Неділя, 17.12.2017, 23:23
LEVEL
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 2«12
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » ІСТОРІЯ ВЕЛОСИПЕДУ (Все що має розумний строк давності .;))
ІСТОРІЯ ВЕЛОСИПЕДУ
GADДата: Середа, 20.04.2016, 15:33 | Повідомлення # 16
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 6463
Нагороди: 7
Репутація: 6
Статус: Десь пішов
ВЕЛОСИПЕДИ TREK: ІСТОРІЯ МАРКИ ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО СЬОГОДЕННЯ...



Історія XX століття це історія великих імен, технічних, наукових і спортивних досягнень. У цьому славному ряду своє місце по праву займає ім'я Trek - всесвітньо відомий виробник велосипедів для відпочинку, здорового способу життя і змагань.

Як і більшість хороших ідей, проект цієї компанії на самому початку нараховував лише кілька людей: батьки-засновники Дік Берк (Dick Burke) і Бевіл Хогг (Bevill Hogg) і ще десь з п'ять працівників. Вони точно вгадали - 1976 рік був з тієї пори, коли в США склалася сприятлива обстановка: новий президент з Півдня - Джиммі Картер; двохсотлітній ювілей декларації про незалежність - дух нації на підйомі; нарешті, в цей період американці повально захоплюються велосипедами. Хороша ідея, правильний час, правильні люди - і світ незабаром дізнався ім'я TREK!

Гарна ідея полягала в обмеженому виробництві: Дік Берк і партнер не пішли второваною доріжкою, а почали з ручного виготовлення легких велосипедних рам, які поставлялися в спеціалізовані магазини. Це відразу допомогло досягти дві мети: поставити якість понад усе і створити імідж дорогої, ексклюзивної марки. У 1978 році компанія починає продавати свою продукцію на обох узбережжях США, а у восьмидесятий рік став початком масового виробництва велосипедів-основний завод в'їжджає в нові корпуси на території Ватерлоо. До цього моменту ім'я Trek настільки відомо, що попит перевищує можливості виробництва і фірма укладає контракти з тайванськими виробниками, які починають випуск деяких моделей «Тrek».

Перший шосейний велосипед серії 750/950 побачив світло в 1982-му. Вісімдесяті роки характеризуються щорічним подвоєнням обсягу продажів!

Революційним слід визнати 1983 рік. Ми пам'ятаємо, що саме на початку 80-х минулого століття інша велика людина велосипедного світу Гарі Фішер почав адаптацію звичайних велосипедів для гірських спусків і взагалі, для їзди по горбистій місцевості. Так ось в 1983 році компанія Trek однією з перших починає виробництво гірських велосипедів. Рік по тому, в 1984-му, було продано 45 000 гірських велосипедів «Trek». Трохи пізніше з'явилися фірмові компоненти та деталі для велосипедів з логотипом Trek. Чи варто дивуватися, що слова MTB і TREK це практично синоніми ?!

До речі про логотипи. У різні роки логотип «Trek» був різним, але завжди впізнаваним. Нижче ви можете спостерігати еволюцію візуального образу компанії.
Цікавим управлінським рішенням Trek Bicycle слід визнати зниження частки імпорту і збереження (і розвиток!) Значної частини виробництва на території США, в той час, як більшість компаній перевели свої заводи на Тайвань.

1985 - Бевіл Хогг залишає компанію і утворює свою власну велосипедну фірму. У цьому ж році «Trek» показує перший «алюмінієвий» велосипед - шосейник Trek-2000.

1986 - перше десятиліття компанії.

Представлена модель Trek-2500 на основі карбонових компонентів. В цьому ж році продажі досягли 16 мільйонів доларів. Перші 10 років, незважаючи на зростання, не були легкою прогулянкою. Так, перед ювілеєм виникла затоварка складів, величезна кількість велосипедів не могло знайти збут. Керівництво компанії швидко відреагувало, і з'явилася нова концепція: «якісна продукція за доступною ціною і швидка реакція на віяння велосипедної моди».

Дочірні підприємства «Трек» в Європі з'явилися з відкриттям фірм в Німеччині і Великобританії (1989).

1990 рік ознаменувався рекордною цифрою проданих байків - 350 тисяч, при цьому майже половина - гірські велосипеди! У цей момент в число працівників складало більше 750 чоловік, і вони забезпечували виробництво і продаж на рівні 175 мільйонів доларів.

В цей же період Trek створює новий тип вуглеволокна - Optimum Compaction Low Void (OCLV). Завдяки йому з'являється найлегша велосипедна рама вагою всього 2,44 фунта (близько 1 кг). У 1992 році на гонки була виведена шосейна модель з OCLV-рамою Trek-5500. Через рік побачили світ і гірські карбонові велосипеди Trek-9800 і 9900.

Той ж 1992 рік став початком випуску велосипедних шоломів Trek. Рік по тому обсяг їх річного виробництва досяг п'ятисот тисяч.

Ви ж пам'ятаєте Гарі Фішера, засновника гірського велосипеда? У 1993 році «Trek» викупили компанію Gary Fisher Mountain Bike Company. Після злиття продаж велосипедів Gary Fisher відразу виріс в 10 разів (з $ 2 до 20 млн.). Це дозволило Trek Bicycle випередити своїх головних конкурентів: Specialized і Cannondale.

Обсяги виробництва компанії в 1994 рік склали близько $ 250 млн.К цього періоду існувало 65 різних моделей велосипедів. "Trek" збільшив лінійку дитячих велосипедів з розробкою лінії названої Trek Kids.
Рік по тому, в 1995, слідує ще два злиття - компанія викуповує Bontrager Bicycles, Каліфорнія, і Klein Bicycles зі штату Вашингтон.

Так само Trek Bicycle підписала 10-ти літню ліцензійну угоду з суперзіркою шосейних гонок Грегом Лемонд на використання його імені.
Завдяки цьому з'явилася нова лінійка гірських велосипедів, що мають Y-подібну раму. Ці рами Trek отримали нагороду за дизайн від журналу «Popular Mechanics». Велосипеди були настільки вражаючими, що держоргани США купили кілька таких велосипедів для патрулювання території біля Білого Дому.

У 1997 році фірма Trek (і американська команда U.S. Postal) стає спонсором і технічним партнером велогонщика Ленса Армстронга. Як виявилося пізніше, це був легендарний союз.

Напередодні нового століття корпорація Trek Bikes створює дослідницьку групу ACG, покликану займатися передовими технологіями і новими матеріалами. Девіз ACG - «Від триколісного велосипеда до Тур де Франс». І вкладення виправдалися: у 1999 році американець Армстронг з американською командою на американському велосипеді виграв найпрестижнішу європейську багатоденку «Тур де Франс»!

Trek не міг не звернути увагу на те, що все більше жінок захоплюється не лише велосипедом, але і велоспортом. В результаті в 2000 році була розроблена нова спеціальна лінійка велосипедів TREK з приставкою WSD. У ній враховувалися головні анатомічні особливості жінок, і розшифровувалась вона відповідно - Women`s Specific Design.

PROJECT ONE - програма індивідуального побудови велосипедів «Trek». Жоден інший виробник на той момент не пропонував нічого подібного! Щоб будь-який любитель велосипеда міг втілити свої бажання, в розпорядженні програми було 10 000 різних колірних і компонентних варіантів для створення велосипеда мрії.

Світовий чемпіонат з тріатлону Ironman (Гаваї) 2000 роки виграв Тім Дебум (Tim Deboom) на велосипеді TREK TT.

2004 рік був славним - Ленс Армстронг на велосипеді TREK Madona SL (карбонові колеса Bontrager Race XXX Lite OCLV) в шостий раз завоював перемогу в Турі. Кольорову гаму для свого велосипеда, до речі, Ленс вибирав сам за допомогою програми PROJECT ONE. Гоночна лінійка велосипедів Trek Madonna стала легендарною. На наступний рік в гонці «Тур де Франс» були виставлені нові велосипеди ТТХ і Madona SSLХ. І, знаєте, сталося неймовірне: Армстронг знову переміг, хоча і заявив про закінчення кар'єри! Таким чином, Ленс став людиною-легендою, а Trek велосипедом-легендою.

2011 рік. Запущена вторинна переробка карбону. Trek Bicycle стала першим виробником велосипедів, який навчився утилізувати зайвий матеріал, що залишився після виготовлення карбонових рам. Відбувається це на фабриці Trek в місті Ватерлоу (штат Вісконтін, США).

Session - прототип нової карбонової рами для даунхілу. Аарон Гвін з команди Trek World Racing виграв третій етап Кубка Світу з даунхілу на прототипі Trek Session, чутки про існування якого ходили вже кілька тижнів. Велосипед Trek Session з рамою з карбону OCLV дозволив за підсумком року Аарона створити історію - стати першим американцем, який завоював Кубок Світу UCI по даунхілу.
В даний час Trek Bicycle один з найбільших виробників велосипедів, аксесуарів і компонентів в світі, у «Trek» сама широка дилерська мережа - 90 країн, 10 філій, понад 70 дистриб'юторів і тисячі доларів.


Джерело: www.velolux.od.ua
Прикріплення: 0391835.jpg(22Kb)
 
Форум » Велофорум » Об'яви та всілякий "флудьож" » ІСТОРІЯ ВЕЛОСИПЕДУ (Все що має розумний строк давності .;))
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:

Вверх