Общая сумма сделки составляет 1.040.000,00 грн. Эта сумма предназначена исключительно для финансирования расходов на мероприятия по программе строительства велодорожек в городе Донецк.

"За год Донецк сделал серьезный шаг в решении вопросов развития городской велоинфраструктуры. Важно то, что этот процесс был иннициирован непосредственно жителями, активистами велодвижения Донецка, людьми, которым небезразлична жизнь города, его благоустройство и комфортность проживания в нем. Тем более, это - хорошая практика привлечения инвестиций в город, реализации социальнозначимых проектов вместе с европейскими коллегами. А это - задачи, поставленные нашим городским головой Александром Лукьянченко, нашими горожанами!", - отметил начальник ГлавУБиКО Донецкого городского совета Константин Савинов.

19.11.2013

Джерело: http://blago.dn.ua/
Прикріплення: 6947672.png (182.4 Kb) · 1170481.png (20.9 Kb) · 4875786.jpg (176.2 Kb)
 
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Пошук:

Вверх