П`ятниця, 26.04.2024, 22:06
Раздел: [Магазини]
Форма входа
КАЛЕНДАР СВЯТ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ЗА МАСШТАБ! )))
нові зображення
Радіо Свобода
"ХТО й ЗВІДКИ "
ПОШУК
НАША КНОПКА
Ми будемо вам вдячні, якщо вы размістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо вы бажаєте обмінятися з нами баннерами, пишить у ГОСТЬОВУ КНИГУ:

LEVEL

ЦІКАВІ САЙТИ
Січкарня - портал української молоді! Програми, фільми, музика, українізації та багато цікавого на нашому порталі! Теревені.org.ua - Інформаційно-Розважальний Портал. Новини, музика, гумор, відео, програми, спілкування! каталог сайтів Грані-Т [Vox.com.ua] Портал українця КНИГАРНЯ 'Є' - книжковий інтернет-магазин Пиши українською Малеча - ресурс для сучасних батьків uahq.net - Це програми, ігри, фільми, новини і багато чого іншого kazka.in.ua - Українська казка UKR-sms.org.ua - СМС Українською, sms, прикольні смс, смс коханим та ін. Navsi100.com - Інформаційно-розважальний музичний портал Свій до Свого по Своє Sjogodni.org.ua | СЬОГОДНІ в історії | вагомі ПОДІЇ історії, ВІДКРИТТЯ, видатні люди, море цікавостей...
ПРО МОНЕТИ NEWS
 Блог
Головна » 2012 » Квітень » 17 » 65. )))
19:03
65. )))
   Нарешті відбулася перша , справді весняна подорож на велосипедах !!!  ( 14.04.12)

Ми до неї особливо не готувалися, просто розмістили об'яву у форумі. Відгукнулися ті, хто був  вільний від хатніх справ і хто мав про подорож інформацію. Вважаючи на  передвелекодні справи тих хто міг поїхати набралося небагато , але це ніскільки нас не засмутило. Погода мала бути дуже гарною і всіляких сумнівів що нам щось завадить не було. Зустрілися , як і домовлялися о дев'ятій ранку на мосту через Торець в бік Донського і перевіривши швиденько наявність всього необхідного вирушили у подорож.

Маршрут пролягав знайомими нам місцями в напряму веселовських рудників. Видерлися на перший підйом до  Тройчатського переїзду досить жваво і вирішили що більше так робити сьогодні не будемо )))).  Далі дорога була ( як відомо)  в постійних перепадах висоти, але не такі критичні вже були підйоми, тому як інерції розгону з попередньої гори вистачало щоб вилетіти майже на 2/3 підйому. Таких атракціонів там 4 .  Особливо не розганялися , бо вперше в цьому сезоні катали цією дорогою в цьому сезоні і тому ( я особисто) злегка пригальмовував.   ( максимальна швидкість складала 56 км. на годину)

Після останнього "виліту"  ми повернули на право навпроти старенької цегляної зупинки в бік Ново-Андріївки. Катимо по ґрунтовій дорозі яка наприкінці переходить в кам'янисту і дуже крутою але досить придатною для  руху ( нас обганяла автівка).   Там ми зупинялись ( як і на протязі всього маршруту) для невеличкого перепочинку і щоб зробити декілька світлин .  Краєвиди незвичні і привабливі ...злегка  псувалися  прикметами весни !  Ставки внизу які  по-обростали очеретом, який хтось (як завжди) підпалив.

Село знаходиться в низині і розкидане злегка по балці. Ми перетнули швидко його і піднялися вгору до залізничного переїзду.  Дорога йшла в напряму до Андріївки, якою ми й скористалися. День вже починав розгорятися, вітерець легкий не дуже нам заважав. Для більшого задоволення ми перемістилися зі старого шляху досить розбитого, на паралельну дорогу укатану і рівну. Андріївка промайнула миттєво.  Ми вийшли на  асфальт в напрямку Новотроїцького ( це вже Добропільський район).....   Шлях пролягав рівниною і переважно вниз, тому ми проїхали цю ділянку досить швидко.

Нарешті ми дісталися до повороту на Золотий Колодязь. Дорога не дуже комфортна для автотранспорту але для вєліка те що треба ! Тут з нами сталася невеличка неприємність - перший прокол колеса з яким ми впоралися досить швидко.

Почали спуск до "золотого", дорогу перебігала в одному місці  лисиця, а в іншому справа сидів  старий на вигляд дід в кожусі й шапці і тихенько клав ..хіба тільки не на дорогу ..таке враження що то в нього якась така забавка))))

Нам на зустріч  вже їхав fantom, зустрічі з ким ми були дуже зраділі. Обговоривши подальший маршрут ми продовжили швидкий спуск, наприкінці якого повернули знов вліво і огинаючи сосновий ліс, рухалися вздовж берегу ставка.

Натрапили на розчищене нещодавно джерельце з водою, яку ми спробували на смак .... віддавало залізом і трохи тхнуло)))

Я все ж таки  набрав собі 2 літри і в баклажку ( краще б я цього не робив))).  Розтаборилися на березі і нарешті перекусили, так би мовити попаскували )  .

Сергій пригостив нас свіжою рибкою , яку він на всяк випадок пересипав сіллю. Сам розділив її на всіх ..ми були дуже приємно здивовані цією подією.  Ще трохи порозмовлявши вирішили рухатися вже  в бік Дружківки, до якої лишалося майже 30 км.

По дорозі на Грузьське у Веселому яке складається з однієї вулиці (як нам здалося) але дуже довгою, нам траплялися  замурзані малюки розхристані оселі і маса  кинутих будівель.  На повороті в Грузьське  нас зустріла стіна вогню в прямому значенні цього слова . Дорога йде поруч із річкою,  яка вся заросла очеретом і саме в цей час  (а він зайнявся від багать з городів)  стіна вогню дійшла прямо на дорогу, адренолінчик ще той !!!  Наче б о нічого такого але все так близько і жарить і на голову  сажа летить ))

В Грузьському зупинилися біля покинутого клюбу (можливо то була й церква колись але не впевнений) на сходах ввечері там збираються любителі випити , це помітно по великим купам пляшок від горілки та пива ).  За селом нас очікував гладенький , свіжий грейдер  з пів кілометру вгору а тоді весь час вниз і досит довго рівниною. Дуже приємно катити такою дорогою накат і зчеплення класне!)  .... Влітаємо в Новомиколаєвку яка тягнеться вздовж однієї  вулиці.  Майже нема парканів , повно кинутих хат, та ще таких що напіврозвалені , лише ями й залишки фундаментів...і зарості  чагарників на місцях колишніх будівель, які можна розпізнати по горбкам.

Далі асфальт який доводить нас з великою швидкістю (легенький вітерець в спину) до "каньйону" в Новогригоровці. Швиденько минають невеличкі спуски й підйоми і от ми вже в Райському. Тут у нас невеликий привал, який ми влаштовуємо після того як подолали невеликий але підступний через сипуче каміння "стояк".  Біля "козацький могили "

ми завжди  зупиняємося. Далі вже знайомим маршрутом через верхню вулицю Райського до річки вздовж її берегів.

Вже прилетіли лелеки !!   Зупиняємось біля джерела на Донському. нас люб'язно пропускають без черги попити й наповнити фляги) Задоволені й трохи (ну зовсім) зморені ми повертаємося додому.....

Тепер все в нас попереду ! Початок вже покладений , вважаю таке має бути кожного тижня.

ТЕПЕР НА КРУЧІ !!!

Переглядів: 1907 | Додав: GAD | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 GAD
Я трохи спереду їхав тому лисицю бачив, вона мабуть не стала вас чекати )))

1 NNMC
Да старого мы все видели а вот лисицу я не видел,огонь канешно еслибы мы проезжали чуть позже подобрался бы вовсе к дороге,но нам повезло и мы проскочили эту печьку biggrin

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
LEVEL © 2024
ХМАРТЕГ
ПОДІЛИТИСЯ
VIDEO
[16.11.2013][Мои файлы]
Репчик (0)
[25.10.2011][Мои файлы]
Велоперегони в Краматорську (на день міста) 2011 (4)
[20.10.2011][Мои файлы]
АНОМАЛІЯ (2)
[24.09.2011][Мои файлы]
Змащування (відео від Tolar) (4)
[18.09.2011][Мои файлы]
ВЕЛО-ТУСА (1)
НОВІ БЛОГИ
[04.06.2018]
Коротульки..... (0)
[26.04.2018]
..... до світанку. (0)
[25.03.2018]
Занадто відвертий "Голос" (0)
[24.03.2018]
Ранково культурне :) (0)
[12.03.2018]
Рафаело (0)
[08.03.2018]
Гілочка мімози. (0)
[14.02.2018]
"Уже сьогодні середа!" (0)