Вівторок, 19.03.2024, 07:52
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Корисні поради (Поради в підготовці, катанні, тощо.)
Корисні поради
GADДата: Субота, 19.11.2011, 20:56 | Повідомлення # 1
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Хочу поділитися власним досвідом в більш-менш довгому зберіганні продуктів і води, в умовах літньої спеки. Для цього знадобиться ось така сумочка, в яку можна покласти(крім того, що може швидко зіпсуватись) ємність із попередньо замороженою водою. В моєму випадку це пластикова пляшечка на 500 гр. Воду з цієї пляшки теж можна випити або використати за іншим призначенням.

Прикріплення: 3338617.jpg (258.5 Kb)
 
feroxДата: Понеділок, 05.12.2011, 13:03 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Модераторы
Повідомлень: 351
Нагороди: 2
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
А сумочку можно у жены взять-косметичка подойдёт в самый раз.
 
GADДата: Понеділок, 05.12.2011, 13:33 | Повідомлення # 3
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Можливо й косметичка...але декому для цього потрібно....одружитись ) А взагалі то такі сумочки в продажу були. Їх на "моря" беруть .
 
GADДата: Неділя, 11.03.2012, 21:17 | Повідомлення # 4
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1942878

Тут можна качати фільм ".... первые в России учебник по даунхиллу, байкер-кроссу и фрирайду. Техничные участки, скоростные участки, дропы, гепы, повороты, корни, мануалы, выборы траекторий. Прохождение каждого метра трасс 4х с наглядными примерами и объяснениями. Секреты чемпионов, тонкие моменты, физика и особенности подготовки. Данный материал будет интересен всем, кто интересуется горным велосипедом. Есть отдельный раздел о полной установке компонентов на байк и заточка-настройка на стиль.
Вы узнаете, в чем залог красивого катания, как наворачивать круги в рамках агрессивного кросс-кантри, как проходить трассу даунхила без ущерба себе и своему байку, а также как покорить все прочие дисциплины горного велосипеда. Двое лучших веломехаников в мире доходчиво объяснят, как настроить байк для максимально эффективного катания. Фильм, включающий крутой саундтрек и съемки с международных соревнований, будет интересен как начинающим, так и продвинутым райдерам. Вы узнаете, как найти путь к сердцу вашего байка и как начать кататься на новом уровне. Так что, если пока вы не катаетесь когтем к когтю со Стивом Питом и его друзьями, вам реально нужен этот фильм в личной коллекции. "

Прикріплення: 5352296.jpg (65.2 Kb)
 
DenisДата: Вівторок, 08.05.2012, 23:13 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 86
Нагороди: 4
Репутація: 5
Статус: Десь пішов
Я помню эту сумочку и ледяную водичку которая в ней была, и глаза всех остальных участников той покатухи которые смотрели на эту водичку как на спасение( воды та уже не у кого не было)
 
GADДата: Неділя, 20.05.2012, 10:15 | Повідомлення # 6
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Ось можливо комусь знадобиться така схема.

Прикріплення: 5700411.jpg (27.9 Kb)
 
fantomДата: Неділя, 20.05.2012, 20:46 | Повідомлення # 7
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 181
Нагороди: 0
Репутація: 1
Статус: Десь пішов
Я бачів в продажі таку сумочку та в комплекті був ще гель, перед тим як туди щось класти гель треба покласти в морозілку до кристалізації і міні холодильник вже є.
 
GADДата: Неділя, 20.05.2012, 21:14 | Повідомлення # 8
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
З практичної точки зору краще воду заморозити( хоча вона й важче виходить ). За те ж потім її можна й попити , коли вже не потрібен буде холодильник ...все поїли наприклад. biggrin

Як варіант можна брати й те і інше і вже везти воду й гель разом. Тільки ода буде виконувати своє пряме призначення значно раніше )
 
GADДата: Вівторок, 26.06.2012, 21:53 | Повідомлення # 9
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Велосипедом на роботу: планування маршруту

Велосипедист(к)и-початківці часто припускаються помилки, обираючи для своїх велосипедних поїздок маршрути, якими вони зазвичай їздять на авто. Основні автомагістралі переважно є найнебезпечнішими і найменш приємними для велосипедистів, і це спонукає останніх до пошуків зручніших маршрутів, подалі від завантажених магістральних доріг.



Вивчіть можливості

Якщо ви вже катаєтесь на велосипеді у вихідні, скористайтесь цими поїздками для розвідки ваших ймовірних маршрутів на роботу. За можливості, намагайтесь проїхатись ними у ту ж пору дня, якою плануєте їздити у майбутньому - тоді ви матимете уявлення про особливості дорожнього руху на маршруті.

Якщо ви працюєте у великій компанії, розвідайте, чи не їздить хто серед ваших співробітників велосипедом на роботу з вашого району. Колеги можуть поділитись цінною інформацією про безпечні та короткі дороги.

Можливо, у плануванні маршруту Вам допоможе велокарта Києва, яка постійно доповнюється інформацією про зручніші для проїзду велосипедистів вулиці та можливості уникнути зайвих об'їздів. Якщо Ви знайшли нові зручні маршрути, також запрошуємо позначати їх на карті.

Додому повертайтесь довшою дорогою

Не сумнівайтесь, чи обирати довший маршрут, щоб уникнути насиченого дорожнього руху. Об’їзні шляхи, хай і довші, мають свої переваги: вони проходять спокійними вулицями і значно покращують якість добирання.

Пробна поїздка


Визначившись з маршрутом, проїдьтесь ним у вихідні. Так вам вдасться перевірити маршрут, не турбуючись про те, щоб встигнути на роботу. Якщо він вам не сподобається, у вас буде шанс його скоригувати до того як Ви почнете їздити велосипедом на роботу.

Запасайтесь часом

Заплануйте додаткові 10 хвилин на непередбачувані ситуації. Ніщо так не зіпсує приємну поїздку як пізній виїзд. Однією з найбільших вигод велосипеда є те, що ви починаєте свій день з приємної поїздки; не зіпсуйте її, перетворивши подорож на роботу у перегони з часом.

Урізноманітнюйте

Якщо ви визначились із своїм стандартним маршрутом, час від часу змінюйте його. Так ваші поїздки будуть щораз свіжими та цікавими.

Важливо запам’ятати, що зручні дороги для автомобілів, швидше за все, будуть не найкращими для велосипеда. Час, який ви витратите на пошук зручного веломаршруту, забезпечить вам безпечнішу та приємнішу подорож на роботу.

Джерело : http://avk.org.ua
Прикріплення: 4150840.jpg (82.3 Kb)
 
GADДата: Субота, 06.10.2012, 21:13 | Повідомлення # 10
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Найкраще паркування двоколісного друга

Хто що порадить ? В кого який був досвід?

Розміщую рецепт від Андрія ( веломайстер)



Для тих , хто дуже цікавиться повідомляю- цей вєл не Андрія, тільки фото зроблене ним.
Прикріплення: 4353588.jpg (82.2 Kb)
 
GADДата: Четвер, 08.08.2013, 19:39 | Повідомлення # 11
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Вигоди від користування велосипедом

Вигоди для людини

Велосипед пропонує для людини три головні вигоди:

Вигода 1: Покращує доступ та вибір мобільності

Без сумніву, найважливішою причиною використання велосипедів полягає в тому, що він – практичний спосіб куди-небудь дістатися. У переповнених містах велосипед може бути найшвидшим транспортним засобом. Тому велосипед пропонує заощадження часу і дозволяє подорожувати більше і далі. Коли велосипед замінює пішу ходу , покращується як доступність, так і мобільність. Велосипедом можна рухатися втричі швидше ніж пішки, тим самим подолати втричі довшу віддаль за той самий час. Це неймовірно збільшує зону доступності. За наявності відповідної комплектації велосипеди можуть перевозити важкенькі вантажі, тим самим роблячи поїздки до магазину, школи та в інших справах більш зручними.

Вигода 2: Фізичні вправи та здоров’я

Їзда велосипедом кожного дня є хорошою фізичною вправою та покращує здоров’я. Для офісних працівників, студентів, жінок із сидячою роботою, яка в результаті підвищує ризик ожиріння та інших схожих наслідків, щоденне фізичне навантаження, яке створюють щоденні поїздки велосипедом, суттєво знижує ризики проблем зі здоров’ям, як от високий рівень холестерину, діабет та депресія.

Дослідження Університету Амстердаму виявило, що регулярний велосипедист (визначається як людина, яка здійснює три поїздки велосипедом по 6 кмна тиждень) має такий самий стан здоров’я, як молодша на 10 років людина, яка не їздить велосипедом[1]. А й справді, нещодавно група німецьких дослідників проаналізувала понад 7000 праць щодо впливу велосипеда на здоров’я[2]. Їзда на велосипеді:

При середній швидкості спалює від 500 до 700 калорій на годину;
Генерує ендорфіни, «гормони щастя», знижуючи депресію та зміцнюючи імунну систему;
Знижує ризики інфаркту серця та інших захворювань;
Збільшує кількість «доброго» холестерину та знижує «поганий»;
Зміцнює спину;
Схильна врегульовувати кров’яний тиск, покращує роботу легенів та вбирання кисню;
Зміцнює кістки та підтримує м’язи у добрій формі;
Дає результати без напруження суглобів, оскільки їзда велосипедом створює незначне навантаження на них.

Вигода 3: Економія коштів

Третя вигода полягає в тому, що їзда велосипедом економить кошти, які так чи інакше були б витрачені для проїзду власним чи громадським транспортом. Велосипедисти можуть витрачати більше коштів на іншу діяльність, збільшуючи свої можливості.

Вигода для суспільства

Велосипед приносить вигоду для суспільства, особливо коли користування велосипедом досягає значного рівня. Це розділ обговорює основні вигоди цього.

Вигода 1: Менше викидів

Велосипеди не забруднюють повітря, не виробляють парникових газів та створюють заледве якийсь шум. Зниження викидів та шуму є критичним для сповільнення темпів глобального потепління, зменшують астму та інші захворювання верхніх дихальних шляхів та серцево-судинні хвороби та знижує порушення сну. Як в розвинених країнах, так і країнах, що розвиваються, захворювання верхніх дихальних шляхів, особливо астма, різко зростають. Незважаючи на те, що стандарти та чистіші машини можуть суттєво знизити певні викиди, зменшуючи рівень вуглекислого газу, оксиду азоту та наземний рівень озону, досвід показує, що заходи, які орієнтовані на «вихлопну трубу», дуже складно реалізувати.

Вигода 2: Краще використання громадського простору

Велосипедисти є більш ефективними користувачами обмеженим простором дороги, ніж приватні моторизовані транспортні засоби, допомагаючи боротися із заторами. Тоді як повністю заповнені громадські транспортні засоби є найефективнішими користувачами дорожнього простору[3], велосипедисти вимагають менше третини простору дороги, у порівнянні з приватним автомобілем. Навіть велосипедні рикші використовують значно менше місця на пасажира, ніж моторизоване таксі та приватний моторизований транспорт з одним зайнятим місцем. Машина вимагає у 15 разів більше місце для паркування, ніж велосипед.

Вигода 3: Покращення соціальної рівності

У деяких мегаполісах розвинених країн добирання до центрів зайнятості з прилеглих районів з низькими доходами є важкою поїздкою, яка в деяких випадках забирає понад однієї чверті споживчих витрат домогосподарств[4] і більше чотирьох годин часу щодня. Як було показано раніше, для поїздки на 3 км бідніші верстви в Сурабая вже зараз більше залежать від моторизованих видів транспорту, ніж німці, дохід яких в 40 разів вищий. Це накладає неймовірний і непотрібний тягар на бідних, перешкоджаючи їхнім можливості стати частиною робочої сили і отримати доступ до освіти та охорони здоров’я. Велосипед може відігравати важливу роль у забезпеченні швидкого та доступного транспорту для бідніших верств.

...далі...
 
GADДата: Четвер, 08.08.2013, 19:44 | Повідомлення # 12
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
...буде...

Вигода 4: Добре поєднання з громадським транспортом

Життєздатні та безпечні пішохідний та велосипедний рух також принципово важливими, оскільки вони дають людям можливість добратися до громадського транспорту, проте в більшості випадків приділяється дуже мало уваги цьому виду доступу. Інвестиції в якісну пішохідну та велосипедну інфраструктуру для біднішого населення приносить користь кожному члену суспільства. Вона створює місця, де люди з різними доходами можуть зустрічатися як рівні. Там, де невідповідність в доходах є високою, це дуже важливо.

Поєднання велосипедного та громадського транспорту також створює хорошу альтернативу автомобілю.

Для багатьох людей сам громадський транспорт не є хорошим замінником приватного автомобіля. Приватне авто пропонує послугу «від-дверей-до-дверей», тоді як громадський транспорт вимагає подорожі, щоб добратися до системи та подорож, що досягнути кінцевої точки призначення від станції. Однак, коли створені безпечні місця паркування для велосипедів на станціях громадського транспорту, поєднання велосипеда та громадського транспорту може стати дуже хорошою альтернативою автомобілю.


Органічна інтеграція різних видів транспорту: місце для безпечного паркування велосипедів станції Транс-Міленіо в Боготі. Місця для паркування велосипедів на залізничних та автобусних станціях підсилюють громадський транспорт. Комбінація велосипедного та громадського транспорту стає більш конкурентноздатною перед приватними автомобілями (Фото: І-СЕ, Релоф Віттінк)

Вигода 5: Покращення надійності на дорогах та безпеки

За оцінками, протягом року на дорогах гине 1,1 мільйон людей. За даними Світової організації здоров’я дорожньо-транспортні пригоди – друга основна причина смертності молодих людей в країнах, що розвиваються. У цих країнах велику частину жертв транспортних аварій складають пішоходи та велосипедисти, однак зі зростанням користування мотоциклами, мотоциклісти швидко становлять більшість смертей на дорогах багатьох азійських країн, що розвиваються,як от В’єтнам. Зростання частки велосипедів та забезпечення користувачів надійною інфраструктурою можуть суттєво покращити безпеку на дорогах. Можна не тільки знизити кількість нещасних випадків серед наявної кількості велосипедистів, проте навіть знизити кількість нещасних випадків при зростанні користування велосипедами, як показують дослідження у Нідерландах.

Велосипед також посилює безпеку в громадському середовищі, оскільки він формує більшу кількість доступних на вулиці людей. Для безпечних вулиць потрібна критична маса. Справді, цей принцип чітко визначений в літературі для транспортної безпеки і запобігання травматизму на дорогах. Якобсен (Jacobsen, 2003) визначив «безпеку в цифрах», а саме: «Ризики є суттєво нижчими в містах, де вищий відсоток населення користується велосипедами для поїздок чи ходить на роботу пішки», тоді як в Данії, де пересування на велосипеді є популярним і безпечним «смертність на мільйон кілометрів, які проїхали на велосипеді, становить лише близько третини такого показника у Великобританії…»


За період з 1980 по 1997 рік частка використання велосипедів в Нідерландах зросла, в той час як кількість загиблих чи поранених в ДТП велосипедистів знизилась (Джерело: І-СЕ)

Вигода 6: Сильніша локальна та регіональна економіка

Практично кожна поїздка починається та закінчується з прогулянки пішки чи на велосипеді, чи то між місцем паркування і офісною будівлею, чи то домівкою і автобусною зупинкою. При швидкості 5 км/год необхідність пройти 1 кмцього шляху додає до поїздки 12 хвилин. Частка часу, витраченого на пересування за рахунок сили людини, в багатьох випадках є суттєвою у загальній тривалості поїздки. Скорочення часу поїздки, наприклад використання велосипеда замість пішої ходи, є важливим для підвищення ефективності поїздки, як захід для покращення потоку автомобілів. Відповідно, швидкі маршрути для пішоходів та велосипедистів є важливою частиною будь-якої ефективної транспортної системи. У деяких країнах, щоб добратися від домівки до найближчої автобусної зупинки, людям потрібно стільки ж часу, щоб долетіти з Сан-Паулу до Ріо-де-Жанейро.

Згідно з кількома голландськими дослідженнями економічні вигоди від зміцнення ролі велосипеда є очевидними. У Хаутені (Нідерланди) половина всіх візитів до магазинів в центрі міста здійснюються на велосипеді.

Місто Хаутен залишається привабливим, тому що воно не перевантажене автомобілями. Люди витрачають весь всій бюджет на харчування в місті (на загальну суму 100 мільйонів євро). В непродуктовому секторі Хаутена вони витрачають половину свого бюджету (50 мільйонів євро). Це показує, яким чином добре сплановане місто може задовольнити більшість потреб його мешканців та уникнути подорожей на великі відстані.

Інші дослідження показують, що в багатьох голландських містах мешканці використовують свої велосипеди вдвічі більше ніж свої автомобілі, щоб поїхати до магазину в центрі міста. Всі велосипедисти разом витрачають стільки ж грошей, скільки відвідувачі, які приїхали на автомобілі.

Інші дуже реальні економічні вигоди – наступні:

Зниження витрат на будівництво, ремонт та утримання доріг;
Зниження витрат з огляду на зниження викидів парникових газів;
Зниження витрат на охорону здоров’я у зв’язку з ростом фізичної активності та зниженням респіраторних та сердечних захворювань;
Зниження витрат на пальне, ремонт та утримання автомобіля для самих користувачів;
Зниження витрат, пов’язаних з дотриманням безпеки на дорогах;
Зниження зовнішніх витрат, пов’язаних з транспортними заторами;
Зниження субсидій на паркування;
Зниження витрат, пов’язаних із забрудненням повітря;
Зниження витрат, пов’язаних із забрудненням води;
Позитивний економічний вплив на велосипедний туризм;
Позитивний економічний вплив на продаж та виробництво велосипедів;
Ріст цінності нерухомості вздовж озеленених доріг та стежок;
Ріст продуктивності та зниження днів непрацездатності внаслідок захворювань та травматизму у робочий час;
Ріст роздрібної торгівлі в сприятливих для пішоходів зонах.


Джерело: http://velotransport.info/
Прикріплення: 5585880.jpg (75.0 Kb) · 4500000.jpg (43.7 Kb)
 
GADДата: Неділя, 12.01.2014, 15:14 | Повідомлення # 13
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
КАК ПОХУДЕТЬ, ГОНЯЯ НА БАЙКЕ



Одной из причин, по которой люди среднего возраста начинают кататься на велосипеде, является мечта наконец-то избавиться от лишних килограммов. Стремление похвальное, но из числа моих знакомых, кто вот уже несколько лет пытается догнать убегающую стройность на велосипеде, не похудел никто. Многие, напротив, даже прибавили. Спросите такого многопудового катальца: - Ну как процесс?

- Да как-то так... - неопределенно ответит он и потупит очи долу... И внезапный богатырский румянец на щеках будет красноречивым свидетельством, что он и сам немало удивлен и смущен тем, что это «как-то так» все никак не принесет долгожданного результата. Ежедневные 50-100 километров в жестком режиме педалирования налицо, тонны пота — где они пролились, уже трава не растет — налицо, как, впрочем, и третий подбородок, как, увы, и ненавистный фартук сала с алчным глазом пупка на животе — налицо... Так можно ли похудеть с помощью велосипеда?

Тень холодильника

Странно. На самом деле, как утверждается в любой медицинской и спортивной литературе, велосипед — это совершенный инструмент для приведения себя в прекрасную спартанскую форму. В седле все — и морально и физически — направлено на возвращение удравшего на склоне лет здоровья, но я скажу вам, что мешает настигнуть его, этого красна-молодца с кубиками на животе и юношеским румянцем на упругих щеках — это тень холодильника, прозаическая тень сакраментального хранилища вкусной пищи, первой падающая на вашем пути после возвращения из стокилометрового заезда...

Кто не знает муки голода?..

Кто не знает муки голода, когда полдня усиленно крутишь педали? Несколько часов напряженной физической работы значительно опустошают ресурсы организма, и он вполне справедливо требует компенсации. Мы слабы перед вождем чревоугодия, под призывные звуки его дежурной трубы мы набиваем желудок под самую диафрагму, наши клеточки верещат от сладострастия, всасывая принятые внутрь белки, жиры и углеводы. Как правило, значительно больше, чем требуется для восстановления сил, ведь веселый вождь обжорства уже отключил вам разум.

Он включается потом, когда стрелка весов под тобой предательски лезет по шкале строго вперед, когда по идее — ведь мы серьезно катаем на велосипеде! - должна стремиться назад, к той заветной норме, когда от роста в сантиметрах откладывают два знака справа.
Разум включается — и мы начинаем вкручивать больше, в надежде увеличенной нагрузкой выплавить из себя запасы сала, накопленные из-за легкомысленного отношения к собственному здоровью, но здесь кроется засада: чем больше крутишь, тем больше поглощаешь пищи, после того как поставил двухколесного коня в стойло.
В этом смысле, я смело выдвигаю в качестве основного крамольный тезис — большинству из нас велосипед помогает толстеть.

Велосипед помогает толстеть...



Я понял это, когда жена, по привычке недовольная моим увлечением, заявила, что я никогда не похудею, катая на байке. Она напрямую связывала увеличение времени, проведенного мною за рулем, с ростом кривой графика опустошения холодильника. Раньше я просто не замечал этой явной зависимости!
Теперь мне стало очевидным: чтобы похудеть, катая на байке, нужно либо следить за количеством потребляемой пищи, ограничивать себя только определенным количеством жиров и углеводов, либо кардинально изменить рацион. Но как это сложно — урезать себя во вкусностях... Особенно когда питаешься за одним столом с другими членами семьи, для которых нет такого ограничения и которые всегда искренне рады подразнить тебя лакомым куском. По ночам мне грезилось сало, политое горчицей на черном бородинском хлебушке...
Меня хватило ровно на одну постную неделю... Но я никогда не сдаюсь.

Дневник страдальца, задавшегося целью сбросить вес, катая на велосипеде...

Что имеем:

Вес - 105 кг при росте 185 см.
Велосипед GT Karakoram 3.0 2012.
Свободное время — отпуск.
Желание избавиться от 20 кг лишнего веса.

Первая неделя

Режим катания выбрал для себя оптимальный, поскольку я «жаворонок», выезжаю на покатушку в 5 утра. Шикарное время — свежо, минимум автомобилей, а значит автохамства, пыли и выхлопов. Никаких завтраков! Проснулся, умылся — и в седло. В 07.30 — 8.00 возвращаюсь домой. За два с половиной - три часа «прокачивается» 60 - 75 км по асфальту за городом. Темп, понятно, не прогулочный. Маршрут выбрал, чтобы подъемы чередовались со спусками. Одежду приходится отжимать и стирать, иначе пот разъест ткань, да и запах от него тот еще. За покатушку (точнее, тренировку) выпивается литр - полтора воды. Причем вся жидкость выходит через кожу.

Завтрак — все, что душе угодно, но с урезанным рационом хлеба. К примеру, раньше за один присест я съедал не менее полбуханки белого — вообще хлеб с детства очень люблю.

Теперь — три кусочка. Понятно, что удовольствия от процесса приема пищи стало значительно меньше, но я помню, что собрался сбросить вес, чего бы мне это ни стоило.

Обед по тому же принципу.

Перед ужином выезд на 30-50 км в том же темпе.

Отбой — в 22.00 или раньше. Это важно. Иначе не выспишься и на утренних заездах после двух-трех «укороченных» ночей начнет серьезно пошаливать давление.

Результат — нулевой. Хоть и проехал 620 км. Стрелка напольных весов все там же, на ненавистных 105 килограммах.

Вторая неделя

Немного взгрустнув, решил кардинально пересмотреть свой рацион. Погуглил, почитал по теме. Собрав в кулак все мужество, перешел на каши — гречка, пшенка, овсянка-сэр... Но с маслом, без масла это как-то в рот не лезет. Жена отказалась готовить и для меня и для семьи раздельно и пришлось научиться варить самому. Вот так дисциплинирует благая цель...

По режиму катания все оставил, как было, но в воскресенье уехал на весь день на 150 км. Пища — три банки рыбных консервов. БЕЗ ХЛЕБА. Я просто забыл положить хлеб. И это стало откровением. Я вспомнил рекламу, так распространенную в сети - «Чтобы похудеть, нужно отказаться от двух продуктов, узнайте, от каких». Подумал, а почему бы и нет? Меня не интересовали эти лоховские разводы с рекламой, поэтому и не знаю, от чего конкретно предлагалось там отречься, но идея отказа от продуктов показалась не лишенной смысла. Почему бы этим лишним продуктом не сделать хлеб, мучное? Заметано.

Проехал за неделю 502 км (два дня не выезжал, болело правое колено, ушибленное год назад при падении, частенько дает о себе знать).

Весы в воскресенье после тренировки показали 102 кг! После ужина взвесился еще раз...
Все напрасно...

Третья неделя

Я не ем хлеб уже 7 дней! Ни пшеничный, ни ржаной — ничего мучного. Мне тяжело морально, у меня полный рот слюны даже когда я пишу об этом, но я держусь. Не только на силе воли, а потому что мне стало легче. Это является еще одним неосознанным стимулом — исчезла одышка, при подъеме по лестнице ноги просто подбрасывают тело, не натужась, как раньше.

В дополнение к катанию на велосипеде включил отжимание от пола — прекрасное упражнение для тренировки практически всех мышц организма. Норма — для начала 200 раз в день.

В два приема — утром 50 и 50 и вечером, после возвращения с тренировки. Хотел сначала просто делать комплекс силовых гимнастических упражнений, но мне это показалось лениво. Упасть и отжаться с минутной паузой между подходами намного проще. Это не спонтанное решение, раньше я практиковал такие нагрузки с ездой на велосипеде, что немного помогало уменьшить размер живота.

Я не взвешивался 5 дней, и в конце недели увидел на весах 98 кг! И это после ужина... Лед, похоже, тронулся.

За третью неделю эксперимента проехал 613 км.

Четвертая неделя

Две недели без хлеба. С мучным не удержался — жена пекла пироги. Было совестно потом, словно родину предал... Рецидивы желания добить пироги были жестоко удавлены силой воли где-то внутри желудочной чакры.

Окружающие стали замечать, что я реально похудел. У меня исчез второй подбородок, упругий жировой холм на животе превратился в безобразную складку, наполовину наполненную чем-то аморфным.

Результат

За истекший месяц эксперимента не съедено порядка 30 буханок хлеба - моя обычная ежемесячная норма, на преодоление 2305 км потрачено 10 кг сала (хотя, может, 1 кг сала и 9 литров воды, уточнить сложно). Сейчас мой вес 95 кг. Я доволен и не собираюсь останавливаться, ведь впереди еще работа по избавлению от еще 10 кг.

Конечно, отпуск закончился, теперь времени на тренировки будет меньше, но 30 км до работы и 30 перед сном катать реально. Это 3-4 часа в день. Не есть мучное — тоже реально, хотя на первых порах без него мучился сильно.

Я имею все основания сбросить вес до своей нормы — 85 кг. И постараюсь больше не набирать. Потому что к хорошему привыкаешь, а что может быть лучше того, что и дышится и живется теперь уже намного легче?

Итого

Из всего испытанного на себе за этот месяц гонки за стройностью сделал определенные выводы. Не подлежащие сомнению, по крайней мере, для меня.

Чем больше ты катаешь, тем больше будешь подчищать съестные припасы и, как следствие, толстеть, поэтому без пересмотра качества питания не обойтись. Я не говорю «количества», потому что, ограничив себя в объемах пищи при таких нагрузках, просто рухнешь с байка от изнеможения. Надежды на то, что организм, переработав съеденное, примется расходовать свои запасы в виде жира, иллюзорны. Не любит он расставаться с запасами, иначе не было бы вокруг столько людей, страдающих от избыточного веса. Я выбрал для себя каши и отсутствие мучного, как подтвердил этот месяц — не зря. Я не стал есть меньше, я стал есть иначе.

Нельзя похудеть, катая на велосипеде со скоростью 10 км в час. От тренировок надо уставать физически, необходимо целенаправленно выкладываться. На моих маршрутах есть места, которые я не позволяю проходить себе с меньшей скоростью, что определил изначально, невзирая на изменившиеся условия, например, встречный ветер. Конечно, не всегда это достижимо, как-то даже под крутую горку при встречном ветре смог выжать только 20 км в час вместо 50 — но я говорю о стремлении.

Режим. Нужно твердо решить для себя, как ты будешь избавляться от веса, и неукоснительно следовать этому. Я знаю по себе, каких титанических усилий стоит встать на рассвете и впрыгнуть в седло, особенно не на первых днях, когда ты одержим запалом благой цели, а потом, спустя пару недель, когда природная лень метаморфирует в слабость характера и пудовыми гирями повисает на конечностях и неудержимо тянет обратно под теплый бочок к жене, к Морфею, где сладко и тепло. Слабоволие - коварный враг, и толку не будет, если пошли на его поводу. Дашь слабинку раз — дашь и в следующий. На подсознательном уровне нарушение режима быстро усваивается, и вся работа над собой по «вписыванию» себя в этот режим будет напрасной.

Это не касается тех дней, когда ложишься спать позднее 22.00. Мужчине нужно спать не меньше 7 часов. Если постоянно нарушать это правило, можно навредить себе больше, чем вредит излишний вес. Думаю, не принципиальны эти мои утренние старты, просто мне так нравится. Кто-либо другой, следуя моему примеру, может катать в любое удобное для него время. Главное здесь — сочетание физических нагрузок и измененного рациона.



Велосипед никогда не станет лекарством для похудения, если вы не готовы серьезно работать над собой. Он останется лишь внешним свидетельством вашей причастности к здоровому образу жизни, так же, как причастен к нему любой человек на велосипеде, даже если он едет за пивом в ларек, и так самообманываться можно до бесконечности. Здоровье, раз вы его потеряли, — куется заново, восстанавливается физическими и моральными лишениями (режим «вкручивания» и отказ от традиционного меню), а не ждет приема некой волшебной таблетки или использования не менее волшебного спортивного снаряда.


Джерело: http://www.cyclepedia.ru/
Прикріплення: 3312546.jpg (149.5 Kb) · 2870357.jpeg (61.4 Kb) · 4564415.jpg (148.8 Kb)
 
laran9Дата: Четвер, 15.12.2016, 14:25 | Повідомлення # 14
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Десь пішов
Интересно cool
 
GADДата: Субота, 13.02.2021, 14:42 | Повідомлення # 15
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7661
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
Чому болять коліна у велосипедистів

Чому після їзди на велосипеді болять коліна



Велосипед вважається досить безпечним для колінних суглобів, а при помірному навантаженні навіть корисним. Його рекомендують при артрозі колінних суглобів - невеликі й середні навантаження перевірено зменшують біль і покращують функцію суглобів. Тут, на відміну від бігу, немає осьового та ударного навантаження.

Але все залежить від кількості тренувань на велосипеді та їх інтенсивності. На виникнення болю може вплинути різке збільшення навантаження або зміна налаштувань і установок велосипеда.

Існує ще два перевантажувальних синдромів у велосипедистів:

1. синдром тертя іліотібіального тракту - біль по зовнішній поверхні колінного суглоба;

2. тендиніт гусячої лапки - біль по внутрішній поверхні.

Болі в колінах після їзди на велосипеді найчастіше починаються через неправильну постановки сідла і педалей, а також техніки педалювання - саме ці помилки виявляються при зростанні обсягів та інтенсивності тренувань.

Однією з найбільш частих помилок є низька установка сідла або зайве зміщення сідла вперед. Вважається, що оптимальним є така установка, коли при положенні педалі на 6 годин (тобто в самому нижньому положенні) кут згинання в колінному суглобі становить 25 градусів.

Занадто широка постановка стоп може привести до болів в колінному суглобі при інтенсивному навантаженні.

Все це впливає на роботу м'язів ніг і стає причиною болів. При заниженому положенні сідла змінюється вся біомеханіка колінного суглоба. Перестає працювати внутрішня головка квадрицепса, яка потрібна для повного розгинання колінного суглоба, а також перевантажується зовнішня головка квадрицепса.

Це призводить до зміщення під час руху наколінника ззовні, перевантаження розгинального апарату, розвитку больового синдрому в передніх відділах - тобто позаду колінної чашечки.

Що буде, якщо болі в колінах не лікувати

Якщо не лікувати проблеми з колінами, що виникають із-за їзди на велосипеді, то постійний біль незабаром відіб'є бажання займатися спортом.

При тривалому больовому синдромі може початися передчасний знос хряща наколінника і виростків стегна, що призведе до артрозу колінного суглоба і прогресуванню болів.

Важливо розуміти, що в переважній більшості випадків рішення досить просте, а ефект від лікування досягається досить швидко - якщо не затягувати з лікуванням.

Що робити, якщо від велосипеда захворіли коліна

1.В ідеалі потрібно відразу знизити навантаження і звернутися до лікаря - фахівця зі спортивної медицини.

Корисно для початку і самостійно розібратися, що може бути не так: оцінити стан сідла, педалей і стоп - ці відомості потім все одно знадобляться лікаря. Треба згадати, чи не було травм колінного суглоба в минулому, врахувати вік. Причиною може бути дегенеративний розрив меніска, прогресування артрозу і так далі - а це може встановити тільки лікар.

2. Іноді при певній симптоматиці рекомендується зробити МРТ, щоб виключити структурні пошкодження від високоінтенсивного навантаження. МРТ згодом необхідно правильно інтерпретувати, щоб відрізнити зміни, які є у всіх людей, від змін, що мають клінічну значущість.

3. Ортопедичне тестування також має величезне значення. Завдяки йому, іноді ще до МРТ можна правильно встановити діагноз і причину болю.

4. При інтенсивних заняттях на велосипеді рекомендують виконувати спеціальні вправи, які здатні зменшити негативний ефект від одноманітної тривалої та інтенсивної навантаження. До таких вправ відносяться:

Тренування внутрішньої головки квадрицепса: присідання з широкою постановкою ніг з фітнес-гумкою вище колін, стягуючої стегна.

Розтяжка іліотібіального тракту, який проходить по зовнішній стороні стегна: його можна розгортати на масажному ролику і розтягувати стоячи.

Тренування відвідних м'язів стегна: розведення ніг з гумкою навколо стегон, планки з підйомом ніг, вправи на тренажерах для відвідних м'язів.

При больовому синдромі в коліні такі вправи допомагають лікувати біль і відновити правильну біомеханіку педалювання.

Зовсім відмовлятися від велосипеда не обов'язково, але потрібно істотно знизити обсяги та інтенсивність вправ. Больовий синдром - привід задуматися про індивідуальний підбір та встановлення сідла, педалей і шипів - це все має велике значення для запобігання проблем в майбутньому.

Яким спортом можна займатися в період лікування

В період лікування допустимо займатися велоспортом, але радикально зменшивши навантаження. При невеликому навантаженні велосипед або велотренажер - це лікувальний вправу, воно призначається навіть при вираженому артрозі колінного суглоба.

Під час лікування приділяйте велику увагу спеціальним вправам. Для підтримки форми можна займатися плаванням.

Як уникнути проблем з колінами

Профілактика проблем з колінами через їзду на велосипеді складається з раціонального підходу до підвищення обсягів та інтенсивності тренувань і вправ на зміцнення м'язів, що працюють.

Велосипед - досить безпечна справа, але все одно має сенс підвищувати навантаження поступово.

Для більш професійних занять велоспортом варто розглянути індивідуальний підбір і установку сідла, педалей, шипів. Уникати занадто низького положення сідла, занадто широкої або вузької постановки стоп, завалювання коліна всередину або назовні при педалюванні.

Слід приділяти увагу загальній фізичній підготовці (ЗФП), тобто тренуванні і розтяжці базових м'язів: квадрицепса, задньої групи м'язів стегна, відвідних м'язів стегна і сідничних м'язів.
Прикріплення: 8056584.jpg (39.9 Kb)
 
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » Корисні поради (Поради в підготовці, катанні, тощо.)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Вверх