Субота, 18.11.2017, 02:55
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 3 з 9«1234589»
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Просто повідомити про щось !)
GADДата: Субота, 09.06.2012, 17:49 | Повідомлення # 31
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Голі велосипедисти боротимуться за свої права в Лондоні

Лондон в черговий раз приєднається до щорічного пробігу голих велосипедистів Naked Bike Ride, що закликають таким чином до турботи про екологію і більшого поваги до велосипедистів на дорогах.
World Naked Bike Ride проводиться з 2004 року по всьому світу, а лондонське подія стала однією з найбільш масштабних. В минулому році голих велосипедистів в британській столиці зібралося більше тисячі, і організатори впевнені, що цього року учасників буде ще більше.
Своєю наготою велосипедисти закликають до багато чого: припинити забруднення навколишнього середовища, розлучитися з автомобілем і пересісти на велосипед, пам'ятати про беззахисність велосипедиста на дорозі, збільшувати число велодоріжок і так далі.



Лондонські учасники зберуться вдень у суботу біля арки Велінгтона на розі Гайд-парку. Організатори просять велосипедистів одягтися відразу після завершення пробігу, як і не роздягатися заздалегідь, щоб "не підривати довіру влади".
Повністю оголюватися нікого не змушують, девіз акції - роздягнися настільки, наскільки можеш. Багато хто з тих, хто роздягається повністю, із задоволенням використовують бодіарт і для прикраси тіла, і для протестних гасел, розмальовки та символіки.
Фото: Josh "CuriousJosh" ReissФото з минулорічного "голого велопробігу" в Лос-Анджелесі
Протягом майже 2,5 годин голі велосипедисти доїдуть до вулиці Піккаділлі, проїдуть повз резиденції прем'єр-міністра, парламенту, далі по берегу до будівлі Високого суду, собору святого Павла і назад до Гайд-парку, замкнувши коло. Всього близько 15 кілометрів.

Джерело: gazeta.ua
Прикріплення: 9601230.jpg(95Kb) · 4002615.jpg(130Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 15.06.2012, 17:32 | Повідомлення # 32
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов


Ось так ще можна сідати на вєлік )))
 
GADДата: П`ятниця, 15.06.2012, 19:09 | Повідомлення # 33
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ровер і тремпель
Нарешті тепло й багато вихідних: пора важкий одяг відправити на тремпель - і гайда на ровер. На одному слові спіткнеться галичанин, на другому - слобожанець. Бо в українській літературній мові вживаються "вішак" і "велосипед". Звідки ж узялися той "тремпель" і "ровер" у різних кінцях України?


Rover - так називалося британське підприємство, засноване 1887 року Джоном Кемпом Старлі і Вільямом Саттоном. Англійською rover - "пірат", "бурлака", та головне - "всюдихід". Утворене від дієслова rove - "блукати", "мандрувати", "оббігати".
Фірма Rover починала свій бізнес із випуску велосипедів. Перший з'явився 1884 року, натомість перше авто марки Rover - щойно 1889-го. Компанія мала підрозділ Land Rover, що спеціалізувався на позашляховиках. 1948-го його керівники - брати Спенсер і Моріс Вілк - виокремили підрозділ в окрему компанію з такою ж назвою. А Range Rover - це її модельний ряд люксових всюдиходів. Саме під цим знаком вийшов перший у світі повнопривідний автомобіль класу люкс. Та спершу все-таки був "Безпечний велосипед Старлі", запатентований 1886-го.

Основна новинка велосипеда марки Rover - привід на заднє колесо, яке задавало тягу за допомогою педалей і ланцюга. Доти велосипеди мали величезне переднє колесо з педалями й маленьке заднє. Фірма Rover їх "зрівняла" - стали однакові за розміром. Їздити на такому велосипеді стало значно не лише безпечніше, а й зручніше. Тож під кінець XIX ст. на "ровер" масово сіли діти й жінки по всій Європі. Відтоді й досі в Галичині, Буковині та Закарпатті, що до 1918-го входили до Австро-Угорської імперії, ровером називають будь-який велосипед. А в польській і білоруській це слово стало літературним - rower і "ровар" відповідно.

Слово "велосипед", що ввійшло в українську літературну мову, - французького походження: від vélocipède. Первинно ж укладене з латинських velox - "швидкий", і pedes - "ноги". "Швидконіг", якби перекласти дослівно. Англійською ж велосипед - bicycle - "двоколісник".

Жартівливу пісню "Всі на ровер!" присвятив велосипедові український бард Тризубий Стас (1948-2007):

Іду додому, на шостий поверх

на вулиці Бандери в Чернівцях.

Тягну на плечах спортовий ровер

і вішаю його на цвях.

А рано вранці педалі тисну,

і весело на серці мені.

Люблю машину мою желізну,

хоч дупа їде, ноги - ні.

Гей, роверисте,

давай, ногами крути!

Екологічно чиста

Істота є ти...

Понад мільярд велосипедів нині в ужитку на планеті. Це найпоширеніший засіб пересування. 2005-го у Великій Британії проводили опитування громадської думки: який найвизначніший технічний винахід від 1800 року? Перше місце посів велосипед. Він здобув більше голосів, ніж усі інші винаходи разом узяті.

Спортивний велосипед "Еней" розробили на Київському авіазаводі ім. Антонова. Його "родзинка" - нестандартна Г-подібна форма рами. 1996 року в гонці на світовій першості в Бордо четверо українців на "Енеях" завоювали золото. Після того, як до виробника стали звертатися світові тренери і спортсмени, Міжнародна велоспілка UCI заборонила використовувати на змаганнях велосипеди з будь-якими рамами, крім трикутних.
- Міжнародна федерація відстоює інтереси передових велобудівельних фірм, які її й утримують. І це не тільки моє переконання, - прокоментував 2009го це рішення справ розробник моделі Сергій Нитка.

"Вигадувати велосипед", - гаяти час і зусилля на обмірковування чогось уже придуманого і добре відомого. у Львові, щоправда, вперто кажуть "вигадувати ровер". Цей вислів обіграли в пісні "Вода" музиканти гурту "Танок на майдані Конґо" - харків'яни, до речі:

Не вигадавши ровера нікому не побудувати шлях

Цей цвях тримає дах.

Коли ж хтось займається уже зробленим, на заході України кажуть: "Лишися того ровера".

"Наколесництво" - так називали велоспорт до 1939-го в Галичині. Цей термін на початку ХХ ст. запровадив педагог і основоположник спортивного руху Іван Боберський. Завдяки йому пішли в обіг також терміни "лещатарство" - лижний спорт, "сітківка" - волейбол, "гаківка" - хокей.

"Комп'ютери - велосипеди нашої свідомості", - сказав Стів Джобс, засновник комп'ютерної компанії Aple.

Тремпель - так на сході України називають вішак типу "плечики". Переважно - на історичній Слобожанщині, яка охоплює не лише сучасні Харківщину, але й південну Сумщину та північні Донеччину й Луганщину. І не лише їх - а й населену українцями, але прикраяну до Росії західну Білгородщину.

"Жителі Білгородської області називають вішак для одягу саме "тремпель" і не інакше. Людину, яка називає його по-іншому, вважають приїжджою навіть без перевірки паспортних даних", - писав 2007 року на мовному інтернет-форумі дописувач із російського обласного центру Білгорода.

Історія слова почалася із кравця на прізвище Тремпель. Нібито десь на зламі XIX-XX ст.ст. у Харкові вул. Плеханівській він заклав майстерню з пошиття верхнього одягу. Щоб вирізнитися серед конкурентів, продавав плащі, піджаки та шуби разом з вішаком. А на ньому неодмінно ставив "фірмовий знак" - своє прізвище. Результат: вішаки-плечики в Харківській губернії - а вона була куди ширша за теперішню Харківську область - стали називати тремпелями.

"Місто, в якому кажуть "тремпель", - назвала свою розвідку директор бібліотеки Харківського університету ім. Каразина Ірина Журавльова. Обшукавши архівні документи, газети й довідники, пише, що не знайшла реклам фірми "Тремпель". Ба - в жодному музеї нема експонатів-тремпелів зі згаданим логотипом. Тож історія із кравцем Тремпелем може бути всього лише легендою.

Вішак-плечики винайшов 1903 року американець Альберт Паркгаус, працівник дротового заводу "Тімберлейк" у місті Джексон, штаті Мічиган. Колеги постійно скаржилися, що їм не вистачає гачків для своїх пальт. Паркгаус узяв два дротяні овали, розмістив один навпроти одного, а їхні вершки з'єднав у гак.

Вішак у США є символом незаконних абортів, бо небажану вагітність часто в домашніх умовах попервах переривали дротяним вішаком.

Тремпель - не всякий вішак, а лише той, краї якого з'єднані горизонтальною планкою, стверджують у Луганську. Ідеться про перетинку для штанів. До слова: у німецькій було слово Тrempel або Drempel - допоміжна опора в будинку - додаткова стіна між верхнім поверхом і дахом.

Тож, можливо, саме виходець із Луганщини або прилеглих теренів є творцем армійської "дембельської" пісні радянських часів:

Ведь, рассудите, пацаныКуда повесить нам штаны,Коль мы б на "плечики" хотели,Владеет палкой, - только "тремпель"!А если "вешалкой" назвать…То, как зовется, …вашу мать,В местах присутственных, творенье,Где разных польт столпотворенье.

"Тремпель. Актуальный украинский гламур", - називалася виставка в Харкові у квітні 2007 року. Гасло події: порівняння "висить, як на тремпелі" - коли одяг на комусь обвисає або завеликий - ще треба заслужити.

Вішак-тремпель є знаком створеного у грудні 2005-го "Харківського театрального центру". Він об'єднує десять недержавних гуртків. Мета центру - зусиллями митців, комерційних і громадських організацій повернути Харкову статус культурної столиці.

"Люди, які знають слово "тремпель", - у цій спільноті в соціальній мережі "Вконтакте" зареєструвалися 64 особи. "Звичне для харківської говірки слово "тремпель" завойовує простори України, ближнього й дальнього зарубіжжя, - задекларовано на початку сторінки. - М'яке й аморфне слово "плечики" поступово замінюється конкретним й енергетично зарядженим "тремпелем"... Успіх бренду "тремпель" - це особлива й найбільш улюблена легенда кравецької справи в Харкові".

Одна з членів спільноти зізнається: "Хороше слівце, обожнюю ним іногородніх знайомих підколювати.

Джерело: http://gazeta.ua
 
GADДата: Субота, 16.06.2012, 09:19 | Повідомлення # 34
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
http://level.pp.ua/forum/39-171-1#2848 повідомлення № 3
 
GADДата: Понеділок, 25.06.2012, 12:22 | Повідомлення # 35
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вело шоссе. Открытый чемпионат Украины в гонке-критериум среди ветеранов и любителей. Ильичёвск (Одесская область) 2-3 июня 2012 года

 
GADДата: Вівторок, 26.06.2012, 17:21 | Повідомлення # 36
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Банкову пікетували велосипедисти

У вівторок група київських велосипедистів пікетувала адміністрацію президента.
Учасники акції передали владі петицію з вимогою прибрати "перешкоди для розвитку велосипедного руху в Україні", повідомляє Радіо Свобода.
Від президента та уряду велосипедисти вимагають ініціювати розробку державної програми розвитку велотранспорту, а також внести зміни до Правил дорожнього руху.
Організатори пікету вимагають також припинити будівництво велодоріжки на Трухановому острові, яку вони назвали "потьомкінським селом".
Після передачі петиції в адміністрацію президента учасники акції проїхали колоною навколо урядового кварталу.

http://video.skrypin.info/?h=vtM1TaomH0wCBxWJ

Прес-реліз: Велосипедисти вимагають від Президента усунути перешкоди розвитку велоруху

26 червня 2012, Київ. - Велосипедисти передали керівництву держави петицію з вимогою усунути перешкоди розвитку велоруху в Україні. Незважаючи на дощ, вони проїхали колоною до Адміністрації Президента, громадських приймалень Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, де передали петицію з понад тисячею підписів велосипедистів з усієї України.



Велосипедисти вимагають, щоб була розроблена комлексна державна програма розвитку велотранспорту, а також були розроблені та внесені зміни до Державних будівельних норм, державних стандартів та Правил дорожнього руху - шляхом створення робочих груп у відповідних міністерствах та установах, із залученням іноземних експертів та представників велоспільнот. Нормативні документи, згідно з якими має розвиватися велорух в Україні, застарілі та недосконалі, і тому дуже сильно стримують розвиток велоруху, стверджують велосипедисти.

"Одним із прикладів недосконалості , але далеко не єдиним, є те, що Державні будівельні норми передбачають тільки один тип велосипедної інфраструктури - велодоріжку, через що на більшості українських вулиць неможливо облаштувати проїзд велосипедистів. Правила дорожнього руху фактично криміналізують велосипедста, змушуючи його рухатися тільки велодоріжкою, навіть якщо нею неможливо проїхати (як часто стається, якщо вона спроектована згідно з ДБН). Тож якщо велосипедист обирає об'їхати перешкоди по дорозі, він змушений порушувати ПДР. Згідно з ПДР, велодоріжками мають рухатися також і мопеди, які розвивають значно вищу швидкість, ніж велосипедист, тому ПДР фактично створюють додаткові небезпеки для велосипедистів", - прокоментувала координаторка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

"Велотранспорт вирішує транспортні проблеми у містах, є екологічною альтернативою автомобілям. Чим більше велосипедних поїздок здійснюють люди - тим вища безпека дорожнього руху. Велосипед - цивілізаційний вибір багатьох громадян Європи та Америки, його розвиток є пріоритетом розвитку міст та громад", - йдеться у петиції.

Прочитати повний текст петиції:

http://www.petitions247.net/velotransport

Джерело : http://avk.org.ua
Прикріплення: 6480031.jpg(136Kb)
 
GADДата: Субота, 28.07.2012, 21:33 | Повідомлення # 37
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
В Ізраїлі винайшли велосипед - з паперових коробок. Найбільша сенсація - на ньому справді можна їздити



Велосипед витримує калюжі та дощ, може везти дорослу людину, і має досить привабливий дизайн. Його розробник Ізар Гафні розповідає, що він хотів довести знайомим: двоколісний транспорт можна робити самому, і витрати практично нульові. Головний матеріал - товстий пакувальний картон з коробок для транспортування товарів.
Для користувачів велосипед, з усіма наворотами і тюнінгом, може коштувати приблизно 60 - 90 доларів, вартість виробництва - 9 - 12 доларів.
Винахідник, на початку розробки, не знайшов жодних згадок про велосипеди з пакувального паперу, найбільш екзотичним матеріалом був бамбук. Фахівці, з якими він радився, вважали що велосипед з паперу - фантазія. Ніхто не вірив, що це можливо, однак Ізар саме в той момент зрозумів, що рухається в правильному напрямку. Він досить швидко розробив перший варіант, який зовні виглядав як картонний пакунок на колесах, однак був настільки міцним, що витримував 140 кілограмів ваги.
Потенційним інвесторам це диво не сподобалося, тому винахідник продовжив експерименти, щоб досягнути привабливого вигляду.
Результат ви можете побачити на картинці, і він вражає - навряд чи непоінформована людина зможе здогадатися, що цей велосипед - зроблений з пакувальних паперових коробок. Модель покрита міцним зовнішнім шаром з білого і коричневого матеріалів, і складається враження, що це міцний і легкий пластик.
Відео, на якому показано процес створення екзотичного байка
Ще одна перевага такого велосипеда, крім його подвійної екологічності (зелені матеріали + зелений спосіб життя), це те, що він захищений від крадіжок. Дійсно, коли байк коштує менше, ніж замок що його зберігає, немає сенсу застосовувати замок.
Більше того, одна із останніх розробок Ізара Гафні - це навісний електромотор, який можна забирати з собою в приміщення, залишаючи сам велосипед на парковці, тобто суміш що робить винахід дуже привабливим засобом пересування для міст.

Джерело: http://texty.org.ua
Прикріплення: 4824098.jpg(21Kb)
 
GADДата: Четвер, 23.08.2012, 20:36 | Повідомлення # 38
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
У Харкові встановили пам'ятник велосипедисту (правда і байки)

У Харкові відкрили пам'ятник велосипедисту: білий і пластиковий. Монумент встановили на Бєлгородському шосе, у 200 метрах від Меморіалу Слави. Неподалік цього місця у липні 2011 водій-співробітник прокуратури насмерть збив велосипедиста.



Відкривати новий пластиковий пам'ятник приїхав мер Харкова Геннадій Кернес.

"Уважаемые велосипедисты! По вашей инициативе здесь установлен памятник тем любителям велоспорта, которые погибли под колесами автомобилей. Пусть он напоминает всем о соблюдении Правил дорожного движения», - цитує Кернеса офіційний сайт харківської влади.



Новий пластиковий пам'ятник встановлено на перехресті із вулицею Макаренка - згідно з даними ЗМІ, тут бере початок одна з найстаріших та найбільш популярних серед харків'ян велодоріжок із Сокольників у П'ятихатки. З цих слів складається враження, що у Харкові багато інших велодоріжок.

Але насправді, у Харкові велодоріжок немає, а та, про яку йде мова - стежка, усипана гравієм, без жодних знаків, але по якій дійсно їздить багато велосипедистів.

У ЗМІ повідомляють, що у цьому ж місці знаходиться стартова точка інших веломаршрутів углиб Лісопарку.



Нагадаємо, велосипедисти Харкова рік тому намагалися самостійно встановити пам'ятник загиблим велосипедистам.

27 липня 2011 року, через шість днів після загибелі велосипедиста під колесами водія з прокуратури, вони запросили журналістів на встановлення власноруч створеного "велосипеда-привида" - пофарбованого у білий колір велосипеда, який країнах Європи та Америки традиційно встановлюють у пам'ять збитим велосипедистам. Але в останній вечір харків'янам зателефонували і заборонили встановлювати цей пам'ятник.

Тоді вело-харків'янам вдалося переконати чиновників у необхідності такого пам'ятника - але тільки тому, що журналістів уже запросили: 27 липня велосипед показово пофарбували у білий колір, поставили біля стовпа поряд із траурним вінком, зняли відео-сюжети, та забрали назад.

"Інакше його би "зрізали" наступного дня органи", - пояснили велосипедисти.



Досі і зараз білий велосипед стоїть у гаражі когось із велосипедистів, і жодного разу після 2011 року не виїжджав на вулицю.

Скульптором теперішнього пластикового монументу є Олександр Рідний, відомий у ЗМІ тим, що пам'ятник Незалежності його роботи демонтували у Харкові у липні цього року. Новий харківський пам'ятник Незалежності - знову ж таки, роботи Олександра Рідного - відкрив учора Президент України. Складається враження, що Олександр Рідний - єдиний скульптор у Харкові.

Про вартість пам'ятнику ЗМІ не повідомили.

"Я же архитектор (а не скульптор)", - заявив журналістам головний архітектор Харкова.

З байок про відкриття пам'ятника велосипедисту у Харкові:

При відкритті монумента на прес-конференції мер заборонив пресі задавати питання про велодоріжки.

Алла Багіянц, чемпіонка України та міжнародних змагань з велосипедного спорту, запрошена на церемонію відкриття, усе-таки наголосила на необхідності створення велодоріжок у Харкові. Також вона випадково назвала Геннадія Кернеса "Адольфом" (Кернеса звуть Геннадій Адольфович).

У ЗМІ пролунала інформація, що велодоріжка також існує у Харкові уздовж так званої "Гепа Штрассе" (на честь Геннадія "Гепи" Кернеса) - вулиці, через яку зрубали частину Лісопарку. Насправді, там велодоріжки немає.

Наприкінці церемонії, коли Геннадій Кернес захотів сфотографуватися з велосипедистами, ті попросили "п'ять гривень за фотографію".

Після церемонії Геннадій Кернес сказав: "Церемонія закінчена. Хто наліво, хто направо - всі роз'їжджаємося".

За матеріалом сайту : http://avk.org.ua
Прикріплення: 6342844.jpg(83Kb) · 7599160.jpg(61Kb) · 4711431.jpg(180Kb) · 6250486.jpg(239Kb)
 
GADДата: Неділя, 26.08.2012, 11:11 | Повідомлення # 39
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Жемчужину Донбасса обнесли противотанковыми рвами

В прошедший вторник, 21 августа, на встрече с народным депутатом Украины А.Гриценко ему был вручен запрос избирателей: «Мы, жители Константиновки и Константиновского района возмущены наглым поведением областных властей, которые дали команду запретить подъезд местным жителям к исконным местам нашего отдыха – Клебан-Быкскому водохранилищу. Под надуманным предлогом, что, якобы, надо закрыть проезд к водоему для того, чтобы не допустить загрязнения природы, по его периметру глубокими рвами были перерыты все дороги. Это место является заповедным, и любые подобные работы, а тем более в водоохранной зоне, требуют серьезных разрешений во многих инстанциях, чего никто не оформлял. Местные власти боятся что-либо сказать вышестоящим структурам, хотя также тихо возмущаются таким поведением. Наши отцы и деды строили это водохранилище, мы всегда здесь отдыхали, рыбачили, а теперь по чьей-то прихоти нас этого лишили. Идут слухи, что готовится передача заповедника фирме, приближенной к сыну Президента В.Януковича, и это многое объясняет в таком непонятном поведении. Мы просим Вас помочь нам в возвращении права пользоваться тем, чем пользовались наши предки».




Вместе с представителями Общества охотников и рыболовов мы побывали на Клебан-Быке и убедились, что, действительно, все проселочные дороги к нему перерыты огромными, иногда в человеческий рост, траншеями. На наш запрос в эко-инспекцию там ответили, мол, кто это сделал - им неведомо, но что это нарушение большого количества статей и законов природоохранного законодательства - это точно. Начальник эко-инспекции А.Ващаный сообщил, что на этой неделе вместе с природоохранной прокуратурой по проверке данного факта будет проведен рейд.

Мы говорили с сельскими головами близлежащих сел - они также только разводили руками и сетовали на то, что водоем строили их деды и отцы - а тут неизвестно кто пришел и впервые за всю историю перекрыл всем въезд на Бык.

«Хрен знает что творится, - возмущаются жители Иванополья, - они что, с ума спятили, а если плавни загорятся или сухостой - как пожарные к огню доберутся!? Это полный беспредел - кто-то решил сделать здесь свое личное угодье, и если дело так пойдет и дальше, то скоро нас, как чужих, здесь будут отстреливать, как Лозинский...»

Как мы уже писали, траншеи, напоминающие по виду противотанковые рвы, средь бела дня (шуму-то было на всю округу!) были вырыты чуть более двух недель назад.

«Хрен знает что творится, - возмущаются жители Иванополья, - они что, с ума спятили, а если плавни загорятся или сухостой - как пожарные к огню доберутся!? Это полный беспредел - кто-то решил сделать здесь свое личное угодье, и если дело так пойдет и дальше, то скоро нас, как чужих, здесь будут отстреливать, как Лозинский...»

Как мы уже писали, траншеи, напоминающие по виду противотанковые рвы, средь бела дня (шуму-то было на всю округу!) были вырыты чуть более двух недель назад.

В.Березин.

..ще про це : http://konstantinovka.com.ua/news....i_rvami

За матеріалами сайту : http://konstantinovka.com.ua
Прикріплення: 7421374.jpg(48Kb)
 
GADДата: Неділя, 02.09.2012, 23:56 | Повідомлення # 40
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
День спідньої білизни відсвяткували у столиці. Сорок дівчат в купальниках їздили Хрещатиком на велосипедах. Вони змагалися у швидкості та вправності їзди на короткі дистанції. Кажуть, прийшли тому, що хотіли привернути увагу до вуличних проблем велосипедистів.

 
TOXICДата: Понеділок, 03.09.2012, 07:48 | Повідомлення # 41
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
молодцы девчонки!! smile
 
GADДата: Субота, 08.09.2012, 11:06 | Повідомлення # 42
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Кому цікаво і хто вміє читати

http://konstantinovka.com.ua/node/15476

Матеріал знайшов завдяки його розміщенню в групі Вєло- Конст ( що є В КОНТАКТІ )



Прикріплення: 2489106.jpg(42Kb) · 5638109.jpg(123Kb)
 
GADДата: П`ятниця, 14.09.2012, 15:21 | Повідомлення # 43
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Погиб исполнитель роли Дениски Кораблева в фильме «Где это видано, где это слыхано» Сергей Крупенников



Кинозвезда 1970-х Сергей Крупенников трагически погиб в Санкт-Петербурге. Поздно ночью Сергея, который ехал на велосипеде, сбил мотоцикл. Крупенникову было 49 лет.
Еще ребенком Сергей Крупенников снимался в картинах для детей. Известность пришла к нему в 1973 году после выхода фильма «Где это видано, где это слыхано» по «Денискиным рассказам» Виктора Драгунского. Рыжий веснушчатый мальчишка прекрасно справился с ролью шалуна и непоседы, повторявшего со сцены слова песенки «Папа у Васи силен в математике...». Режиссер картины Валентин Горлов вспоминал, как долго не могли найти актера на роль Дениски Кораблева и наконец наткнулись на фото Сережи Крупенникова в картотеке «Ленфильма». К тому времени школьник успел сняться в короткометражке «Мальчик и машина».
Потом были главные роли в картинах «Дорогой мальчик» и «Веселое сновидение, или Смех и слезы» по пьесам Сергея Михалкова и «Волшебный голос Джельсомино» по повести Джанни Родари. Повзрослев, Сергей увлекся математикой, поступил в Ленинградский технологический институт холодильной промышленности. После окончания института и службы в армии создал свою компанию «Холодильный сервис», где работал директором.

Джерело: http://fakty.ua
Прикріплення: 1133967.jpg(8Kb)
 
GADДата: Субота, 15.09.2012, 20:02 | Повідомлення # 44
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
http://level.pp.ua/forum/35-141-2#3666

Запрошую відвідати цю сторінку . Приємно бачити там знайомі обличчя. smile



Невеличкий жарт відносно матеріалу ))
Прикріплення: 6698054.jpg(106Kb)
 
GADДата: Неділя, 23.09.2012, 23:13 | Повідомлення # 45
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6433
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
"На двоколіснику дитину везти легше, ніж у калясці" - Києвом проїхалися велосипедистки в червоних сукнях



"Зачепив! Ну що ти без розгону, без амплітуди!", - 25 річний керівник київського велоклубу "Стріцефер байк клуб" Ярослав Ноксіус дивиться, як його товариш Єгор Голеницький, 19 років, на спортивному велосипеді перелітає через інший велосипед, що встановлений на землі догори колесами.
Ярославу забракло сантиметра, щоб не зачепити перешкоди. Хлопці зібралися перед Парком Слави у Києві в суботу, 22 вересня. За півгодини тут має розпочатися жіночий велопарад "Lady in red".
"Амблітуда - це вміння триматися в повітрі, - пояснює Ярослав. - Чим довше райдер зависне в повітрі, тим краще виглядатиме трюк. Єгоре, покажи довгий і високий стрибок. Є два типи стрибків. Найпростіший "хоп" - двома колесами одночасно відриваєшся від землі. Складніший - "бані хоп" - "стрибок зайця" - виривання переднього колеса з наступним вириванням заднього. Щоб навчитися просто стрибати, будь-якій людині вистачить місяця. Падаємо часто. Покажи ноги", - просить Єгора.
Той затягує штанину й оголює ліву ногу в численних глибоких подряпинах.

"Я катаюся більше 5 років, - каже Єгор. - Можу стрибати з двохметрового парапета, й нічого. А можу й на рівному піску впасти".
Ярослав каже, що хоче зайнятися виробництвом перших українських екстремальних велосипедів.
"Цей велосипед у Юлі велоклуб зібрав сам, - показує на спортивний ровер із морквяно-червоною рамою. - Сам пофарбував, збирали його три місяці. Повністю розроблений під дівчину - її зріст і параметри. Багато залежить від ширини й підйому керма. От наприклад у неї підйом мінімальний, в Єгора вищий. Чим вище кермо, тим легше відривати велосипед від землі, чим кермо ширше, тим легше його розвертати. Але чим кермо вужче - тим швидше велосипед їздить".
"Я поки що не ризикую стрибати, - каже 23-річна Юлія Шульга. - Траплялося летіти через велосипед обличчям униз. Місяць тому впала - у мене й досі сині ноги. Та ще в нас люди не дуже люблять велосипедистів. Їдеш по тротуару, всі кажуть - тобі місце на дорозі. Їдеш по проїжджій дорозі, відсилають на тротуар. Наче всім ми заважаємо. У мене велосипед спортивний, він не має передач, на далекі відстані ним не поїдеш. Якщо дорога трошки вгору - йду з ним пішки".
За півгодини біля парку слави збираються кілька десятків велосипедисток у червоних сукнях, спідницях, шаликах і стрічках.

Організатор велопараду 27-річна Анастасія Лисенко тримає поперед себе на своєму велосипеді дев'ятимісячного сина Івана.
"Катаюся активно в Києві 6 років. Сідаю на ровер щодня. Мій велосипед класичний прогулянковий дамський. Він заводський, але перефарбований на мій смак. Бюджетний варіант: пофарбування обійшлося в 4 тисячі гривень, а сам велосипед - у 700 доларів. Їжджу по проїжджій частині. Зараз із дитиною комбіную маршрути. Там, де безпечно на проїжджій дорозі, їду по ній, там, де ні, порушую правила і їду по тротуару. Син радіє, що катаю на велосипеді, а не на калясочці. Насправді мені бувало не раз складніше з каляскою проїхати по тротуару, ніж на велосипеді".
Художниця 52-річна Галина Бігас обмотала вилку свого велосипеда новорічною гірляндою з лампочками.
"Тут у мене світяться лампочки галогенні швейцарські з ялинки. Ввечері, коли темно вмикаю, щоб мене бачили. Їжджу з 20 років. У центрі небезпечно, тому що в нас камікадзе тут їздять. А я на велосипеді катаюся переважно за містом", - розповіла жінка.
Піарник 39-річний Олександр Мельник привіз на велопарад дружину, 8-річну доньку і 3-річного сина. Кирило сидить із батьком на одному ровері.

"Мені, щоб дістатися на роботу на машині, треба 50 хвилин. На велосипеді доїжджаю за 10. Зрозумів, що життя минає у боротьбі за місце на світлофорі. А коли побачив, як багато їздять на роверах в Європі, вирішив купити свій кожному з родини. Малий поки що їздить на триколісному, хоча дочка в його віці вже пересідала на двоколісник".
20-річна Іванна Войцехович приїхала на велопарад у легкій сукні, каже, що їй не холодно, бо їзда розігріває.
"Треба добре бігати, - радить одна велосипедистка іншій. - Розімнеш суглоби, і через тиждень увійдеш у форму. А якщо відразу сісти на велосипед, не встигне тіло відреагувати".
30-річна юрист Марина Слободянюк перед виїздом фарбує губи, дивлячись, як у дзеркальце, в об'єктив телекамери.
"Ну що, дівчата, залишайте ваші помади, - гукають організатори. - Формуємо колони. Їдемо по двоє. Хлопці на поворотах даватимуть знак машинам, щоб дівчата могли проїхати".

Валерія РАДЗІЄВСЬКА

Джерело: http://gazeta.ua
Прикріплення: 1653228.jpg(232Kb)
 
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Просто повідомити про щось !) (коротке повідомлення без створення окремої теми.)
Сторінка 3 з 9«1234589»
Пошук:

Вверх